Systemy wspomagające zarządzanie projektami są nieocenione, ponieważ optymalizują cały proces zarządzania od początku do końca. Ułatwiają planowanie, realizację zadań, monitorowanie postępów i wdrażanie udoskonaleń.
Popularne narzędzia do zarządzania projektami, takie jak Asana i Monday.com, są powszechnie wykorzystywane przez zespoły do organizacji pracy i projektów.
Z uwagi na fakt, że każdy zespół ma odmienne cele, potrzeby i ograniczenia, wybór idealnego oprogramowania do zarządzania projektami, które spełni wszystkie wymagania, może być wyzwaniem.
Doprowadziło to do rywalizacji na rynku – starcia między Asaną a Monday.com.
Te dwa czołowe narzędzia do zarządzania projektami oferują użytkownikom bogaty zestaw funkcji i możliwości.
Jeśli więc jesteś na etapie poszukiwania odpowiedniego oprogramowania do zarządzania projektami lub masz trudność z wyborem między tymi dwoma opcjami, ten artykuł pomoże Ci podjąć decyzję w oparciu o Twoje indywidualne potrzeby.
Zapraszamy do lektury, aby dowiedzieć się, które z tych narzędzi okaże się zwycięzcą.
Czym jest zarządzanie projektami?
Zarządzanie projektami to proces planowania i koordynowania zasobów organizacji w celu osiągnięcia konkretnego celu projektu, w ramach ustalonych ograniczeń.
Angażuje zespoły w realizację zadań, wykorzystując odpowiednie zasoby, takie jak umiejętności, procesy, metody, wiedzę i narzędzia, aby osiągnąć cel w wyznaczonym czasie, budżecie i zakresie projektu. Zespoły dążą także do optymalizacji alokacji zasobów, minimalizując straty.
W celu usprawnienia efektywnego zarządzania projektami zespoły korzystają z dedykowanych narzędzi, takich jak Monday.com i Asana. Są to zautomatyzowane rozwiązania software’owe, które oferują liczne korzyści, na przykład:
- Płynne planowanie i realizację projektów
- Automatyzację planowania, harmonogramowania, monitorowania i śledzenia w celu oszczędzenia czasu i wysiłku
- Efektywną alokację zasobów organizacyjnych i zarządzanie nimi
- Usprawnioną współpracę i komunikację między członkami zespołu
Asana kontra Monday.com: czym one są?
Co to jest Asana?
Asana to oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia skuteczne zarządzanie i monitorowanie wszystkich aspektów projektu od początku do końca.
Została zaprojektowana, by usprawnić cykl życia zarządzania projektami, co pozwala na szybkie dostarczanie produktów, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich wymagań klienta. Eliminuje konieczność przełączania się między arkuszami kalkulacyjnymi, narzędziami i pocztą e-mail, pozwalając na utrzymanie projektu na właściwym kursie i dążenie do pomyślnego zakończenia.
Ta platforma jest szczególnie przydatna dla małych i średnich firm, oferując szeroki zakres funkcji do zarządzania zadaniami, przepływem pracy, współpracą, atrakcyjne szablony i wiele innych.
Firmy na całym świecie, w tym NASA, General Electric, Deloitte, Spotify i The New York Times, ufają Asanie ze względu na jej łatwość obsługi, bogate funkcje i inne zalety.
Co to jest Monday.com?
Monday.com to kolejne doskonałe oprogramowanie do zarządzania projektami. Ta platforma w chmurze ułatwia planowanie, współpracę i zarządzanie projektami w jednym miejscu.
Niezależnie od tego, czy wymagania projektowe są proste, czy złożone, Monday.com zapewnia płynność i skuteczność działań, umożliwiając dostarczanie najlepszych rezultatów. Narzędzie to pozwala również zarządzać pulpitami nawigacyjnymi, strategiami, rejestrami problemów i zadaniami.
Możesz przypisywać zadania członkom zespołu, tworzyć indywidualne pulpity nawigacyjne, identyfikować wąskie gardła i rozwiązywać problemy za pomocą tego narzędzia. Masz również możliwość monitorowania wydajności i korzystania z wielu funkcji, które upraszczają zarządzanie projektem i oszczędzają czas.
Platforma ta jest przydatna dla firm o różnej wielkości i profilu, a szczególnie dla przedsiębiorstw. Zyskała zaufanie ponad 152 000 klientów na całym świecie, w tym Canva, Coca-Cola, Hulu, HubSpot, NBCUniversal i inne.
Asana kontra Monday.com: Funkcje
Cechy Asany
- Raportowanie i aktualizacje: Możesz monitorować postępy projektu dzięki raportom i aktualizacjom statusu w czasie rzeczywistym, aby śledzić przebieg prac i wcześnie reagować na ewentualne problemy.
- Automatyzacja: Możesz zautomatyzować i uprościć przepływy pracy, zmniejszając liczbę błędów, a jednocześnie oszczędzając czas na powtarzalnych, ręcznych zadaniach.
- Współpraca: Cały zespół może z łatwością uzyskiwać dostęp do szczegółów projektu, planów, opinii, plików itp. za pomocą jednego narzędzia. Umożliwia to także płynną komunikację między klientami, członkami zespołu, liderami i dostawcami.
- Dołączanie plików: Możesz dołączać pliki i dodawać komentarze, wykorzystując wzmianki @ w Asanie, co usprawnia współpracę. Umożliwia to oznaczanie, powiadamianie i ostrzeganie odbiorców, aby mogli szybko zareagować lub podjąć działania.
- Obciążenia: Asana oferuje funkcję „Obciążenie pracą”, która pomaga zapobiegać wypaleniu zawodowemu, umożliwiając ustawienie limitów obciążenia dla każdego członka zespołu.
- Formularze: Za pomocą „Formularzy” możesz ujednolicić proces przyjmowania zadań, umożliwiając innym łatwe uzyskiwanie szczegółowych informacji o projekcie i zlecaniu pracy. Możesz również użyć kalendarza do monitorowania pracy, identyfikowania problemów w harmonogramie i wprowadzania korekt.
- Portfolio: Wizualizuj postęp projektu dzięki „Portfolio” w czasie rzeczywistym, eliminuj ryzyko i informuj interesariuszy o aktualnym stanie projektu.
- Opcje wyświetlania: Asana oferuje różne opcje wyświetlania, takie jak wykresy Gantta, kalendarz i tablice Kanban.
- Szablony: Korzystaj z atrakcyjnych szablonów do typowych procesów, zamiast tworzyć je od podstaw dla marketingu, projektowania, operacji, produkcji, sprzedaży, inżynierii, IT, HR itp.
- Bezpieczeństwo i prywatność: Utwórz prywatne i bezpieczne środowisko do przechowywania poufnych danych i zarządzania nimi. Możesz również narzucić kontrolę bezpieczeństwa, aby mieć wgląd w sposób, w jaki członkowie korzystają z platformy, i chronić dane.
- Integracja: Asana obsługuje ponad 100 integracji z narzędziami takimi jak Gmail, Teams, Splunk, Okta, Adobe, PowerBI, Zapier, Zoho, Slack, Vimeo, Canva, Dropbox, Notion, GitHub, Trello, Miro i innymi.
Cechy Monday.com
- Pulpity nawigacyjne projektu: Przeglądaj dane projektu w czasie rzeczywistym, w tym harmonogramy, cele, zasoby i budżety, aby szybko podejmować trafne decyzje.
- Opcje wyświetlania: Monday.com oferuje różne opcje wyświetlania, takie jak tablice Kanban, osie czasu, listy i wykresy Gantta, które pomagają śledzić zakres projektu, kamienie milowe, metryki itp.
- Linia bazowa: Utwórz linię bazową, aby łatwo porównywać planowane i rzeczywiste harmonogramy i wprowadzać udoskonalenia.
- Zaawansowane integracje: Monday.com łatwo integruje się z wieloma narzędziami bez konieczności pisania kodu, co zwiększa jego funkcjonalność. Obejmuje to Jira, Salesforce, Dropbox, Slack, Teams, Arkusze, Gmail, Kalendarz, Zoom i inne.
- Szablony: Do wyboru jest wiele gotowych, konfigurowalnych szablonów do różnych projektów.
- Automatyzacja niestandardowa: Możesz również skonfigurować automatyzację niestandardową za pomocą kilku kliknięć na Monday.com, otrzymując powiadomienia o problemach i awariach, co pozwala na ich naprawienie, zanim wymkną się spod kontroli.
- Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej: Monday.com pomaga chronić dane dotyczące pracy i użytkowników dzięki niezbędnym uprawnieniom zespołu i użytkowników, dziennikom kontrolnym, umowie SLA na czas pracy bez przestojów oraz certyfikatom RODO i HIPAA.
- Współpraca: Wspiera efektywną współpracę między członkami zespołu. Wszystkie pliki są przechowywane w jednym miejscu, co zapobiega utracie danych. Możesz również dołączać ważne uwagi i informacje dotyczące klientów i zleceniodawców.
Asana kontra Monday.com: Różnice
Poniżej przedstawiono różnice między Asaną a Monday.com w oparciu o następujące parametry.
Zarządzanie przepływem pracy, zadaniami i projektami
Zarówno Asana, jak i Monday.com oferują funkcje zarządzania projektami, zadaniami i pracą. Jak jednak robią to inaczej? Co sprawia, że jedno z nich przewyższa drugie?
Przyjrzyjmy się temu.
Asana: Aby zarządzać bieżącymi projektami i zadaniami oraz przeglądać je w jednym miejscu, Asana oferuje funkcję Portfolio. Jest szczególnie przydatna w przypadku zarządzania całym projektem, a nie tylko pojedynczymi zadaniami. Możesz wykorzystać ponad 50 szablonów lub stworzyć własny od podstaw, by zarządzać swoimi projektami.
Dostępnych jest wiele kategorii widoków, takich jak listy, osie czasu i tablice Kanban, umożliwiających przeglądanie przepływu pracy w różny sposób. Asana pozwala również na przeciąganie i upuszczanie zadań w wybranym widoku, co ułatwia wizualizację postępów.
Dodatkowo możesz określać terminy, aby ustalać priorytety zadań, oraz oznaczać tablice jako nadchodzące, dzisiejsze lub późniejsze. Widok kalendarza pomaga monitorować harmonogramy i identyfikować problemy, a „Cele firmy” służą do definiowania celów i dostosowania do nich wszystkich działań.
Monday.com: Umożliwia podział projektów na mniejsze zadania, co ułatwia ich realizację. Platforma oferuje funkcję zarządzania projektami, która umożliwia tworzenie pulpitów nawigacyjnych i zarządzanie złożonymi projektami w różnych działach. Masz także wgląd w pełne portfolio projektów z różnymi opcjami układu oraz informację o tym, kto aktualnie nad czym pracuje.
Podziel zadania według czasu, komunikuj się z dowolnym członkiem zespołu, przypisuj jedno zadanie różnym osobom i usprawnij współpracę. Podobnie jak Asana, Monday.com umożliwia zarządzanie przepływem pracy za pomocą widoków takich jak osie czasu, wykresy Gantta i tablice Kanban. Jednak przełączanie się między widokami jest łatwiejsze w Monday.com niż w Asanie.
Monday.com oferuje szereg gotowych szablonów do planowania, realizacji i monitorowania zadań w jednym miejscu. Dostępne są również tablice motywujące zespół oraz automatyczne powiadomienia o osiągnięciu kamieni milowych i terminów, pozwalające na szybką reakcję w razie potrzeby. Możesz nawet zautomatyzować powtarzające się zadania, przenosić je przez potok i nadawać im priorytety.
Zwycięzca: Monday.com, ze względu na łatwiejsze przełączanie się między widokami oraz większy wybór opcji i szablonów do tworzenia przepływów pracy i zarządzania nimi.
Łatwość użycia
Asana: Asana ma intuicyjny i atrakcyjny interfejs użytkownika z wieloma opcjami, takimi jak szablony i układy (lista, tablica, kalendarz i oś czasu). Rozpoczęcie pracy i tworzenie projektów, dodawanie członków zespołu, przypisywanie zadań i ustawianie przepływu pracy nie powinno sprawić większych problemów.
Dodatkowo, dla ułatwienia, można skorzystać z ponad 50 szablonów dostosowanych do różnych przypadków użycia i rozpocząć zarządzanie projektem. Jeśli jednak nie chcesz korzystać z szablonów, możesz utworzyć własne od podstaw lub zaimportować arkusze kalkulacyjne z innego systemu.
Ogólnie rzecz biorąc, Asana sprawia, że zarządzanie projektami jest przyjemne, choć czasem można się zagubić w natłoku funkcji. Dla nowych użytkowników nauka i adaptacja do narzędzia mogą być początkowo trudne.
Monday.com: Podobnie jak Asana, Monday.com oferuje intuicyjny interfejs użytkownika o atrakcyjnym wyglądzie. Umożliwia tworzenie tablic dla projektów, lejka sprzedaży, planu marketingowego, harmonogramu i wielu innych. Monday.com pozwala również na przypisywanie jednego zadania wielu członkom i grupowanie faz projektu, etapów transakcji i ram czasowych.
Dla łatwiejszej wizualizacji dostępne są różne opcje – tabela, kalendarz, wykres Gantta, Kanban, oś czasu, formularz i inne. Co najważniejsze, można łatwo dostosować różne elementy pulpitu nawigacyjnego, takie jak kolory, opcje wyświetlania, liczba elementów i inne. Można także przeglądać i filtrować działania według grupy, czasu, kolumny, nazwy itp.
Ponadto dostępne jest wiele gotowych szablonów do tworzenia treści, marketingu, projektowania, sprzedaży i dokumentów, które ułatwiają pracę i umożliwiają podgląd przed użyciem.
Ogólnie rzecz biorąc, ze względu na dużą liczbę opcji i funkcji, korzystanie z Monday.com może być na początku dezorientujące, szczególnie dla nowych użytkowników. Nauka obsługi platformy również wymaga czasu.
Zwycięzca: Monday.com, ze względu na liczne opcje dostosowania, których opanowanie może być łatwiejsze niż w przypadku Asany.
Raportowanie i analityka
Efektywne raportowanie i analiza odzwierciedlają postępy projektu, pomagają w identyfikacji problemów i ich naprawianiu, co prowadzi do pomyślnej realizacji projektu.
Asana: Asana oferuje kompleksowy obraz projektu z zaawansowanymi raportami, które umożliwiają monitorowanie postępów. Dostępne są różne typy raportów:
- Postęp: Uzyskaj pełny obraz postępów projektu w danym miesiącu, w tym wszystkich zadań ukończonych, w toku i tych, które mają się rozpocząć.
- Kondycja pracy: Możesz przeglądać nadchodzące zadania według projektu i pola niestandardowego, a także zaległe zadania dla każdego projektu.
- Zasoby: Możesz śledzić zadania wykonywane przez członka zespołu w ciągu tygodnia i projekty w ciągu miesiąca, oraz wyświetlić ich łączną liczbę.
Jak wspomniano wcześniej, raporty można wyświetlać w różnych układach, w zależności od preferencji. Narzędzie do raportowania umożliwia monitorowanie wszystkich działań, zadań i projektów pracowników w jednym miejscu, bez konieczności korzystania z dodatkowych narzędzi do raportowania i monitorowania wydajności.
Monday.com: Podobnie jak w przypadku Asany, Monday.com pozwala na monitorowanie projektów, harmonogramów i pracowników. Sekcja „Moja” służy do monitorowania elementów, które Twój zespół musi zrealizować, aby zakończyć projekt. Ponadto agreguje i zarządza wszystkimi danymi projektu w oparciu o terminy, jednak nie oferuje zaawansowanych funkcji raportowania, jak Asana.
Zwycięzca: Asana ze względu na szczegółowe raporty dotyczące zadań, pracowników i postępów projektów.
Automatyzacja i integracje
Automatyzacja
Asana: Umożliwia automatyzację powtarzalnych zadań, co oszczędza czas i wysiłek, pozwalając skupić się na ważniejszych działaniach. Dostępne są określone reguły automatyzacji zadań, takie jak przypisywanie zadań, śledzenie postępów, powiadomienia i śledzenie czasu. Jeśli nie znajdziesz odpowiedniej akcji, możesz utworzyć niestandardowe reguły.
Monday.com: Oferuje liczne opcje automatyzacji bez konieczności pisania kodu, w tym aktualizacje statusu, alerty o terminach, powiadomienia e-mail, zależności, przypisywanie zadań, tworzenie przepływów pracy, śledzenie czasu i aktualizacje postępów. Automatyzację można również dostosować do własnych potrzeb.
Integracje
Asana: Asana bezpiecznie i sprawnie integruje się z ponad 200 rozwiązaniami, umożliwiając pracę na jednej platformie, bez konieczności przełączania się między narzędziami. Niektóre z nich to Slack, Salesforce, Gmail, Zendesk, Zoom, Teams, Outlook, Zapier, Vimeo, Jira Cloud, Dropbox, Canva, Lucidchart, YouTube, Notion, GitHub, GitLab, Trello, Sentry, MailChimp i inne.
Monday.com: Monday.com również integruje się z wieloma narzędziami bez konieczności programowania. Obejmuje to Teams, Outlook, Slack, Dropbox, Kalendarz, Zoom, Gmail, LinkedIn, Zapier, Adobe Creative Cloud, Twilio, Salesforce, PandaDoc, Shopify, Stripe, Pipedrive, SurveyMonkey, HubSpot, Jira, GitHub, Todoist, Trello, PagerDuty i inne.
Zwycięzca: Remis
Bezpieczeństwo i prywatność
W obliczu rosnących zagrożeń cyberbezpieczeństwa istotny jest wybór systemu, który zapewni ochronę Twojej firmy i danych klientów przed atakami. Porównajmy Asanę z Monday.com pod kątem bezpieczeństwa i prywatności.
Asana traktuje bezpieczeństwo danych jako priorytet w swoich operacjach i produktach oraz inwestuje w budowę niezawodnej infrastruktury, która obsługuje wdrożenia, niezależnie od tego, czy dotyczy to 100, czy 100 000 użytkowników. Stosuje najlepsze praktyki w zakresie utrzymania bezpiecznych, dostępnych i skalowalnych aplikacji w chmurze. Obejmuje to protokoły takie jak hashowanie haseł, dostęp z minimalnymi uprawnieniami, regularne oceny bezpieczeństwa, rozwój skoncentrowany na bezpieczeństwie, publiczne programy nagradzania za wykryte błędy itp.
Dodatkowo zespół ds. bezpieczeństwa informacji w Asanie korzysta z najnowszych mechanizmów kontroli i monitoruje złośliwe działania w urządzeniach IT, sieciach i centrach danych. Oferuje także kontrolę administracyjną i ochronę danych, umożliwiając wgląd we wszystkie działania i podejmowanie szybkich decyzji w razie potrzeby.
Asana oferuje jednokrotne logowanie (SSO), uwierzytelnianie wieloskładnikowe, SAML 2.0 oraz 99,90% czasu pracy i przejrzystość danych w czasie rzeczywistym. Dodatkowo otrzymujesz codzienne kopie zapasowe, metody odzyskiwania i regionalne kopie zapasowe, aby przygotować się na sytuacje awaryjne. Platforma jest również zgodna z przepisami takimi jak RODO i CCPA oraz posiada certyfikaty SOC 2, SOC 3, ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 27017:2015, ISO/IEC 27018:2019, ISO/IEC 27701:2019, FERPA, GLBA i HIPAA (wkrótce).
Monday.com: Podobnie jak Asana, Monday.com przykłada dużą wagę do bezpieczeństwa danych, aplikacji, urządzeń i sieci. Zapewnia funkcje bezpieczeństwa klasy korporacyjnej, takie jak uwierzytelnianie dwuskładnikowe i logowanie jednokrotne za pomocą narzędzi takich jak Okta i One Login. Monday.com oferuje również ochronę danych dzięki uprawnieniom zespołu i użytkowników, dostępności usług SLA i szczegółowym dziennikom audytu, a także certyfikatom RODO, HIPAA, AICPA SOC, ISO 27001 i ISO 27:27018.
Zwycięzca: Remis, ponieważ zarówno Asana, jak i Monday.com oferują szereg funkcji bezpieczeństwa i prywatności w każdym planie.
Obsługa klienta
Obsługa klienta jest również istotna, ponieważ w przypadku wystąpienia problemów będziesz szukać pomocy zespołu wsparcia, który będzie w stanie sprawnie i przyjaźnie rozwiązać Twoje problemy.
Asana: Oferuje całodobową obsługę klienta za pośrednictwem czatu i biletów oraz wiele filmów na YouTube, przewodników, dokumentacji i artykułów. Zespół jest profesjonalny i pomocny w rozwiązywaniu problemów.
Monday.com: Monday.com oferuje całodobową obsługę klienta we wszystkich planach za pośrednictwem poczty e-mail, czatu i telefonu. Dostępny jest również dedykowany menedżer sukcesu klienta w planie Enterprise. Możesz także zapoznać się z bazą wiedzy i sekcją FAQ, by znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, obejrzeć filmy na YouTube, wziąć udział w webinarach i przeczytać artykuły.
Zwycięzca: Monday.com.
Cennik
Asana: Oferuje cztery plany, które zaspokajają różne potrzeby:
- Podstawowy: Bezpłatny, obejmuje nieograniczoną liczbę zadań, wiadomości, projektów, dzienników aktywności, przechowywanie plików do 100 MB na plik, maksymalnie 15 członków, ponad 100 bezpłatnych integracji i inne.
- Premium: 10,99 USD rozliczane miesięcznie, obejmuje funkcje planu podstawowego oraz narzędzie do tworzenia przepływów pracy, oś czasu, nieograniczoną liczbę pulpitów nawigacyjnych, zaawansowane wyszukiwanie i inne.
- Biznes: 24,99 USD rozliczane miesięcznie, obejmuje wszystko, co zawiera plan Premium, a także portfolio, obciążenie pracą, zaawansowane integracje, kreator niestandardowych reguł, zatwierdzenia i inne.
- Enterprise: Wyceń indywidualnie, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji planu biznesowego, a także SAML, SCIM, usuwanie i eksportowanie danych, kontrolę załączników, priorytetową obsługę, niestandardowe marki i inne.
Monday.com: Oferuje pięć planów i umożliwia ich DARMOWE wypróbowanie.
- Indywidualny: Bezpłatny dla maksymalnie 2 użytkowników, obejmuje ponad 20 typów kolumn, import z programu Excel, ponad 200 szablonów, do 1000 elementów, 500 MB pamięci, tygodniowy dziennik aktywności, 1 tablicę/panel itp.
- Podstawowy: 9 USD miesięcznie, opłata roczna, obejmuje nieograniczoną liczbę użytkowników, nieograniczoną liczbę elementów, 5 GB pamięci, tygodniowy dziennik aktywności, 1 tablicę/panel itp.
- Standardowy: 12 USD/użytkownik/miesiąc, obejmuje nieograniczoną liczbę użytkowników, nieograniczoną liczbę elementów, 20 GB pamięci, 6-miesięczne dzienniki aktywności, 5 tablic/paneli, 250 akcji/miesiąc.
- Pro: 20 USD/użytkownik/miesiąc, obejmuje nieograniczoną liczbę użytkowników i elementów, 100 GB pamięci, roczne dzienniki aktywności, 10 tablic/paneli, 25 000 akcji/miesiąc.
- Enterprise: Wyceń indywidualnie, obejmuje nieograniczoną liczbę użytkowników i elementów, 1000 GB pamięci, 5-letnie dzienniki aktywności, 50 tablic/paneli i 250 000 akcji miesięcznie.
Zwycięzca: Monday.com jest nieco tańszy, ale różnica nie jest znacząca.
Podsumowanie
Podsumujmy różnice między Asaną a Monday.com w tabeli.
ParameterAsanaMondayFunkcjeLista funkcji Asany jest minimalistyczna, obejmuje zarządzanie zadaniami, projektami i przepływem pracy, wiele opcji wyświetlania, integracje, szablony itp.Lista funkcji Monday.com jest obszerna i szczególnie przydatna dla profesjonalnych użytkowników. Obejmuje zarządzanie zadaniami, przepływem pracy i projektami, atrakcyjne szablony, ponad 100 integracji itp.Łatwość użyciaAsana ma intuicyjny interfejs użytkownika, ale liczne funkcje mogą czasem wprowadzać w błąd użytkowników i wydłużać czas nauki.Monday.com ma również intuicyjny interfejs użytkownika, który jest bardziej atrakcyjny i kolorowy. Nauka obsługi platformy może być początkowo trudna, ale opcje dostosowania ułatwiają adaptację.Raportowanie i analitykaOferuje dogłębne raportowanie i analitykę do monitorowania wydajności projektów i pracowników.Nie zapewnia tak szczegółowych raportów jak Asana.Widoki i układyAsana oferuje wiele widoków, takich jak tablica, kalendarz, wykres Gantta itp.Monday.com również oferuje szereg widoków, takich jak tablica Kanban, lista, obciążenie, oś czasu i kalendarz.Odpowiedni dlaFirmy każdej wielkości, szczególnie małe i średnie przedsiębiorstwa.Wszystkie firmy, szczególnie przedsiębiorstwa i zespoły pracujące zdalnie.CennikOferuje bezpłatny plan, a płatny plan zaczyna się od 10,99 USD za osobę miesięcznie.Monday.com również oferuje bezpłatny plan, a płatny plan zaczyna się od 8 USD za użytkownika miesięcznie.
Asana kontra Monday.com: Którą wybrać?
Z powyższego porównania Asany z Monday.com wynika, że Monday.com wydaje się mieć przewagę nad Asaną. Posiada intuicyjny i atrakcyjny interfejs użytkownika, wiele przydatnych funkcji i jest łatwy w użyciu dzięki opcjom konfiguracji.
Nie oznacza to jednak, że Asana jest zła. Oba narzędzia do zarządzania projektami mają swoje zalety i wady i należy dokonać wyboru na podstawie wymagań i budżetu, a nie tylko na podstawie ogólnych wskaźników.
Jeśli Twoje wymagania są minimalne, Asana może okazać się wystarczająca. Nie przytłoczy Cię nadmiarem opcji. Jest to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm, które szukają narzędzia do zarządzania projektami z doskonałymi funkcjami współpracy i komunikacji.
Jeśli jednak Twoje potrzeby są bardziej rozbudowane i potrzebujesz bogatego w funkcje narzędzia o atrakcyjnym wyglądzie, możesz wybrać Monday.com. Może być również najlepszym wyborem dla zdalnych zespołów i przedsiębiorstw.
newsblog.pl