Jak zarabiać na marketingu afiliacyjnym na Instagramie

Dowiedz się, jak marketing afiliacyjny na Instagramie może pomóc Ci stać się bogatszym. To proste: napędzaj sprzedaż marki i otrzymuj prowizje od każdej sprzedaży.

Zarabianie pieniędzy w dzisiejszych czasach jest łatwiejsze niż myślisz. Tak, na rynku istnieje konkurencja, ale są też możliwości. Tam, gdzie jest wiele rzeczy online, na których możesz zarabiać pieniądze, jednym z nich jest marketing afiliacyjny, który jest jedną z najbezpieczniejszych i najbardziej niezawodnych metod zarabiania pieniędzy w Internecie.

Firmy i marki potrzebują różnych sposobów wprowadzania na rynek i sprzedaży swoich produktów online, ponieważ nie mogą robić wszystkiego samodzielnie. Dlatego kontaktują się z influencerami i twórcami, aby wprowadzać na rynek i sprzedawać swoje produkty online. Jedną z popularnych platform społecznościowych jest Instagram.

Ale tutaj jest haczyk, jeśli chcesz być marketingowcem stowarzyszonym na Instagramie, nie musisz być wielką celebrytą ani influencerem. Potrzebujesz tylko odpowiednich partnerów stowarzyszonych i zrozumienia swoich obserwujących.

Co więcej, nowe funkcje Instagrama ułatwiły kupującym zakupy. Na przykład możesz publikować posty, które można kupić, śledzić dane analityczne, kupować naklejki, płacić przy kasie na Instagramie i robić zakupy u artystów. Influencerzy mogą teraz oznaczać marki w swoich postach w ramach tegorocznego partnerskiego modelu biznesowego.

Dodatkowo marketing afiliacyjny w mediach społecznościowych staje się coraz bardziej popularny, zwłaszcza na Instagramie. W tym artykule sprawdzimy, jak działa marketing afiliacyjny na Instagramie i pomożemy Ci zarobić.

Czym jest marketing afiliacyjny?

Mówiąc prościej, marketing afiliacyjny polega na tym, że sprzedajesz produkt innej osoby i otrzymujesz prowizję za sprzedaż. W rezultacie zamiast sprzedawać bezpośrednio, będziesz otrzymywać jedynie prowizje.

Marka lub firma tworzy program marketingu poleceń. Czasami marki te kontaktują się z influencerami, aby promować i sprzedawać swoje produkty. Influencerzy (marketerzy stowarzyszeni) docierają do programów partnerskich swojej niszy i tworzą treści wokół produktów, aby promować je online za pomocą unikalnego linku partnerskiego.

Następnie influencer lub twórca zarabia prowizję za każdym razem, gdy jakakolwiek osoba kupuje produkty z tego unikalnego linku. Jest to sytuacja WIN-WIN zarówno dla marki, jak i dla marketera stowarzyszonego.

Co więcej, marketing afiliacyjny istnieje na rynku od dłuższego czasu, ale od ostatniej dekady. Media społecznościowe stały się nowym centrum marketingu afiliacyjnego do promowania i sprzedaży produktów.

Powody, dla których warto używać Instagrama do marketingu afiliacyjnego

Być może zdajesz sobie sprawę z tego, jak potężną siłę mają obecnie media społecznościowe. Prawie wszyscy są na Instagramie; jeśli spędzasz 4-5 godzin dziennie na przewijaniu kanału, możesz zarabiać na Instagramie.

Możesz nawet zrobić poboczny zgiełk na Instagramie. Oto kilka powodów, dla których warto rozpocząć marketing afiliacyjny na Instagramie.

Świetne źródło dochodu/dochodu pasywnego

Instagram ma ponad 1 miliard użytkowników. Dzięki temu Instagram jest idealną platformą do wprowadzania na rynek popularnych marek i produktów oraz generuje większą sprzedaż. Możesz zajmować się marketingiem afiliacyjnym na Instagramie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Co więcej, wiele dużych marek i agencji PR potrzebuje wpływowych osób do promowania swoich produktów na Instagramie, co oznacza, że ​​marketing afiliacyjny na Instagramie jest poszukiwany.

Zdobądź nowe wartościowe połączenia

Kiedy zaczniesz tworzyć wysokiej jakości treści i ustabilizujesz swoją obecność na Instagramie, przyciągniesz wielkie osobistości i wpływowych ludzi, co pomoże Ci rozwijać się na Instagramie.

To jest na długi okres

Marketing afiliacyjny na Instagramie nie jest ograniczony; kiedy staniesz się popularny, duże marki przychodzą do ciebie, aby współpracować na dłuższą metę.

Marketing afiliacyjny to biznes niskiego ryzyka

Jeśli chcesz promować produkt partnerski, nie potrzebujesz żadnych inwestycji. Jedyną inwestycją, której potrzebujesz, jest Twój czas na tworzenie wysokiej jakości treści. Jest to więc dziedzina bezpieczna i obiecująca.

Jak robić marketing afiliacyjny na Instagramie

Krok 1: Potrzebujesz konta twórcy: Najpierw potrzebujesz konta twórcy na Instagramie, które jest specjalnie zaprojektowane dla twórców treści, influencerów itp.

Uwaga: w przeciwieństwie do kont firmowych na Instagramie, na koncie twórcy docelową grupą odbiorców są indywidualni producenci, a nie firmy.

Utwórz konto jako twórca, wykonując następujące czynności: –

  • Zaloguj się na swoje konto na Instagramie.
  • Wybierz Ustawienia.
  • Przejdź do konta.
  • Stuknij Zmień na konto profesjonalne i wybierz Kreator.
  • Wybierz kategorię, która najdokładniej opisuje Twoją niszę partnerską.
  • Uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  • Krok 2: Zoptymalizuj swoje konto: Zoptymalizuj swój profil pod kątem konta Instagram Creator; wybierz odpowiednią nazwę użytkownika, zdjęcie profilowe i biografię, które opisują Twoje produkty stowarzyszone. Dodatkowo możesz użyć narzędzi do edycji zdjęć online, aby edytować swoje posty.

    Krok 3: Wybierz niszę: Wybierz niszę, którą znasz, aby móc oferować produkty stowarzyszone i stać się wiarygodnym źródłem informacji o określonych produktach.

    Krok 4: Wybierz partnerów stowarzyszonych: Następnym krokiem jest znalezienie marek, które płacą prowizje od zakupów. Następnie możesz sprzedawać te produkty na swoim koncie twórcy na Instagramie.

    Możesz także tworzyć unikalne linki, śledzić prowizje i otrzymywać wypłaty z jednego pulpitu nawigacyjnego za pomocą platform ShareASale, Rakuten, Awin i CJ Affiliate. Mogą jednak występować różnice w stawkach prowizji między kilkoma programami w tej samej sieci.

    Ponadto, jeśli jesteś lojalnym klientem tej marki od dłuższego czasu, możesz bezpośrednio kontaktować się z marką i promować jej produkt, zarabiając prowizje.

    Krok 5: Zwiększ swój wpływ na Instagram: Po skonfigurowaniu wszystkiego do marketingu afiliacyjnego na Instagramie powinieneś poinformować swoich obserwujących o marce i produktach, łącząc się z nimi i tworząc wysokiej jakości treści. Oto kilka wskazówek, jak zostać odnoszącym sukcesy influencerem na Instagramie.

  • Skoncentruj się na publiczności; poznaj swoich odbiorców i poszukaj pomysłów na interaktywne i angażujące treści. Ponadto możesz czerpać inspirację od innych twórców i influencerów w mediach społecznościowych. Możesz także znaleźć mentora i grupy, które Cię poprowadzą.
  • Upewnij się, że publikujesz różne treści, w tym filmy, historie, rolki, IGTV, transmisje na żywo, tagi i inne.
  • Bądź konsekwentny: jeśli będziesz konsekwentny w swoich postach na Instagramie, Twoi obserwatorzy będą Cię pamiętać.
  • Częściej kontaktuj się z odbiorcami.
  • Krok 6: Śledź swoje wyniki: Po skonfigurowaniu programu partnerskiego ważne jest również śledzenie i monitorowanie wyników. Ponadto obserwuj, jak Twoi obserwatorzy reagują na Twój post. Ponadto czerp inspirację z Internetu, aby wzmocnić marketing afiliacyjny.

    Wskazówki dotyczące marketingu afiliacyjnego na Instagramie

    Rozwijaj swoje konto na Instagramie

    Aby rozwijać się na Instagramie jako marketingowiec stowarzyszony (lub influencer), musisz zrozumieć, jak działa algorytm, najlepszy czas na publikowanie, jak publikować itp.

    Oznacz produkty stowarzyszone

    Oznacz swoje produkty partnerskie markami w swoim kanale na Instagramie, aby zwiększyć sprzedaż.

    Twoja biografia na Instagramie powinna zawierać linki partnerskie

    Oznacza to, że Instagram nie pozwala publikować linków w podpisie. Korzystaj z aplikacji takich jak linktree w swojej biografii, aby dodawać linki partnerskie i kierować użytkowników do zakupów w tym miejscu.

    Utwórz kod rabatowy Podsumowanie historii

    Pamiętaj, aby wspomnieć o kodzie kuponu rabatowego w relacji podczas publikowania relacji z każdą nową zniżką, abyś mógł ją łatwo zastosować.

    Podziel się opiniami kupujących w swojej relacji

    Aby zbudować zaufanie i wiarygodność, poproś kupujących o wyrażenie opinii, nagraj krótki film z rozpakowywania lub skorzystaj z produktu. Możesz udostępnić tę opinię na szpuli historii na Instagramie.

    Umieść swój osobisty akcent

    Marketing afiliacyjny na Instagramie jest znany, więc robi to wiele osób. Ale możesz wyróżnić swój kanał, dodając osobisty akcent. Krótko mówiąc, uczyń jedną rzecz swoim znakiem firmowym (może to być logo lub rekwizyt)

    Twórz historie, które można kupić i przypinaj je

    Możesz polecać produkty na swoim Instagramie, oznaczając je w swoich relacjach.

    Często zadawane pytania: Marketing afiliacyjny na Instagramie

    Ilu obserwujących potrzebujesz do marketingu afiliacyjnego na Instagramie?

    Marketing afiliacyjny nie wymaga określonej liczby obserwujących, ale od 5 000 do 15 000 obserwujących wystarczy, aby zostać marketingowcem stowarzyszonym. Ponadto musisz upewnić się, że Twój wskaźnik zaangażowania powinien wynosić co najmniej 100 polubień na post.

    Które nisze dobrze sobie radzą na Instagramie?

    Popularne nisze na Instagramie, w których można tworzyć treści i promować produkty stowarzyszone, to
    Nisze związane z modą, urodą, stylem życia, zwierzętami domowymi, rękodziełem i majsterkowaniem oraz grami.

    Czy mogę publikować linki partnerskie na Instagramie?

    Tak, możesz udostępniać linki partnerskie na Instagramie. Ale powinno to być w biografii twojego profilu lub możesz wspomnieć o tym w swoich relacjach.

    Wniosek

    Marketing afiliacyjny na Instagramie jest łatwy, jeśli masz odpowiednie strategie. Nieważne, czy jesteś w tym początkujący, czy średniozaawansowany. Musisz tylko tworzyć wysokiej jakości treści i pomagać obserwującym w ich zapytaniach. Co więcej, kiedy łączysz marketing afiliacyjny z produktami swojej ulubionej marki, zaczynasz czerpać przyjemność z tego procesu.

    Więc na co czekasz?

    Zacznij korzystać z marketingu afiliacyjnego na Instagramie, ucz się od ekspertów, łącz się z influencerami i bądź bogatszy.