7 Budowlanych narzędzi CRM do zarządzania firmą

Korzystając z dedykowanego narzędzia budowlanego CRM, możesz zarządzać wszystkimi aspektami swojej działalności z jednej aplikacji.

W ciągu ostatniej dekady świat odnotował szybki wzrost w branży oprogramowania CRM. Bez względu na to, jak trudno to sobie wyobrazić, istnieją aplikacje CRM również dla branży budowlanej.

Narzędzia te są wyposażone w zaawansowane funkcje, które ułatwiają pracę firmom budowlanym. W tym artykule skupimy się na niektórych najlepszych CRM budowlanych i jak wybrać dobry dla swojej organizacji.

Co to jest narzędzie CRM?

CRM to skrót od Customer Relationship Management. Narzędzie CRM pozwala w jednym miejscu zaspokoić wszystkie potrzeby Twoich klientów i potencjalnych klientów. Co więcej, aplikacja ta poprawia wydajność zespołu i rentowność biznesu.

Mówiąc o budowlanym CRM, jest to narzędzie do pielęgnowania relacji między firmami budowlanymi a ich klientami. Ponieważ obecny scenariusz stał się wysoce konkurencyjny dla firm budowlanych, pozyskanie nowych klientów jest trudne. Niemniej jednak aplikacje te pozwalają zdobywać nowe kontrakty i realizować je na czas, zachowując przy tym zysk.

Jak działa narzędzie budowlane CRM?

Funkcjonalność budowlanego oprogramowania CRM zależy od jego cech. Najczęstszym atrybutem wszystkich tego typu narzędzi jest centralizacja wszystkich dostępnych danych o klientach. Jak widać szczegóły ich wymagań i podróży klienta, personalizacja doświadczeń sprzedażowych dla potencjalnych klientów staje się łatwa.

Ponieważ wszystkie niezbędne dane są dostępne w jednym miejscu, wszystkie zespoły mogą efektywnie pracować, rozumiejąc potrzeby swoich klientów. Od marketingu po analitykę, CRM budowlany oferuje dane wszystkim z nich. Zapewnia również niezbędne wsparcie dla firm, aby mogli klienci detaliczni, usprawniając wszystkie obszary zaangażowania klientów.

Dodatkowo budowlany CRM to cyfrowa infrastruktura do przechowywania dokumentów, interakcji z klientem i optymalizacji projektów. Oprócz optymalizacji przepływu pracy, aplikacje te oferują dane analityczne i wgląd w zachowanie klientów, aby podejmować świadome decyzje.

Niezbędne funkcje oprogramowania budowlanego CRM

Nie każdy CRM budowlany jest w stanie sprostać potrzebom Twojej firmy. Dlatego wybór właściwego jest kluczem do sukcesu. Oto kilka funkcji, które każda firma musi traktować priorytetowo podczas wybierania aplikacji.

Zarządzanie rurociągami

Jeśli Twój CRM budowlany zapewnia wgląd w lejek i lejek sprzedaży, możesz łatwo śledzić leady w cyklu sprzedaży. Wizualny przegląd jest również kluczowy, aby znaleźć najbardziej potencjalne projekty budowlane, na których możesz się skoncentrować. Pomaga również zoptymalizować działania sprzedażowe, umożliwiając rozwiązywanie problemów.

Zarządzanie aktywnością

Jeśli jesteś właścicielem firmy budowlanej, wybrany CRM powinien być w stanie śledzić działania sprzedażowe każdej transakcji. Zarządzanie zadaniami, takimi jak odpowiedzi e-mail i obsługa połączeń telefonicznych, powinno być możliwe z poziomu CRM, dzięki czemu możesz zwiększyć swoje szanse na podpisanie nowych klientów.

Zarządzanie kontaktami

Podstawowym celem rozwiązania CRM jest zarządzanie kontaktami. Wybrane oprogramowanie powinno więc mieć łatwą w obsłudze bazę danych, która pokazuje wszystkie dane, w tym dane kontaktowe, informacje o firmie i działania. Dodatkową zaletą będą narzędzia pobierające dane z innych platform społecznościowych.

Użyteczność

To kolejny kluczowy punkt, o którym musisz pamiętać. Narzędzie powinno być łatwe w użyciu, dzięki czemu możesz szybko przeszkolić swój zespół, aby z niego korzystał. Również wybór aplikacji z płynną nawigacją i formatowaniem pomoże w zarządzaniu lejkiem sprzedaży.

Analityka danych

Dane są najważniejszym elementem dla każdej firmy. W branży budowlanej dane zwiększają wartość, ponieważ mogą wspierać rozwój firmy poprzez świadome podejmowanie decyzji. Nie będziesz potrzebować dodatkowego oprogramowania do analizy danych, jeśli Twój CRM już je posiada.

Możliwości komunikacyjne

Projekt budowlany to przede wszystkim praca na miejscu, podczas gdy zespół zawsze będzie w biurze. Dlatego komunikacja między wszystkimi członkami tego hybrydowego zespołu powinna być płynna i natychmiastowa. Zamiast polegać na innym narzędziu komunikacyjnym, zintegrowanie tej funkcji z CRM ułatwi każdemu życie.

Prognozowanie

Dobry CRM powinien być w stanie przeanalizować dostępne dane, aby przewidzieć, czego możesz oczekiwać od transakcji i jakie wysiłki będą podejmowane. Ta funkcja pomoże zespołowi sprzedaży i zarządzania biznesem.

Nadszedł czas, aby sprawdzić listę najlepszych budowlanych narzędzi CRM.

Procore

Procore to jedno z najlepszych budowlanych programów CRM z szeregiem funkcji, szczególnie dla firm budowlanych. Na nim firmy mogą zarządzać wieloma projektami jednocześnie. Co więcej, możesz uzyskać dostęp do tej platformy opartej na chmurze z dowolnego miejsca w podróży.

Ten CRM jest nie tylko elastyczny i łatwy w użyciu; oferuje takie funkcje, jak przyznawanie uprawnień różnym zespołom i zewnętrznym interesariuszom do dostępu do danych. Bez względu na wielkość Twojej firmy, możesz bez obaw zdecydować się na to narzędzie.

Dzięki danym generowanym w czasie rzeczywistym w tej aplikacji możesz podejmować trudne decyzje i być przygotowanym na ryzyko. Oferuje również wgląd w finansowanie projektu w celu zarządzania kosztami.

Sprzedawca

Salesmate to kolejne narzędzie do budowania CRM wyposażone w przydatne funkcje. Nie tylko pomoże Ci zdobyć więcej nowych projektów, ale także zapewni długoterminową relację z istniejącymi klientami.

Ten CRM centralnie przechowuje kontakty, w tym partnerów, klientów, interesariuszy, dostawców, dostawców i podwykonawców. Dzięki 360-stopniowemu widokowi na klienta możesz zapewnić większą satysfakcję klienta. Pozwala także śledzić wszystkie działania Twojego zespołu na miejscu.

Dzięki funkcji integracji, która obsługuje inne narzędzia biznesowe, aplikacja ta jest doskonałym wyborem dla firm budowlanych, które korzystają z różnych aplikacji biznesowych. Wyróżnione funkcje obejmują harmonogram spotkań, prognozowanie sprzedaży i automatyzację podróży klienta.

Trend budowniczy

Jeśli chodzi o oprogramowanie do zarządzania budową, Buildertrend jest jedną z najlepszych nazw. Łącząc wszystkie zaangażowane zespoły, ten CRM poprawia wydajność projektów i przyczynia się do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Możesz go używać do procesów przedsprzedażowych, szacowania finansowego, zarządzania projektami i zarządzania klientami. Samo to narzędzie może wykonywać zadania finansowe, takie jak budżetowanie, tworzenie zamówień zakupu, generowanie faktur, licytowanie projektów i dokonywanie płatności online.

Ponadto możesz zintegrować Buildertrend z QuickBooks, Dropbox, Facebook, Outlook, iCal, Google Calendar, Pinterest, MS Excel, Cadsoft, Xero, Twitter itp.

PracaNimbus

Z JobNimbus mogą korzystać generalni wykonawcy i osoby zajmujące się pobocznymi czynnościami, takimi jak montaż drzwi i okien. Ten wyspecjalizowany CRM ma funkcje, które umożliwiają obsługę różnych aspektów działalności kontraktowej, takich jak zarządzanie potencjalnymi klientami, składanie ofert i fakturowanie.

Poza tym możesz użyć tego narzędzia do obliczania kosztów pracy i materiałów, współpracy z klientami oraz organizowania zadań i podzadań projektowych. Jego archiwum zdjęć może przechowywać obrazy w CRM, które możesz wykorzystać w ofertach lub na innych etapach.

Ta oparta na chmurze platforma przyspiesza pobieranie płatności przy jednoczesnym efektywnym zarządzaniu potencjalnymi klientami. JobNimbus zajmuje się również profesjonalnymi kosztorysami licytacji i ubezpieczenia.

POSTĘP PRACY

JOBPROGRESS to CRM, z którego możesz korzystać na każdym etapie budowy: od zarządzania sprzedażą i finansami po śledzenie projektów klientów. Za pomocą tego narzędzia firmy mogą wysyłać propozycje i wyceny, jednocześnie otrzymując e-podpisy i płatności od klientów.

Jego solidna aplikacja mobilna jest idealna dla wykonawców, którzy chcą uzyskać dostęp do tego narzędzia ze swoich tabletów lub smartfonów. Możesz zintegrować go z mapami Google, aby znaleźć witrynę i śledzić pracowników w lokalizacji Twojego projektu.

JOB PROGRESS jest również pomocny w szacowaniu kosztów projektu dla underwritingu ubezpieczeniowego. Ta jedna aplikacja biznesowa wystarczy do wszystkich zadań związanych z Twoim projektem — projektowania krajobrazu, dekarstwa, podłóg, HVAC, hydrauliki i wielu innych.

Kontynuacja CRM

Twój zespół budowlany nie musi znać się na technologii, aby korzystać z CRM. Zawsze możesz wybrać Followup CRM, ponieważ to narzędzie zostało opracowane z myślą o osobach niezwiązanych z technologią. Osoby w każdym wieku mogą korzystać z tego narzędzia z pełną wydajnością.

W przeciwieństwie do ogólnych CRM, które wymagają ręcznego wprowadzania danych do różnych sekcji, to narzędzie eliminuje wszystkie powtarzalne i czasochłonne zadania. Koncentrując się na sukcesie i pozwalając mierzyć ważne działania, platforma przyczynia się do produktywności całego zespołu.

Followup CRM automatycznie przechwytuje potencjalnych klientów z wiadomości e-mail programu Outlook i pokazuje proces sprzedaży za pomocą kolorowej wizualizacji. Oprócz automatyzacji działań następczych obsługuje integrację z programami Outlook, Gmail, Zapier, Stack, CompanyCam i innymi aplikacjami.

AccuLynx

Zajmujesz się biznesem dekarskim i szukasz kompleksowego CRM dla swojej organizacji? Jeśli tak, wybierz AccuLynx. Ten CRM dekarski pozwala zarządzać każdym aspektem działalności dekarskiej i przenieść ją na wyższy poziom poprzez usprawnienie procesu.

Narzędzie pozwala śledzić proces sprzedaży na każdym etapie — od pierwszego kontaktu do podpisania umowy. Niezależnie od tego, czy chodzi o zarządzanie projektami, robociznę, zamawianie materiałów, czy śledzenie kredytów hipotecznych, AccuLynx pomaga zawsze dotrzymywać harmonogramu.

Przydatne są również jego funkcje, takie jak raportowanie wyników sprzedaży, moduł prowizji, śledzenie wydatków i integracja z QuickBooks.

Wniosek

Solidne i bogate w funkcje budowlane rozwiązanie CRM pomaga firmom zarządzać ich projektami nawet w trudnych warunkach. Dla firm budowlanych pomocne jest również utrzymywanie silnych relacji z dostawcami i klientami przy jednoczesnym osiąganiu zysków.

Dlatego zawsze oceniaj swoje wymagania i określaj swoje potrzeby, aby wybrać najbardziej odpowiedni CRM budowlany dla swojej organizacji. Ten przewodnik pomoże Ci znaleźć odpowiednie oprogramowanie CRM dla rozwoju Twojej firmy.
Możesz również chcieć wiedzieć o oprogramowaniu do modelowania informacji o budynku jako firma budowlana.