Następny krok marketingu na Twitterze

Zaawansowane wyszukiwanie Twitter jest kopalnią danych osobowych, które pomagają rozwijać plany marketingowe, brandingowe i sprzedażowe.

Twitter zalewa się potencjalnymi klientami i potencjalnymi klientami. Wystarczy zebrać powiązane dane i podejść do kont, które potrzebują Twoich produktów lub usług. Ale jak możesz to zrobić? Odpowiedź jest prosta! Skorzystaj z wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze.

Wiele zespołów marketingu cyfrowego nie korzysta regularnie z tej funkcji. Dlatego jest to okazja do zdobycia wysokiej jakości leadów bez płacenia agencjom zewnętrznym.

Czytaj dalej ten artykuł, aby zostać mistrzem zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze.

Co to jest wyszukiwanie zaawansowane na Twitterze?

Większość platform mediów społecznościowych jest wyposażona w narzędzie do wyszukiwania. To narzędzie może znaleźć posty, komentarze, media itp. związane z Twoją firmą. Twitter nie różni się od innych i ma to narzędzie Szukaj na Twitterze w prawym górnym rogu witryny Twittera.

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej Twitter, jest to ikona lupy na dole ekranu.

Jednak wyszukiwarka na Twitterze odkrywa ogromne ilości danych, ponieważ pozwala na kilka filtrów. Aby pomóc marketerom cyfrowym, Twitter wprowadził funkcję wyszukiwania zaawansowanego.

W wyszukiwaniu zaawansowanym na Twitterze możesz zastosować różne operatory wyszukiwania, aby zawęzić wyniki wyszukiwania. Dzięki temu możesz uzyskać przydatne dane bez analizowania ich w arkuszu kalkulacyjnym Excel.

Inteligentni marketerzy cyfrowi używają tego narzędzia, aby uzyskać bezpłatne dane wyszukiwania, które w innym przypadku musieliby kupić od agencji zewnętrznych.

Jak uzyskać dostęp do zaawansowanej funkcji wyszukiwania na Twitterze?

Funkcja zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze pozostaje ukryta przed zwykłym użytkownikiem. Pomogłoby, gdybyś miał dociekliwy umysł, aby uzyskać do tego dostęp. Poniżej znajdziesz najczęstsze sposoby uzyskiwania dostępu do funkcji w celach marketingowych:

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze w przeglądarce internetowej na PC

  • Przejdź do swojej strony głównej Twittera.
  • W polu Wyszukaj na Twitterze wpisz dowolne słowo kluczowe, konto, treść itp. i naciśnij Enter.

  • Teraz widzisz normalne narzędzie wyszukiwania Twittera.
  • Daje opcje takie jak Top, Najnowsze, Ludzie, Zdjęcia i Filmy.
  • Posiada również narzędzie Filtry wyszukiwania w prawym panelu nawigacyjnym.
  • Narzędzie Filtry wyszukiwania pokazuje tylko dwie opcje: Osoby i Lokalizacja.

  • Otrzymasz link Zaawansowane wyszukiwanie tuż pod filtrem Lokalizacja.
  • Kliknij ten link, aby otworzyć konsolę zaawansowanego wyszukiwania Twittera dla aktualnie wyszukiwanego elementu.
  • Alternatywnie możesz kliknąć ikonę wielokropka obok paska wyszukiwania, aby uzyskać dostęp do wyszukiwania zaawansowanego.

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze Mobile

Ta funkcja nie jest łatwo dostępna w aplikacji mobilnej Twitter. Aby uzyskać do niej dostęp, musisz otworzyć wersję witryny Twittera. Oto jak:

  • Uruchom aplikację Ustawienia.
  • Teraz znajdź aplikacje i powiadomienia i uzyskaj do nich dostęp.
  • Powinieneś zobaczyć Zaawansowane na dole aplikacji i powiadomień. Stuknij w to.
  • Teraz kliknij Aplikacje domyślne.
  • Stuknij w Otwieranie linków.

  • Wyłącz opcję Aplikacje błyskawiczne, aby otwierać linki w aplikacjach.
  • Teraz otwórz Google Chrome na swoim telefonie.
  • Wyszukaj Twittera i zaloguj się na swoje konto.

  • Kliknij ikonę lupy.
  • Wpisz słowo kluczowe w narzędziu wyszukiwania i kliknij ikonę wielokropka, aby znaleźć Wyszukiwanie zaawansowane na Twitterze.

Główne zalety zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze

#1. Filtrowanie tweetów

Możesz filtrować tweety na wiele sposobów i oszczędzać czas na dalszą modyfikację danych za pomocą aplikacji do arkuszy kalkulacyjnych podczas korzystania z funkcji wyszukiwania zaawansowanego.

Narzędzie umożliwia szczegółowe filtrowanie tweetów za pomocą filtrów takich jak Słowa, Konta, Odpowiedzi, Linki, Daty i Zaangażowanie.

Ta funkcja Twittera jest odpowiednia do automatyzacji działań związanych z wyszukiwaniem. Możesz raz opracować strategię wyszukiwania i przeprowadzać wyszukiwania przez lata, nie rozpoczynając wszystkiego od zera. Umożliwia to funkcja Zapisz wyszukiwanie.

#3. Zaangażowanie użytkowników badań

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze to doskonałe narzędzie do bezpłatnego odkrywania zaangażowania użytkowników Twojej firmy i konkurencji. Funkcja Zaangażowanie umożliwia filtrowanie tweetów z minimalną liczbą odpowiedzi, minimalnymi retweetami i minimalną liczbą polubień.

Po utworzeniu szablonu wyszukiwania dla zaangażowania użytkowników możesz zastosować to samo do swoich konkurentów. W ten sposób możesz zrozumieć taktykę zaangażowania konkurentów. Następnie użyj ich, jeśli nie radzisz sobie dobrze.

#4. Znajdowanie użytkowników lub profili na podstawie filtrów

Twitter może stać się jednym z największych rynków dla Twoich produktów lub usług. Wystarczy skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego i dotrzeć do odpowiedniego profilu lub użytkowników szukających tego, co sprzedajesz.

Musisz śledzić agresywne zaangażowanie użytkowników na Twitterze, aby zebrać potencjalnych klientów i przekonwertować ich na sprzedaż.

#5. Powiadomienia

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze może również pomóc w automatycznych powiadomieniach bezpośrednio w e-mailu lub aplikacji do czatu biznesowego, takiej jak Slack.

Co więcej, możesz również otrzymywać SMS-y na swój telefon komórkowy, gdy pojawi się nowy tweet, multimedia, komentarz itp. zgodnie z Zapisanym wyszukiwaniem. Jednak aby to zadziałało, musisz znać integracje, takie jak Zapier.

#6. Wyszukiwania na podstawie daty

Pomaga również w ustaleniu, czy Twoja strategia marketingowa jest aktualna lub nieaktualna. Możesz wyszukiwać na Twitterze na podstawie dat i sprawdzać, czy Twoje tweety mają dobre zaangażowanie, czy nie.

Możesz zastosować tę strategię również swoim konkurentom. Ostatecznie uzyskasz cenny wgląd w optymalizację strategii marketingowej.

7. Znajdź klientów/potencjalnych klientów za pomocą słów kluczowych

Bardzo popularna jest strategia sprzedaży i marketingu oparta na słowach kluczowych. Możesz to zastosować również na Twitterze. Hashtagi na Twitterze są idealne do wyszukiwania opartego na słowach kluczowych.

Gdy znajdziesz odpowiednie profile, połącz się z nimi za pomocą tweetów, odpowiedzi, komentarzy i bezpośrednich wiadomości, aby przekonwertować ich na stałych klientów.

#8. Zrozum swoją grupę docelową

Nie musisz płacić wysokich opłat abonamentowych zewnętrznym agencjom ankietowym, aby zebrać opinie na temat marki, produktu lub usługi od prawdziwych użytkowników. Ponadto nie musisz przeprowadzać skomplikowanych ankiet opartych na formularzach, które mogą nie dawać odpowiednich danych.

Wystarczy skorzystać z funkcji wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze, aby zbierać dane na temat polubień, niechęci, komentarzy, próśb o dodanie funkcji itp. W ten sposób oszczędzasz dużo pieniędzy, czasu i zasobów.

#9. Odkryj influencerów na Twitterze

Korzystając z funkcji wyszukiwania zaawansowanego, możesz połączyć się z odpowiednimi influencerami, aby promować swoje produkty na Twitterze. Jeśli jesteś startupem lub małą firmą, możesz połączyć się z wschodzącymi influencerami, którzy mogą promować Twoją markę za darmo lub w zamian za usługi lub niewielką opłatę.

Z drugiej strony, jeśli jesteś dużym biznesem, który chce stworzyć budżet na marketing wpływowy, możesz połączyć się z wpływowymi celebrytami.

Znalezienie niedrogiego lub premium influencera jest łatwe, ponieważ możesz wyszukać określone profile na podstawie zaangażowania za pomocą zaawansowanego systemu filtrów wyszukiwania na Twitterze.

#10. Zaawansowana obsługa klienta

Wyszukiwanie zaawansowane pomaga również znaleźć odpowiednie rodzaje skarg, prośby o nowe funkcje, zarządzanie zamówieniami itp., zapytania. Następnie zespół obsługi klienta może bezpośrednio kontaktować się z klientem, aby kontrolować dalsze uszkodzenia nośnika, zawierać skargę i zapewnić rozwiązanie.

# 11. Znajdź możliwości ekspozycji w mediach

Zewnętrzna agencja brandingowa i marketingowa może obciążyć Cię tysiącami dolarów za połączenie Cię z agencją PR, reporterem lub dziennikarzem. Możesz uniknąć tego kosztu, szukając kompetentnego partnera medialnego na Twitterze. Po prostu szukaj właściwych słów kluczowych w wyszukiwarce zaawansowanej na Twitterze.

Jak korzystać z zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze, aby zwiększyć ruch?

#1. Znajdź wzmianki konkurencji

Skorzystaj z zaawansowanej opcji wyszukiwania na Twitterze, aby znaleźć niezadowolonych użytkowników dla konkurencji. Możesz wpisać nazwę konkurenta w polu Konta i wyrażenia niezadowolenia w polu Słowa.

Po uzyskaniu wyników skontaktuj się bezpośrednio z otrzymanymi uchwytami na Twitterze. Udostępniaj im linki do stron internetowych, aby mogli je odwiedzać.

Przeprowadź wyszukiwanie hashtagów na Twitterze. Twórz treści związane z popularnymi hashtagami, a następnie udostępniaj je profilom, które używają powiązanych hashtagów. Powinno to zwiększyć frekwencję użytkowników w Twojej witrynie.

Możesz zwiększyć ruch online lub osobisty do swoich zasobów, przeprowadzając wyszukiwania oparte na lokalizacji na Twitterze.

Jeśli masz kawiarnię na Times Square w Nowym Jorku, skorzystaj z tej lokalizacji, aby znaleźć tweety zainteresowane jedzeniem, napojami, cateringiem itp. Następnie prześlij profile lub udostępnij linki do stron internetowych, aby zwiększyć liczbę klientów.

Możesz generować miliony dolarów przychodów ze sprzedaży, kontaktując się z klientami przygotowującymi się do świątecznych zakupów i przeprowadzając wyszukiwania oparte na zdarzeniach lub datach w konsoli wyszukiwania zaawansowanego.

Kto może skorzystać z zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze i dlaczego?

Każdy, kto interesuje się marketingiem, może skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze. Na przykład, jeśli jesteś jednym z poniższych, musisz użyć tej funkcji:

  • Niezależny bloger, programista, projektant stron internetowych itp.
  • Mały i średni biznes
  • Uruchomienie
  • Mała firma rodzinna z ukierunkowaniem na lokalną bazę klientów
  • Duże i korporacyjne firmy poszukujące informacji o konkurencji
  • Agencje marketingu cyfrowego
  • Media informacyjne online i offline, wydawcy, twórcy treści itp.
  • Badacze online
  • Agencje ankietowe
  • Zaawansowane firmy technologiczne, które pracują ze sztuczną inteligencją (AI) i uczeniem maszynowym (ML)

Musisz wykazać się kreatywnością, aby korzystać z zaawansowanego wyszukiwania na Twitterze na swoją korzyść. Powyżej znajduje się lista najbardziej oczywistych przypadków. Mogą istnieć nieskończone możliwości.

Najpopularniejszym pytaniem jest „dlaczego wyszukiwanie zaawansowane jest korzystne?” Znajdź odpowiedzi poniżej:

Zrozum strategie konkurencji

Twitter to jedno z najlepszych miejsc do wyszukiwania Twoich konkursów. Funkcja wyszukiwania zaawansowanego łatwo znajduje kluczowe informacje o konkurencji, takie jak wpływowe osoby, zaangażowanie klientów, strategia obsługi klienta, strategia marketingowa i inne.

W związku z tym możesz podążać tą ścieżką lub skontaktować się z profesjonalistami, którzy pomagają konkurentom czerpać korzyści z Twojej firmy.

Połącz się z lokalnymi klientami

Małe firmy domowe, sklepy, restauracje itp. mogą łatwo łączyć się z potencjalnymi klientami za pomocą słów kluczowych i wyszukiwania opartego na lokalizacji na Twitterze Zaawansowane wyszukiwanie.

Zamiast czekać na przychodzących klientów, możesz otrzymywać zamówienia online, łącząc się z klientami na Twitterze.

Dostawcy, dostawcy i wykonawcy badań

Jednym z istotnych wyzwań dla analityków biznesowych jest znalezienie odpowiedniego dostawcy z najlepszymi ofertami. Możesz rozwiązać takie problemy, przeprowadzając Wyszukiwanie zaawansowane, a następnie łącząc się z potencjalnymi dostawcami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich.

Dowiedz się, kto wpływa na branżę

Zastanówmy się, czy interesujesz się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO). Chcesz wiedzieć, kto jest największym lokalnym przeciwnikiem, który powstrzymuje Cię przed wzrostem przychodów.

Możesz to łatwo zrobić za pomocą zaawansowanego narzędzia wyszukiwania na Twitterze, patrząc na poziom zaangażowania niektórych agencji SEO w Twojej okolicy. Dlatego wiesz, kim są, a teraz możesz zaplanować, jak podbić rynek.

Poznaj nastroje użytkownika

Pomaga zebrać szczere opinie na temat branży, produktu lub usługi. W związku z tym możesz poprawić lub dostosować koszty, aby baza klientów była zadowolona i wracała jako sprzedaż powrotna.

Buduj trwałe relacje biznesowe

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze umożliwia bezpośrednie czatowanie z potencjalnymi lub potencjalnymi klientami i minimalizowanie luk komunikacyjnych.

Jak korzystać z wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze?

Korzystanie z funkcji wyszukiwania zaawansowanego to bułka z masłem. Wystarczy ostrożnie używać operatorów, aby dotrzeć do właściwego celu. Oto jak:

  • Użyj operatorów słów, takich jak „Wszystkie te słowa”, „Dokładna fraza”, „Te hashtagi” itp., aby precyzyjnie zlokalizować treść.
  • Wybierz język docelowy, jeśli badasz zagraniczne tematy lub trendy.
  • Użyj filtra Konta, aby przejść do konkretnych kont za pomocą operatorów wyszukiwania, takich jak „Tweety z tych kont”, „Tweety na tych kontach”, „Tweety wspominające o tych kontach” itp.
  • Nie zapomnij skorzystać z wyszukiwania na podstawie daty, takiego jak daty „Od” i „Do”.
  • Znajdź treść, markę, produkt lub usługę, wyszukując tweety z określonymi liczbami, takimi jak „minimalna liczba odpowiedzi”, „minimalna liczba polubień”, „minimalna liczba retweetów” itp.

Użyliśmy zaawansowanego ciągu wyszukiwania Wyszukaj „tesla „pojazdy elektryczne” min_replies:1000 min_faves:1000 min_retweets:1003 lang:en”, aby uzyskać następujący wynik:

Ostatnie słowa

Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze to potężne narzędzie marketingowe, jeśli wiesz, jak wykorzystać je w rzeczywistych przypadkach biznesowych. Jak dotąd artykuł powinien szczegółowo wyjaśniać to narzędzie Twittera poprzez definicję, korzyści, taktyki użytkowania i nie tylko.

Teraz masz wiedzę, jak stosować zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze, gdy potrzebujesz ważnych danych z Twittera dla zespołu marketingowego. Możesz także zrobić to jako freelancer, aby prowadzić pasywne źródło dochodu. Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze jest dla Ciebie po prostu większą mocą dzięki tej wiodącej i globalnej witrynie mikroblogowania.

Możesz również zainteresować się tymi narzędziami pulpitu nawigacyjnego danych biznesowych do analizy mediów społecznościowych.