10 Przejrzyj oprogramowanie do zarządzania dla Twojej firmy online w 2022 r.

Jesteś właścicielem firmy lub marketerem? Jeśli tak, powinieneś używać oprogramowania do zarządzania recenzjami online, aby monitorować recenzje.

Bez względu na to, jak bardzo zareklamujesz swój produkt, potencjalny nabywca sprawdzi recenzje online przed jego zakupem. Ponieważ stał się on ważnym aspektem strategii marketingowej, nie należy pozwolić, aby ten sektor pozostał niekontrolowany.

Zamiast ręcznie monitorować wszystkie recenzje online na różnych portalach, możesz skorzystać z pomocy aplikacji do zarządzania recenzjami online.

Co to jest zarządzanie recenzjami?

Jak sama nazwa wskazuje, zarządzanie recenzjami oznacza zarządzanie recenzjami, które Twój produkt lub firma otrzymuje online (strony internetowe lub media społecznościowe). Odnosi się do procesu monitorowania, analizowania i odpowiadania na recenzje.

Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu recenzjami małe i duże firmy mogą promować pozytywne recenzje i radzić sobie z negatywnymi.

Korzyści z oprogramowania do zarządzania recenzjami

Jeśli korzystasz z oprogramowania do zarządzania recenzjami online, uzyskasz następujące korzyści:

#1. Oferuj informacje zwrotne w czasie rzeczywistym

Dzięki narzędziom do zarządzania reputacją online możesz wrócić do klientów natychmiast po opublikowaniu recenzji. W ten sposób pomoże Ci nawiązać lepsze połączenie z klientami i zapewnić im właściwą reakcję.

#2. Obsługa negatywnych recenzji

Negatywne recenzje pozwalają określić problemy, z którymi borykają się klienci, dzięki czemu można je naprawić, aby usprawnić proces biznesowy. Taktowne obchodzenie się z takimi recenzjami pokaże Twoją analizę biznesową, a oprogramowanie do zarządzania recenzjami może to zrobić z łatwością. Będziesz także w stanie zidentyfikować fałszywe recenzje i odpowiednio na nie odpowiedzieć.

#3. Zostań marką godną zaufania

Zarządzając i odpowiadając na wszystkie recenzje online, które otrzymujesz, narzędzia te zapewniają wiarygodność Twojej firmy lub marki przed klientami. Terminowe odpowiedzi na recenzje sprawią, że Twoja marka będzie wyglądać odpowiedzialnie i zorientowana na klienta.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie oprogramowania do zarządzania recenzjami online

Zanim zdecydujesz się na narzędzie do zarządzania recenzjami, oto kilka punktów, które powinieneś wziąć pod uwagę:

#1. Dostęp do popularnych witryn z recenzjami

Obowiązkową cechą idealnego narzędzia do zarządzania recenzjami jest jego zdolność do pracy z platformami, z których ludzie najczęściej korzystają, takimi jak Mapy Google.

#2. Monitorowanie na żywo

Jeśli chodzi o zapytanie lub negatywną opinię, niezbędna jest natychmiastowa odpowiedź. Dlatego powinieneś wybrać narzędzie, które może monitorować recenzje online, dyskusje na forach i komentarze w mediach społecznościowych w czasie rzeczywistym.

#3. Łatwość użycia

Żadne narzędzie nie jest dla Ciebie przydatne, jeśli nie możesz łatwo nawigować po nim. Upewnij się, że wybrane narzędzie do zarządzania recenzjami online ma przyjazny dla użytkownika interfejs i pulpit nawigacyjny, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na naukę.

#4. Obsługa aplikacji mobilnych

Chociaż recenzja może pojawić się o każdej porze dnia, nie zawsze możesz być przed komputerem, aby na nią odpowiedzieć. Z tego powodu narzędzie z aplikacją mobilną jest bardzo korzystne.

#5. Raportowanie

Twoje narzędzie powinno być wyposażone w solidne funkcje raportowania. Raporty te pomagają monitorować produkty i firmy na platformach internetowych i społecznościowych.

#6. Centralnie zarządzany

Jeśli Twoja firma działa w wielu lokalizacjach, centralnie obsługiwane rozwiązanie jest dla Ciebie doskonałą opcją. Twoje narzędzie do zarządzania recenzjami powinno umożliwiać przeglądanie recenzji i odpowiadanie na nie z każdego miejsca.

Oto nasza wyselekcjonowana lista najlepszych aplikacji do zarządzania recenzjami online:

Podium

Firmy, które chcą zostać najwyżej ocenianymi firmami, powinny skorzystać Podium. Oprogramowanie do zarządzania recenzjami online może znacznie zwiększyć miesięczną liczbę recenzji.

To narzędzie wyświetla również Twoje oceny i recenzje tam, gdzie najbardziej spodoba się użytkownikom i potencjalnym klientom. Możesz zautomatyzować proces zapraszania klientów do recenzji, a oni mogą oferować swoje opinie, kierując się tekstowym zaproszeniem do recenzji.

Co więcej, zarządzanie reputacją na różnych stronach internetowych z jednego pulpitu nawigacyjnego tej platformy staje się łatwe.

kiełkować towarzyski

kiełkować towarzyski to ujednolicona platforma, na której możesz monitorować odpowiedzi w mediach społecznościowych i recenzje online. Obsługuje Meta, GMB, Yelp, Glassdoor i TripAdvisor do zarządzania recenzjami online.

To narzędzie działa jako scentralizowana platforma, która informuje Cię o tym, co ludzie mówią o Twojej firmie lub marce. Firmy mogą zastosować dostosowane podejście do zarządzania recenzjami poprzez filtrowanie i sortowanie danych recenzji.

Sprout Social oferuje również wgląd w lokalne operacje biznesowe, które Twoja firma może wykorzystać, aby poprawić wrażenia klientów. Jego narzędzia zaangażowania są również w stanie budować silniejsze relacje z klientami i klientami.

Marka24

Brand24 oferuje rozwiązania marketingowe oparte na chmurze do monitorowania mediów. Oprócz obsługi dużych przedsiębiorstw, zapewnia również doskonałe rozwiązania dla małych i średnich organizacji. Poza tym firmy marketingowe mogą go używać do monitorowania wielu projektów dla jednej lub więcej marek.

Użytkownicy mogą korzystać z narzędzia do porównywania, aby zobaczyć wyniki projektów obok siebie. Po dodaniu odpowiednich słów kluczowych ta aplikacja będzie zbierać wzmianki o nich na arenie online, w tym w opiniach Google, mediach społecznościowych, blogach i forach dyskusyjnych.

Użytkownicy mogą filtrować zebrane dane według różnych przedziałów czasowych. Jego zaawansowana funkcja wykrywania nastrojów może kategoryzować segmenty pozytywne, neutralne i negatywne wzmianki o Twojej marce.

JasnyLokalny

JasnyLokalny to dobrze znane rozwiązanie do zarządzania reputacją online, które może zająć się śledzeniem recenzji w Twoim imieniu. To narzędzie w chmurze może być z łatwością używane na dowolnym komputerze stacjonarnym, laptopie lub tablecie.

Śledzi ponad 80 witryn z recenzjami, w tym Trustpilot, Yelp i Google. Oprócz generowania recenzji w ponad 200 witrynach, BrightLocal wyróżnia recenzje otrzymane w różnych witrynach.

Jego funkcja odpowiedzi jednym kliknięciem jest dostępna do odpowiadania na recenzje Google i Facebook. Dzięki integracji Google Analytics, Meta i Twittera to narzędzie może wyświetlać wszystkie dane na jednym pulpicie nawigacyjnym.

Recenzja Inc

Szukasz narzędzia, które pomoże Ci poprawić Twoją reputację w Internecie poprzez zarządzanie otrzymywanymi recenzjami? Jeśli tak, idź po Recenzja Inc.

Pomaga również połączyć się z ponad 600 witrynami z recenzjami, aby uzyskać kompleksowy zasięg. Możesz łatwo monitorować recenzje biznesowe online i odpowiadać na nie z jednej platformy.

Wielopoziomowy dostęp do ReviewInc umożliwia korzystanie z niego wielu członkom zespołu. To oprogramowanie jest wyposażone w funkcje bezpieczeństwa zgodne ze standardami wojskowymi, takie jak pełne szyfrowanie danych i podwójnie szyfrowane hasła.

Jego pulpit nawigacyjny można dostosować za pomocą różnych filtrów, dzięki czemu możesz przeglądać dane ważne dla Twojej firmy.

Zraszacz

Zraszacz jest wyposażony w potężne oprogramowanie, które pozwala zarządzać otrzymywanymi opiniami. Korzystając z tego narzędzia, będziesz mieć jasny pomysł na to, kiedy i gdzie oferować wsparcie i opinie swoim klientom, aby wymusić pozytywne nastawienie.

Zarządza reputacją Twojej firmy, obsługując negatywne opinie w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach cyfrowych i społecznościowych w opłacalny sposób. To narzędzie działa również w celu poprawy obsługi klienta poprzez cenne udostępnianie recenzji i wyższe wskaźniki odpowiedzi na recenzje.

Oprócz zbierania pozytywnych recenzji, analizuje wydajność produktu, aby zapewnić wgląd w tworzenie lepszych strategii biznesowych.

Ptasie Oko

Ptasie Oko to solidne oprogramowanie do zarządzania opiniami klientów, które jest wyposażone w funkcje na poziomie przedsiębiorstwa. Dowolna liczba członków zespołu może z niego korzystać bez żadnych ograniczeń lokalizacji.

Dzięki takim funkcjom, jak pulpit nawigacyjny oparty na rolach i zarządzanie przeglądami zbiorczymi, duże przedsiębiorstwa mogą w pełni wykorzystać to rozwiązanie. Narzędzie obsługuje ponad 150 stron internetowych do monitorowania recenzji.

Obsługuje również aktualizacje wpisów o firmach w ponad 50 witrynach internetowych. Szablony automatycznej odpowiedzi BirdEye zawsze przydają się do szybkiego zarządzania recenzjami. Możesz go również użyć do usunięcia spamu lub zniesławiających recenzji.

Yotpo

Z Yotpo, firmy mogą generować autentyczne recenzje online i prezentować je w kluczowych miejscach, aby wywrzeć wpływ. Ta oparta na danych platforma zarządzania recenzjami online ułatwia klientom przekazywanie opinii o Twojej firmie.

Wysyła e-maile i SMS-y po każdym zakupie jako przypomnienie o pozostawieniu recenzji. Klienci otrzymują również spersonalizowane pytania, które pasują do zakupionych produktów.

Yotpo wyświetla również najlepsze recenzje w punktach styku kluczowych dla konwersji podczas zakupów. Użytkownicy mogą również wyszukiwać i sortować recenzje, jeśli chcą. Co więcej, oficjalne partnerstwo z Facebookiem i Google pomaga uzyskać większy ruch z mediów społecznościowych.

Grade.us

Grade.us to renomowane rozwiązanie, które zaspokaja potrzeby globalnych agencji marketingu cyfrowego. Dzięki temu kompleksowemu narzędziu do recenzowania możesz zarządzać recenzjami online i odpowiadać na nie w ponad 165 witrynach z recenzjami.

Posiada łatwy w użyciu pulpit nawigacyjny, idealny do nadzorowania całego procesu zbierania recenzji i odpowiedzi. To narzędzie internetowe wykorzystuje kampanie SMS-owe, e-mailowe i bezpośrednie do zbierania opinii o Twojej witrynie.

Grade.us zawiera funkcje white label, których firmy mogą używać do generowania markowych raportów, whitepapers i widżetów. Możesz automatycznie zarządzać wizytówkami swojej firmy i planować raporty cykliczne.

Puchnąć

Puchnąć to oprogramowanie do zarządzania recenzjami online, które przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i widoczności w Internecie, wykorzystując Twoją reputację. Jest to szczególnie przydatne dla małych i średnich firm, które nie posiadają niezbędnych zasobów do zarządzania reputacją.

Narzędzie jest wystarczająco inteligentne, aby wiedzieć, kiedy i jak poprosić klienta o zrecenzowanie Twojego produktu lub firmy. Swell zaprasza klientów za pomocą automatycznych i dostosowanych SMS-ów do wystawiania recenzji na Facebooku, Google i innych platformach. Możesz użyć jego wbudowanych szablonów, aby szybko odpowiadać na recenzje.

Zawijanie ⭐⭐⭐⭐⭐

Wielu konsumentów sprawdza recenzje produktów online przed podjęciem decyzji o zakupie. Wraz ze wzrostem liczby fałszywych recenzji Twoja firma powinna mieć solidną strategię zarządzania reputacją online, która obejmuje oprogramowanie.

Możesz wybrać jedno z omówionych narzędzi do zarządzania recenzjami online z powyższej listy, zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Zapewni lepszą widoczność Twojego sklepu lub produktu w Internecie oraz lepsze wrażenia klientów.

Jeśli szukasz większego zaangażowania użytkowników, możesz chcieć, aby Twój produkt lub strona internetowa została zrecenzowana przez prawdziwych ludzi.