7 najlepszych wiadomości z platformą botów dla sprzedaży i marketingu

Zaawansowana platforma czatu na żywo do pozyskiwania większej liczby potencjalnych klientów i zwiększania sprzedaży

Uwielbiamy rozmawiać, w życiu osobistym lub zawodowym.

Jako właściciel firmy wykonałeś optymalizację SEO, stworzyłeś piękną stronę internetową, dostałeś obiecujący produkt lub rozwiązanie – dobrze zrobione. Zaczynasz zdobywać potencjalnych klientów na swojej stronie – co dalej?

Czy angażujesz się z nimi? Jeśli nie, tracisz sprzedaż.

Poświęciłeś dużo wysiłku na przyciągnięcie odwiedzających do Twojej witryny, nie zgub ich. Zacznij angażować się w inteligentną, konwersacyjną platformę, aby dostarczać właściwe informacje we właściwym czasie, aby tworzyć więcej potencjalnych klientów i sprzedaży. Automatycznie lub ręcznie. Dzięki następującym narzędziom, które to umożliwiają.

Większość wymienionych rozwiązań ma BEZPŁATNY plan i wersję próbną, więc zapoznaj się z nimi, aby zobaczyć, co działa dla Ciebie.

Freshchat

Freshchat by Freshworks pozwala Ci nawiązać kontakt z odwiedzającymi i wspierać obecnych klientów – gdziekolwiek się znajdują. Możesz kategoryzować konwersację na wiele kanałów, aby kierować wiadomości do odpowiedniego zespołu. Dzięki funkcji botów możesz generować leady 24×7.

Przyjrzyjmy się następującej funkcji.

  • Kampanie w aplikacji – na pokładzie, angażuj, utrzymuj itp.
  • Bot – Pełna kontrola nad botem za pomocą prostego edytora dostosowywania, aby ustawić ton odpowiedzi. Zautomatyzuj odpowiadanie na częste pytania za pomocą Bota.
  • Segmentacja – nie każdy klient należy do jednej kategorii. Dlatego utwórz segment na podstawie lokalizacji geograficznej, wykorzystania produktu itp., aby kierować je w inny sposób.
  • FAQ – zintegrowane wielojęzyczne FAQ w oknie czatu.

Freshchat ma metryki w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na nich działać w razie potrzeby.

HubSpot

Świetne medium do łączenia się z odwiedzającymi Twoją witrynę, Czat na żywo HubSpot może pomóc w konwersji nowych potencjalnych klientów i zawieraniu większej liczby transakcji. Może być również używany do zapewniania obsługi klienta swoim klientom.

Umożliwia przypisanie określonych ról członkom zespołu. Na przykład możesz kierować zapytania klientów do zespołu serwisowego i przekazywać leady sprzedawcy. W ten sposób staje się to wygodne zarówno dla Ciebie, jak i dla klientów.

HubSpot ma również Chatbot funkcja, która może jeszcze bardziej wzmocnić Twój marketing. Pozwala na znacznie łatwiejsze robienie pewnych rzeczy, które byłyby trudne za pomocą oprogramowania „Live Chat”, takie jak:

  • Zarezerwuj spotkania
  • Skaluj i automatyzuj rozmowy
  • Udziel odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Możliwość przeniesienia czatu do agenta na żywo
  • Utwórz zgłoszenia pomocy
  • Ludzki styl rozmowy

Oba te rozwiązania można dostosować i nie wymagają znajomości kodowania. Nie ma tu lepszego, ponieważ oba służą do nieco innych celów.

Biorąc to pod uwagę, mają one również wiele cech wspólnych, więc nie powinno być trudno zdecydować, której z nich potrzebujesz. Albo możesz cieszyć się tym, co najlepsze z obu światów.

Dryf

Konwersacyjna platforma marketingowa z automatyzacją asystenta botów, aby szybciej pozyskiwać więcej potencjalnych klientów. Dryf cieszy się zaufaniem ponad 100 000 firm na całym świecie.

Ich rozwiązanie jest starannie przygotowane do sprzedaży i marketingu z następującymi funkcjami.

  • Czat w czasie rzeczywistym – podstawowa platforma, która umożliwia widżet czatu w Twojej witrynie, aby odwiedzający mogli zacząć z Tobą wchodzić w interakcje.
  • Chatbot – pozwól botowi naturalnie komunikować się z Twoimi kupującymi i tworzyć leady w Twoim CRM. Za pomocą playbooków możesz zautomatyzować lejek sprzedaży, aby zebrać informacje o klientach, stworzyć potencjalnych klientów i zaplanować spotkanie. Dostępnych jest wiele gotowych podręczników, z których możesz zacząć w ciągu kilku minut.
  • E-mail – wysyłaj ogłoszenia o produktach, biuletyny i e-maile marketingowe bez opuszczania Drift. Tak, możesz również wysyłać wiadomości e-mail z sekwencjami — oparte na uczeniu maszynowym i NLP.
  • Integracja – Integruj z ulubionymi aplikacjami, w tym Slack, Salesforce, Shopify, Zapier, Stripe, Drip itp.
  • ABM – marketing oparty na koncie. Traktuj swoich klientów VIP tak, jak powinni.
  • Spotkanie – pozwól botowi zaplanować spotkanie za Ciebie. Dobrze integruje się z Google i Office 365.

I dużo więcej…

Drift uzyskał świetne raporty dotyczące przychodów.

Awiofon

Awiofon to jedna z popularnych platform komunikacyjnych do pozyskiwania, angażowania i zatrzymywania klientów. Dostali trzy produkty, a ceny są tym, co wybierasz.

Skrzynka odbiorcza – do zarządzania rozmową na czacie ze wszystkimi funkcjami, których potrzebujesz do lepszego zaangażowania klientów.

  • Wielokanałowy – e-mail, Facebook, Twitter, Twoja strona internetowa
  • Zautomatyzowane przepływy pracy – inteligentne sugestie, planowanie wiadomości, oddzielne kierowanie istniejących i nowych klientów, inteligentne przydzielanie
  • Statystyki – metryki przychodów, czas odpowiedzi, źródło leadów
  • Bot – bot operatora z gotowym szablonem lub stwórz taki zgodnie z własnymi wymaganiami

Wiadomości – jedna wiadomość nie pasuje do wszystkich. Dlatego potrzebujesz rozwiązania, które pozwoli Ci wysłać konkretną wiadomość do docelowych osób we właściwym czasie. Wiadomości oferują segmentację, wiele stylów wiadomości, spostrzeżenia i integrację.

Artykuły – stwórz bazę wiedzy i pozwól botowi polecać artykuły na podstawie zapytań użytkowników. Nie potrzebujesz dodatkowych rozwiązań centrum pomocy; Artykuły je obejmują.

Najlepszą rzeczą w Intercomie jest to, że możesz wybierać i płacić tylko za to, czego potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz wiadomości, odpowiedzią jest Inbox.

Zendesk Czat

Dawniej znany jako Zopim.

Oprogramowanie Live-Chat z zaawansowanymi funkcjami zwiększającymi sprzedaż i satysfakcję klientów. Chatbot Zendesk jest zasilany przez sztuczną inteligencję, aby zautomatyzować proste zadania i w razie potrzeby dotrzeć do prawdziwego człowieka.

Możesz dostosować widżet czatu, aby pasował do Twojej marki i dodać go do dowolnej witryny, w tym WordPress, Joomla, Drupal, Shopify, Magento itp. Zobaczmy następujące funkcje.

  • Wyślij ukierunkowaną wiadomość opartą na zachowaniu do klienta
  • Dołącz formularze do czatu, aby móc zadawać pytania i zbierać e-maile, telefony itp.
  • Udostępnij zrzut ekranu lub dowolne pliki
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym w celu śledzenia czatu, agenta

Czat Zendesk wygląda dobrze na każdym urządzeniu, a agenci pomocy technicznej mogą pobierać aplikacje mobilne na Androida i iOS.

Zaangażowanie użytkownika

Kompleksowa platforma do automatyzacji marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, oferująca następujące elementy.

  • Czat w czasie rzeczywistym z obecnymi i potencjalnymi klientami, zautomatyzuj odpowiedź za pomocą bota
  • Wysyłaj e-maile marketingowe i e-commerce
  • Wyzwalaj wyskakujące okienka i śledź ich wydajność
  • Mobilne push, aby ponownie nawiązać kontakt z klientami
  • Spersonalizowany tekst i oferty
  • Rozwiązanie centrum komórkowego
  • Śledź swoich użytkowników

Zaangażowanie użytkownika analityka, CRM i automatyzacja przeniosą obsługę klienta na wyższy poziom. Istnieją setki szablonów automatyzacji pomysłów dla SaaS, B2C, B2B i eCommerce, aby osiągnąć następujące cele.

  • Większy ruch
  • Szybciej generuj leady
  • Zwiększyć sprzedaż
  • Zaangażowanie i utrzymanie
  • Obsługa klienta
  • Informacje

Chrupiący

Chrupiący oferuje skrzynkę odbiorczą zespołu, czat w czasie rzeczywistym obsługiwany przez bota, MagicBrowse, skrzynkę odbiorczą zespołu i nie tylko.

Za pomocą Crisp MagicBrowser i LiveAssist możesz przejąć kontrolę nad ekranem użytkownika, aby rozwiązać problem. Jak fajne i satysfakcjonujące jest to dla użytkowników końcowych?

Wniosek

Niestandardowe zaangażowanie jest zawsze wyzwaniem, a wybór odpowiedniej platformy jest kluczem. Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co działa w Twoim przypadku, jest wypróbowanie wersji próbnej i sprawdzenie, czy spełnia ona Twoje wymagania. Jeśli idziesz z popularnością, to Intercom i Drift to dwie nazwy.

Mam nadzieję, że pomoże to w znalezieniu platformy do rozmów dla Twojej firmy.