Jak znaleźć i zwiększyć swój wynik Snapchat

Photo of author

By maciekx

Wszyscy użytkownicy Snapchata mają ocenę w aplikacji. Twoi znajomi mogą zobaczyć Twój wynik Snapchat, a Ty możesz zobaczyć ich. Ten wynik jest w zasadzie wskaźnikiem Twojej aktywności, podobnie jak karma na Reddit czy jakikolwiek inny wskaźnik używany przez aplikacje i usługi społecznościowe. Oto, jak możesz znaleźć i zwiększyć swój wynik Snapchat.

Znajdź wynik Snapchata

Otwórz Snapchat i dotknij ikony swojego profilu w lewym górnym rogu ekranu aparatu. Spójrz pod swoim Snapcode, a zobaczysz swoją nazwę użytkownika i numer obok niego. Ta liczba to Twój wynik Snapchata. Jeśli naciśniesz ten numer, wyświetlą się dwa inne numery, które przedstawiają liczbę wysłanych i odebranych snapów.

Aby wyświetlić wynik Snapchata swoich znajomych, dotknij opcji „Znajomi” na tym samym ekranie, a zostaniesz przeniesiony do listy wszystkich znajomych na Snapchacie. Stuknij ikonę znajomego, a jego profil otworzy się, pokazując jego wynik Snapchata. Nie będziesz mógł dotknąć go, aby ujawnić, ile snapsów wysłali i otrzymali.

Zwiększ wynik Snapchata

Podobnie jak w przypadku większości mediów społecznościowych, wielu użytkowników jest zainteresowanych zwiększeniem swojego wyniku Snapchat. Aby go zwiększyć, użytkownicy aplikacji muszą być aktywni. Ich aktywność, tj. wysyłanie i otwieranie snapów, prowadzi do wzrostu wyniku.

Nie ma ostatecznej listy działań, które mogłyby przyczynić się do wzrostu Twojego wyniku, ale wysyłanie snapów (które są odpowiednio otwierane) oraz otwieranie tych, które otrzymałeś, na pewno przyczyni się do jego wzrostu.

Wynik nie wydaje się zależeć od czynników, takich jak liczba „wyświetleń” danej historii, ale ponieważ nie ma na ten temat oficjalnych informacji, może to mieć wpływ lub nie. Punktacja ma na celu głównie pokazanie, jak aktywny jest dany użytkownik. Dla niektórych wysoki wynik może być czymś, do czego warto dążyć, ponieważ może to wskazywać na poziom interakcji społecznych. Dla tych, którzy używają Snapchata jako narzędzia biznesowego, wynik stanowi dość bezstronny wskaźnik ich aktywności oraz wpływu, jaki mają w sieci.

Ostatecznie jest to wskaźnik typowy dla mediów społecznościowych, który nie ma szczególnego znaczenia. Nie będziesz wspominać o wynikach Snapchata po wznowieniu pracy i na pewno nie odblokowuje to żadnych specjalnych funkcji.


newsblog.pl