Udostępnij teraz w social media:

Wszyscy użytkownicy Snapchata mają ocenę w aplikacji. Twoi znajomi mogą zobaczyć Twój wynik Snapchat i podobnie, możesz zobaczyć ich. Ten wynik jest w zasadzie wskaźnikiem twojej aktywności, podobnie jak karma na Reddit lub jakikolwiek inny wpływ, którego używa aplikacja / usługa społecznościowa. Oto, jak możesz znaleźć i zwiększyć swój wynik Snapchat.

Znajdź wynik Snapchata

Otwórz Snapchat i dotknij ikony swojego profilu w lewym górnym rogu ekranu aparatu. Spójrz pod swoim Snapcode, a zobaczysz swoją nazwę użytkownika i numer obok niego. Ta liczba to Twój wynik Snapchata. Jeśli naciśniesz numer, ujawnią dwa inne numery, które są liczbą wysłanych i odebranych snapów.

Sprawdź -   Jak nagrać strumień kamery telefonu w OBS

Aby wyświetlić wynik Snapchata swoich znajomych, dotknij Znajomi na tym samym ekranie, co powyżej, a zostaniesz przeniesiony do listy wszystkich znajomych Snapchata. Stuknij ikonę znajomego, a jego profil otworzy się, pokazując wynik Snapchata. Nie będziesz mógł go dotknąć i ujawnić, ile snapsów wysłali i otrzymali.

Zwiększ wynik Snapchata

Podobnie jak w przypadku większości mediów społecznościowych, wielu użytkowników jest zainteresowanych zwiększeniem swojego wyniku Snapchat. Aby go zwiększyć, użytkownicy aplikacji muszą być na nim aktywni. Ich aktywność, tj. Wysyłanie i otwieranie snapów, prowadzi między innymi do wzrostu wyniku.

Nie ma ostatecznej listy działań, które spowodują wzrost twojego wyniku, ale wysyłanie snapów (które są odpowiednio otwarte) i otwieranie tych, które otrzymałeś, na pewno sprawi, że wzrośnie.

Sprawdź -   Jak ograniczyć rozszerzenia do wybranych witryn w przeglądarce Chrome

Wynik nie wydaje się zależeć od czynników, takich jak liczba „wyświetleń” danej historii, ale ponieważ nie ma w tym oficjalnym temacie, może to mieć wpływ lub nie. Punktacja polega głównie na pokazaniu, jak aktywny jest użytkownik. Dla niektórych wysoki wynik może być czymś, o co należy się starać, aby rozważyć otwarty snap, który liczy się do wyniku i wskazuje poziom interakcji społecznych, tj. Widziana jest przesyłana treść. Dla tych, którzy używają Snapchata jako narzędzia biznesowego, wynik jest dość bezstronnym wskaźnikiem ich aktywności i siły, którą mają.

Ostatecznie jest to tak naprawdę wskaźnik mediów społecznościowych, który nie znaczy tyle. Nie będziesz wspominał o wynikach Snapchata po wznowieniu pracy i na pewno nie odblokowuje żadnych specjalnych funkcji.