11 najlepszych narzędzi do pisania AI do zoptymalizowanego generowania treści

Narzędzia AI do pisania robią furorę w świecie tworzenia treści, łącząc sztukę pisania z potęgą nauki.

Pisanie jest niewątpliwie sztuką, ale gdy płynnie łączy się z nauką, może stworzyć wciągającą treść, która przemówi do odbiorców.

Nauką, o której tu mówimy, jest sztuczna inteligencja.

Nadeszła jego era i stale się udoskonalamy, aby uczynić nasze życie lepszym.

Jednak wiele razy widziałem ludzi wyśmiewających tę technologię wraz z jej postępami.

Cóż, ludzka inteligencja rzeczywiście nie ma sobie równych, ponieważ mamy duszę, emocje, ból i cierpienia, co sprawia, że ​​piszemy z serca. Tego nie można oczekiwać od maszyn ani sztucznej inteligencji, chyba że naukowcy znajdą sposób na stworzenie duszy i kontrolowanie życia i śmierci, co moim zdaniem jest niemożliwe.

Dlatego nie ma potrzeby myśleć o sztucznej inteligencji jako o zagrożeniu lub bezpośrednim konkurentie, moi przyjaciele.

Zamiast tego możesz wykorzystać go do generowania wyraźnych, wolnych od błędów i kuszących treści.

Ale,

Możesz też napisać, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest wdrażana.

Rzecz w tym, że content marketing kwitnie obecnie. A Forrestera Z raportu wynika, że ​​w 2016 roku amerykańscy marketerzy wydali na treści około 10 miliardów dolarów. I wydaje się, że ta liczba nigdy nie maleje.

Oznacza to, że każdego roku powstaje wiele treści, co wymaga rygorystycznych badań, czasu i wysiłków ze strony autorów tekstów, aby tworzyć i dostarczać treści wysokiej jakości, które mogą zmienić życie ich odbiorców.

Dlaczego warto rozważyć wykorzystanie narzędzi AI w swojej strategii dotyczącej treści?

Dobry egzemplarz zdobywa klientów.

Jeśli tworzysz wysokiej jakości i odpowiednie treści dla swoich odbiorców, uznają je za interesujące i będą chcieli przeczytać więcej od Ciebie. Tworzy to efekt fali, aby przyciągnąć więcej odbiorców do Twojej marki.

W ten sposób budujesz autorytet marki, a gdy zaufają Ci wystarczająco i uznają Twoją ofertę za interesującą, istnieje duża szansa, że ​​zamienią się w Twoich klientów.

Wzrost przychodów 📈

Wyżej wyjaśniony punkt stanowi podstawę. A kiedy coraz więcej osób zaczęło poznawać Twoją markę, coraz bardziej ufają Twojej ofercie i coraz częściej stają się Twoimi klientami, co znacznie zwiększa Twoje przychody.

Pomaga uzyskać lepszą pozycję w rankingu 💯

Dzięki narzędziom do optymalizacji AI możesz zoptymalizować swoje treści pod kątem SEO pod kątem wybranych słów kluczowych odpowiednich dla Twojej niszy. Gdy zrobisz to dobrze, wyszukiwarki zaczną Cię rozpoznawać, co poprawi Twoje rankingi.

W rezultacie Twoja popularność wzrasta, a potem podążają wszystkie dobre rzeczy.

Skraca czas badań

Zbadanie konkretnego tematu zajmuje dużo czasu. Korzystając z narzędzia AI obsługującego tę funkcję, możesz zaoszczędzić dużo czasu poświęconego na inną pracę nad listą wiader strategii treści.

Poza tym niektóre narzędzia AI pomagają Ci tworzyć pomysły na tematy i zbierać statystyki, które możesz uwzględnić w swoim tekście, aby zwiększyć wiarygodność.

Poprawa jakości kopii

Gramatyka, interpunkcja, ortografia, słownictwo i inne aspekty techniczne kopii zmieniają zasady gry. Musisz to zrobić dobrze; nie ma innego wyjścia.

Chociaż nie da się odtworzyć ludzkich emocji (przynajmniej teraz), inne rzeczy można poprawić. Pozwól więc swoim pisarzom wprowadzać innowacje i wykazać się kreatywnością, pozostawiając resztę szczegółów technicznych potężnemu narzędziu AI, ponieważ wiesz – „błądzić jest rzeczą ludzką”.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do pisania AI

W tej sekcji należy wyjaśnić czynniki, które należy wziąć pod uwagę przed wybraniem narzędzi do pisania AI w celu generowania zoptymalizowanych i zgodnych z rynkiem treści.

Aspekty są proste; potrzebujesz tylko narzędzia zgodnego z Twoimi wymaganiami.

Kontynuujmy i zagłębiamy się w jego zrozumienie.

  • Wysokiej jakości treści wyjściowe: jakość ma znaczenie! Wybrane narzędzie powinno konsekwentnie generować dobrze napisaną i spójną treść. Powinien naśladować ludzki styl pisania i, co ważne, powinien umożliwiać łatwą edycję i dostosowywanie wygenerowanej treści do własnych potrzeb.
  • Zgodność z SEO: Myślenie o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest niezbędne. Narzędzie AI powinno płynnie integrować się z narzędziami SEO, udostępniając słowa kluczowe, nagłówki i sugestie metaopisów. Powinno pomóc Ci stworzyć angażującą i zoptymalizowaną treść dla wyszukiwarek.
  • Wsparcie gramatyczne: Dobra gramatyka jest koniecznością! Narzędzie do pisania AI powinno oferować zaawansowane funkcje gramatyki i sprawdzania pisowni. Powinien poprawić Twój tekst kontekstowo, upewniając się, że treść jest wolna od błędów. Ponadto powinien obsługiwać wiele języków i odmian regionalnych.
  • Łatwość użycia: Wybierając narzędzie do pisania AI, należy wziąć pod uwagę łatwość jego użycia. Chcesz narzędzia z przyjaznym dla użytkownika interfejsem i jasnymi instrukcjami. Poruszanie się po narzędziu powinno być intuicyjne, dzięki czemu proces pisania będzie płynny i bezproblemowy.
  • Wykrywanie plagiatu: oryginalność jest kluczem! Wybrane przez Ciebie narzędzie powinno mieć niezawodne algorytmy wykrywania plagiatów, dzięki czemu Twoje treści będą wyjątkowe.
  • Możliwości badania treści: Wiarygodne informacje są niezbędne. Narzędzie powinno zapewnić Ci dostęp do ogromnej bazy wiarygodnych źródeł. Powinien umożliwiać sprawdzanie faktów w celu zapewnienia wiarygodności informacji.
  • Możliwość dostosowania i elastyczność: dostosuj treść do swoich potrzeb! Narzędzie AI powinno umożliwiać dostosowywanie stylów, tonów i głosów pisania. Powinien oferować elastyczność w dostosowaniu poziomu pomocy AI w oparciu o Twoje preferencje.

Mamy nadzieję, że te czynniki pomogą Ci wybrać najlepsze dla siebie narzędzia AI. Spójrz na listę niezbędnych i ekscytujących narzędzi do pisania AI.

Przygotujmy się!

Gramatycznie

Wybawiciel pisarzy, klejnot sztucznej inteligencji i nie tylko!

Grammarly jest absolutnie uwielbiana przez miliony ludzi, głównie przez pisarzy, zwłaszcza pisarzy biznesowych, copywriterów i autorów treści, w tym mnie. Posiada jeden z najłatwiejszych w obsłudze interfejsów, w którym szybko się zakochałem, gdy byłem zupełnym nowicjuszem w tej dziedzinie, mając zerowe pomysły na tworzenie treści.

Na szczęście zapoznałem się z tym narzędziem AI, które naprawiło wszelkie błędy, gdy wystąpiły i nadal to robią. Wystarczy, że bezpłatnie założysz konto i zaczniesz z niego korzystać. Możesz skopiować i wkleić lub przesłać dokument po kliknięciu przycisku „Nowy” widocznego na pulpicie nawigacyjnym.

I bam! Dzięki fantastycznemu algorytmowi sztucznej inteligencji pokaże na czerwono wszystkie złamane przysięgi gramatyczne. Narzędzie podpowiada także lepszą wersję frazy podświetlając ją na czerwono. Na jego pulpicie nawigacyjnym możesz zobaczyć wszystkie dokumenty, które ostatnio edytowałeś za pomocą tego narzędzia, które przydaje się również, gdy zgubiłeś plik MS-Word, synchronizując fragmenty treści w jednym miejscu.

Gramatyka analizuje treść pod kątem błędów i obejmuje podstawowe kwestie, takie jak gramatyka, interpunkcja, ortografia i inne. Sprawdza także Twój styl pisania i dostarcza wskazówek i sugestii, jak go ulepszyć, aby uzyskać wrażenie „nowego człowieka”.

Gramatyka pomaga we wszystkich rodzajach pisania, w tym w pisaniu zawodowym, pisaniu hobbystycznym, codziennym pisaniu, e-mailach, postach na blogach, postach w mediach społecznościowych i nie tylko. Pomaga wyciąć niepotrzebne słowa lub wypełniacze z fragmentów treści, aby zapewnić ich autentyczność i na temat.

Czasami jednak może wyświetlać pewne rekomendacje, które nie będą Ci się zbytnio podobać; w takim razie nie obwiniaj siebie; możesz go pominąć i zająć się treścią. Na koniec wyświetli się wynik na 100 w prawym górnym rogu jako ogólna wydajność treści.

W zależności od potrzeb możesz skorzystać z wersji bezpłatnej lub płatnej. W przypadku osób prywatnych i małych agencji działa nawet darmowa wersja. Możesz jednak skorzystać z płatnego narzędzia, aby uzyskać znacznie więcej informacji na temat jakości treści, np. długości zdania, niewłaściwego użycia słów pasywnych, słów alternatywnych, słów powtarzających się, kontroli plagiatu w celu „oczyszczenia” treści z zamierzonego lub niezamierzonego plagiatu.

KopiujAI

CopyAI wykorzystuje OpenAI NLP, laboratorium badawcze AI z San Francisco, które stworzyło serię GPT-n.

Czy to dzwoni?

Jestem pewien, że tak, jeśli jesteś maniakiem technologii!

To narzędzie AI pozwala w ciągu kilku sekund stworzyć wysokiej jakości kopię, którą Twoi odbiorcy uznają za autentyczną. Pomoże Ci to zautomatyzować wszystkie żmudne i czasami frustrujące czynności związane z tworzeniem treści w czasie rzeczywistym.

Agencje, copywriterzy, marki eCommerce i marketerzy mogą korzystać z tego narzędzia, aby znaleźć najlepszy możliwy sposób dotarcia do klientów za pomocą skutecznych kopii. Agencje cyfrowe mogą pomóc swoim klientom w maksymalnym wykorzystaniu wydatków na reklamę. To narzędzie może zaoszczędzić czas poświęcony na tworzenie kopii i podnieść jej jakość, zapewniając lepszą skuteczność reklam.

Jednak copywriterzy nie muszą pozazdrościć temu narzędziu, ponieważ nadal mogą pisać własne teksty. CopyAI pomaga im przeprowadzić burzę mózgów na temat różnych pomysłów na reklamy i pomóc Ci osiągnąć dobry punkt wyjścia. Teraz nie musisz ciągle patrzeć na pusty ekran i zastanawiać się, jak zacząć!

Podobnie marki eCommerce mogą docierać do większej liczby odbiorców bez konieczności poświęcania swojego ROI, ponieważ CopyAI pomaga im tworzyć ukierunkowane reklamy odpowiednie dla ich odbiorców. W ten sposób pomaga im zwiększyć współczynniki konwersji oraz zwiększyć przychody i zyski.

Funkcje zawarte w Copy to:

  • Podstawowy tekst reklam na Facebooku
  • Nagłówki i opisy linków na Facebooku
  • Nagłówki i opisy Google dla reklam w wyszukiwarce i displayu
  • Hasła strony docelowej lub tekst bohatera dla stron internetowych
  • Podpisy na Instagramie, które tworzą atmosferę i opisy produktów
  • Tematy e-maili
  • Studium przypadku pokazujące bolesne punkty, pobudzenie i rozwiązanie
  • Opisy produktów dla marek eCommerce
  • Generator nazw
  • Tytuły bloga i wprowadzenie
  • Pomysły na start i rozwój

Zmęczenie i nieistotność reklam to dwaj najwięksi zabójcy zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS), który można wyeliminować dzięki kreatywnym, nieogólnym i trafnym kopiom za pomocą CopyAI. Dzięki platformie głębokiego uczenia się możesz spersonalizować każdą kampanię pod kątem święta, okazji lub wydarzenia.

Jaspis

Jeśli jesteś fanem Marvel Cinematic, możesz znać Jaspera jako sztuczną inteligencję, która zarządza wszystkim. Jednak Jasper to internetowe narzędzie AI, które może pomóc w tworzeniu kreatywnych i oryginalnych treści. To narzędzie może pomóc w znalezieniu wersji roboczej 2–5 razy szybciej przy pomocy człowieka. Zwiększa także konwersję reklam podczas pisania kopii, które mogą wywołać szum i pozycję w Google.

Jasper przygotowuje wolne od plagiatów i bogate w słowa kluczowe kopie treści, aby poprawić ROAS. To internetowe narzędzie AI może pisać w ponad 25 językach i pomagać w generowaniu pomysłów. Korzystanie z tego narzędzia polega na zwiększaniu jakości treści bez uszczerbku dla SEO i zatrudniania młodszych autorów.

Internetowe narzędzia AI zawierają ponad 50 szablonów, przypadków użycia, funkcji trybu szefa itp., aby sprostać wymaganiom użytkowników. Dwa popularne tryby wyceny Jaspera to Starter i Boss Mode. Starter zaczyna się od 29 USD miesięcznie i oferuje 20 000 słów, nieograniczoną liczbę projektów, ponad 50 umiejętności copywritingu AI i nieograniczoną liczbę loginów użytkowników. Natomiast tryb szefa zaczyna się od 59 dolarów miesięcznie i oferuje 50 000 słów, długie dokumenty, narzędzie do tworzenia długich postów na blogu i polecenie Jaspera.

Surfer

Surfer to platforma optymalizacji treści, która pomaga Google w rankingu dzięki funkcjom opartym na sztucznej inteligencji. Narzędzie działa w oparciu o algorytmy oparte na NLP, które pomagają pozycjonować treści w Google. Użytkownicy mogą generować strategie dotyczące treści, które sprawdzają się w ich przypadku w oparciu o odbiorców, niszę i domenę.

Dzięki Surferowi łatwiej jest zbudować konspekt artykułu bez kilku minut. Za pomocą tego narzędzia można łatwo zoptymalizować treść, kategoryzować unikalne akapity, nadać ton itp. Oferuje również sugestie treści poprawiające jakość strony. Narzędzie zapewnia głęboki wgląd w liczbę obrazów, strukturę artykułów, słowa kluczowe itp., które mogą pomóc w rankingu treści w Google.

Można również zdominować tę niszę za pomocą audytu treści, który identyfikuje problemy z formatowaniem i luki w treści oraz pomaga naprawić błędy. Narzędzie to pomaga utrzymać treść i pozycje na pierwszej stronie Google poprzez budowanie linków, audyt itp. Zawiera Jasper, który umożliwia automatyczne pisanie treści bez sekund, wypychanie treści do dokumentów Google, publikowanie na WordPress, używanie słów kluczowych itp.

Łatwo jest zintegrować się z interfejsami API, które utrzymują przepływ pracy. Surfer jest dostępny dla użytkowników w pakietach podstawowych, pro i biznesowych. Podstawowy obejmuje 49 USD miesięcznie z takimi funkcjami, jak bezpłatny miesięczny NLP, 20 audytów i dziesięciu redaktorów treści. Pro kosztuje 99 USD miesięcznie i oferuje 60 audytów, 30 redaktorów treści i NLP. Biznes kosztuje 199 dolarów miesięcznie za 140 audytów, 70 redaktorów treści, API, białe etykiety, zaproszenie dziesięciu członków i NLP.

ProWritingAid

Wydajnym narzędziem AI, które możesz rozważyć w następnej kolejności, jest ProWritingAid. To wszechstronne narzędzie obejmuje mentora w pisaniu, moduł sprawdzania gramatyki i edytor stylów, które pomagają tworzyć wspaniałe treści.

Ponad milion autorów, copywriterów, redaktorów, specjalistów, a nawet studentów korzysta z tego narzędzia, aby poprawić jakość swojego pisania. Tym, co odróżnia je od innych narzędzi, jest zaawansowane sprawdzanie gramatyki i stylu na najwyższym poziomie oraz szczegółowe raporty, które pomogą Ci zrozumieć Twoje wady.

Łączą w sobie sugestie, filmy, quizy i artykuły, aby Twoje pisanie było interaktywne i przyjemne. Szanują Twoją prywatność, dlatego jest ona zgodna z RODO. Możesz łatwo zintegrować go z MS Doc, Medium, Gmailem, Google Doc, Chrome i nie tylko.

Dostępne są zarówno bezpłatne, jak i płatne. W wersji bezpłatnej otrzymujesz raport podsumowujący kluczowe zagadnienia, 19 pisemnych raportów, 500 słów edycji na raz i możesz z niego korzystać wyłącznie online. Z drugiej strony plan premium zaczyna się od 59 USD rocznie, gdzie nie ma ograniczeń dotyczących słów i jest dużo większa elastyczność.

Fraza

Badaj, twórz i optymalizuj swoje treści, aby uzyskać lepsze wyniki, korzystając z łatwej w obsłudze platformy Frase.

Wiesz, ile godzin zajmuje wyszukiwanie treści, ale jeśli Frase jest z Tobą jako Twój kumpel ds. treści, może Ci pomóc w szybkim szukaniu informacji. To narzędzie AI automatycznie zapewnia inteligentny zarys tematów, dzięki czemu nie musisz klikać nieskończonej liczby witryn internetowych w celu uzyskania informacji.

Zawiera szeroką listę podobnych tematów, statystyk, często zadawanych pytań, najnowszych wiadomości, interesujących faktów i innych składników, które możesz wykorzystać do zbudowania swojej historii. Frase prowadzi krok po kroku, dzięki czemu Twoje badania przyniosą najlepszy wynik w porównaniu z zestawem słów kluczowych.

Odprawa merytoryczna odgrywa ważną rolę w zapewnieniu rezultatów, które chcesz zobaczyć w kopii. Frase właśnie to robi dzięki intuicyjnemu edytorowi, który automatycznie generuje zrozumiałą treść na podstawie słowa kluczowego. Możesz także utworzyć niestandardowy brief i wyjaśnić szczegółowe wytyczne, takie jak ton głosu, zalecenia SEO, zarządzanie i styl.

W ten sposób Twoi autorzy będą mogli dostosować swoją pracę do Twoich treści i strategii SEO, aby wywrzeć większy wpływ. Umożliwia także integrację z Dokumentami Google, importowanie treści z aktywnych adresów URL, wysyłanie wersji roboczych bezpośrednio do WordPress i wiele więcej. Frase Topic Score to ich zastrzeżony algorytm, który ocenia Twoje artykuły i inne treści w porównaniu ze wszystkimi Twoimi konkursami.

Otrzymuj aktualizacje wyników w czasie rzeczywistym i pomóż swoim autorom tworzyć w pełni zoptymalizowane artykuły, aby zobaczyć owocne wyniki. Algorytm natychmiast identyfikuje możliwości optymalizacji, aby wydłużyć okres przydatności treści i zminimalizować straty w ruchu.

Wordtune

Wordtune to narzędzie do optymalizacji i pisania treści oparte na sztucznej inteligencji opracowane przez AI21 Labs. Dzięki temu możesz przepisać treść w sposób znacznie wykraczający poza podstawowe poprawki gramatyczne i ortograficzne. Narzędzia AI i modele językowe mogą bardzo dobrze zrozumieć semantykę treści. W rezultacie możesz łatwo przekształcić swoje myśli w dobrą treść ramki.

Wordtune może pomóc Ci przepisać istniejącą treść, aby była swobodna, krótsza, rozszerzona, a nawet formalna.

Narzędzie to jest również dostępne jako dodatek do programu MS Word. Możesz więc pisać dalej w zwykły sposób.

Przepisać

Za pomocą narzędzia AI przekształcaj swoje kreatywne pomysły w potężne treści, które mają wpływ na odbiorców Przepisać. Jest używany przez ponad milion użytkowników i pomaga uprościć złożone i rozwlekłe wyrażenia, aby zapewnić większą przejrzystość wpisów.

Outwrite sprawia, że ​​Twoje treści są zwięzłe, korzystając z sugestii strukturalnych i stylistycznych, które pomogą Ci powiedzieć więcej za pomocą mniejszej liczby słów. Współpracuje z różnymi narzędziami, takimi jak Dokumenty Google, MS-Word, aplikacje internetowe i Google Chrome.

Możesz uzyskać zalecenia dotyczące przeróbki zdania, takie jak kompresja, przeformułowanie lub przebudowa zdań. Funkcje zawarte w tym narzędziu AI obejmują zaawansowane sprawdzanie gramatyki w celu natychmiastowego poprawiania interpunkcji, gramatyki i pisowni.

Osiągnij żądaną liczbę słów w swoich artykułach dzięki niestandardowym sugestiom i wzbogacaj słownictwo o odpowiednie synonimy za pomocą tezaurusu. Narzędzie pomaga również stworzyć przekonujące zdanie, sugerując aktywny głos.

Możesz śledzić czytelność treści i oceny w czasie rzeczywistym, a także sprawdzać plagiat przed przesłaniem artykułów. Jest dostępny jako narzędzie bezpłatne lub płatne w cenie 9,95 USD miesięcznie. W planie płatnym zyskujesz więcej funkcji, takich jak:

  • Ulepszenia elokwencji
  • Przepisanie zdania
  • Sugestie eksperymentalne
  • 50 kontroli pod kątem plagiatu miesięcznie
  • Priorytetowa pomoc e-mailowa
  • Funkcje zespołowe, takie jak zniżki grupowe, skonsolidowane rozliczenia i zarządzanie dostępem zespołu

WordLift

WordLift to doskonałe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, którego potrzebujesz do rozpowszechniania treści i powiększania grona odbiorców. Jest to również potężne narzędzie SEO, które wykonuje za Ciebie całą ciężką pracę, optymalizując treść w czasie rzeczywistym.

Umożliwia agencjom, wydawcom, a nawet osobom prywatnym tworzenie wartościowych artykułów i maksymalne wykorzystanie ich. Pomaga także wyszukiwarkom lepiej zrozumieć Twoje strony, korzystając z optymalizacji semantycznej, aby dotrzeć do kwalifikowanych klientów.

Efektywnie organizuj całą zawartość i wzbogacaj swoją witrynę za pomocą łączy, obrazów, widżetów do wizualizacji danych, takich jak nawigator, GeoMap i nie tylko. WordLift pomaga bardziej zaangażować czytelników, aby wydłużyć czas spędzony na stronie poprzez odpowiednie rekomendacje dotyczące treści.

Sugeruje, że informacje i dane pomagają stworzyć znaczący kontekst, dodając jednocześnie znaczniki semantyczne do tekstu, co pomaga maszynom lepiej zrozumieć Twoją witrynę. Narzędzie AI przeprowadzi SEO Twojej witryny, co pomoże Ci ulepszyć nasz plan redakcyjny. Optymalizuje treść w oparciu o wymagania wyszukiwarek i sprawdza Twoje działania marketingowe na podstawie wnikliwych danych z WordLift i WooRank.

To narzędzie zgodne z RODO oferuje również 14-dniowy BEZPŁATNY okres próbny, więc wypróbuj go przed użyciem i zobaczmy, jak to zadziała w Twoim przypadku.

Pisarz

Pisarz to narzędzie do edycji tekstu oparte na sztucznej inteligencji, które pomaga generować treści naprawdę ważne dla określonej grupy odbiorców. Od przejrzystości i słownictwa po ortografię i gramatykę — Writer może być Twoim najlepszym przyjacielem, który poprawi tekst w celu poprawy ogólnej jakości.

Możesz skorzystać z Przewodnika po stylach pisarza, aby stworzyć wszechstronne źródło pisarskie, które Twoi autorzy i powiązany zespół będą mogli dobrze zrozumieć i przestrzegać instrukcji. Możesz także zaprojektować prowadnice według własnego uznania, korzystając z kolorów i pięknych przedstawień. W tym celu możesz:

  • Publikuj listy słów i słowniki
  • Podaj szczegółowe zalecenia i zakazy, łącznie z przykładami
  • Zapewnij zasoby
  • Odzwierciedlaj swoje przesłania

Dzięki kontroli administracyjnej programu Writer możesz zdecydować, gdzie mają być wyświetlane Twoje sugestie dotyczące treści – w przeglądarce Google Chrome, Dokumentach lub MS Word. Dostępne jest również rozszerzenie do przeglądarki Chrome, z którego możesz korzystać podczas pisania.

Writer może efektywnie edytować dokumenty, e-maile, zgłoszenia do pomocy technicznej, marketing produktów, kopie internetowe, UX produktu itp. W tym celu można go zintegrować z narzędziami takimi jak WordPress, Salesforce, HubSpot, Zendesk, Intercom, Gmail, Outlook, Slack, GitHub, Adobe i Wixa.

Co więcej, Writer integruje się również z serwisami społecznościowymi, takimi jak LinkedIn, Twitter, Medium, Facebook i Hootsuite, gdzie możesz publikować treści dla swojej witryny.

W przeciwieństwie do innych asystentów sztucznej inteligencji, Writer nigdy nie przechowuje danych po przetworzeniu i nie wykorzystuje ich do szkolenia innych modeli sztucznej inteligencji. Dlatego jesteś bezpieczny, korzystając z Autora, który korzysta z zgodnych organów, takich jak HIPAA, AICPA SOC 2, Tarcza Prywatności, Tarcza Prywatności UE-USA.

Limonka

Zamień swoje myśli w słowa, które mają wpływ Limonka i zaoszczędź mnóstwo czasu. Wykorzystuje moc GPT-3, zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, aby złagodzić Twoje problemy podczas zastanawiania się, od jakich słów zacząć w przypadku tekstu marketingowego, takiego jak reklamy na Facebooku, e-maile itp., a także posty na blogu.

Możesz także stworzyć swoją stronę docelową bez znajomości kodowania i projektowania. Korzystaj z profesjonalnych i ciekawych szablonów kopii do tworzenia kopii usług, produktów, e-maili itp. Ponadto szukaj inspiracji w tysiącach przykładów kopii autorstwa najlepszych copywriterów na świecie.

Headlime ułatwia współpracę z zespołem i pozwala zarządzać kopią w jednym miejscu, aby skutecznie realizować kampanie marketingowe. Jego sztuczna inteligencja jest zoptymalizowana i przetestowana pod kątem zwiększonych współczynników otwarć i współczynników konwersji. Jest to rozwiązanie dla Ciebie, gdy chcesz zobaczyć prawdziwy wynik swojej strategii marketingowej.

To narzędzie doskonale nadaje się do:

  • Agencje marketingowe, aby uniknąć częstej konieczności outsourcingu treści;
  • Copywriterom, którzy wyleczą „blokadę pisarską” i przyspieszą realizację projektów;
  • Właściciele firm, aby zaoszczędzić czas, który mogą przeznaczyć na rozwój swojej marki.

Headlime jest dostępny w 11 językach, w tym w języku angielskim. Ich ceny zaczynają się od 59 USD miesięcznie dla osób fizycznych i małych firm. Wypróbuj to narzędzie ZA DARMO, aby zobaczyć wspaniałe rezultaty.

Więcej rozszerzeń Chrome, które pomogą Ci w pisaniu.

Wniosek

Czytelna, zwięzła i trafna kopia jest tym, czego oczekują Twoi odbiorcy, niezależnie od tego, czy reprezentujesz firmę, agencję, czy indywidualny bloger.

Chociaż możesz sam napisać kopię, nadal możesz korzystać z narzędzi AI, które właśnie omówiliśmy, aby zoptymalizować treść pod kątem SEO. W ten sposób wyszukiwarki mogłyby ją zidentyfikować i zająć wyższą pozycję w wynikach.

Zaprzyjaźnij się więc ze sztuczną inteligencją, aby usprawnić strategię dotyczącą treści od badań po publikację, a następnie oceń również wyniki.

Poznaj kompletny przewodnik po analizie luk w treści.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za twoją opinię!