8 platform marketingowych, aby zatrudnić najlepszego eksperta ds. marketingu e-mailowego

Szukasz eksperta od e-mail marketingu, który może zwiększyć świadomość marki? Możesz znaleźć jedne z najlepszych na tych platformach marketingu na wynajem.

Każda firma cyfrowa polega na marketingu e-mailowym w celu promowania swoich produktów, usług i treści wśród docelowych odbiorców. Niektórzy tworzą wewnętrzny zespół marketingu e-mailowego do kampanii marketingowych. Możesz to jednak zrobić tylko wtedy, gdy jesteś agencją e-mail marketingu lub dużą firmą z ciągłym przepływem środków pieniężnych.

Małe i średnie firmy oraz start-upy decydują się na zatrudnianie konsultantów ds. marketingu e-mailowego z platform marketingowych ze względu na przystępną cenę, wydajność i elastyczność.

Czytaj dalej i odkryj niektóre z wiodących platform zatrudniania e-mail marketerów, z których możesz rekrutować sprawdzonych e-marketerów do nadchodzącej cyfrowej kampanii marketingowej.

Znaczenie e-mail marketingu dla firm

E-mail marketing to najtańsza forma marketingu. Możesz dotrzeć do tysięcy czytelników, potencjalnych klientów i potencjalnych klientów za pomocą jednego e-maila marketingowego.

Większość inteligentnych firm cyfrowych inwestuje umiarkowanie w marketing e-mailowy za pośrednictwem wewnętrznych lub zewnętrznych zespołów, aby zwiększyć świadomość marki. Nie wspominając o tym, że dystrybucja spersonalizowanych rabatów, ofert i kuponów również staje się łatwiejsza dzięki marketingowi e-mailowemu.

Poniższe najnowsze statystyki rynkowe dotyczące marketingu e-mailowego pokazują, jak ważne są te media marketingowe dla dzisiejszych firm:

  • Z raportu Statista wynika, że ​​na całym świecie jest 4,14 miliarda użytkowników poczty e-mail, którzy codziennie wysyłają i odbierają 319,6 miliarda wiadomości e-mail. Ten sam raport mówi również, że obecne przychody z marketingu e-mailowego wynoszą 8,49 miliarda dolarów, a do 2023 roku powinny przekroczyć granicę 10 miliardów dolarów.
  • Połowa dzisiejszych media plannerów korzysta z e-mail marketingu, a według HubSpot liczba ta wzrośnie o 22%.
  • Większość małych firm działających online wykorzystuje marketing e-mailowy do powiększania bazy klientów. Liczba ta wynosi 64% według Campaign Monitor.

Badanie rynku przeprowadzone przez firmę Litmus wykazało, że 33% firm zwiększy swoje budżety na marketing e-mailowy.

Co robi e-mail marketer?

Prawie wszystko, aby dostarczyć wyniki! Jednak poniżej przedstawiono standardowe zadania, które konsultant ds. marketingu e-mailowego wykonałby dla Twojej marki:

  • Skonfiguruj używane platformy e-mail marketingu
  • Współpracuj z zespołem marketingowym, aby wybrać projekty wizualne
  • Stwórz plan kampanii kroplowej dla swojej marki i skonfiguruj go w oprogramowaniu
  • Twórz transakcyjne kampanie e-mailowe
  • Stwórz zautomatyzowany system mailingowy dla kampanii cold email
  • Zbuduj niestandardowy formularz subskrypcji biuletynu witryny lub aplikacji
  • Projekt treści e-maili marketingowych
  • Audytuj kampanie e-mail marketingowe i twórz raporty
  • Implementuj testy A/B

Jak zatrudnić e-mail marketera

Większość platform marketingu wynajmu oferuje interaktywny proces zatrudniania. Jednak następujące kroki są wspólne dla wszystkich rynków:

Wypisz swoje wymagania

Stwórz listę zadań, które ma wykonać dla Ciebie email marketer. Na przykład twórz kampanie, szkicuj treść e-maili, twórz formularze online, kontroluj kampanie, twórz raporty i tak dalej.

Ustaw cel marketingowy

Celuj najpierw w cel. Na przykład Twoim celem może być pozyskanie 1000 subskrybentów newslettera w ciągu pierwszych dwóch tygodni i tak dalej.

Ustaw budżet

Złotą zasadą zatrudniania wykonawcy dla SMB lub startupu jest przestrzeganie ścisłego budżetu, który sugeruje Twój zespół finansowy i inwestycyjny.

Przeglądaj najlepsze profile

Wybierz domenę swojej firmy lub po prostu przejrzyj profile najlepszych e-marketerów. Większość platform oferuje opcje filtrowania.

Przejrzyj dokładnie poprzednie kampanie i odwiedź strony internetowe, na których prowadzili te kampanie. Gdy będziesz zadowolony z kilku profili, poproś o wywiady.

Zacznij od projektu testowego

Zacznij od jednorazowego projektu o małym budżecie. Tutaj ocenisz głównie możliwości kreatywności, wiedzy technicznej i forte tworzenia treści.

E-mail marketing przeżywa boom! Czy Ty też chcesz wskoczyć na pokład tej przejażdżki wzrostowej i sprawić, by Twoja firma zabłysła? Zacznij e-mail marketing już dziś! Możesz uzyskać kilka pomocnych dłoni na następujących platformach marketingu na wynajem.

GrowTal

Znalezienie wykwalifikowanego marketera e-mailowego może być trudne, ale nie można iść na kompromis w sprawie skutecznych i udanych kampanii. GrowTal to popularna platforma, która pomaga zatrudniać wykwalifikowanych e-marketerów do tworzenia, optymalizowania i zarządzania kampaniami e-mailowymi.

Za pośrednictwem tej witryny firmy mogą łączyć się z marketingowcami poczty e-mail, którzy są w stanie opracowywać strategie marketingowe, pisać znakomite kopie i wysyłać je do skrzynek odbiorczych subskrybentów.

Możesz zatrudnić profesjonalistów do pielęgnowania potencjalnych klientów, konwersji ruchu, edukowania subskrybentów i zwiększania lojalności klientów poprzez powtarzające się zakupy. Co więcej, ci marketerzy są ekspertami w obsłudze zaawansowanych narzędzi do automatyzacji marketingu e-mailowego, takich jak ActiveCampaign, HubSpot, Pardot i Marketo.

GrowTal jest właścicielem całego procesu rekrutacji, więc nie musisz tracić cennego czasu na rozmowy kwalifikacyjne i sprawdzanie referencji. Ponieważ wszyscy marketerzy e-mailowi ​​na tej platformie przechodzą energiczny proces wstępnej weryfikacji, możesz wybrać kogokolwiek, nie martwiąc się o jego wiedzę.

MarketerZatrudnij

Jeśli chodzi o szybszy rozwój firmy, utrzymanie klientów i zwiększoną konwersję e-maili, potrzebujesz doświadczonego specjalisty od e-mail marketingu. MarketerHire to platforma talentów marketingowych, na której firmy mogą znaleźć i zatrudnić freelancerów na żądanie.

Możesz udostępnić rozmiar swojej firmy, branżę, typ marketera, zakres budżetu zatrudnienia, możliwą długość projektu, poziom zaangażowania i rodzaj zatrudnienia. Następnie przejdź do znalezienia gwiazdy, która może przenieść Twoją markę na wyższy poziom.

Na tej stronie znalezienie idealnego marketera, który jest odpowiedni dla Twoich wymagań biznesowych, zajmuje tylko 48 godzin. Agencje mogą również umówić się na bezpłatną konsultację i omówić Twoje potrzeby kadrowe i potencjalne rozwiązania.

Korzystanie z tej platformy do zatrudniania marketerów ma dodatkowe korzyści. Na przykład, jeśli potrzebujesz więcej niż jednego e-marketera do swojego zespołu, możesz zatrudnić dwóch lub więcej e-mail marketerów z tej platformy i uzyskać 10% zniżki. Oznacza to większy sukces przy mniejszych wydatkach.

Mayple

Twoja firma potrzebuje doskonałych marketingowców do doskonałych strategii marketingowych. Od Mayple możesz zdobyć biegłych marketingowych freelancerów, którzy zostali zweryfikowani na podstawie wykazanych wyników. Teraz nie trzeba polegać na ofertach sprzedaży i recenzjach, aby uzyskać dostęp do umiejętności posiadanych przez marketera.

Pozwala kategoryzować marketerów na podstawie ich wiedzy, lokalizacji, branży i lat doświadczenia. Gdy podzielisz się swoimi potrzebami, Maple użyje technologii sztucznej inteligencji, aby przejrzeć swoją globalną sieć wyczerpująco zweryfikowanych sprzedawców poczty e-mail, aby znaleźć najlepsze dopasowanie.

Niezależnie od tego, czy należysz do SMB, czy z listy Fortune 500, skorzystasz z tej witryny. Z tej platformy firmy mogą również uzyskać wsparcie VIP na różnych etapach zatrudniania i zarządzania.

Uwolnić

Korzystając z FreeUp, możesz znaleźć wstępnie zweryfikowanych i najwyżej ocenianych niezależnych sprzedawców poczty e-mail ze Stanów Zjednoczonych i innych krajów. Zatrudnianie freelancerów na tej platformie jest bardzo łatwe.

Osoby prywatne i firmy mogą założyć bezpłatne konto na FreeUp i uzyskać dostęp do ekspertów od marketingu e-mailowego. Następnie odpowiedz na kilka pytań dotyczących dokładnych wymagań dotyczących umiejętności, aby skontaktować się z zespołem w ciągu jednego dnia roboczego. Gdy przedstawiają Cię idealnym freelancerom, możesz umówić się z nimi na krótką rozmowę, aby sfinalizować zatrudnienie.

Marketerzy dostępni tutaj mogą pomóc Ci stworzyć strategię marketingu e-mailowego, regularnie wysyłać e-maile, pisać e-maile zgodne, rozpoczynać kampanie dla nowych subskrybentów i korzystać z narzędzi e-mail marketingu, takich jak Mailchimp, InfusionSoft, Aweber, Constant Contact i wiele innych.

Blisko

Startupy i przedsiębiorstwa mogą znaleźć w pobliżu odpowiednich specjalistów ds. marketingu e-mailowego z Ameryki Łacińskiej. Na tej stronie możesz znaleźć niezależnych profesjonalistów i przeprowadzić z nimi rozmowy kwalifikacyjne, aby zatrudnić kogoś w Twojej firmie w maksymalnie 21 dni.

Tutaj obecni są eksperci w zakresie strategii, rozwoju i realizacji kampanii e-mail marketingowych. Wszyscy obecni tutaj freelancerzy mówią po angielsku i są ekspertami w obsłudze niezbędnych narzędzi i technologii.

Dlatego nie powinieneś mieć problemów z przyjęciem tych wysoko wykwalifikowanych marketerów do swojego zespołu. Ponadto firmy mogą zaoszczędzić do 70% na swoich wynagrodzeniach, zatrudniając zmotywowanych kandydatów z firmy Near.

Kolektyw wzrostu

Bez względu na to, jakie są Twoje potrzeby w zakresie marketingu e-mailowego, Growth Collective może zapewnić Ci wstępnie zweryfikowanych konsultantów ds. marketingu e-mailowego na żądanie. Gdy podzielisz się swoimi potrzebami dotyczącymi projektu i celów, platforma w ciągu jednego dnia dopasuje Cię do odpowiednich niezależnych konsultantów.

Możesz spotkać profesjonalistów z wyselekcjonowanej puli talentów. W zależności od potrzeb biznesowych możesz zwiększać lub zmniejszać skalę zespołu. Ponadto nie ma kłopotów z angażowaniem się w długoterminowe umowy z freelancerami.

W Growth Collective użytkownicy otrzymują również przejrzyste ceny z dobrze zdefiniowanym zakresem prac i stałymi tygodniowymi lub miesięcznymi cenami.

Trakcja

Traktion to dedykowana platforma premium, która promuje tylko najlepszych e-mail marketerów. Kontrahenci z tych platform zabezpieczyli projekty najlepszych marek, takich jak Monzo, SAGA, Universal Music Group itp.

Zatrudniając w Traktion, możesz zaoszczędzić dużo czasu, ponieważ nie musisz samodzielnie weryfikować rekrutów. Platforma przeprowadziła już wywiady i przetestowała marketingowców e-mailowych, którzy pojawiają się na tej stronie.

Możesz zatrudnić talent marketingowy z tej platformy za pomocą kilku kliknięć, jak wspomniano poniżej:

  • Wybór rodzaju projektu
  • Wybór ekspertyz, takich jak marketing B2B, marketing kroplowy, testy A/B itp.
  • Konfigurowanie miesięcznego zakresu budżetu
  • Udostępnianie informacji o projekcie
  • Na koniec prześlij kilka informacji o firmie

Zdalny ok

Remote Ok to zdalna strona z ofertami pracy dla freelancerów i maniaków. Tutaj możesz poszukać wybitnych sprzedawców poczty e-mail, którzy zapewniają wyniki. Wystarczy zarejestrować się w profilu pracodawcy i rozpocząć rekrutację e-mail marketerów z puli ponad 350 kontrahentów.

Podczas wstępnego wyszukiwania możesz dodać zaawansowane filtry, takie jak języki, umiejętności w zakresie mediów społecznościowych, umiejętności projektowania graficznego i tak dalej.

Jeśli jesteś naprawdę zajęty i nie masz czasu na sprawdzanie profili, możesz po prostu opublikować zdalną ofertę pracy na tablicy ogłoszeń Remote Ok. Freelancerzy będą wchodzić w interakcje z opublikowanymi ofertami pracy, a Ty bez problemu znajdziesz garść profili do wyboru.

Remote Ok wyświetla rozbudowane profesjonalne informacje o swoich kontrahentach, takie jak narodowość, miejsce zamieszkania, strona internetowa, LinkedIn, umiejętności, biegłość językowa, wynagrodzenie roczne lub godzinowe itp.

Plusy i minusy zatrudnienia e-mail marketera

Zalety

  • Nie musisz zatrudniać jednego lub wielu e-mail marketerów, zarządzać nimi, płacić miesięcznych pensji itp.
  • Ponieważ będziesz korzystać z usług e-mail marketingu przez ograniczony czas, dużo oszczędzasz, a sam proces jest również przystępny cenowo.
  • Możesz zatrudnić kilku konsultantów ds. e-mail marketingu, skonfigurować potrzebne kampanie marketingowe, przeszkolić pracowników wewnętrznych, a następnie zakończyć umowy z kontrahentami.
  • Jeśli marketer nie dostarcza wyników zgodnie z umową w ramach czasowych, możesz zakończyć umowę i zatrudnić nowego email marketera.
  • Posiadają różnorodne doświadczenie w zakresie marketingu e-mailowego, a Ty możesz wykorzystać te doświadczenia do rozwoju swojej firmy.

Cons

  • Dostępność i zaangażowanie w projekt to główne wyzwania dla każdego renomowanego konsultanta ds. marketingu e-mailowego.
  • Aby chronić dane biznesowe, musisz korzystać z wysoce zabezpieczonego i opartego na uprawnieniach obszaru roboczego do współpracy.
  • Musisz przekonać kontrahenta do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
  • Renomowani marketerzy e-mailowi ​​mogą często zwiększać wynagrodzenie.
  • Jeśli potrzebujesz usług na miejscu, zakres wynajmu będzie naprawdę ograniczony.

Zatrudnij e-mail marketera: od autora

Jeśli jesteś startupem lub SMB i koncentrujesz się na wzroście przychodów, możesz przenieść część swoich budżetów marketingowych na e-mail marketing. Na pewno dostaniesz garść leadów i potencjalnych klientów z tego kanału marketingowego. Ponadto będzie znacznie bardziej przystępny cenowo niż jakikolwiek inny kanał marketingowy.

Teraz, jeśli wolisz pozostawić zadanie e-mail marketingu ekspertom, którzy mogą przynieść pewne wyniki w rozsądnych ramach czasowych, wypróbuj konsultantów e-mail marketingu.

Wszystkie wymienione w tym artykule platformy marketingu na wynajem to najlepszy wybór. Zacząłbym jednak od platform takich jak GrowTal, Remote Ok, FreeUp i Growth Collective.

Podsumowanie

Teraz już wiesz, które są popularne i niezawodne platformy do przeprowadzania wywiadów i zatrudniania sprzedawców poczty e-mail dla dowolnej firmy cyfrowej. Po prostu odwiedź te platformy, wybierz rodzaj działalności i przejrzyj setki sprawdzonych profili.

Za każdym razem, gdy zatrudniasz kogoś jako sprzedawcę poczty e-mail, nie zapomnij przejrzeć list kontrolnych dotyczących zatrudnienia odpowiedniego kandydata, o których mowa powyżej w tym artykule.

Kolejne etapy zarządzania umowami i popularne oprogramowanie do zarządzania umowami dla Twojej firmy. Przeczytaj, aby zrozumieć, w jaki sposób umowy mogą pomóc w ochronie poufnych danych biznesowych podczas zatrudniania freelancerów i wykonawców.