Jak anulować wersję próbną lub subskrypcję NordVPN?

  • Anulowanie subskrypcji NordVPN to prosty proces, którego można dokonać w ustawieniach konta lub poprzez subskrypcje w sklepie z aplikacjami.
  • Jeśli anulujesz subskrypcję w trakcie 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, możesz poprosić o zwrot pieniędzy za pierwszy miesiąc, za który zapłaciłeś.
  • Aby skontaktować się z zespołem pomocy technicznej NordVPN w celu anulowania subskrypcji, przejdź do sekcji Pomoc na ich stronie internetowej i otwórz okno czatu z asystentem pomocy technicznej.

Zakończenie relacji z dostawcą VPN nie powinno być trudne, ale niektórzy oferują lepszą obsługę klienta niż inni. Aby dać Ci wyobrażenie o tym, jakie to powinno być proste, poniżej dowiesz się, jak anulować subskrypcję NordVPN.

Dlaczego chcesz anulować NordVPN?

Posiadanie subskrypcji VPN to dobry pomysł, ale jeśli uznasz, że jest ona zbyt droga lub chcesz przejść na innego dostawcę, czas ją anulować.

Być może znalazłeś lepszą ofertę od konkurencji lub po prostu wolisz oszczędnie korzystać z VPN. W tym przypadku korzystanie z darmowej sieci VPN prawdopodobnie bardziej odpowiada Twoim potrzebom.

NordVPN to jedna z najlepszych usług VPN na rynku, z zestawem dodatkowych funkcji, od odblokowania Netflix i BitTorrent po podwojenie VPN i inne ulepszenia prywatności.

Jeśli jednak chcesz anulować wersję próbną NordVPN lub pełną subskrypcję, jest to dość prosty proces.

Jak anulować bezpłatny okres próbny NordVPN

Podobnie jak większość jego konkurentów, NordVPN oferuje bezpłatny 30-dniowy okres próbny. Będziesz jednak rejestrować się za pomocą karty kredytowej lub bankowej karty debetowej lub być może jednej z wielu innych opcji płatności, takich jak Amazon Pay, Google Pay, PayPal i różne inne.

Dzieje się tak dlatego, że pomimo tego, że jest promowany jako bezpłatny okres próbny, nadal musisz zapłacić za pierwszy miesiąc. Jeśli nie zdecydujesz się na subskrypcję, możesz poprosić o zwrot pieniędzy za pierwsze 30 dni.

W tym czasie możesz w pełni korzystać z jej usług, co powinno wystarczyć na ocenę, czy VPN jest dostosowany do Twoich potrzeb.

Jeśli tak nie jest i chcesz zakończyć swój związek, oto jak anulować okres próbny NordVPN, zanim zostaniesz obciążony opłatą:

  • Zaloguj się na swoje konto NordVPN
  • W lewym okienku kliknij opcję Rozliczenia
  • Wybierz zakładkę Subskrypcje
  • Jeśli opcja automatycznego odnawiania jest włączona, kliknij Zarządzaj
  • Na następnym ekranie kliknij Anuluj automatyczne odnawianie
  • Nie ma kontroli potwierdzenia, ale możesz włączyć ją ponownie, jeśli zmienisz zdanie przed końcem okresu rozliczeniowego.

    Kiedy skończysz, nie zapomnij odinstalować aplikacji NordVPN ze swojego telefonu lub komputera.

    Co się stanie, jeśli subskrybujesz za pośrednictwem aplikacji?

    Jeśli subskrybujesz NordVPN za pośrednictwem sklepu Google Play, Amazon App Store lub Apple App Store, sytuacja wygląda nieco inaczej.

    W takich przypadkach musisz odwiedzić konkretną stronę anulowania subskrypcji.

    Aby anulować subskrypcję NordVPN w ten sposób:

  • Kliknij odpowiedni link powyżej
  • Kliknij przycisk/opcję Anuluj subskrypcję
  • Wybierz subskrypcję aplikacji, którą chcesz zakończyć (w tym przypadku NordVPN)
  • Potwierdź, gdy pojawi się monit
  • Jak anulować subskrypcję NordVPN

    Jak wyżej, jeśli planujesz anulować aktywną subskrypcję NordVPN, poświęć chwilę na wyłączenie płatności cyklicznych.

    Gdy już to zrobisz, czas otworzyć okno czatu z zespołem pomocy technicznej NordVPN. W prawym górnym rogu strony kliknij Pomoc (lub przejdź bezpośrednio do support.nordvpn.com) i kliknij dymek w prawym dolnym rogu.

    Gdy pojawi się monit, dodaj swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail (użyj tego zarejestrowanego na koncie NordVPN, aby zaoszczędzić czas), a następnie wpisz powód wysłania wiadomości: na przykład „anuluj konto” lub „anuluj okres próbny”.

    Po przekazaniu Cię asystentowi wsparcia technicznego wyjaśnij, że chcesz anulować subskrypcję.

    Możesz zostać zapytany o powód, ale nie trzeba na to odpowiadać – jeśli nalegają, powiedz, że po prostu zmieniłeś zdanie na temat korzystania z VPN.

    Czy możesz odzyskać swoje pieniądze?

    Jeśli chodzi o 30-dniowy bezpłatny okres próbny, anulowanie subskrypcji cyklicznej i zakończenie okresu próbnego spowoduje zwrot pieniędzy wpłaconych za rejestrację.

    W przypadku subskrypcji długoterminowych zwrot pieniędzy jest trudniejszy. Jeśli minie 30 dni od odnowienia, powinieneś móc otrzymać zwrot pieniędzy. Dłużej i będziesz musiał skontaktować się z Zespół obsługi klienta NordVPN.