Napraw Google Voice, nie mogliśmy zakończyć Twojego połączenia

Po raz pierwszy wydana w marcu 2009 roku aplikacja Google Voice została opracowana przez Google LLC. Aplikacja Google Voice działa jako usługa telefoniczna, zapewniając użytkownikom kont Google numer telefonu w Stanach Zjednoczonych. Aplikacja Google Voice zyskała popularność w Stanach Zjednoczonych dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi i doskonałej łączności. Pomimo rosnącej popularności, użytkownicy często napotykają wiele błędów i błędów podczas korzystania z aplikacji. Jednym z takich błędów jest komunikat taki jak Google Voice, że nie mogliśmy zakończyć połączenia podczas próby nawiązania połączenia. Przeczytaj ten artykuł, aby rozwiązać problem z usługą Google Voice, który nie mógł zakończyć Twojego problemu z połączeniem.

Jak naprawić usługę Google Voice, której nie mogliśmy dokończyć?

Firma Google LCC opracowała aplikację Google Voice z zaawansowanym interfejsem i wrażeniami użytkownika. Czasami jednak użytkownicy mogą napotkać pewne problemy z łącznością podczas próby nawiązania połączenia za pomocą aplikacji. Przyczyn tego problemu może być kilka, które wymieniono poniżej.

  • Problemy z połączeniem Wi-Fi
  • Problemy z połączeniem danych mobilnych
  • Problemy z kontem Google i kontem Google Voice
  • Problemy z ustawieniami danych w aplikacji
  • Problemy związane z plikami cookie i danymi z pamięci podręcznej
  • Problemy ze starą wersją aplikacji
  • Problemy spowodowane błędną instalacją aplikacji
  • Problemy, gdy wielokrotnie dzwonisz do tego samego problemu
  • Jeśli Twoje konto jest tymczasowo zablokowane z powodu masowych połączeń lub SMS-ów

Poniższy przewodnik zawiera wszystkie możliwe rozwiązania, aby rozwiązać problem z usługą Google Voice, który nie mógł zakończyć problemu z połączeniem.

Uwaga: ponieważ smartfony nie mają tych samych opcji ustawień i różnią się one w zależności od producenta, dlatego przed zmianą jakichkolwiek ustawień upewnij się, że są prawidłowe. Ten przewodnik został wypróbowany na OnePlus Nord 5G.

Metoda 1: Podstawowe metody rozwiązywania problemów

Zanim przejdziesz dalej, postępuj zgodnie z tymi podstawowymi poprawkami, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Metoda 1A: Upewnij się, że Twoje Wi-Fi jest połączone

Usługa Google Voice jest dostępna tylko przez Internet; dlatego potrzebujesz stabilnego połączenia z Internetem lub Wi-Fi. Aby korzystać z usług Google Voice, musisz upewnić się, że masz aktywne i stabilne połączenie Wi-Fi. Możesz wykonać te czynności, aby sprawdzić połączenie Wi-Fi.

  • Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony.
  • Upewnij się, że telefon komórkowy jest połączony z routerem Wi-Fi.
  • Upewnij się, że router Wi-Fi ma stabilne połączenie z Internetem.

Metoda 1B: Upewnij się, że Twoje dane mobilne są włączone i działają poprawnie

Jeśli nie korzystasz z połączenia Wi-Fi w aplikacji Google Voice, nadal możesz korzystać z komórkowej transmisji danych, aby uzyskać dostęp do usług. Jednak gdy komórkowa transmisja danych nie jest włączona, mogą pojawić się błędy, takie jak niemożność dokończenia połączenia przez Google Voice. Możesz uniknąć tego problemu, po prostu włączając komórkową transmisję danych. Wykonaj poniższe czynności, aby włączyć komórkową transmisję danych w telefonie.

1. Przesuń w dół górny pasek powiadomień, aby otworzyć panel powiadomień na urządzeniu.

2. Stuknij opcję Dane mobilne, aby ją włączyć.

Metoda 1C: Upewnij się, że Twoje konto Google Voice działa dobrze

Jednym z powodów, dla których może pojawić się błąd, taki jak Google Voice, że nie mogliśmy zakończyć połączenia, jest problem z Twoim kontem Google Voice. Aby upewnić się, że Twoje konto działa prawidłowo, możesz spróbować wykonać następujące czynności:

  • Próbuję zalogować się na konto Google Voice za pomocą przeglądarki na laptopie lub komputerze.
  • Spróbuj nawiązać połączenie za pomocą usługi Google Voice z interfejsu laptopa/komputera PC.

Metoda 1D: Dodatkowe kontrole wstępne

  • Jeśli nie możesz wykonywać połączeń, upewnij się, że zalogowałeś się przy użyciu poprawnych poświadczeń.
  • Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość środków na połączenia, aby wykonać połączenie.
  • Upewnij się również, że numer telefonu jest poprawnie sformatowany, tj. wprowadź prawidłowy kod kraju.
  • Spróbuj zadzwonić do innych kontaktów, aby dowiedzieć się, czy problem dotyczy aplikacji, czy numeru kontaktowego.

  • Sprawdź, czy usługa Google Voice jest dostępna w Twoim kraju. Możesz dowiedzieć się o tym na stronie pomocy Google Voice.

  • Jeśli używasz Google Voice na koncie szkolnym lub służbowym, skontaktuj się z administratorem, aby uzyskać licencję.
  • Jeśli Twoje konto jest zbanowane, poczekaj na zniesienie tymczasowej blokady.
  • Jeśli wielokrotnie próbujesz skontaktować się z tym samym numerem kontaktowym, spróbuj skontaktować się za jakiś czas, ponieważ może to prowadzić do połączeń spamowych.

Poniżej znajdują się rozwiązania umożliwiające rozwiązanie problemu na urządzeniu z systemem Android.

Uwaga: aplikacja Google Voice działa jako usługa telefoniczna, zapewniając użytkownikom kont Google numer telefonu w Stanach Zjednoczonych. Jednak użytkownicy Google Workspace w takich krajach jak Kanada, Dania, Francja, Holandia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania mogą również korzystać z usług Google Voice.

Metoda 2: Zaktualizuj aplikację Google Voice

Jeśli nadal korzystasz z usługi Google Voice, nie możemy dokończyć Twojego błędu połączenia po nawiązaniu połączenia za pomocą aplikacji. Możesz sprawdzić wersję swojej aplikacji. Starsza wersja może powodować błędy podczas wykonywania połączenia telefonicznego. Możesz zaktualizować aplikację Google Voice, wykonując następujące czynności:

1. Otwórz Sklep Play na telefonie z Androidem.

2. Na pasku wyszukiwania wpisz Google Voice.

3. Stuknij w Google Voice z wyników wyszukiwania.

4A. Jeśli dostępna jest aktualizacja, dotknij przycisku Aktualizuj.

4B. Jeśli nie ma dostępnej aktualizacji, przejdź do następnej metody.

Metoda 3: Zmień ustawienia danych

Jednym z powodów, dla których nie możesz wykonywać połączeń za pomocą aplikacji Google Voice, jest to, że nie masz odpowiednich ustawień danych. Zezwól aplikacji Google Voice na używanie Wi-Fi lub komórkowej transmisji danych do wykonywania lub odbierania połączeń, a nie innych operatorów sieci. Aby rozwiązać ten problem, możesz wykonać te proste kroki.

1. Otwórz aplikację Google Voice.

2. Stuknij w Opcje menu w lewym górnym rogu.

3. Teraz dotknij Ustawienia.

4. W ustawieniach dotknij opcji Wykonywanie i odbieranie połączeń w zakładce Połączenia.

5. Wybierz opcję Preferuj Wi-Fi i dane mobilne.

Metoda 4: Wyczyść pliki cookie i pamięć podręczną aplikacji

Błędy danych to jedna z najczęstszych przyczyn nieprawidłowego działania aplikacji mobilnych. Jeśli Twój Google Voice nadal przekazuje Ci wiadomości, takie jak Google Voice, że nie mogliśmy dokończyć Twojego połączenia, jest to bardzo prawdopodobne, ponieważ w aplikacji występują błędy danych. Możesz łatwo rozwiązać te problemy na telefonie komórkowym za pomocą prostych ustawień telefonu komórkowego i wykonać te proste czynności, aby usunąć te problemy z danymi:

1. Otwórz Ustawienia na swoim urządzeniu.

2. Przesuń w dół i dotknij Aplikacje i powiadomienia.

3. Stuknij w Google Voice z listy aplikacji.

4. Stuknij w Pamięć i pamięć podręczna.

5. Stuknij w Wyczyść pamięć podręczną.

Metoda 5: Zainstaluj ponownie aplikację Google Voice

Jeśli żadna z powyższych metod nie działa, a nadal masz do czynienia z Google Voice, nie mogliśmy zakończyć problemu z wiadomością telefoniczną, może to oznaczać problem z zainstalowaną aplikacją. Czasami podczas instalacji aplikacji może wystąpić błąd, który może prowadzić do nieprawidłowego działania. W takim przypadku wykonaj poniższe czynności, aby ponownie zainstalować aplikację:

1. Naciśnij i przytrzymaj zainstalowaną aplikację Google Voice i dotknij Odinstaluj.

2. Stuknij Odinstaluj w wyskakującym okienku.

3. Po odinstalowaniu aplikacji otwórz Sklep Play.

4. Na pasku wyszukiwania wpisz Google Voice i dotknij Google Voice w wynikach wyszukiwania.

5. Stuknij w przycisk Instaluj.

6. Po zakończeniu instalacji uruchom aplikację i zaloguj się na swoje konto Google Voice.

Metoda 6: Prawidłowa konfiguracja Google Voice

Możesz napotkać ten problem, jeśli nie skonfigurujesz poprawnie usługi Google Voice. Wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować konto:

1. Odwiedź stronę Google Voice.

2. Kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu i zaloguj się przy użyciu poświadczeń konta Google Voice.

3. Teraz kliknij ikonę koła zębatego, aby otworzyć Ustawienia.

4. Kliknij Konto, a następnie Połączone numery.

5. Wprowadź numer, który chcesz połączyć z Google Voice.

6. Teraz wprowadź kod weryfikacyjny wysłany na Twój telefon komórkowy i kliknij Zweryfikuj.

Metoda 7: Skontaktuj się z pomocą techniczną

Jeśli żadna z metod nie była pomocna, możesz skontaktować się ze społecznością pomocy Google Voice, aby rozwiązać problem.

Dodatkowa metoda: kroki rozwiązywania problemów dla przeglądarek internetowych

Jeśli korzystasz z przeglądarki na laptopie lub komputerze i napotykasz ten problem, możesz wykonać wszystkie podstawowe wstępne kontrole na początku artykułu, aby rozwiązać problem. Jeśli problem będzie się powtarzał, zapoznaj się z następującymi poprawkami:

  • Upewnij się, że używasz obsługiwanej przeglądarki, takiej jak Chrome, Firefox, Microsoft Edge i Safari.
  • Przeładuj przeglądarkę, aby uniknąć tymczasowych usterek.

  • Wyloguj się i zaloguj na swoje konto Google ponownie połączone z głosem Google.

  • Spróbuj dzwonić w trybie incognito przeglądarki.

***

Mamy nadzieję, że ten przewodnik okazał się pomocny i że udało Ci się rozwiązać problem z usługą Google Voice. Nie mogliśmy zakończyć Twojego problemu z połączeniem. Daj nam znać, która metoda zadziałała dla Ciebie. Jeśli masz pytania, zapytania lub sugestie, podziel się nimi z nami. Daj nam również znać, czego chcesz się dalej uczyć.