Napraw nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a

Aplikacja Kalendarz na iPhone’a pozwala użytkownikom iPhone’a ustawić wydarzenie na określoną godzinę i datę, a po ustaleniu harmonogramu pozwala użytkownikom wysyłać zaproszenia do innych osób na ich adres e-mail. Osoby, którym wysłano zaproszenie, mogą odpowiedzieć na zaproszenie, odrzucając je lub akceptując zaproszenie. Większość użytkowników, odpowiadając na zaproszenie Kalendarza, nie jest w stanie odpowiedzieć na to zaproszenie, a iPhone wyświetla użytkownikowi komunikat, że nie można wysłać zaproszenia kalendarza iPhone’a lub nie można wysłać zaproszenia kalendarza iPhone’a.

Jak naprawić błąd zaproszenia do kalendarza iPhone’a

Gdy pojawi się ten komunikat, że nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a, może to być bardzo frustrujące i problematyczne, więc jeśli wiesz, co powoduje ten problem i jakie są jego poprawki, możesz lepiej poradzić sobie z tym błędem. W tym poście powiemy Ci, dlaczego nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a i jak to naprawić. Więc bądź z nami na bieżąco.

Co powoduje, że nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a?

Istnieją różne przyczyny tego problemu, takie jak:

  • Jeśli Twój iPhone nie jest aktualny, możesz napotkać problem z zaproszeniem do kalendarza, który nie może zostać wysłany z iPhone’a.
  • Jeśli Twoja aplikacja kalendarza jest nieaktualna.
  • Jeśli występuje usterka wpływająca na aplikację kalendarza.
  • Jeśli aplikacja kalendarza nie jest dokładnie zsynchronizowana.
  • Przyczyną tego problemu może być również stara pamięć podręczna w pamięci urządzenia.

Jak naprawić nie można wysłać zaproszenia do kalendarza na problem z iPhone’em

Twoja odpowiedź na zaproszenie nie może zostać wysłana iPhone 11 oznacza, że ​​wysłałeś odpowiedź na otrzymane zaproszenie albo je zaakceptowałeś, albo odrzuciłeś iz powodu jakiegoś błędu Twoja odpowiedź nie może zostać wysłana. Nie martw się, ponieważ w następujących punktach przedstawimy rozwiązania tego problemu:

Metoda 1: Uruchom ponownie router

Jeśli twoje połączenie internetowe nie jest stabilne, może to również spowodować, że nie można wysłać zaproszenia z kalendarza na iPhone’a. Upewnij się więc, że Twój iPhone jest prawidłowo podłączony do Internetu. Istnieje wiele czynników, które mogą wpływać na Twoje połączenie internetowe, na przykład Twoja lokalizacja, otaczające Cię materiały i inne.

Metoda 2: Uruchom ponownie urządzenie z systemem iOS

Spróbuj ponownie uruchomić urządzenie z systemem iOS, aby rozwiązać problem z wysłaniem odpowiedzi na zaproszenie. Problem z iPhonem 11 nie może zostać wysłany. Na urządzeniu z systemem iOS może występować błąd, który może powodować ten problem, więc ponowne uruchomienie urządzenia pomaga pozbyć się usterek i błędów, a tym samym daje iPhone’owi nowy start. Aby ponownie uruchomić urządzenie z systemem iOS, wykonaj poniższe czynności:

1. Najpierw musisz jednocześnie nacisnąć i przytrzymać przycisk zmniejszania lub zwiększania głośności oraz przycisk boczny.

2. Następnie musisz przytrzymać oba przyciski, aż na ekranie pojawi się suwak wyłączania.

3. Następnie przesuń czerwono-białą ikonę zasilania od lewej do prawej, aby wyłączyć iPhone’a.

4. Poczekaj 60 sekund, aby iPhone mógł się całkowicie wyłączyć.

5. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż na ekranie pojawi się logo Apple. Twój iPhone włączy się ponownie po pewnym czasie.

Sprawdź, czy nie można wysłać Twojej odpowiedzi na zaproszenie. Problem z iPhonem 11 można rozwiązać, czy nie.

Metoda 3: Odśwież kalendarze w iCloud

Ten krok spowoduje ponowne zsynchronizowanie danych aplikacji w kalendarzu, dzięki czemu możesz spróbować odświeżyć kalendarze metodą iCloud, aby naprawić problem z zaproszeniem do kalendarza iPhone’a.

1. Przejdź do ustawień iPhone’a i dotknij swojego imienia u góry.

2. Następnie dotknij ikony iCloud, a następnie wyłącz kalendarze.

3. Następnie zatrzymaj się na kilka sekund i włącz ponownie.

Metoda 4: Włączanie i wyłączanie konta kalendarza

Możesz spróbować włączyć i wyłączyć konto kalendarza, aby naprawić nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a. Spróbuj wykonać poniższe kroki:

1. Najpierw przejdź do ustawień iPhone’a.

2. Po drugie, przejdź do opcji Kalendarz na stronie Ustawienia.

3. Następnie wybierz opcję Konta.

4. Musisz wybrać konto korzystające z Twojego kalendarza i wyłączyć kalendarz dla tego konta. Kontem może być Twoje konto Gmail lub konto iCloud.

5. Następnie pojawi się komunikat wyskakujący, który pokazuje usunięcie z iPhone’a, kliknij go, aby potwierdzić.

6. Następnie przytrzymaj przez minutę, a następnie włącz ponownie.

7. Teraz musisz ponownie uruchomić iPhone’a, przechodząc do ustawień ogólnych.

8. Kliknij zamknięcie, a następnie przeciągnij suwak.

Metoda 5: Wymuś zamknięcie aplikacji kalendarza

Kiedy wymuszasz zamknięcie dowolnej aplikacji na iPhonie, jest ona usuwana z pamięci, a wszystkie powiązane dane są usuwane, nawet powiązane informacje o koncie i pamięć podręczna. Następnie użytkownik musi ponownie uruchomić tę konkretną aplikację. Możesz wybrać opcję wymuszonego zamknięcia na swoim iPhonie, jeśli aplikacja nie działa poprawnie. Wykonaj poniższe czynności, aby wymusić zamknięcie aplikacji:

1. Jeśli posiadasz iPhone’a X lub najnowszy model iPhone’a, przesuń palcem w górę od dołu ekranu, a następnie zatrzymaj się na środku ekranu, aby wyświetlić wszystkie aktualnie uruchomione aplikacje.

2. Jeśli posiadasz iPhone’a 8 lub wcześniejszy model iPhone’a, musisz dwukrotnie kliknąć przycisk Home, aby wyświetlić listę ostatnio używanych aplikacji.

3. Następnie przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby wyszukać aplikację Kalendarz, a następnie przesuń palcem w górę, aby zamknąć aplikację Kalendarz.

4. Na koniec ponownie uruchom aplikację kalendarza, aby sprawdzić, czy działa.

Metoda 6: Zaktualizuj urządzenie iOS do najnowszej wersji

Jeśli nie zaktualizowałeś urządzenia do najnowszej wersji, może to powodować pewne błędy i usterki w urządzeniu, które mogą prowadzić do błędu informującego, że nie można wysłać zaproszenia do kalendarza iPhone’a. Dlatego dbaj o aktualność swojego iPhone’a. Aby zaktualizować urządzenie z systemem iOS, wykonaj poniższe czynności:

1. Najpierw przejdź do opcji Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Następnie kliknij opcję Ogólne.

3. Następnie dotknij opcji Aktualizacja oprogramowania.

4. Stuknij opcję pobierania i instalacji, jeśli pojawi się komunikat z prośbą o tymczasowe usunięcie aplikacji, ponieważ iOS potrzebuje więcej miejsca na aktualizację, a następnie kliknij Kontynuuj lub Anuluj.

5. Jeśli chcesz, aby nastąpiła aktualizacja, dotknij opcji Instaluj. Możesz również zainstalować oprogramowanie później, wybierając opcję Zainstaluj dziś wieczorem lub Przypomnij mi później.

6. Jeśli klikniesz Install Tonight, a następnie podłączysz urządzenie iOS do zasilania przed snem, Twoje urządzenie zostanie automatycznie zaktualizowane w ciągu nocy.

Metoda 7: Ponownie zainstaluj aplikację Kalendarz

Możesz także spróbować usunąć aplikację kalendarza z iPhone’a, a następnie zainstalować ją ponownie. Nawet jeśli aplikacja Kalendarz jest wstępnie zainstalowana na Twoim telefonie, nadal możesz ją usunąć. Nie utracisz żadnych danych aplikacji Kalendarz, w tym zaplanowanych spotkań, terminów, przypomnień i innych danych, ponieważ są one bezpośrednio powiązane z Twoim kontem, które powiązałeś z kalendarzem.

1. Najpierw naciśnij i przytrzymaj ikonę aplikacji Kalendarz na ekranie głównym telefonu iPhone.

2. Następnie dotknij opcji Usuń aplikację, gdy pojawi się menu szybkiej akcji.

3. Następnie otwórz App Store i kliknij Szukaj w prawym dolnym rogu ekranu. Wpisz Kalendarz w pasku wyszukiwania.

4. Następnie ponownie zainstaluj aplikację kalendarza.

5. Na koniec poczekaj, aż aplikacja kalendarza zostanie ponownie zainstalowana, a następnie otwórz ją z ekranu głównego.

Upewnij się, że po ponownej instalacji zsynchronizujesz je ze swoim kontem, aby odzyskać wszystkie dane kalendarza. Po wypróbowaniu tej metody zobaczysz, że zaproszenie do kalendarza iPhone’a nie może zostać wysłane, problem zostanie rozwiązany.

Metoda 8: Resetowanie iPhone’a do ustawień fabrycznych

Jest to środek ekstremalny, a twardy reset do ustawień fabrycznych usunie całą zawartość z iPhone’a. Po przywróceniu ustawień fabrycznych będziesz musiał całkowicie zacząć od nowa.

1. Najpierw przejdź do opcji Ustawienia.

2. Następnie przejdź do opcji Ogólne, a znajdziesz Przenieś lub Zresetuj iPhone’a.

3. Na koniec kliknij Wymaż całą zawartość i ustawienia.

Metoda 9: Skontaktuj się ze wsparciem Apple

Możesz także skontaktować się ze wsparciem Apple, aby otrzymać profesjonalną opinię na temat metod, które powinieneś wybrać. Apple zapewnia punkt pomocy online, który oferuje zarówno artykuły, jak i wsparcie na żywo z ich centrali. Możesz poszukać Wsparcie dla iPhone’a Witryna wsparcia Apple w celu rozwiązania problemu z odpowiedzią na zaproszenie nie może zostać wysłana. Problem z iPhonem 11.

***

Mam nadzieję, że nauczyłeś się już, jakich metod użyć, aby naprawić problem z zaproszeniem do kalendarza iPhone’a. Wierzę, że teraz, gdy nie można wysłać zaproszenia do kalendarza, problem z iPhonem będzie w stanie odpowiedzieć, co powoduje ten problem i jakie są metody jego rozwiązania. Powinieneś odwiedzać naszą stronę, aby otrzymywać regularne aktualizacje, a jeśli masz jakieś sugestie i pytania, skomentuj poniżej.