21 pomysłów na biuletyny, które zadziwią czytelników

Regularne kontaktowanie się z odbiorcami jest niezbędne do budowania długotrwałych relacji.

Jeśli prowadzisz firmę i ktoś kontaktuje się z Tobą, musisz szybko odpowiedzieć. Jeśli odpowiesz po dniach, tygodniach lub miesiącach, na pewno przejdą do innej marki.

W tym miejscu możesz polegać na biuletynach, aby utrzymać kontakt z odbiorcami. Gdy ktoś podał swój adres e-mail i zasubskrybował Twoją markę, oczekuje aktualizacji, wiadomości lub wiadomości z Twojej strony. Jeśli trzymasz je w zawieszeniu bez e-maili, Twoje wysiłki w zakresie marketingu e-mailowego zostaną zmarnowane.

Dlatego bardzo ważne jest, aby przyciągnąć ich uwagę i utrzymać ich zaangażowanie w markę. W tym miejscu powinieneś pomyśleć o jak najszybszym uruchomieniu Newslettera.

Co to jest biuletyn?

Biuletyny są wysyłane bezpośrednio do potencjalnych klientów znajdujących się na liście e-mailowej. To sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, podobnie jak w przypadku blogów na swojej stronie internetowej. Gdy subskrybent wykaże swoje osobiste zainteresowanie dostarczaniem swoich e-maili, aby dołączyć do Twojej listy e-mailowej, musisz uczynić to osobistym i dostosowanym do użytkownika.

Biuletyny muszą zaczynać się od nazwy tego konkretnego subskrybenta, aby nadać mu osobisty charakter. Możesz to uprościć, dodając tekst lub uprzyjemniając zabawę, dodając zdjęcia, linki, GIF-y, audio, a nawet filmy. W ten sposób utrzymujesz zaangażowanie odbiorców w swoją markę, wysyłając im maila mniej więcej raz w tygodniu.

Teraz możesz pomyśleć o tym, dlaczego prowadzenie kampanii biuletynowej jest niezbędne.

Znajdźmy odpowiedź na to pytanie.

Jakie jest znaczenie biuletynów e-mailowych?

Jeśli mądrze korzystasz z listy e-mailowej, możesz odnieść się do powiedzenia, że ​​bogactwa leżą na liście. Kilka badań pokazuje, że ROI z e-mail marketingu jest atrakcyjny.

Jeśli sprzedajesz produkt, możesz go całkiem dobrze sprzedać za pomocą kampanii biuletynowej. Kiedy ludzie przekazują ci swoje e-maile, oznacza to, że ci ufają. Teraz, jeśli sprzedajesz im coś bezpośrednio przez e-mail, z pewnością możesz zauważyć ogromną różnicę w sprzedaży.

Z drugiej strony możesz również zobaczyć nienaganne wyniki, jeśli chodzi o ruch na blogu. Po prostu dodając link do swojego bloga i uchwytów w mediach społecznościowych, możesz kierować ruch do różnych miejsc za pośrednictwem biuletynu e-mail.

Te powody jasno pokazałyby, jak korzystny może być biuletyn dla Ciebie i Twojej firmy.

Zauważyłbyś również, że ludzie bardzo rzadko otwierają wiadomości e-mail. Jak więc tworzyć biuletyny, które są naprawdę otwarte i czytane przez odbiorców?

To jest wyzwanie.

Przeanalizujmy proces tworzenia biuletynu, który jest otwierany i czytany.

Jak wymyślić Newsletter, który zainteresuje czytelników?

Nie każdy przeczyta Twój newsletter, ale dzięki solidnej strategii możesz zapewnić sobie wyższy wskaźnik otwarć. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby stworzyć skuteczny.

#1. Zacznij od intrygującego tematu

Jaka byłaby pierwsza rzecz, która zainteresowałaby Cię do przeczytania konkretnej książki lub nawet wpisu na blogu? Myślę, że byłby to nagłówek. Jak na KopiujBloggerzauważono, że tylko 20% osób przeczyta cały post na blogu, a 80% z nich przeczyta tylko nagłówek.

Nagłówek biuletynu musi przyciągać uwagę i być interesujący, aby zwiększyć poziom ciekawości odbiorców. W ten sposób możesz sprawić, by otworzyli wiadomość e-mail i przeczytali cały biuletyn.

Jeśli spojrzysz na e-maile, zobaczysz ograniczenie znaków, które subskrybenci mogą zobaczyć, zanim tekst zostanie obcięty. Możemy więc powiedzieć, że wystarczy kilka słów, aby udowodnić, że Twój newsletter jest godny i interesujący dla odbiorców.

Poza tym będziesz również musiał unikać niektórych fraz i słów, które mogą uruchomić filtr antyspamowy subskrybentów. Jeśli przypadkiem Twój biuletyn trafia do folderu ze spamem, nie możesz oczekiwać, że zostanie przypadkowo przeczytany. Więc musisz przejść przez słowa, których należy unikać kończący się w folderze spamu.

#2. Napisz kreatywną kopię e-mail

E-mail musi być dość interesujący i kreatywny. Musisz skupić się na prostocie i łatwości zrozumienia dla odbiorców. Działania, które chcesz, aby wykonał czytelnik, powinny być dość jasne w biuletynie.

Potrzebujesz doskonałego copywritera do tworzenia biuletynów, które naprawdę konwertują. Zachowaj biuletyny o odbiorcach, ponieważ chcą wiedzieć, w jaki sposób możesz im pomóc lub skorzystać. Podczas pisania biuletynu należy zawsze pamiętać o perspektywie odbiorców.

Kiedy skończysz z kopią, powinieneś przeczytać ją ponownie i zadać sobie pytanie, czy naprawdę pomoże czytelnikowi, czy nie. Postaw się po stronie klienta i zastanów się nad wykorzystaniem tego konkretnego newslettera.

Najlepszym sposobem na połączenie odbiorców z newsletterem i marką jest wykorzystanie storytellingu. Rozwiń emocjonalną więź i spraw, aby była ona kojarzona z czytelnikiem, a zobaczysz, że za każdym razem otwierają Twój e-mail.

Wykorzystaj sztuczną inteligencję, aby pomóc Ci z treściami.

#3. Biuletyn przyjazny dla urządzeń mobilnych

Te czasy minęły, kiedy ludzie włączali komputery lub laptopy, aby sprawdzić pocztę e-mail. Teraz ludzie wolą otwierać e-maile bezpośrednio na swoich smartfonach. Musisz więc dostosować swój biuletyn, aby ludzie mogli go łatwo czytać na swoich telefonach komórkowych. Powinien być czytelny i funkcjonalny na telefonach komórkowych i tabletach.

Oto trzy najważniejsze wskazówki, które pomogą Ci wymyślić biuletyny, które są otwierane i czytane przez ludzi.

Teraz przejdźmy do kilku fajnych pomysłów na biuletyny, które możesz wykorzystać.

Artykuły z instrukcjami

Nic nie może być lepsze niż przewodnik krok po kroku. Twoi odbiorcy wymagają treści, które są dla nich odpowiednie i pomocne. Jeśli prowadzisz jakąś konkretną firmę, możesz udostępnić artykuł z instrukcjami krok po kroku, jak wykonać określone zadanie.

Wszystko, co musisz zrobić, to pomyśleć o tym, jaki rodzaj treści chcesz dostarczyć swoim odbiorcom na liście e-mailowej. Możesz skrócić kroki i udostępnić je bezpośrednio pocztą lub nawet udostępnić link do swojego posta na blogu, w którym napisałeś szczegółowy artykuł. Artykuły instruktażowe działają całkiem dobrze w przypadku biuletynów i są przydatne do zwiększania ruchu.

Udostępniaj filmy z YouTube

Jeśli masz kanał YouTube dla swojej osobistej marki lub firmy, ta opcja jest dla Ciebie. Ludzie uwielbiają oglądać filmy informacyjne, a jeśli podajesz je bezpośrednio na ich adres e-mail, jest to dla nich najlepsza rzecz.

Filmy naprawdę angażują widzów i na pewno przyniosą więcej wyświetleń. Ponieważ wideo nie będzie odtwarzane bezpośrednio w oknie wiadomości e-mail, należy dodać obraz okładki wideo YouTube. Pod obrazem podaj przycisk, aby otworzyć film w YouTube. To zaintryguje użytkowników do otwarcia wideo YouTube.

Udostępnij swoje posty na blogu

Nie ma lepszego rozgłosu niż zdobycie kilku wyświetleń w swoim najnowszym poście na blogu. Publikując nowego bloga, możesz bezpośrednio wysłać e-mail do subskrybowanych użytkowników, aby ułatwić im jego przeglądanie. Spowoduje to zwiększenie ruchu na Twoim blogu. Promocja e-mailowa dla Twoich postów na blogu przyniesie niesamowite rezultaty.

Kolejną zaletą jest to, że możesz dodać kilka opcji udostępniania bezpośrednio w biuletynie, aby umożliwić przeglądającym udostępnianie posta na blogu bezpośrednio w ich uchwytach w mediach społecznościowych.

Listy

Ludzie uważają, że czytanie artykułów jest dość łatwe. Dlatego ludzie tworzą więcej postów z listami, ponieważ są one również łatwe do przejrzenia. Możesz stworzyć listę wartościowych artykułów, wskazówek, którymi chcesz się podzielić na konkretną rzecz lub wszystkiego, co może zaintrygować odbiorców.

Wysłanie newslettera z listą pozycji sprawia, że ​​jest on czytelny i zrozumiały dla czytelnika. Pod listą możesz umieścić link do oryginalnego artykułu, a nawet zezwolić na udostępnienie go w mediach społecznościowych.

Dostępnych jest wiele narzędzi do każdego celu. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć jedno narzędzie, które jest najlepsze spośród wszystkich innych do określonego celu i przedstawić je swoim odbiorcom. Ludzie często mają trudności ze znalezieniem odpowiedniego narzędzia do swoich celów, a gdy co tydzień udostępniasz odpowiednie narzędzie, będą z niecierpliwością czekać na newsletter.

Jeśli prowadzisz bloga, możesz bezpośrednio połączyć narzędzia ze swoimi blogami, aby przyciągnąć ruch do swojej witryny. W ten sposób każdego tygodnia uszczęśliwiasz subskrybentów dzięki przydatnym zasobom.

Udostępnij infografikę

Zamiast wysyłać tylko biuletyny z dużą ilością tekstu, zdecydowanie możesz wypróbować wysyłanie biuletynów wizualnych. jakiś infografika to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi widza do Twojego newslettera. To, co możesz zrobić, to przesłać statystyki, dane sprzedaży na koniec roku lub przygotować jakieś fajne wykresy związane z czymś i przesłać infografikę.

Kiedy wyjaśnisz wszystkie kroki lub jakiekolwiek informacje za pomocą infografiki, wywiera to lepszy wpływ na odbiorców. Dlatego świetną strategią jest zaprojektowanie wizualizacji i udostępnienie jej w biuletynach.

Umów się na ankietę lub ankietę

Jeśli prowadzisz firmę i chcesz uzyskać informacje zwrotne na temat swojego produktu lub usługi, powinieneś wysłać ankietę lub ankietę za pośrednictwem biuletynu. Ankiety mają zwykle mniejsze zaangażowanie, ale są również uważane za najskuteczniejszy sposób zbierania cennych informacji. Z drugiej strony ankiety mogą być naprawdę interaktywne dla odbiorców. Możesz użyć ankiet, aby zebrać podstawowe informacje i opinie.

Aby wypełnić ankiety, musisz wysłać solowy e-mail, który całkowicie koncentruje się na części ankiety. Możesz umieścić w newsletterze link, który przekieruje widza na nową stronę do wypełnienia ankiety.

Wyślij darmowe zasoby i prezenty

Jeśli stworzyłeś jakiś eBook lub przewodnik, z pewnością możesz go wykorzystać do udostępnienia publiczności. Twój newsletter może to bardzo dobrze promować. Twoi czytelnicy znajdą wartościowe treści bezpośrednio dostępne w ich e-mailach. Wszystko, co musisz zrobić, to upewnić się, że udostępniane zasoby są przydatne dla odbiorców.

Treść, którą dodajesz do eBooka, musi być odpowiednio zbadana z odpowiednimi danymi. To wtedy możesz naprawdę zaangażować czytelnika swoim bezpłatnym zasobem. Oprócz darmowych e-booków możesz nawet rozdać niektóre losowe subskrypcje lub prezenty utrudniają zwiększenie wartości Twojej marki na rynku.

Podsumowanie wpisów na blogu

Oprócz udostępniania najnowszych postów na blogu, możesz także utworzyć podsumowanie swoich postów na blogu. Ta podsumowanie będzie składać się z najlepszych artykułów na Twoim blogu. Możesz nawet kategoryzować blogi i tworzyć najlepsze z najlepszych blogów, które możesz udostępniać bezpośrednio w biuletynie.

Spowoduje to zwiększenie ruchu w Twojej witrynie, a Twoje stare posty również staną się widoczne. Uważa się, że jest to najlepszy sposób na zapoznanie wszystkich nowych subskrybentów z najlepszymi treściami z dawnych czasów.

Program Polecający

Stworzenie biuletynu „Poleć znajomemu” to najlepszy sposób na zdobycie większej liczby subskrybentów Twojego e-maila. Możesz poprosić swoich lojalnych subskrybentów, aby polecali Twoją markę swoim znajomym i członkom rodziny.

Gdy subskrybenci przekażą komuś Twój biuletyn i zarejestrują się, możesz nagrodzić pierwotnego subskrybenta jakimś prezentem, bezpłatnymi zasobami, a nawet specjalną zniżką na jakiś produkt lub usługę. Jest to uważane za najlepszy sposób na zwiększenie liczby subskrybentów e-maili i zaprezentowanie swojej marki większej liczbie osób.

Często zadawane pytania (FAQ)

Czasami możesz otrzymać kilka pytań wiele razy. Jest to okazja do wysłania biuletynu ze wszystkimi najczęściej zadawanymi pytaniami, aby czytelnicy mogli szybko uzyskać odpowiedzi. Łatwo jest znaleźć często zadawane pytania, ponieważ wystarczy przejrzeć swoją skrzynkę e-mail, dzienniki czatów, a nawet porozmawiać z zespołem pomocy technicznej, aby przygotować listę często zadawanych pytań.

Umieszczanie odpowiedzi na wszystkie często zadawane pytania i wysyłanie biuletynu pozwoli Ci zaoszczędzić dużo czasu. Nie będziesz już musiał często odpowiadać na te pytania.

Wywiady eksperckie

Ludzie bardziej wierzą, gdy słyszą znane osobistości, które coś polecają lub dobrze o czymś mówią. Wywiady z ekspertami to najlepszy sposób, aby Twoja marka stała się znana i godna zaufania w oczach odbiorców. Kiedy podzielisz się wywiadami eksperckimi z subskrybentami wiadomości e-mail, będą oni na nie rzucić okiem, co rozwinie poczucie wiarygodności Twojej marki.

To kolejny powód, dla którego ludzie zatrudniają influencerów, aby sprzedawali swoje produkty w mediach społecznościowych. Wywiady eksperckie mają nie tylko charakter promocyjny, ale również dodają dużo wartości do ich treści.

Zaproszenia na wydarzenia

Jeśli organizujesz jakieś wydarzenie, nawet webinar lub wcześniej nagraną sesję, powinieneś najpierw zaprosić wszystkie subskrybowane osoby do newslettera. To oni specjalnie zapisali się do Twojego newslettera, aby o wszystkim słyszeć bezpośrednio od Ciebie. Zasługują na to, aby najpierw wiedzieć o każdym wydarzeniu.

Kiedy promujesz im jakiekolwiek wydarzenie za pośrednictwem biuletynu, wtedy naprawdę promujesz wydarzenie. Uważa się, że jest to najlepszy sposób na przyciągnięcie publiczności na wydarzenie.

Specjalne rabaty i oferty

Osoby, które podały swoje adresy e-mail i zapisały się do Twojego newslettera, powinny otrzymać specjalne zniżki na Twoje produkty i usługi. To najlepszy sposób, aby poczuli się wyjątkowo. Możesz także zastosować strategię nagradzania subskrybentów, którzy przekazują pocztę swoim znajomym i rodzinie i przynoszą dla Ciebie większą sprzedaż.

Jeśli utrzymasz temat jako „ekskluzywną promocję tylko dla subskrybentów”, szanse na to, że Twoja poczta zostanie otwarta w ogromnym stopniu, to kolejny sposób na przyciągnięcie uwagi subskrybentów.

Najnowsze aktualizacje

Jeśli prowadzisz biuletyn biznesowy, możesz najlepiej przedstawić swój produkt lub usługę. Nawet jeśli w produkcie zostanie wprowadzona niewielka zmiana lub aktualizacja, możesz wysłać biuletyn ze zmianami, aby poinformować swoich subskrybentów. Ponieważ zapisali się do Twojego newslettera, powinni najpierw dowiedzieć się o aktualizacjach.

Możesz udostępnić kilka zdjęć lub filmów, aby zademonstrować wprowadzone aktualizacje. To zareklamuje Twój produkt, a także przyniesie większy ruch na stronie Twojej firmy i na kanale YouTube.

Przedstawiaj treści generowane przez użytkowników

Nie jest konieczne, abyś zawsze musiał wymyślać nowe treści od samego końca. Najlepszą rzeczą, jaką możesz tutaj zrobić, jest udostępnianie treści przesłanych przez użytkowników Twojej firmy w ich mediach społecznościowych. Ich doświadczenia mogą być najlepszą rzeczą, jaką ludzie chcieliby przeczytać.

Twój biuletyn może składać się z treści generowanych przez użytkowników, w których wymieniona jest nazwa Twojej marki. Poza tym możesz nawet wysyłać wysokiej jakości treści, które Twoi użytkownicy tworzą za pośrednictwem biuletynu.

Zapytaj mnie o cokolwiek

To doskonały pomysł, aby zachęcić odbiorców do interakcji z biuletynem. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę, czy prowadzisz biuletyn dla swojej marki osobistej, znajdziesz wiele osób, które odpowiedzą na ten biuletyn z kilkoma znaczącymi pytaniami. Ta interakcja pomoże Ci zyskać widoczność, a także sprawdzi się jako dobra strategia marketingowa dla Ciebie.

Zamiast bezpłatnych rozmów konsultacyjnych możesz zrobić newsletter, w którym odpowiesz na pytania każdego subskrybenta. Rezultaty byłyby niesamowite, ponieważ ta strategia sprawi, że Twój newsletter będzie bardzo popularny.

Wiodące wiadomości branżowe

Ludzie korzystają z różnych platform do czytania wiadomości. Gdy za pośrednictwem biuletynu prześlesz odpowiednie wiadomości branżowe, nigdy nie przestaną go czytać. W rzeczywistości będą czekać na Twój biuletyn, ponieważ dostarczasz cennej wiedzy, na którą nie muszą polować w Internecie.

Historie motywacyjne

Każdy chciałby mieć motywacyjny impuls w swoim dniu. Kiedy dostarczasz ciekawą historię z motywacją do rozpoczęcia tygodnia, nigdy nie przegapią przeczytania ani jednego biuletynu. Poniedziałkowe biuletyny motywacyjne są uważane za doskonałą opcję uzyskania widoczności i dzielenia się wartością z subskrybentami.

Przegląd zasobów

Co tydzień możesz opracować listę zasobów do różnych celów, które możesz wysłać do odbiorców. Ten pomysł jest podobny do pomysłu Blog Post Roundup. Tam wysyłałeś tylko najlepsze posty na blogu. Tutaj musisz zbudować solidną listę zasobów, które mogą okazać się przydatne dla Twoich subskrybentów.

Ilekroć lista zawiera kilka całkiem fajnych zasobów, ludzie będą chcieli ją przeczytać.

Porada tygodnia

Wysyłanie codziennych porad brzmi bardzo spamersko. Zamiast tego możesz wysłać wskazówkę tygodnia. Możesz zachować coś związanego z niszą swojego biuletynu, a nawet wysłać ogólną wskazówkę, która może Ci się przydać. To doskonały sposób na budowanie więzi z subskrybentami e-maili i sprawienie, by czuli, że Ci na nich zależy.

Wniosek

Jeśli myślisz o rozpoczęciu biuletynu, jest to idealny moment, aby to zrobić. Ta lista solidnych pomysłów ułatwi uruchomienie skutecznego i interesującego biuletynu. Najważniejszą rzeczą dla biuletynu jest zachowanie spójności.

Przy odpowiednim wdrożeniu strategii możesz zbudować udaną kampanię newsletterową, która przyciągnie ruch do Twojej witryny, a nawet prowadzi do Twojej marki.

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś, czego użyć do wysłania biuletynu, możesz wypróbować BigMailera.