Czy TextMagic to oprogramowanie do marketingu wiadomości tekstowych dla Twojej firmy?

Marketing z wykorzystaniem wiadomości tekstowych to jedna z najbardziej ekonomicznych i prostych w obsłudze metod promocji, która umożliwia rozwój marki, produktu lub firmy.

TextMagic w rewolucyjny sposób przekształca Twoje działania marketingowe oparte na SMS-ach!

Małe i średnie przedsiębiorstwa oraz start-upy, aby zwiększyć swój zasięg, rozbudować bazę klientów i ostatecznie wygenerować większe przychody, muszą stosować dynamiczne strategie marketingowe. Tradycyjne platformy reklamowe, takie jak telewizja, reklamy internetowe, kampanie w wyszukiwarkach, reklamy na Facebooku i inne, generują wysokie koszty.

W zamian za to, MŚP i start-upy coraz częściej wybierają marketing SMS-owy. Od czasu swojego powstania wiadomości tekstowe przeszły ogromną ewolucję. Obecnie można wysyłać nie tylko tekst, ale również obrazy, treści multimedialne i precyzyjne odnośniki. Jeżeli chcesz poznać możliwości niedrogiego marketingu SMS, przetestuj aplikację TextMagic. Poniżej znajduje się szczegółowy opis jej funkcji, możliwości oraz cen.

Czym jest TextMagic?

TextMagic to aplikacja przeznaczona do marketingu za pomocą wiadomości tekstowych. Można z niej korzystać za pośrednictwem większości popularnych przeglądarek internetowych, takich jak Google Chrome, Microsoft Edge, Apple Safari i Mozilla Firefox. Dostępne są również aplikacje mobilne dla systemów Android i iOS.

Rejestrując się w TextMagic, otrzymujesz darmowy dostęp do narzędzia marketingu SMS, zarówno w wersji webowej, jak i mobilnej. Opłata pobierana jest tylko za wysłane wiadomości SMS do klientów, pracowników czy dostawców.

Co więcej, aplikacja ta umożliwia integrację interfejsu programowania aplikacji (API) z innymi systemami biznesowymi, co ułatwia realizację operacji sprzedażowych oraz prowadzenie działań marketingowych za pomocą wiadomości tekstowych.

Wyzwania marketingu SMS

Pomimo, że marketing SMS to skuteczna metoda komunikacji z klientami, pewne wyzwania mogą spowalniać jego rozwój:

  • Wiadomości tekstowe wysyłane przez firmy często wykorzystują krótkie kody lub identyfikatory reklamowe, co utrudnia klientom zapamiętanie marki, produktu lub firmy.
  • Mimo że wiadomości tekstowe dają kontrolę nad komunikacją, klienci łatwo gubią się w natłoku SMS-ów od wielu firm.
  • Większość krajów reguluje marketing SMS. Firmy mogą wysyłać treści promocyjne tylko do klientów, którzy wyrazili na to zgodę.
  • Tworzenie angażujących wiadomości tekstowych na smartfonie lub tablecie bywa trudne.

Jak TextMagic pomaga rozwiązać te wyzwania?

TextMagic to narzędzie, które stanowi wsparcie w obliczu wyzwań związanych z marketingiem i sprzedażą za pośrednictwem wiadomości tekstowych.

  • Oferuje intuicyjny interfejs do tworzenia wiadomości tekstowych w wersji webowej i mobilnej. Umożliwia importowanie kontaktów z aplikacji biznesowych, redagowanie wiadomości marketingowych i wysyłanie ich do tysięcy klientów za pomocą jednego kliknięcia.
  • Dzięki zakupionym numerom firmowym można tworzyć niestandardowe nazwy marek jako identyfikatory SMS, co ułatwia użytkownikom zapamiętanie marki.
  • Klienci, potencjalni klienci i pracownicy mogą odpowiadać na SMS-y, co zwiększa zaangażowanie użytkowników w porównaniu do tradycyjnych usług SMS.
  • TextMagic oferuje szereg funkcji ochrony danych i bezpieczeństwa. Można je prezentować w biuletynach i e-mailach marketingowych, aby zachęcić klientów do zapisania się na marketing SMS. Dzięki temu można wysyłać wiadomości do wielu osób, przestrzegając lokalnych przepisów i wytycznych dotyczących marketingu SMS.

Najlepsze funkcje TextMagic

#1. Usługa SMS online

Możesz wysyłać wiadomości tekstowe do klientów, pracowników, współpracowników i innych osób online, korzystając z komputera lub tabletu – bez konieczności pisania na małej klawiaturze urządzenia mobilnego. To przyspiesza pracę, szczególnie w środowisku biznesowym.

Ponadto, narzędzie to umożliwia zarządzanie wiadomościami online dzięki różnorodnym funkcjom. Możesz:

  • Eksportować masowo wiadomości tekstowe SMS do arkusza kalkulacyjnego Excel w celu analizy danych, śledzenia efektywności kampanii SMS oraz archiwizacji danych.
  • Moduł Kontakty ułatwia zarządzanie tysiącami kontaktów. Możesz grupować klientów według produktu, lokalizacji, kampanii itp. i dodawać ich do kampanii marketingowych za jednym kliknięciem.
  • Jeżeli Twój zespół marketingu SMS potrzebuje przerwy świątecznej, może z wyprzedzeniem zaplanować i ustawić daty publikacji kampanii. Narzędzie online automatycznie wyśle wiadomości we wcześniej ustalonym terminie.

#2. Masowe wysyłanie tekstów marketingowych

Za pomocą jednego kliknięcia możesz wysyłać zbiorcze wiadomości marketingowe i promocyjne do potencjalnych i obecnych klientów. Usługa SMS obejmuje ponad 700 sieci w ponad 190 krajach. Aby zapewnić maksymalną dostarczalność wiadomości tekstowych, TextMagic korzysta z sieci Tier 1.

Dodatkowe funkcje TextMagic pomagające w masowej wysyłce SMS-ów:

  • Edytor SMS podpowiada treść, analizując Twoją masową kampanię.
  • Możesz wykorzystać usługę przesyłania wiadomości masowych do zbierania opinii.
  • Edytor umożliwia dodawanie załączników w postaci ulotek, broszur, kodów rabatowych i precyzyjnych linków.

#3. Dwukierunkowy czat SMS dla firm

Jeśli wyślesz wiadomość SMS do klienta i spodobają mu się Twoje produkty lub usługi, może on odpowiedzieć na nią. Nie jest to jednokierunkowy identyfikator SMS. Gdy między handlowcem a klientem dochodzi do wymiany wielu SMS-ów, TextMagic zapisuje je w formie wątku. Dzięki temu możesz wykorzystać historię rozmów jako narzędzie w obsłudze klienta.

Używając API TextMagic, można przenosić wątki tekstowe między handlowcami. Dwukierunkowy system komunikacji jest niedrogim i szybkim sposobem na obsługę klienta.

#4. Integracja SMS z wykorzystaniem Zapier

Możesz zintegrować TextMagic z aplikacjami firm trzecich lub systemami CRM za pomocą Zapier. Przykładowo, przychodząca wiadomość SMS może zautomatyzować składanie zamówień, tworzenie umów, wysyłanie ofert itp. Przykładowe integracje, które można wykorzystać z TextMagic i Zapier w celu zautomatyzowania kampanii marketingowych:

  • Skonfiguruj swoje aplikacje do spotkań, np. Google Meet, Calendly czy Lucid Meetings za pomocą Zapier i TextMagic. Gdy potencjalny klient odpowie na wiadomość SMS dotyczącą sprzedaży, aplikacja spotkań online utworzy wirtualną rozmowę sprzedażową między klientem a handlowcem.
  • Integracja TextMagic i Typeform za pośrednictwem Zapier umożliwia wysyłanie nagród, rabatów promocyjnych i podziękowań klientom, którzy odpowiedzieli na wiadomości tekstowe oparte na formularzach.

#5. Analiza efektywności

Funkcja analityczna pozwala śledzić status dostarczenia SMS-ów, miesięczną liczbę wysłanych wiadomości w zestawieniu ze sprzedażą lub liczbą zapisów i innymi wskaźnikami. Możesz również tworzyć szczegółowe raporty sukcesu kampanii, używając szablonów dostępnych w module analitycznym.

Domyślny moduł raportowania obejmuje następujące dane dotyczące kampanii marketingowej SMS:

  • Wysłane wiadomości – całkowita liczba wiadomości SMS wysłanych z konta (w ramach kampanii marketingowej).
  • Otrzymane wiadomości – liczba wiadomości przychodzących w ramach kampanii.
  • Wskaźnik dostarczenia – informuje, ile numerów telefonów potencjalnych lub obecnych klientów jest aktywnych.
  • Wskaźnik odpowiedzi – ważny miernik skuteczności kampanii SMS.
  • Płatności – kwota w dolarach przedstawiona w analizie pomaga oszacować, ile wydajesz na marketing SMS. W zestawieniu ze sprzedażą można obliczyć zwrot z inwestycji (ROI).

#6. Szablony wiadomości tekstowych

Możesz stworzyć wiele szablonów dla różnych kampanii marketingowych. Następnie edytuj je, aby wysyłać spersonalizowane wiadomości do klientów, potencjalnych klientów, gości i innych odbiorców. Moduł szablonów porządkuje wszystkie szablony w przejrzystej tabeli. Szablon zawiera informacje takie jak:

  • Nazwa kampanii dla szablonu wiadomości zbiorczej.
  • Treść wiadomości tekstowej.
  • Pola korespondencji seryjnej, jeśli zostały dodane.
  • Data ostatniej modyfikacji.
  • Lista szybkich działań, które można wykonać na szablonie.

Wybór szablonu wiadomości zbiorczej podczas tworzenia nowej kampanii marketingowej jest prosty. Tuż obok edytora SMS znajduje się link do tabeli szablonów. Szablony są zawsze dostępne, gdy ich potrzebujesz.

#7. Bezpieczeństwo danych

To jeden z unikalnych atutów TextMagic. Informując klientów o wykorzystaniu TextMagic do marketingu SMS, możesz zapewnić ich, że numer ich telefonu jest bezpieczny. Funkcje bezpieczeństwa platformy:

  • Wszystkie aplikacje i aplikacje internetowe TextMagic wykorzystują szyfrowanie danych SSL/HTTPS w celu bezpiecznego przesyłania danych online.
  • TextMagic posiada certyfikat Soc 2 typu II. Certyfikat ten potwierdza, że zasady, praktyki, operacje i procedury bezpieczeństwa informacji w aplikacji internetowej spełniają najwyższe standardy wymagane przez kraje takie jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada itp.
  • TextMagic spełnia wymogi UE w zakresie ochrony danych, znane jako Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
  • Regularne testy penetracyjne, prowadzone przez podmioty zewnętrzne w celu zapewnienia bezpieczeństwa bramki SMS i bazy danych.

Jak MŚP i start-upy mogą wykorzystać TextMagic jako narzędzie do marketingu tekstowego?

Znając już wszystkie funkcje tej aplikacji do marketingu za pośrednictwem wiadomości tekstowych, możesz zastanawiać się, jak może ona pomóc w Twoich działaniach marketingowych. Odpowiedzi znajdziesz poniżej:

Kontakt z klientami

Możesz kontaktować się z klientami bezpośrednio na ich telefonach. Czat SMS na żywo umożliwia przekształcanie potencjalnych klientów w obecnych w ciągu kilku minut.

Ułatw klientom ominięcie kolejki

Jeśli potencjalny lub obecny klient jest zainteresowany Twoją ofertą, może odpowiedzieć na wiadomość SMS. Agent obsługi klienta lub autoresponder może potwierdzić odbiór wiadomości i skierować klienta do działu sprzedaży w celu dalszej obsługi.

Wiadomości, alerty i przypomnienia w czasie rzeczywistym

Jeśli prowadzisz firmę usługową, np. dostawę produktów, usługi limuzynowe lub taksówki online, możesz korzystać z funkcji SMS w czasie rzeczywistym w TextMagic. Gdy taksówkarz lub dostawca przemieści się do określonego miejsca, aplikacja automatycznie wyśle wiadomość SMS do klienta.

Zbieranie opinii klientów

Zbieranie bezstronnych opinii klientów to kluczowy element oceny skuteczności kampanii marketingowej. Możesz przeprowadzać proste ankiety za pomocą SMS-ów, aby uzyskać opinie bezpośrednio od klientów.

Następnie można zintegrować dane z SMS-ów zwrotnych, za pomocą API TextMagic, z systemem CRM lub aplikacją internetową, aby przeanalizować wydajność.

Dynamiczne wysyłanie wiadomości do klientów

Możesz użyć funkcji geofencing w TextMagic, aby wysyłać teksty promocyjne do klientów, którzy wyrazili zgodę na komunikację marketingową i znajdują się w pobliżu Twoich punktów sprzedaży.

Personalizacja wiadomości

Wykorzystując dostępne automatyzacje TextMagic, takie jak szablony i korespondencję seryjną, możesz w ciągu kilku minut przygotować spersonalizowane wiadomości dla tysięcy odbiorców.

Cennik TextMagic

Zaletą platformy TextMagic jest całkowicie darmowy pakiet marketingowy. Nie płacisz za aplikację webową ani mobilną. Wszystkie usługi w aplikacji, takie jak tworzenie wiadomości, analityka, planowanie są darmowe. Opłaty dotyczą tylko wysłanych SMS-ów, a wiadomości przychodzące są bezpłatne. Poniżej przedstawiony jest cennik TextMagic:

  • Wysyłanie wiadomości na terenie USA oraz z obsługiwanych lokalizacji międzynarodowych kosztuje 0,04 USD za SMS.
  • Usługa wiadomości multimedialnych to koszt 0,04 USD za MMS.
  • Wyszukiwanie operatora i adresu e-mail to również koszt 0,04 USD za wyszukiwanie.

Alternatywy dla TextMagic

Poniżej przedstawiono kilka alternatywnych rozwiązań, które można rozważyć:

SimpleTexting

SimpleTexting umożliwia dwukierunkową komunikację w ekosystemie biznesowym. Możesz prowadzić rozmowy za pomocą SMS z potencjalnymi klientami, obecnymi klientami, przedstawicielami handlowymi, dostawcami i pracownikami za pomocą aplikacji webowej. Zawiera standardowe narzędzia wsparcia marketingowego, takie jak słowa kluczowe, autorespondery, analityka. Ponadto, można jej używać do wysyłania przypomnień, ustawiania tekstu z informacjami, zarządzania zadaniami HR oraz rekrutacji.

EZ SMS-y

Szukasz łatwego rozwiązania do rozmów z klientami, potencjalnymi klientami, gośćmi, agentami i innymi interesariuszami? Wypróbuj EZ SMS. Pozwala ono skonfigurować efektywną kampanię marketingu SMS w kilka minut. Wystarczy wpisać wiadomość, dodać zabezpieczenia i ustawić numery klientów. Narzędzie automatycznie przekształca dane wejściowe w format SMS.

Zendesk

Narzędzie obsługi klienta Zendesk oferuje aplikację do wysyłania SMS do celów biznesowych i marketingowych. Oprócz funkcji czatu w czasie rzeczywistym, Zendesk obejmuje również API, integracje z aplikacjami biznesowymi, wbudowaną automatyzację, pomiary kampanii marketingowych, śledzenie rozwoju marketingu SMS i wiele innych.

Podsumowanie

TextMagic to kompleksowe narzędzie do marketingu tekstowego, wykorzystywane przez MŚP i start-upy do zwiększenia sprzedaży i efektywności kampanii marketingowych. Wypróbuj bezpłatną wersję TextMagic i sprawdź, czy to narzędzie jest odpowiednie dla Twoich potrzeb.

Możesz również zapoznać się z dostępnymi API SMS.