11 najlepszych narzędzi do pisania AI do zoptymalizowanego generowania treści

Narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) w obszarze pisania treści zdobywają coraz większą popularność. Stanowią one innowacyjne połączenie kreatywności z zaawansowaną technologią.

Proces tworzenia tekstów to z jednej strony sztuka, jednak w synergii z nauką może doprowadzić do powstania wyjątkowo angażujących treści, które trafiają w gusta czytelników.

Wspomnianą nauką jest w tym przypadku właśnie sztuczna inteligencja.

Wkraczamy w erę jej dynamicznego rozwoju, a kolejne usprawnienia mają na celu ułatwianie nam codziennego życia.

Niestety, nie brakuje osób, które podchodzą do tej technologii z pewną dozą sceptycyzmu, a nawet kpią z jej postępów.

Trzeba jednak przyznać, że ludzka inteligencja jest wyjątkowa, ponieważ jesteśmy istotami obdarzonymi emocjami, zdolnością odczuwania bólu i cierpienia. To wszystko sprawia, że nasze teksty często płyną prosto z serca. Maszyny, w tym AI, nie są w stanie tego odwzorować, chyba że naukowcy odkryją sposób na stworzenie duszy i kontrolę nad życiem i śmiercią, co obecnie wydaje się niemożliwe.

Dlatego warto zmienić podejście do sztucznej inteligencji i przestać postrzegać ją jako zagrożenie czy bezpośredniego rywala.

Zamiast tego, można wykorzystać jej potencjał do generowania przejrzystych, poprawnych i przyciągających uwagę materiałów tekstowych.

Ale jak konkretnie…

Jak pisanie i sztuczna inteligencja 🧠 są ze sobą powiązane?

Można zadać pytanie, w jaki sposób AI jest faktycznie implementowana.

Nie ulega wątpliwości, że content marketing przeżywa obecnie swój rozkwit. Zgodnie z danymi Forrestera, tylko w 2016 roku amerykańscy marketerzy zainwestowali w treści około 10 miliardów dolarów. A ta liczba, jak się wydaje, wciąż rośnie.

Oznacza to, że z roku na rok powstaje ogromna ilość materiałów. Tworzenie wysokiej jakości treści, które mogą mieć pozytywny wpływ na odbiorców, wymaga od autorów gruntownego researchu, poświęcenia czasu i wysiłku.

Dlaczego warto rozważyć wykorzystanie narzędzi AI w swojej strategii dotyczącej treści?

Dobry tekst przyciąga klientów.

Gdy tworzysz wartościowe i dopasowane do potrzeb odbiorców treści, wzbudzasz ich zainteresowanie i zachęcasz do dalszego zgłębiania Twojej twórczości. Tworzy to pozytywny efekt, który pozwala na pozyskanie kolejnych potencjalnych klientów dla Twojej marki.

W ten sposób budujesz autorytet swojej marki. Gdy zyskasz zaufanie odbiorców i Twoja oferta wyda im się interesująca, zwiększa się szansa na to, że staną się oni Twoimi klientami.

Wzrost przychodów 📈

Powyższy punkt jest kluczowy. Im więcej osób dowie się o Twojej marce, tym większe zaufanie będą pokładać w Twojej ofercie, a co za tym idzie – częściej będą stawać się Twoimi klientami. To z kolei bezpośrednio przekłada się na wzrost Twoich przychodów.

Pomaga uzyskać lepszą pozycję w rankingu 💯

Dzięki narzędziom AI do optymalizacji, możesz dopasować swoje treści pod kątem SEO, uwzględniając kluczowe frazy związane z Twoją niszą. W rezultacie, algorytmy wyszukiwarek zaczną Cię lepiej rozpoznawać, co przełoży się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

W konsekwencji, Twoja popularność wzrośnie, a wraz z nią pojawią się kolejne korzyści.

Skraca czas potrzebny na research

Zgłębianie danego tematu wymaga sporej ilości czasu. Wykorzystując narzędzie AI, które oferuje funkcję researchu, możesz znacznie go zaoszczędzić i przeznaczyć na inne elementy Twojej strategii contentowej.

Co więcej, niektóre narzędzia AI pomagają w generowaniu pomysłów na tematy i zbieraniu danych statystycznych, które możesz wykorzystać w swoim tekście, aby zwiększyć jego wiarygodność.

Poprawa jakości tekstu

Gramatyka, interpunkcja, ortografia, styl, a także inne techniczne aspekty tekstu mają ogromne znaczenie. Nie ma miejsca na błędy w tych kwestiach.

Chociaż ludzkich emocji nie da się idealnie odwzorować (przynajmniej na obecnym etapie rozwoju technologii), inne elementy mogą zostać udoskonalone. Pozwól swoim copywriterom wprowadzać innowacje i wykazać się kreatywnością, a kwestie techniczne powierz potężnym narzędziom AI. Pamiętaj, że „błądzić jest rzeczą ludzką”.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do pisania AI

W tej sekcji przedstawimy aspekty, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia AI do tworzenia treści, które będą zoptymalizowane i skuteczne.

Kryteria wyboru są dość proste – najważniejsze, aby wybrane narzędzie odpowiadało Twoim potrzebom.

Przejdźmy do szczegółów.

  • Wysoka jakość treści: Jakość jest najważniejsza! Wybrane narzędzie powinno generować teksty, które są dobrze napisane i spójne. Powinny naśladować ludzki styl pisania, a także umożliwiać łatwą edycję i dostosowywanie wygenerowanych treści.
  • Zgodność z SEO: Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to podstawa. Narzędzie AI powinno dobrze współpracować z narzędziami SEO, oferując sugestie dotyczące słów kluczowych, nagłówków i meta opisów. Powinno pomagać Ci w tworzeniu angażujących i przyjaznych dla wyszukiwarek treści.
  • Wsparcie gramatyczne: Poprawna gramatyka to absolutna konieczność! Narzędzie do pisania AI powinno oferować zaawansowane funkcje sprawdzania gramatyki i pisowni. Powinno poprawiać Twój tekst w kontekście, gwarantując, że treść będzie wolna od błędów. Dodatkowo, powinno obsługiwać różne języki i ich lokalne odmiany.
  • Łatwość użycia: Wybierając narzędzie do pisania AI, weź pod uwagę jego intuicyjność. Postaw na narzędzie z przyjaznym interfejsem i jasnymi instrukcjami. Nawigacja po narzędziu powinna być prosta, a proces pisania płynny i bezproblemowy.
  • Wykrywanie plagiatu: Oryginalność jest kluczowa! Narzędzie, które wybierzesz, powinno oferować niezawodne algorytmy wykrywania plagiatu, dzięki czemu Twoje teksty będą unikalne.
  • Możliwości researchu: Wiarygodne informacje są niezbędne. Narzędzie powinno zapewniać Ci dostęp do szerokiej bazy rzetelnych źródeł. Powinno umożliwiać weryfikację faktów, aby zapewnić wiarygodność podanych informacji.
  • Elastyczność i możliwość dostosowania: Dostosuj treść do swoich potrzeb! Narzędzie AI powinno umożliwiać dostosowywanie stylów pisania, tonu i charakteru wypowiedzi. Powinno oferować elastyczność w dostosowaniu poziomu wsparcia ze strony AI, w zależności od Twoich preferencji.

Mamy nadzieję, że te wytyczne pomogą Ci w wyborze najlepszego narzędzia AI. Teraz przejdźmy do listy najbardziej przydatnych i popularnych narzędzi do pisania AI.

Zaczynajmy!

Grammarly

Ratunek dla pisarzy, perła wśród narzędzi AI – i nie tylko!

Grammarly jest uwielbiany przez miliony użytkowników, głównie pisarzy, szczególnie tych związanych z biznesem, copywriterów i twórców contentu. Interfejs tego narzędzia jest niezwykle prosty w obsłudze. Sam zakochałem się w nim, gdy zaczynałem swoją przygodę z pisaniem treści i nie miałem o tym zielonego pojęcia.

Na szczęście odkryłem to narzędzie AI, które korygowało wszystkie moje błędy i nadal to robi. Wystarczy założyć bezpłatne konto, aby zacząć z niego korzystać. Możesz skopiować i wkleić tekst lub przesłać dokument, klikając przycisk „Nowy” na pulpicie nawigacyjnym.

I voila! Dzięki zaawansowanemu algorytmowi AI, narzędzie podświetli na czerwono wszystkie błędy gramatyczne i zaproponuje lepsze wersje zdań. Na pulpicie nawigacyjnym możesz zobaczyć wszystkie ostatnio edytowane dokumenty, co jest niezwykle przydatne, gdy zgubisz plik MS Word – wszystkie fragmenty treści są dostępne w jednym miejscu.

Grammarly analizuje tekst pod kątem błędów, obejmując takie aspekty jak gramatyka, interpunkcja, ortografia i inne. Sprawdza również Twój styl pisania i podpowiada, jak go ulepszyć. To narzędzie może pomóc Ci „odrodzić się na nowo” jako pisarz.

Grammarly sprawdza się w przypadku różnych rodzajów tekstów, takich jak dokumenty biznesowe, treści hobbystyczne, codzienne wiadomości, e-maile, wpisy na blogach, posty w mediach społecznościowych i wiele innych. Pomaga usunąć niepotrzebne słowa z treści, aby upewnić się, że tekst jest autentyczny i na temat.

Czasami Grammarly może zasugerować rozwiązania, które nie do końca Ci odpowiadają. W takim przypadku nie musisz się z nimi zgadzać. Możesz pominąć te rekomendacje i zająć się dalej swoim tekstem. Na koniec, w prawym górnym rogu pojawi się ocena w skali do 100, prezentująca ogólną jakość Twojego tekstu.

W zależności od Twoich potrzeb, możesz korzystać z bezpłatnej lub płatnej wersji narzędzia. Darmowa wersja jest wystarczająca dla osób prywatnych i małych agencji. Wersja płatna oferuje znacznie więcej informacji na temat jakości treści, takich jak długość zdań, nieprawidłowe użycie strony biernej, alternatywne słowa, słowa powtarzające się oraz kontrola plagiatu. Dzięki tym funkcjom, Twój tekst będzie pozbawiony nawet nieumyślnego plagiatu.

CopyAI

CopyAI wykorzystuje NLP od OpenAI, laboratorium badawczego AI z San Francisco, które stworzyło serię GPT-n.

Czy to brzmi znajomo?

Jeśli jesteś entuzjastą technologii, to na pewno!

To narzędzie AI pozwala na wygenerowanie wysokiej jakości tekstów w kilka sekund. Dzięki niemu, Twoi odbiorcy uznają tekst za autentyczny. Pomaga ono zautomatyzować czasochłonne i frustrujące czynności związane z tworzeniem treści w czasie rzeczywistym.

Agencje, copywriterzy, marki e-commerce i marketerzy mogą korzystać z tego narzędzia, aby znaleźć najlepszy sposób dotarcia do swoich klientów za pomocą skutecznych tekstów. Agencje cyfrowe mogą pomóc swoim klientom w maksymalnym wykorzystaniu budżetów reklamowych. Narzędzie to może oszczędzić czas poświęcony na tworzenie tekstów i podnieść ich jakość, zapewniając lepszą skuteczność reklam.

Jednak copywriterzy nie muszą się obawiać tego narzędzia. Wciąż mogą tworzyć swoje własne teksty. CopyAI pomaga im w burzy mózgów, generując pomysły na reklamy i oferując dobry punkt wyjścia. Nie musisz już dłużej wpatrywać się w pusty ekran i zastanawiać się, jak zacząć!

Podobnie, marki e-commerce mogą docierać do większej liczby odbiorców bez obniżania swojego ROI, ponieważ CopyAI pomaga im w tworzeniu ukierunkowanych reklam, które są dopasowane do ich targetu. W ten sposób narzędzie to pomaga im zwiększyć wskaźniki konwersji, przychody i zyski.

Funkcje CopyAI obejmują:

  • Podstawowe teksty reklam na Facebooku
  • Nagłówki i opisy linków na Facebooku
  • Nagłówki i opisy Google dla reklam w wyszukiwarce i displayu
  • Hasła strony docelowej lub tekst bohatera dla stron internetowych
  • Podpisy na Instagramie tworzące klimat i opisy produktów
  • Tematy e-maili
  • Studium przypadku ukazujące problemy, motywacje i rozwiązania
  • Opisy produktów dla marek e-commerce
  • Generator nazw
  • Tytuły wpisów na blogu i wprowadzenie
  • Pomysły na start i rozwój

Zmęczenie i brak relevancji reklam to dwa główne czynniki obniżające zwrot z wydatków na reklamę (ROAS). Można je wyeliminować dzięki kreatywnym, nietuzinkowym i trafnym tekstom stworzonym za pomocą CopyAI. Dzięki platformie głębokiego uczenia się, możesz spersonalizować każdą kampanię, dopasowując ją do danego święta, okazji lub wydarzenia.

Jasper

Jeśli jesteś fanem Marvel Cinematic Universe, Jasper może kojarzyć Ci się ze sztuczną inteligencją, która zarządza wszystkim. Jednak Jasper to internetowe narzędzie AI, które pomaga w tworzeniu kreatywnych i oryginalnych treści. Za jego pomocą, możesz przygotować projekt tekstu 2-5 razy szybciej niż pracując samodzielnie. Poprawia ono także konwersję reklam, tworząc teksty, które wzbudzają emocje i osiągają wysokie pozycje w Google.

Jasper generuje teksty, które są pozbawione plagiatu i bogate w słowa kluczowe, co przekłada się na poprawę ROAS. To internetowe narzędzie AI potrafi pisać w ponad 25 językach i pomaga w generowaniu pomysłów. Korzystanie z niego pozwala na zwiększenie jakości treści bez obniżania SEO i zatrudniania dodatkowych copywriterów.

To internetowe narzędzie AI oferuje ponad 50 szablonów, przypadków użycia i funkcji w trybie boss. Jasper jest dostępny w dwóch popularnych pakietach: Starter i Boss Mode. Starter kosztuje od 29 USD miesięcznie i oferuje 20 000 słów, nieograniczoną liczbę projektów, ponad 50 umiejętności copywritingu AI i nieograniczoną liczbę loginów użytkowników. Tryb Boss kosztuje od 59 USD miesięcznie i oferuje 50 000 słów, możliwość pracy nad długimi dokumentami, narzędzie do tworzenia długich wpisów na blogu i funkcję polecania Jaspera.

Surfer

Surfer to platforma do optymalizacji treści, która pomaga w uzyskiwaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, dzięki funkcjom opartym na sztucznej inteligencji. Narzędzie działa w oparciu o algorytmy NLP, które pomagają w pozycjonowaniu treści w Google. Użytkownicy mogą tworzyć strategie treści, które sprawdzają się w ich przypadku, w oparciu o ich grupę odbiorców, niszę i domenę.

Dzięki Surferowi, stworzenie konspektu artykułu nie zajmuje więcej niż kilka minut. Za pomocą tego narzędzia możesz łatwo zoptymalizować treść, kategoryzować akapity, nadać ton itp. Surfer oferuje również sugestie dotyczące treści, które poprawiają jakość strony. Narzędzie zapewnia szczegółowy wgląd w takie elementy, jak liczba obrazów, struktura artykułów, słowa kluczowe, co pomaga w pozycjonowaniu treści w Google.

Możesz również zdominować swoją niszę za pomocą audytu treści, który identyfikuje problemy z formatowaniem i luki w treści, a także pomaga w ich naprawieniu. Narzędzie pomaga w utrzymaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google poprzez budowanie linków, audyt itp. Surfer zawiera również Jaspera, który umożliwia automatyczne pisanie treści w mgnieniu oka, przesyłanie treści do Dokumentów Google, publikowanie na WordPressie i korzystanie ze słów kluczowych.

Narzędzie jest łatwe do zintegrowania z interfejsami API, co zapewnia ciągłość pracy. Surfer jest dostępny w pakietach Basic, Pro i Business. Basic kosztuje 49 USD miesięcznie i obejmuje takie funkcje, jak bezpłatne miesięczne NLP, 20 audytów i 10 redaktorów treści. Pro kosztuje 99 USD miesięcznie i oferuje 60 audytów, 30 redaktorów treści i NLP. Business kosztuje 199 USD miesięcznie i oferuje 140 audytów, 70 redaktorów treści, API, białe etykiety, możliwość zaproszenia 10 członków zespołu i NLP.

ProWritingAid

Kolejnym wydajnym narzędziem AI, które warto rozważyć, jest ProWritingAid. To wszechstronne narzędzie obejmuje mentora pisania, moduł sprawdzania gramatyki i edytor stylu, które pomagają w tworzeniu doskonałych treści.

Ponad milion autorów, copywriterów, redaktorów, specjalistów, a nawet studentów korzysta z tego narzędzia, aby poprawić jakość swojego pisania. To, co odróżnia je od innych narzędzi, to zaawansowane sprawdzanie gramatyki i stylu oraz szczegółowe raporty, które pomagają w identyfikacji obszarów wymagających poprawy.

ProWritingAid łączy sugestie, filmy, quizy i artykuły, aby Twój proces pisania był interaktywny i przyjemny. Narzędzie szanuje Twoją prywatność i jest zgodne z RODO. Możesz z łatwością zintegrować go z MS Doc, Medium, Gmailem, Dokumentami Google, Chrome i innymi.

Narzędzie dostępne jest w wersji bezpłatnej i płatnej. W wersji bezpłatnej otrzymujesz raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia, 19 raportów pisemnych, możliwość edycji do 500 słów na raz oraz możesz korzystać z niego tylko online. Plan premium kosztuje od 59 USD rocznie, nie ma limitu słów i zapewnia większą elastyczność.

Frase

Badaj, twórz i optymalizuj swoje treści, aby uzyskać lepsze wyniki, korzystając z łatwej w obsłudze platformy Frase.

Wszyscy wiemy, jak czasochłonne może być wyszukiwanie treści, ale z Frase jako Twoim partnerem, możesz szybko i sprawnie gromadzić informacje. To narzędzie AI automatycznie generuje inteligentny zarys tematów, dzięki czemu nie musisz przeglądać nieskończonej liczby stron internetowych w poszukiwaniu potrzebnych danych.

Frase zawiera szeroką listę powiązanych tematów, statystyk, często zadawanych pytań, najnowszych wiadomości, ciekawostek i innych elementów, które możesz wykorzystać do tworzenia swoich tekstów. Frase prowadzi Cię krok po kroku, dzięki czemu Twój research przyniesie najlepsze rezultaty w oparciu o wybrane słowa kluczowe.

Odprawa merytoryczna odgrywa kluczową rolę w tworzeniu tekstu, który spełni Twoje oczekiwania. Frase właśnie to robi za pomocą intuicyjnego edytora, który automatycznie generuje zrozumiałą treść w oparciu o słowo kluczowe. Możesz także stworzyć niestandardowy brief i zawrzeć w nim szczegółowe wytyczne, takie jak ton głosu, zalecenia SEO i styl.

W ten sposób, Twoi autorzy będą mogli dostosować swoją pracę do Twoich treści i strategii SEO, aby wywrzeć większy wpływ. Frase umożliwia również integrację z Dokumentami Google, importowanie treści z aktywnych adresów URL, wysyłanie projektów bezpośrednio do WordPressa i wiele więcej. Frase Topic Score to zastrzeżony algorytm, który ocenia Twoje artykuły i inne treści w porównaniu do konkurencji.

Otrzymuj aktualizacje wyników w czasie rzeczywistym i pomóż swoim autorom w tworzeniu w pełni zoptymalizowanych artykułów, aby zobaczyć pozytywne efekty. Algorytm natychmiast identyfikuje możliwości optymalizacji, aby wydłużyć okres przydatności treści i zminimalizować straty w ruchu.

Wordtune

Wordtune to narzędzie do optymalizacji i pisania tekstów, oparte na sztucznej inteligencji, opracowane przez AI21 Labs. Dzięki niemu możesz przepisać tekst w sposób znacznie bardziej zaawansowany niż standardowe poprawki gramatyczne i ortograficzne. Narzędzia AI i modele językowe doskonale rozumieją semantykę tekstu, co pozwala na łatwe przekształcenie myśli w klarowną treść.

Wordtune może pomóc Ci w przepisaniu istniejącego tekstu, aby był bardziej swobodny, krótszy, obszerniejszy lub bardziej formalny.

Narzędzie jest również dostępne jako dodatek do programu MS Word, dzięki czemu możesz pisać w zwykły sposób.

Outwrite

Zmień swoje kreatywne pomysły w treści, które zrobią wrażenie na odbiorcach, dzięki narzędziu AI Outwrite. Jest ono wykorzystywane przez ponad milion użytkowników i pomaga upraszczać złożone i rozwlekłe zdania, aby Twoje teksty były bardziej przejrzyste.

Outwrite sprawia, że Twoje teksty są zwięzłe, oferując sugestie strukturalne i stylistyczne, które pomogą Ci powiedzieć więcej mniejszą liczbą słów. Współpracuje z różnymi narzędziami, takimi jak Dokumenty Google, MS-Word, aplikacje internetowe i Google Chrome.

Możesz otrzymać zalecenia dotyczące przeróbki zdań, takie jak kompresja, przeformułowanie lub przebudowa. Funkcje zawarte w tym narzędziu AI obejmują zaawansowane sprawdzanie gramatyki w celu natychmiastowego poprawiania interpunkcji, gramatyki i ortografii.

Uzyskaj pożądaną liczbę słów w swoich artykułach dzięki niestandardowym sugestiom i wzbogacaj swoje słownictwo o odpowiednie synonimy za pomocą tezaurusa. Narzędzie pomaga również w tworzeniu przekonujących zdań, sugerując użycie strony czynnej.

Możesz śledzić czytelność treści i oceny w czasie rzeczywistym, a także sprawdzać tekst pod kątem plagiatu przed przesłaniem artykułów. Outwrite jest dostępne w wersji bezpłatnej lub płatnej, w cenie 9,95 USD miesięcznie. Plan płatny oferuje więcej funkcji, takich jak:

  • Poprawa elokwencji
  • Przepisywanie zdań
  • Sugestie eksperymentalne
  • 50 kontroli plagiatu miesięcznie
  • Priorytetowa pomoc e-mailowa
  • Funkcje zespołowe, takie jak zniżki grupowe, skonsolidowane rozliczenia i zarządzanie dostępem zespołu

WordLift

WordLift to doskonałe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które jest niezbędne do dystrybucji treści i zwiększania grona odbiorców. Jest to również potężne narzędzie SEO, które wykonuje za Ciebie całą ciężką pracę, optymalizując treść w czasie rzeczywistym.

WordLift umożliwia agencjom, wydawcom, a nawet osobom prywatnym tworzenie wartościowych artykułów i maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Pomaga również wyszukiwarkom lepiej zrozumieć Twoje strony, korzystając z optymalizacji semantycznej, aby dotrzeć do wykwalifikowanych klientów.

WordLift umożliwia efektywną organizację całej zawartości i wzbogacenie swojej witryny za pomocą linków, obrazów, widżetów do wizualizacji danych, takich jak nawigator czy GeoMap. Narzędzie pomaga w większym zaangażowaniu czytelników, wydłużając czas spędzony na stronie poprzez odpowiednie rekomendacje dotyczące treści.

WordLift sugeruje informacje i dane, które pomagają w tworzeniu spójnego kontekstu, jednocześnie dodając do tekstu znaczniki semantyczne, co pozwala maszynom lepiej zrozumieć Twoją witrynę. Narzędzie AI przeprowadzi audyt SEO Twojej witryny, co pomoże Ci w ulepszeniu planu redakcyjnego. Optymalizuje treść w oparciu o wymagania wyszukiwarek i weryfikuje Twoje działania marketingowe na podstawie szczegółowych danych z WordLift i WooRank.

WordLift, zgodne z RODO, oferuje 14-dniowy darmowy okres próbny, dzięki czemu możesz wypróbować go przed zakupem.

Writer

Writer to narzędzie do edycji tekstu oparte na sztucznej inteligencji, które pomaga w generowaniu treści, które naprawdę trafiają do określonej grupy odbiorców. Od klarowności i stylu po ortografię i gramatykę – Writer może być Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w poprawie tekstu i podniesieniu jego ogólnej jakości.

Możesz skorzystać z Przewodnika po stylach pisarza, aby stworzyć wszechstronne źródło wskazówek, które Twoi autorzy i powiązany zespół będą mogli łatwo zrozumieć i stosować. Możesz także zaprojektować wytyczne według własnego uznania, korzystając z kolorów i atrakcyjnych przedstawień. W tym celu możesz:

  • Publikować listy słów i słowniki
  • Podawać szczegółowe zalecenia i zakazy, wraz z przykładami
  • Dostarczać zasoby
  • Odzwierciedlać swoje przesłania

Dzięki kontroli administracyjnej programu Writer, możesz zdecydować, gdzie mają być wyświetlane Twoje sugestie dotyczące treści – w przeglądarce Google Chrome, Dokumentach lub MS Word. Dostępne jest również rozszerzenie do przeglądarki Chrome, z którego możesz korzystać podczas pisania.

Writer może efektywnie edytować dokumenty, e-maile, zgłoszenia do pomocy technicznej, materiały marketingowe, teksty stron internetowych i UX produktu. W tym celu można go zintegrować z narzędziami takimi jak WordPress, Salesforce, HubSpot, Zendesk, Intercom, Gmail, Outlook, Slack, GitHub, Adobe i Wix.

Co więcej, Writer integruje się również z serwisami społecznościowymi, takimi jak LinkedIn, Twitter, Medium, Facebook i Hootsuite, gdzie możesz publikować treści dla swojej witryny.

W przeciwieństwie do innych asystentów AI, Writer nigdy nie przechowuje danych po ich przetworzeniu i nie wykorzystuje ich do szkolenia innych modeli AI. Dlatego możesz bezpiecznie korzystać z Writera, który jest zgodny z takimi standardami jak HIPAA, AICPA SOC 2, Tarcza Prywatności oraz Tarcza Prywatności UE-USA.

<h


newsblog.pl