Wzmocnij swoją strategię marketingową dzięki Freshmarketer

Wyprzedź konkurencję dzięki Freshmarketerowi, najlepszemu narzędziu do automatyzacji marketingu!

Firmy w USA wydają średnio 10,9% przychodów swoich organizacji na działania marketingowe. Te dane pochodzą z A statystyka badanie wydatków marketingowych w USA przeprowadzone na początku 2023 r. Zaledwie sześć miesięcy przed badaniem było to 8,7%.

To znaczy, że:

  • Twoi konkurenci dużo wydają na sprzedaż swoich produktów i usług
  • Koszt marketingu staje się zbyt kosztowny

Możesz obniżyć koszty marketingu lub dobrze wykorzystać istniejący budżet, korzystając z Freshmarketer. Jest bardziej niezawodny i inteligentny niż większość innych narzędzi do automatyzacji marketingu. Trudno w to uwierzyć? Czytaj dalej do końca i podejmij świadomą decyzję dotyczącą potrzeb oprogramowania marketingowego.

Co to jest Freshmarketer?

Freshmarketer to oprogramowanie do obsługi klienta i optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) w chmurze. Pomaga usprawnić działania marketingowe online. Tymi działaniami mogą być e-mailowe kampanie marketingowe, konwersja leadów, utrzymanie klienta itp.

To narzędzie do automatyzacji marketingu pozwala śledzić zachowanie użytkowników, przeprowadzać testy A/B, analizować wydajność witryny i personalizować doświadczenia klientów. Ponadto oferuje takie funkcje, jak narzędzie do map cieplnych, nagrania sesji, analiza lejka sprzedaży, mapowanie podróży klienta itp.

Co więcej, wszystkie jego narzędzia marketingowe pomagają generować cenne informacje na temat interakcji użytkowników, co skutkuje zoptymalizowanymi konwersjami. Nie wspominając o tym, że Freshmarketer umożliwia podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych, które zwiększają zaangażowanie użytkowników i ostatecznie generują wyższy zwrot z inwestycji (ROI) i przychody.

Freshmarketer jako marketingowy CRM

Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) agreguje informacje o klientach i potencjalnych klientach w jednym narzędziu. Następnie stosuje różne analizy danych w celu przewidywania zachowań klientów i sugerowania spersonalizowanych rozwiązań dla sprzedaży. Nie wspominając o tym, że przedstawiciel handlowy może wykonywać wszystkie zadania dnia roboczego w tym samym oprogramowaniu bez marnowania czasu na zarządzanie wieloma narzędziami.

Podobnie Freshmarketer firmy Freshworks zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do marketingu online i offline w jednym oprogramowaniu. Pozwala angażować się w ruch w witrynie i aplikacji lub klientów usług w celu składania zamówień lub zapewniania wsparcia posprzedażowego. Nie wspominając o tym, że możesz znaleźć wszystkie kontakty do potencjalnych klientów i klientów w jednym inteligentnym narzędziu.

Dlatego Freshmarketer jest niezbędnym oprogramowaniem marketingowym CRM dla każdej firmy. Obejmuje również podróż klienta i prowadzi przepływy pracy automatyzacji konwersji. Kiedy skonfigurujesz i wykonasz te przepływy pracy, Twoje sklepy internetowe mogą kontynuować sprzedaż, nawet jeśli w pobliżu nie ma agentów. Otrzymujesz więc marketingowy CRM i narzędzie do automatyzacji marketingu w ramach jednej subskrypcji.

Dlaczego firmy powinny korzystać z Freshmarketera?

Firmy muszą korzystać z Freshmarketer, aby sprawdzić, czy ich inwestycje w marketing przynoszą pożądane przychody. W kampanii marketingowej gra kilka rzeczy. Promujesz produkt w wielu serwisach społecznościowych, na własnych stronach internetowych, rozdajesz ulotki, przedstawiciele handlowi dokupują podczas rozmowy z pomocą techniczną, wyświetlają reklamy cyfrowe w Google i na Facebooku i wiele innych.

W przypadku konwencjonalnych narzędzi marketingowych, takich jak e-mail marketing, istnieje ograniczony sposób przypisania sprzedaży do określonego kanału marketingowego. Nadchodzi Freshmarketer. Łączy wszystkie standardowe kanały marketingowe w jednym oprogramowaniu. Następnie tworzy sieć między wszystkimi kanałami. Gdy tylko klient kupi produkt lub usługę za pomocą dowolnego kanału marketingowego, narzędzie w przejrzysty sposób pokazuje drogę klienta do sprzedaży.

W ten sposób możesz prowadzić wiele kampanii marketingowych do testów A/B. Następnie znajdź najskuteczniejszy z nich, korzystając z raportów i analiz Freshmarketer. Poniżej znajdziesz inne ważne powody, dla których Twoja firma musi subskrybować Freshmarketer:

  • Lekka aplikacja oparta na chmurze
  • Nie ma potrzeby instalowania żadnego oprogramowania
  • Nie musisz wydawać pieniędzy na wysokowydajne stacje robocze
  • Agenci mogą przynieść własne urządzenia; Freshmarketer to najlepsze narzędzie do BYOD
  • Oparty na rolach dostęp do modułów oprogramowania i danych w celu zapobiegania oszustwom i kradzieży danych
  • Prawie wszystkie potrzebne narzędzia marketingowe w ramach jednej subskrypcji
  • Niedrogie plany subskrypcji z opcjami skalowania
  • Freshworks stale aktualizuje narzędzie, dodając nowe funkcje bez dodatkowych kosztów
  • Praktycznie brak krzywej uczenia się
  • Łatwy w konfiguracji i mnóstwo szablonów dla większości nisz biznesowych

Powody, dla których firmy wolą Freshmarketer od konkurencji

Freshemarketer to kompleksowe narzędzie do automatyzacji marketingu. Jeśli go masz, nie potrzebujesz żadnego innego narzędzia marketingowego. Za pomocą Freshmarketer możesz prowadzić zarówno cyfrowe, jak i fizyczne kampanie marketingowe. Dowiedz się poniżej, czym Freshmarketer różni się od swoich czołowych konkurentów, takich jak HubSpot Marketing Software, Campaign Monitor i ActiveCampaign:

# 1. Automatyzacja marketingu

Możesz tworzyć złożone ścieżki zakupowe klientów i automatyzować konwersję leadów w Freshworks za pomocą inteligentnych elementów, takich jak Wyzwalacze, Akcje, Warunki, Kontrole i Adnotacje graficzne.

Przeciwnie, jego konkurenci nie zawsze oferują narzędzie do automatyzacji marketingu. Jeśli zrobi to kilka z nich, przepływy pracy automatyzacji są dość prymitywne pod względem funkcjonalności.

#2. Pulpity nawigacyjne CRM

Freshmarketer oferuje wiele pulpitów nawigacyjnych, takich jak pulpit nawigacyjny działań, pulpit analityczny, pulpit marketingowy, pulpit nawigacyjny produktu i pulpity nawigacyjne wydajności kanałów marketingowych.

Wręcz przeciwnie, większość alternatyw Freshmarketer koncentruje się na marketingu e-mailowym i oferuje tylko pulpit nawigacyjny do tego samego.

#3. Rodzaje kampanii marketingowych

Freshmarketer jest dobry dla prawie wszystkich standardowych taktyk kampanii marketingowych, takich jak te:

  • Kampanie e-mailowe
  • E-maile dotyczące podróży klienta
  • Kampanie WhatsAppa
  • Kampanie w mediach społecznościowych
  • kampanie SMS-owe
  • Chatboty w aplikacjach i na stronach internetowych
  • E-maile transakcyjne

Przeciwnie, jego konkurenci koncentrują się głównie na kampaniach opartych na e-mailach i biuletynach. Kilku konkurentów Freshmarketer oferuje WhatsApp i SMS jako kanały marketingowe, ale musisz zdobyć klucze API lub zainstalować złożone integracje innych firm.

#4. Czat

Freshmarketer posiada rozbudowany moduł czatu, który umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:

  • Skrzynka odbiorcza konwersacji
  • Wszystkie kontakty czatu z klientami i leadami są w jednym miejscu
  • Skonfiguruj spotkania na czacie
  • Pliki czatu
  • Gotowe narzędzie odpowiedzi
  • Panel czatu
  • Raporty z czatów

Poza czatem, z Freshmarketerem możesz także zintegrować oprogramowanie do telemarketingu.

Żaden z czołowych konkurentów nie oferuje integracji czatu i telefonu w marketingowym narzędziu CRM.

Zalety korzystania z Freshmarketera

Znajdź poniżej swoją przewagę nad konkurencją, która nie korzysta z Freshmarketer:

  • Oferuje różne narzędzia marketingowe do kompleksowej analizy ruchu i klientów za pomocą kilku kliknięć. Na przykład możesz przeprowadzić testy A/B na mapach ciepła, aby wygenerować bardziej szczegółową analizę behawioralną osób odwiedzających Twoje aplikacje, rynki i strony internetowe. Następnie możesz zaprojektować odpowiednie ścieżki zakupowe, które zdecydowanie przekształcą odwiedzających w klientów.
  • Freshmarketer ma wbudowane narzędzia do większości kampanii marketingowych, raportowania i monitorowania. Nie musisz więc kupować dodatkowych aplikacji marketingowych.
  • Jego zespół obsługi klienta jest wysoko wykwalifikowany i gotowy do wspierania Cię przez telefon, czat i e-mail 24 na 7.
  • To marketingowe narzędzie CRM oferuje narzędzie do odtwarzania sesji lub odtwarzania klienta, dzięki czemu Twój zespół marketingowy może zidentyfikować problemy związane z doświadczeniem użytkownika w witrynie lub aplikacji i szybko je rozwiązać.
  • Możesz dostosować większość modułów Freshmarketer, takich jak pulpity nawigacyjne, raporty, odzyskiwanie danych itp., do swoich potrzeb biznesowych.
  • Umożliwia tworzenie niestandardowych formularzy ankiet dla wielu kanałów, takich jak strony internetowe, e-maile, aplikacje itp., w celu zbierania szczerych opinii klientów lub gości.
  • Nie wspominając już o tym, że jeśli odwiedzający Twoją witrynę lub aplikację opuści stronę docelową lub koszyk, Freshmarketer może poinformować Cię, dokąd użytkownik się uda.

Najlepsze funkcje Freshmarketera

Kanały marketingowe

Dzięki różnym kanałom marketingowym angażującym potencjalnych klientów i klientów nie musisz już puszczać większości klientów tylko dlatego, że nie masz technologii do angażowania. Teraz możesz komunikować się z klientami za pomocą wszystkich standardowych kanałów, takich jak te wymienione poniżej we Freshmarketer:

  • E-mail
  • SMS-y
  • WhatsApp
  • Czat na żywo
  • Wiadomość Apple dla firm
  • Wiadomości biznesowe Google
  • LINIA
  • Instagram DM
  • komunikator facebookowy
  • Kampanie w mediach społecznościowych

Szablony marketingowe

Freshmarketer oferuje gotowe do użycia szablony dla głównych nisz biznesowych, takich jak SaaS, produkcja, usługi biznesowe, rynki online i usługi finansowe. Możesz więc po prostu zarejestrować się w usłudze i wdrożyć szablon, aby rozpocząć działania marketingowe. Szablony obejmują przepływy pracy do następujących celów:

  • Szablony e-maili z edytorem „przeciągnij i upuść” do prowadzenia e-mailowych kampanii marketingowych
  • Szablony botów do prowadzenia kampanii sprzedaży bezpośredniej do klienta lub D2C
  • Ponad 50 poradników dotyczących podróży klienta w celu zwiększenia współczynnika konwersji i zaangażowania

Raportowanie i Analityka

Nie możesz powiedzieć, że Twoja kampania marketingowa jest dobra lub nieskuteczna, jeśli nie masz danych dotyczących wydajności. Właśnie dlatego Freshmarketer oferuje obszerną listę formatów raportów i analiz, z których możesz korzystać. Jeśli masz skonfigurowaną jedną lub wiele kampanii, możesz skorzystać z następujących szablonów raportów i innych na karcie Pulpity CRM > Analityka:

  • Raporty e-mail dotyczące podróży w handlu elektronicznym
  • Raporty z kampanii w mediach społecznościowych
  • Raporty z kampanii e-mailowych
  • Wielokanałowy raport Marketing Journey
  • Raporty kampanii WhatsApp

Automatyzacja marketingu

Nie powinieneś zatrudniać wielu agentów do prowadzenia różnych kampanii marketingowych. Wystarczy jedna osoba, która zna Freshmarketer od podszewki. To możesz być i ty. Następnie po prostu użyj automatycznych kampanii marketingowych do wysyłania promocyjnych wiadomości e-mail lub wiadomości na DM.

Gdy potencjalny klient lub klient wchodzi w interakcję z adresem URL i kupuje coś na Twoim rynku, wysyłaj automatyczne e-maile transakcyjne, aby dostarczać ważne treści bezpośrednio do skrzynek odbiorczych klientów lub kont WhatsApp. Możesz znaleźć następującą automatyzację kampanii:

  • e-maile
  • WhatsApp
  • SMS-y
  • E-maile transakcyjne
  • Chatboty
  • Bezpośrednie czaty na stronach internetowych i aplikacjach

Integracje wspierane przez Freshmarketer

Istnieją trzy różne rodzaje integracji, które możesz wykonać we Freshmarketer. Są one opisane poniżej:

Integracje z działem pomocy technicznej

Czy korzystasz już z Freshdesk Support Desk do obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych w celu rozwiązania ich zgłoszeń? W takim razie potrzebujesz tych fajnych integracji z Freshdesk do Freshmarketer. Dowiedz się poniżej, co możesz z tym zrobić:

  • Twórz zadania i zgłoszenia dla backendu we Freshdesk, konwertując rozmowy i zapytania marketingowe we Freshmarketerze.
  • Synchronizuj konta i kontakty między Freshdesk i Freshmarketer, aby Twoja baza danych klientów i leadów była zawsze aktualna.
  • Dodaj pola Freshmarketer CRM w zgłoszeniach wsparcia Freshdesk, aby zapewnić agentom obsługi klienta lepszy kontekst.

Integracje usługi czatu

Znajdź poniżej wszystkie ekskluzywne integracje usług czatu, z których możesz skorzystać:

  • Synchronizuj z czatami pomocy technicznej Freshdesk
  • Połącz czaty z Freshservice, aby zapewnić interoperacyjność danych klientów
  • Używaj Slacka do komunikacji wewnętrznej we Freshmarketerze
  • Użyj Zendesk, aby odpowiadać na czaty
  • Wykorzystaj inteligencję Clearbit B2B, aby lepiej poznać anonimowego klienta
  • Przenieś czat do witryn WordPress
  • Zapewnij agentom czatu dostęp do ekskluzywnych aplikacji na iOS i Androida, aby rozmawiać z klientami w drodze

Aplikacje z rynku

Są to aplikacje innych firm lub opracowane przez Freshmarketer, które zwiększają użyteczność i produktywność Twoich kampanii marketingowych. Możesz sprawdzić aplikacje, takie jak Pagato do przyjmowania zamówień podczas czatu, HubSpot do synchronizacji potencjalnych klientów z HubSpot do Freshmarketer itp.

Przypadki użycia Freshmarketer

Freshmarketer pasuje do większości przedsięwzięć, takich jak usługi biznesowe, SaaS, usługi finansowe, produkcja i handel elektroniczny. Poniżej znajdziesz kilka rzeczywistych przypadków użycia:

Twórz segmenty klientów

Jeśli Twoja firma oferuje wiele produktów i usług, możesz je sprzedawać krzyżowo, korzystając z segmentów klientów. Moduł Freshmarketer Segments umożliwia utworzenie automatycznej kolejki do puli klientów.

Na przykład możesz podać imiona i nazwiska, e-maile, statusy subskrypcji, wybór produktów itp., a narzędzie automatycznie utworzy pulę potencjalnych klientów lub klientów. Następnie przypisz agentów sprzedaży dodatkowej lub zautomatyzowane kampanie marketingowe WhatsApp i SMS, aby sprzedawać dodatkowe usługi i produkty.

Optymalizacja ścieżki klienta

Według Instytut Baymardaśredni wskaźnik porzuceń koszyka w różnych segmentach produktów i usług wynosi 69,99%. Można to jednak zminimalizować, optymalizując podróże klientów.

Freshmarketer ma ponad 50 poradników dotyczących podróży klienta, które możesz wdrożyć za pomocą kilku kliknięć. Na przykład kampania Odzyskaj porzucone koszyki za pośrednictwem WhatsApp pozwala informować klientów, aby sprawdzili pozycje w koszyku za pośrednictwem komunikatorów WhatsApp. Ten podręcznik pomaga również zoptymalizować interfejs witryny i aplikacji, aby zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków.

Optymalizacja współczynnika konwersji

Możesz utworzyć kilka odmian stron docelowych produktów i usług oraz przeprowadzić automatyczne testy na podstawie losowych analiz ruchu, aby dowiedzieć się, która strona docelowa generuje najwięcej ruchu. W tym celu możesz również skorzystać z narzędzia do analizy Heat Map, Session Replay, Split URL Testing, Sales Funnel Analysis itp., wbudowanych funkcji Freshmarketer.

Ostatnie słowa

Jeśli dotarłeś do tej sekcji, już wzbudziłeś zainteresowanie Freshmarketerem. Więc, Zapisz się teraz za darmo i korzystaj z jego funkcji premium przez 21 dni bez podawania żadnych informacji o płatności. Zobaczysz praktyczne zmiany, jakie wprowadza w działaniach marketingowych Twojej firmy.

Szukasz innych intuicyjnych aplikacji biznesowych, takich jak Freshmarketer, do zarządzania usługami IT, obsługą klienta, sprzedażą i zespołami? Sprawdź tutaj wszystkie narzędzia Freshworks SaaS.