Twórz strony docelowe, aby zamienić odwiedzających w potencjalnych klientów

Generowanie leadów ma kluczowe znaczenie dla firm internetowych, a przekształcenie odwiedzających w płacących klientów jest wyzwaniem!

Tworzenie od podstaw stron docelowych zoptymalizowanych pod kątem konwersji nie jest łatwe, a mając do dyspozycji tak wiele narzędzi, wybranie tego jednego sprawia, że ​​decyzja jest trudna.

Chociaż dostępnych jest wiele narzędzi do tworzenia stron docelowych, przyjrzymy się popularnemu narzędziu do tworzenia stron docelowych – Leadpages – i jego najlepszej części. Otrzymujesz 14-dniowy darmowy okres próbny!

Powiedziawszy to, zaczynajmy!

Dlaczego strony docelowe są ważne?

Strony docelowe to strony internetowe zaprojektowane jako punkt wyjścia dla odwiedzających. Ci goście często trafiają na strony docelowe za pośrednictwem kanałów marketingowych, takich jak płatne reklamy, wyniki wyszukiwania, media społecznościowe, polecenia i marketing e-mailowy.

Strony docelowe są tworzone z myślą o głównym celu, jakim jest przekształcenie odwiedzającego w płacącego klienta. Odbywa się to poprzez zachęcanie odwiedzających do podejmowania określonych działań, takich jak pobieranie e-booków, zapisywanie się do biuletynów, dokonywanie drobnych zakupów i nie tylko.

Treść odgrywa kluczową rolę w budowaniu i konwertowaniu stron docelowych. Celem jest utrzymanie uwagi i zaangażowania odwiedzających na końcowym wezwaniu do działania. Na tych stronach często znajdują się obrazy studiów przypadków, referencje i filmy wideo, które mają na celu przyciągnięcie uwagi odwiedzających i nakłonienie ich do podjęcia działania.

Nie jest jednak łatwo je stworzyć, a tym samym wprowadzić Strony główneto wiodące narzędzie marketingowe, które pomaga w łatwym tworzeniu stron internetowych i szybkim ich hostowaniu.

Chcesz wiedzieć, jak zamienić odwiedzających w potencjalnych klientów, czytaj👀 dalej!

Zamienianie odwiedzających w potencjalnych klientów dzięki Leadpages!

Strony główne przyspiesza proces tworzenia Twojego landing page’a; platforma eliminuje Twoją zależność od drogich programistów i skomplikowanych technologii.

Za pomocą Leadpages możesz tworzyć różne wyskakujące okienka i formularze umożliwiające generowanie leadów, oferujące treści do pobrania dla odwiedzających Twoją witrynę.

Z łatwością korzystaj z lead magnetów, które dostarczają e-booki i pliki PDF w zamian za adresy e-mail i dodawaj odwiedzających do Twojej ścieżki klienta. Rozbuduj swoją listę e-mailową i połącz ją z narzędziami marketingu e-mailowego, korzystając z integracji Leadpages jednym kliknięciem.

Poza tym Leadpages udostępnia mnóstwo funkcji, takich jak gotowe szablony stron docelowych, łatwy w użyciu kreator stron, narzędzia do konwersji, narzędzia do testowania A/B, ponad 40 integracji z firmami zewnętrznymi i inne funkcje, które zaczniemy badać.

Funkcje idealnej strony docelowej!

Rzućmy okiem na niektóre z podstawowych funkcji tego Strony główne oferuje:

#1. Interfejs przeciągnij i upuść

Jednym z powodów popularności Leadpages jest łatwy w użyciu kreator ścieżek typu „przeciągnij i upuść”. Możesz tworzyć najwyższej klasy strony docelowe bez pisania ani jednej linii kodu.

Interfejs kreatora ładuje się dość szybko, co oznacza, że ​​nawet jeśli planujesz zbudować wiele stron docelowych, możesz zaufać Leadpages do tworzenia stron.

Strony docelowe utworzone za pomocą Leadpages są zoptymalizowane pod kątem szybkiego ładowania i wczytywania poniżej 2,4 sekundy. Oznacza to, że możesz mieć lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania niż konkurencja. Zatem nawet jeśli nie wiesz jak stworzyć stronę docelową za pomocą Leadpages, wszystko gotowe!

#2. Biblioteka szablonów

Leadpages zawiera ponad 250 gotowych stron docelowych zaprojektowanych przez profesjonalistów w celu konwersji potencjalnych klientów do klientów. Szablony są dobrze rozmieszczone w różnych niszach, dzięki czemu można łatwo znaleźć taki, który odpowiada rodzajowi branży.

Strony docelowe można również filtrować według typu strony, np. strony kasy, strony docelowej konsultacji, wydarzeń, strony pozyskiwania potencjalnych klientów, strony biuletynu, strony sprzedaży, strony powitalnej webinaru, strony z podziękowaniami i nie tylko.

Każdy szablon strony docelowej można dostosować, dzięki czemu możesz zmieniać tekst, kolor i obraz oraz dodawać nowe sekcje za pomocą narzędzia do tworzenia przeciągnij i upuść. Wszystkie strony docelowe są responsywne, co oznacza, że ​​dobrze dopasowują się do urządzeń różnej wielkości i wyglądają profesjonalnie na urządzeniach mobilnych.

#3. Silnik sztucznej inteligencji

Konwersja stron docelowych ma wspólny sekret, jakim jest copywriting. Jednak tylko niektórzy mają umiejętności copywritingu, które przekonują odwiedzających do zakupu.

Dzięki funkcjom Leadpages AI możesz tworzyć nagłówki dla swoich stron docelowych, nie tracąc godzin na szukanie idealnej kombinacji słów. Korzystając z funkcji generowanej przez sztuczną inteligencję, otrzymujesz dziesiątki opcji nagłówków i możesz wybrać tę, która odpowiada Twoim wymaganiom.

Leadpages AI oferuje więcej możliwości. Możesz znaleźć idealny obraz dla swojej strony docelowej na podstawie wprowadzonych specyfikacji. Po prostu poproś generator obrazu AI o żądany obraz, a on natychmiast go utworzy.

#4. Integracje

Strony główne oferuje solidną integrację z wartościowymi narzędziami, z których marketerzy korzystają na co dzień. Możesz zintegrować się z popularnymi systemami CRM, takimi jak Hubspot, platformami marketingu e-mailowego, takimi jak Mailchimp, narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Analytics, bramkami płatności i nie tylko.

Możesz przenieść swoją firmę na wyższy poziom dzięki narzędziom takim jak CRM i platformy marketingu e-mailowego. Integrując Leadpages z narzędziami do marketingu e-mailowego, takimi jak Mailchimp, AWeber, Active Campaign i innymi narzędziami do marketingu e-mailowego, możesz wysyłać automatyczne odpowiedzi, aby przyspieszyć realizację.

Integracja z narzędziami CRM, takimi jak Salesforce i Keap, pozwoli śledzić interakcje z potencjalnymi klientami i pozwoli Ci skupić się na konwersjach potencjalnych klientów. Biblioteka leadów Leadpages pomaga w sortowaniu i filtrowaniu potencjalnych klientów.

#5. Testy A/B

Leadpages oferuje wbudowane funkcje testów A/B umożliwiające porównanie wydajności stron docelowych z różnymi elementami.

Możesz skonfigurować testy A/B, aby przetestować różne wersje tekstowe, obrazy, przyciski CTA i nie tylko. Łącz różne elementy i sprawdzaj kombinację, która zapewni optymalną sprzedaż.

Korzystając z panelu analitycznego platformy, możesz monitorować wydajność swoich stron. Sprawdź współczynniki konwersji i dostosuj strony docelowe na podstawie swojej analizy.

#6. Strony responsywne SEO i mobilne

Kreator Leadpages zapewnia dostęp do ustawień SEO, w których możesz dodać tytuły witryn SEO, opisy SEO, słowa kluczowe SEO i sprawdzić podgląd SEO. Uwzględniono także stronę błędu 404, dzięki czemu odwiedzający zostaną przeniesieni na tę stronę w przypadku błędnego adresu URL.

Domyślnie wszystkie strony zbudowane przy użyciu Leadpages są responsywne, przyjazne dla urządzeń mobilnych i zoptymalizowane pod kątem szybkiego ładowania. Poza tym zawartość strony jest automatycznie układana w stosy, co ułatwia przewijanie.

Możesz także ukryć określone sekcje na urządzeniach mobilnych. Aby optymalnie ładować treść, Twoje strony wyświetlają się pojedynczo na urządzeniach mobilnych. Zatem zamiast ładować trzy kolumny, sekcje treści układają się pionowo.

#7. Kreator formularzy Lead Gen

Dzięki kreatorowi formularzy Leadpages możesz osadzać formularze w wyskakujących okienkach lub bezpośrednio na stronach docelowych.

Zacznij od nazwania formularza, a następnie dodaj pola, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, menu rozwijane, przyciski opcji i pola wyboru. Następnie możesz zintegrować się z usługami marketingu e-mailowego, takimi jak Mailchimp, AWeber, ActiveCampaign i Infusionsoft.

Możesz zmienić kolejność pól formularza i dodać reCAPTCHA, aby odfiltrować zgody na spam w formularzach Leadpages. Każde pole formularza można dostosować w menu, klikając i modyfikując czcionkę, rozmiar, kolor lub etykietę (wewnątrz lub na zewnątrz).

#8. Widżety

Elementy przeciągania i upuszczania stron głównych nazywane są widżetami. Te widżety można dodać do strony i stylizować zgodnie z własnymi wymaganiami.

W Leadpages dostępnych jest ponad 20 widżetów umożliwiających tworzenie stron docelowych zoptymalizowanych pod kątem konwersji.

Niektóre z najczęściej używanych widżetów to:

  • Tekst
  • Widget formularza
  • Przycisk
  • Ikona widżetu
  • Widżet polubień społecznościowych
  • Obrazy
  • Widżet wideo
  • Calendly
  • Widżet paska postępu

I więcej.

Ogólnie rzecz biorąc, widżety te można układać w układach, a każdy z nich ma dedykowaną funkcję stylizacji w zależności od jego typu.

#9. Narzędzia konwersji

Jedną z podstawowych funkcji narzędzia do tworzenia stron docelowych jest zapewnienie niezbędnych elementów poprawiających współczynnik konwersji stron docelowych. Zespół produktowy w Strony główne rozumie tę potrzebę i dlatego oferuje wbudowane elementy do tworzenia wyskakujących okienek.

👉Wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia: możesz tworzyć wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających w momencie opuszczania Twojej witryny.

👉Analiza w czasie rzeczywistym: dzięki analityce w czasie rzeczywistym możesz natychmiast sprawdzić, które strony działają lepiej, bez czekania na inne narzędzie analityczne.

👉Nieograniczona liczba pasków alertów i wyskakujących okienek: Leadpages umożliwia tworzenie nieinwazyjnych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych pasków alertów i wyskakujących okienek na całej szerokości stron docelowych. Z łatwością uruchamiaj wyskakujące okienka po kliknięciach, zamiarze wyjścia i zdarzeniach opartych na czasie.

👉Analiza stron trzecich: Oprócz wbudowanej analityki Leadpages, masz także ustawienia umożliwiające integrację z narzędziami analitycznymi innych firm, takimi jak Google Analytics i Facebook Pixel.

👉Widżet licznika czasu: Stwórz poczucie pilności, dodając licznik czasu na stronie docelowej lub w wyskakujących okienkach. Przekieruj odwiedzających automatycznie na wybrane strony, gdy skończy się czas odliczania.

Ceny – poznaj koszty!

Strony główne to narzędzie premium dostępne w dwóch podstawowych planach – Standard i Pro.

Oba plany cenowe są cykliczne i możesz wybrać płatność miesięczną lub roczną.

Plany roczne są oferowane po obniżonej cenie w porównaniu z miesięcznymi planami płatności cyklicznych.

Plan standardowy

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy i dopiero rozpoczynasz kampanie marketingowe, będziesz potrzebować stron docelowych. Możesz wybrać standardowy plan Leadpages, który oprócz narzędzia do tworzenia stron docelowych typu „przeciągnij i upuść” oferuje poniższe funkcje:

  • 10 000 miesięcznych kredytów na silnik AI
  • Ponad 250 szablonów do konwersji
  • Ponad 90 integracji
  • Nagłówki i obrazy oparte na sztucznej inteligencji

W przypadku jednej domeny niestandardowej plan standardowy będzie kosztować 37 USD miesięcznie, jeśli zdecydujesz się na rozliczenie roczne.

Plan profesjonalny

Plan Leadpages Pro przeznaczony jest dla właścicieli firm i agencji marketingowych. Oto korzyści wynikające z wyboru planu Pro:

  • 30 000 miesięcznych kredytów AI Engine
  • Nagłówki i obrazy oparte na sztucznej inteligencji
  • Ponad 250 szablonów zoptymalizowanych pod kątem konwersji
  • Nieograniczony ruch i potencjalni klienci
  • Ponad 90 integracji
  • Dostęp do handlu elektronicznego

W przypadku trzech domen niestandardowych będziesz musiał płacić 74 USD miesięcznie naliczane rocznie.

Plan zaawansowany

Leadpages oferuje spersonalizowany plan, w którym masz prawo dostosować plan do swoich potrzeb biznesowych.

  • Nieograniczone miesięczne kredyty AI Engine
  • Asystent pisania AI, oprócz nagłówków i obrazów
  • Ponad 250 szablonów zoptymalizowanych pod kątem konwersji
  • Nieograniczony ruch i potencjalni klienci
  • Zaawansowane integracje
  • Funkcja handlu elektronicznego
  • Wiele blogów
  • Dedykowany trener sukcesu

Plan zaawansowany umożliwia utworzenie 50 niestandardowych domen, a Ty otrzymujesz specjalną ofertę cenową dostosowaną do wymagań Twojej firmy.

Alternatywy dla Leadpages

Chociaż wiemy o Strony głównemożliwości i funkcje, oto inne narzędzia do tworzenia stron docelowych, które możesz rozważyć.

Mając to na uwadze, oto nasza lista trzech najlepszych alternatyw Leadpages.

Zaczynajmy.

#1. Przesuwaj strony

Przesuwaj strony to narzędzie do tworzenia stron docelowych AMP, które pomaga tworzyć szybko ładujące się strony mobilne. Strony docelowe AMP mają zwykle niższy współczynnik odrzuceń, ponieważ wczytują się poniżej 2 sekund i są obsługiwane z systemu pamięci podręcznej Google.

Podobnie jak inne platformy do tworzenia stron docelowych, Swipe Pages ma narzędzie do tworzenia przeciągnij i upuść z ponad 25 responsywnymi zaawansowanymi modułami, które obsługują edycję na wielu ekranach.

Strony przesuwane są wyposażone w funkcje testów A/B, dzięki czemu możesz tworzyć różne wersje stron docelowych, eksperymentować z różnymi tekstami, próbować wysyłać wiadomości i sprawdzać, co działa lepiej. Dzięki ponad milionowi bezpłatnych obrazów stockowych i 8000 ikon Swipe Pages to silna alternatywa dla Leadpages, którą warto wypróbować.

#2. Odbij się

Odbij się to alternatywny kreator stron docelowych dla platformy Leadpages. Posiada narzędzie do tworzenia sztucznej inteligencji, które pobiera podstawowe informacje i oferuje gotowe szablony pasujące do wymagań Twojej kampanii.

Możesz dostosować podstawowe aspekty strony docelowej, takie jak czcionki, styl typografii i kolory, aby dopasować je do wytycznych marki Twojej firmy. Dzięki ponad 120 gotowym szablonom stron docelowych Unbounce umożliwia tworzenie konwertujących stron docelowych za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Podobnie jak Leadpages, integruje się z popularnymi platformami do tworzenia stron internetowych, takimi jak Shopify, bramka płatnicza Stripe, Vimeo, Unsplash i wiele innych. Z Odbij sięuzyskasz bezpłatny dostęp do innych narzędzi tej firmy, takich jak Smart Traffic i Unbounce Smart Builder.

#8. KliknijŚcieżki

KliknijŚcieżki to znane narzędzie do tworzenia lejków sprzedaży, którego można używać do tworzenia stron docelowych, rozwijania list e-mailowych, generowania potencjalnych klientów i sprzedaży online. Jest to rozwiązanie hostowane z prostym narzędziem do tworzenia stron typu „przeciągnij i upuść”, dzięki czemu jest platformą do tworzenia stron.

Zawiera wiele gotowych szablonów lejków, które można łatwo edytować za pomocą wbudowanego kreatora przeciągnij i upuść. Narzędzie posiada wbudowane możliwości śledzenia użytkowników. Oferuje intuicyjny panel analityczny, zastępując zależność od Google Analytics w celu śledzenia zdarzeń sprzedażowych.

Dzięki funkcjom testów A/B możesz sprawdzić, co działa, a co wymaga zmian. ClickFunnels to doskonała alternatywa dla Leadpages; jest jednak drogi i nie jest przeznaczony dla właścicieli małych firm, które dopiero rozpoczynają działalność.

Prowadzi ku doskonałości!

Strony docelowe są kluczowe. Małe firmy lub przedsiębiorstwa potrzebują konwersji stron docelowych, które przyniosą większą sprzedaż i przychody. I to jest to Strony główne obiecuje – 3x współczynnik konwersji Twojego Landing Page!

Ta pełna recenzja Leadpages rozwieje Twoje wątpliwości dotyczące wyboru narzędzia do tworzenia stron docelowych, a zobaczysz, jak łatwo jest budować i tworzyć strony, które zamieniają odwiedzających w kupujących🛒.

Chcesz dowiedzieć się więcej o stronach docelowych? Sprawdź nasz artykuł na temat wykorzystania 🤖chatbotów na stronach docelowych.