11 najlepszych alternatyw gramatycznych dla blogerów i małych i średnich firm

Czy próbowałeś Grammarly od lat i szukasz lepszej aplikacji do korekty i przewodnika po stylu pisania? Wypróbuj te alternatywy Grammarly już teraz!

Bez wątpienia Grammarly to jedno z wiodących i popularnych narzędzi do pisania, które pozwala dopracować prozę, która płynie naturalnie i angażuje docelowych odbiorców.

Działa dobrze, ale może nie być odpowiednim rozwiązaniem dla każdej organizacji, która musi tworzyć bezbłędne treści w języku angielskim.

Oto alternatywy gramatyczne! Ale nie musisz sprawdzać każdej dostępnej alternatywy online lub offline. Jesteśmy tutaj aby pomóc.

Czytaj dalej, aby poznać kilka wyjątkowych alternatyw dla Grammarly. Znajdź różnice, cechy wspólne i unikalne funkcje, aby podjąć właściwą decyzję o zakupie narzędzia do pisania online.

Co to jest gramatycznie?

Grammarly to internetowa aplikacja do pisania służąca do sprawdzania pisowni, poprawiania interpunkcji, sugerowania tonu, wskazówek gramatycznych i poprawiania stylu pisania w języku angielskim.

Oferuje pomoc w pisaniu online i offline w kilku aplikacjach innych firm. Na przykład możesz zainstalować jego rozszerzenie Google Chrome, które integruje algorytm Grammarly z innymi aplikacjami online. W ten sposób możesz korzystać z jego funkcji w prawie każdej aplikacji do edycji tekstu online, takiej jak Dokumenty Google, Microsoft Word itp.

W skrócie cechy i funkcjonalności Grammarly:

  • Popraw ortografię, interpunkcję i gramatykę
  • Prawidłowy ton pisania
  • Przepisz trudne do odczytania zdania
  • Przewodnik po stylu pisania
  • Pisanie analiz i metryk

Zastosowania gramatyki

Autorzy blogów, autorzy artykułów i inni twórcy treści, którzy pracują w języku angielskim, używają tego narzędzia głównie jako wszechstronnego oprogramowania do edycji tekstu.

Możesz na nim napisać całą treść. Istnieją standardowe narzędzia tekstowe, takie jak pogrubienie, kursywa, podkreślenie, listy numerowane, listy wypunktowane, podtytuły HTML i tak dalej.

Możesz ustawić cele pisania artykułów, aby dopasować je do standardowego poziomu wskaźników, takich jak Odbiorcy, Formalność, Domena i Intencja.

Ponadto istnieją narzędzia do sugestii pisania, takie jak Poprawność, Przejrzystość, Zaangażowanie i Dostawa. Nie wspominając już o wbudowanym narzędziu do sprawdzania plagiatu, które szybko sprawdza Twój artykuł pod kątem skopiowanych tekstów z miliardów treści w sieci.

Ostatecznie otrzymujesz średnio angażujące i gotowe do publikacji treści z jednej aplikacji.

Powody, dla których warto użyć alternatywy gramatycznej

Grammarly to perełka na rynku narzędzi wspomagających pisanie w języku angielskim. Jednak może to nie być odpowiednie narzędzie do blogowania i potrzeb małych i średnich firm (SMB).

Na przykład masz już dobrych pisarzy i potrzebujesz narzędzia do sprawdzania treści. Alternatywnie, potrzebujesz tylko poprawek gramatycznych, ortograficznych i tonowych.

Oto kilka powodów, dla których ty i wszyscy inni autorzy blogów i twórcy treści biznesowych mogą wybrać alternatywę Grammarly:

  • Chcesz kupić pomoc w pisaniu, która oferuje elastyczne funkcje w elastycznych cenach.
  • Szukasz aplikacji do pisania treści w języku angielskim, która oferuje opcje zwiększania i zmniejszania skali.
  • Grammarly jest dobre do tworzenia nowych treści. Jeśli musisz przepisać istniejące artykuły, może to nie być niedrogie i wydajne.
  • W jego darmowej wersji brakuje niektórych ważnych funkcji, które można uzyskać w innych aplikacjach wspomagających pisanie.
  • Grammarly obsługuje ograniczone dialekty języka angielskiego.
  • Ma wiele integracji, ale niektóre alternatywy Grammarly oferują lepsze integracje i interfejsy użytkownika (UI).
  • Ta pomoc w pisaniu to oprogramowanie wspomagające pisanie tylko w języku angielskim. Jeśli Twoja firma musi tworzyć treści w innych językach, potrzebujesz alternatywy Grammarly.
  • Grammarly nie pomaga w tłumaczeniu wspomaganym komputerowo.

Funkcje, których należy szukać w gramatycznej alternatywie

Zidentyfikowałeś, że Twoja firma może skorzystać z alternatywy Grammarly. Ale skąd wiesz, którą aplikację wybrać?

Nie martw się! Upewnij się tylko, że zakupione narzędzie do pisania ma następujące standardowe funkcje:

  • Aplikacja działa online i offline i oferuje aplikacje internetowe i aplikacje komputerowe.
  • Narzędzie obsługuje bezbłędne pisanie artykułów na telefonach komórkowych i tabletach.
  • Oferuje wszystkie standardowe funkcje pomocy w pisaniu, takie jak korekta gramatyczna, sprawdzanie pisowni, sprawdzanie tonu, przepisywanie zdań, sugerowanie synonimów i wiele innych.
  • Narzędzie integruje się z aplikacjami do edycji tekstu innych firm, WordPress, klientami poczty e-mail i nie tylko.
  • Jest dostępny w przystępnej cenie.
  • Aplikacja pozwala wybrać funkcje i płacić tylko za nie.
  • Nie zmusza cię do płacenia wyższej ceny, chociaż nie potrzebujesz wszystkich funkcji.
  • Oferuj obszerne analizy pisania treści, takie jak czytelność, trudne do odczytania zdania, zaangażowanie, ton, intencja treści, plagiat, ocena gramatyczna itp.

Oto popularne alternatywy Grammarly, które mogą dobrze pasować jako narzędzia biznesowe, blogowe, osobiste i profesjonalne pomoce w pisaniu:

ProWritingAid

ProWritingAid jest idealny do wszelkiego rodzaju tworzenia treści stron internetowych. Na przykład możesz pisać treści biznesowe dla stron usług internetowych, blogów, recenzji produktów, marketingu e-mailowego, stron docelowych i postów w mediach społecznościowych. Narzędzie jest również godne tworzenia treści akademickich, instytucjonalnych i zawodowych.

Twoje treści będą wolne od poważnych błędów, które czytelnicy i recenzenci łatwo zauważą. Jego godnymi uwagi cechami są:

  • Poprawa gramatyki, czytelności i pisowni
  • Wyczerpujące wskaźniki pisania raportów, takie jak podsumowanie, styl, frazesy, aliteracja, długość, zaimek, tezaurus i inne
  • Ulepszenia stylu pisania i sugestie dotyczące przejrzystości treści
  • Automatyczne sugestie edycji
  • Rozszerzenie dla Scrivener czyni go wyjątkowym od Grammarly

Jego abonament premium jest tańszy niż Grammarly. Ponadto otrzymujesz w nim więcej funkcjonalności.

Linguix

Pisarze wybierają Linguix, alternatywę Grammarly, ze względu na przemyślane i unikalne usługi. Te usługi pomagają w tworzeniu treści biznesowych dla projektów HR, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.

Jego unikalne cechy są następujące:

  • Interpunkcja i wszystkie aplikacje Linguix w planie darmowym
  • Eksport PDF w planie premium
  • Wgląd w pisanie w czasie rzeczywistym w wersji premium
  • Przepisywanie treści w wersji premium
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie treścią i stylem marki
  • Opcja wdrożenia na miejscu

Narzędzie jest idealne do tworzenia treści online w celu przyciągnięcia odbiorców i zwiększenia zaangażowania marki poprzez SEO. Ponadto możesz tworzyć zwięzłe, łatwe do zrozumienia i czytelne treści tanio iw minimalnym czasie.

Jeśli jesteś małą, średnią lub start-upową firmą zarządzającą jednym lub kilkoma zespołami autorów treści i redaktorów, Linguix jest dla Ciebie idealny.

Subskrypcja Linguix Pro ma konkurencyjną cenę w porównaniu z Grammarly. Jednak najlepsze jest to, że możesz kupić plan na całe życie.

melodia

Wordtune to oparty na sztucznej inteligencji towarzysz pisania. Narzędzie jest dostępne bezpłatnie jako dodatek w programie Microsoft Word oraz jako dodatek w przeglądarce Google Chrome.

Jego podstawowy algorytm AI i model przetwarzania języka rozumie różne style pisania, które mogą przekonać czytelników do subskrypcji lub podjęcia działania. Dlatego, gdy używasz tego narzędzia do tworzenia kopii marketingowych, e-maili, treści biznesowych, treści stron internetowych itp., Zwiększasz widoczność swojej marki.

Jest to prosty dodatek, łatwy w użyciu i oferuje następujące funkcje moderowania treści:

  • Przepisz całą treść, frazę lub zdanie
  • Twórz mniej poważne i lekkie treści do kampanii marketingowych
  • Pozycjonuj się profesjonalnie w piśmie biznesowym
  • Bezproblemowe tworzenie treści w ramach krótkiego limitu słów
  • Sztuczna inteligencja przekształcająca słowa kluczowe w tekst może rozwijać pomysły, koncepcje itp.
  • Przetłumacz inne języki na angielski

Edytor Microsoftu

Microsoft Editor to inteligentny pomocnik do pisania dla blogerów, copywriterów i twórców dokumentów biznesowych. Narzędzie działa na autonomicznych i internetowych wersjach aplikacji firmy Microsoft.

Ponadto umożliwia integrację narzędzia z różnymi aplikacjami internetowymi innych firm, w których można pisać teksty. Na przykład możesz go użyć do publikowania angażujących i wolnych od błędów treści na Facebooku, Twitterze, WordPressie itp.

Jego godne uwagi cechy i kilka unikalnych funkcji są następujące:

  • Podstawowe sprawdzanie pisowni, poprawki gramatyczne, poprawki interpunkcyjne itp.
  • Wersja premium oferuje kontrolę formalności, zwięzłości i przejrzystości
  • Automatyczne sugestie dotyczące słownictwa i interpunkcji jako fragmenty podczas pisania
  • Pozwala komunikować się w 20 językach obcych, w tym hiszpańskim, francuskim, niemieckim itp.
  • Sprawdzanie podobieństwa i pomoc w edycji

Narzędzie otrzymujesz bezpłatnie w ramach subskrypcji usługi Microsoft 365.

Biały dym

WhiteSmoke jest odpowiedni dla tych, którzy chcą pisać na swoim komputerze bez rozpraszania uwagi. Aby to obsłużyć, narzędzie jest dostarczane jako samodzielna aplikacja dla urządzeń z systemem Windows. Deweloper pracuje również nad wersją na macOS.

Jednak jest również dostępny jako aplikacja internetowa. Jednak koszt i funkcje są równie niższe w aplikacji w chmurze w porównaniu z aplikacją komputerową.

Jego godnymi uwagi cechami są:

  • Korekty gramatyczne i stylistyczne
  • Sprawdzanie pisowni wraz z sugestiami dotyczącymi wyboru świata
  • Akademickie pomoce do pisania
  • Przetwarzanie języka naturalnego (NLP)
  • Pomoc w pisaniu biznesów
  • Tłumacz

Jego subskrypcja klasy biznesowej jest prawie równoważna planowi premium Grammarly.

Imbir

Ginger, wspomagany sztuczną inteligencją asystent pisania, poprawia styl pisania na potrzeby biznesowe, codzienne i marketingowe. Ponadto poprawia proste błędy gramatyczne, ortograficzne i interpunkcyjne.

Nie wspominając już o tym, że każda treść pisemna, niezależnie od tego, czy jest to tekst marketingowy, czy artykuł na blogu, wyraźnie wyraża przesłanie marki.

Jego specjalne cechy, a także niektóre funkcjonalności, których nie dostaniesz w Grammarly, są następujące:

  • Złożone przeformułowanie zdania
  • Tłumaczenie treści
  • Podstawowe sprawdzanie gramatyki i pisowni
  • Sprawdzanie esejów
  • Korekta online
  • Trener osobisty
  • Zastąp zdezorientowane słowa

Ginger jest dostępny w różnych formatach, takich jak aplikacja internetowa, aplikacja Windows, aplikacja mobilna itp. Istnieje również interfejs API. Możesz użyć interfejsu API, aby zainstalować narzędzia wspomagające pisanie treści w swoich aplikacjach biznesowych.

Pisarz

Writer to platforma do pisania AI wraz z automatyzacją tworzenia treści. Pomaga w planowaniu strategii tworzenia treści i kanałów w zespole redakcyjnym, osobach zatwierdzających, redaktorach i wydawcach.

Jego funkcje automatyzacji obejmują:

  • Burza mózgów oparta na sztucznej inteligencji
  • Twórz konspekty treści i wersje robocze w ciągu kilku sekund
  • Wyślij wersję roboczą do redaktorów w celu zatwierdzenia
  • Automatyczne uwzględnianie wskazówek redakcyjnych i stylów pisania w narzędziu do pisania
  • Twórz treści marketingowe i kopie za pomocą sztucznej inteligencji do natychmiastowej dystrybucji
  • Przekształć bloga w studium przypadku i odwrotnie

Oprócz funkcji automatyzacji otrzymujesz także moduł sprawdzania gramatyki, sprawdzania pisowni i automatyczne sugestie dotyczące stylu.

Jego koszt subskrypcji jest wyższy niż Grammarly, ale otrzymujesz treści szybciej na rynku niż konkurencyjne firmy.

QuillBot

QuillBot to narzędzie do parafrazowania AI wraz z podstawową pomocą w pisaniu. Jest idealny dla firm, które polegają na automatycznym tworzeniu treści w celu uzyskania przystępnej ceny. Aplikacja wykorzystuje wysoce wyszkolone algorytmy sztucznej inteligencji, które tworzą naturalnie wyglądające treści.

Jego główne funkcje pomocy w pisaniu są następujące:

  • Zautomatyzowana parafraza
  • Podstawowy moduł sprawdzania gramatyki
  • Generator podsumowań treści
  • Generator cytatów
  • Kontroler plagiatu

Jego unikalną cechą w porównaniu do Grammarly są automatyczne synonimy różnych dialektów języka angielskiego. Musisz wybrać intencję dialektu między USA, Kalifornią, Wielką Brytanią i Australią. Narzędzie zasugeruje odpowiednio odpowiednie synonimy.

Drzewko

Sapling to narzędzie wspomagające pisanie dla agentów obsługi klienta, którzy zajmują się pisaniem treści, takich jak e-maile, czaty, odpowiedzi w mediach społecznościowych itp. Integruje się z bazą wiedzy obsługi klienta i CRM. Dzięki temu pobieranie informacji o produktach, przewodników rozwiązywania problemów, danych klientów i nie tylko staje się łatwiejsze.

Jego potężne funkcje są następujące:

  • Korekty gramatyczne i sugestie
  • Obsługa autouzupełniania dla znanych skryptów call center
  • Fragmenty pojawiają się jako możliwe odpowiedzi na czaty na żywo

Sapling jest również wyposażony w funkcję audytu, dzięki której zespoły kontroli jakości obsługi klienta mogą bez wysiłku generować raporty.

LanguageTool oferuje szeroki wybór wtyczek i rozszerzeń do integracji aplikacji innych firm. Możesz go używać w przeglądarkach, aplikacjach komputerowych, klientach poczty e-mail i nie tylko.

Asystent pisania jest idealny dla firm, które mają do czynienia z międzynarodowymi klientami i interesariuszami w różnych krajach. W chwili pisania tego tekstu narzędzie obsługuje ponad 20 języków, takich jak niemiecki, angielski, hiszpański, francuski itp.

Słownik zespołu to wyjątkowa funkcja w porównaniu z Grammarly. Możesz tworzyć różne zespoły w różnych regionach dialektów i przechowywać niestandardowe słowniki. Zespoły mogą sprawdzać zawartość zgodnie z tymi regionalnymi słownikami.

Ponadto możesz ustawić przewodnik po stylu w całej organizacji. Twórcy treści, redaktorzy, marketerzy, copywriterzy itp. wykorzystają te wytyczne do tworzenia spójnych treści.

Redaktor Hemingwaya

Czy tworzysz angielskie kopie, teksty i prozę do celów publicznych? W takim razie potrzebujesz Edytora Hemingwaya. Chociaż nie oferuje podstawowych pomocy w pisaniu, takich jak sprawdzanie pisowni, poprawki interpunkcyjne itp.

Zamiast tego pomaga sprawić, by treść była naturalnie czytelna dla szerokiego grona odbiorców. Po zaimportowaniu artykułu do aplikacji zostaną wyświetlone następujące sugestie:

  • Nadużycie przysłówka na niebiesko
  • Nadużycie biernego głosu na zielono
  • Złożony wybór słów w kolorze fioletowym
  • Trudne do odczytania zdania w kolorze żółtym
  • Bardzo trudne do odczytania zdania na czerwono

Możesz poprawić czytelność treści, usuwając błędy. Im niższa ocena w Hemingway Editor, tym lepsza wydajność treści.

Podsumowanie

Teraz znasz niektóre z najlepszych alternatyw gramatycznych, gdy aktywnie ich szukasz. Artykuł przedstawia wszystkie godne uwagi funkcje, różnice i wyjątkowość powyższych aplikacji oraz porównuje je z Grammarly.

W ten sposób oszczędzasz dużo czasu i wysiłku na szukanie idealnego narzędzia do pisania dla swojego bloga lub firmy.

Mogą Cię również zainteresować rozszerzenia Chrome dla pisarzy i blogerów.