Dołączenie do DW lub UDW podczas wysyłania wiadomości e-mail to inteligentny sposób na zachowanie kopii wiadomości w skrzynce odbiorczej, co upraszcza prowadzenie rejestrów i zarządzanie pocztą e-mail. Poniżej przedstawiamy kroki, jak to zrobić w dwóch najpopularniejszych klientach poczty e-mail; Gmaila i Outlooka.
Spis treści:
Jak automatycznie dodać lub UDW w Gmailu
Aby automatycznie BCC lub CC samemu (lub dowolnym innym adresie e-mail) w Gmailu, potrzebujesz rozszerzenia przeglądarki. Ta funkcja nie jest natywna dla Gmaila, a wiele rozszerzeń innych firm wymaga dość szerokich uprawnień dostępu do poczty e-mail.
The Automatyczne UDW dla Gmaila z CloudHQ to jedno z niezbędnych rozszerzeń Chrome dla Gmaila z minimalnymi wymaganymi uprawnieniami. Nie ma dostępu do historii przeglądania poza domeną Gmaila. Dodaj to rozszerzenie do przeglądarki Chrome i utwórz konto w CloudHQ.
Po zainstalowaniu wybranego rozszerzenia i uzyskaniu dostępu do Twojego konta Gmail możesz utworzyć regułę, wykonując następujące czynności:
Jeśli nie chcesz już używać tego rozszerzenia, możesz je odinstalować za pomocą myaccount.google.com/permissions.
Jeśli nie jesteś użytkownikiem przeglądarki Chrome lub nie chcesz udostępniać swojej poczty e-mail osobom trzecim, dobrym sposobem na automatyczne UDW jest skorzystanie z funkcji filtrowania i przekazywania poczty Gmail.
Jak automatycznie wykonać kopię zapasową lub UDW w programie Outlook
Użytkownicy programu Outlook mogą automatycznie wysyłać kopie do wiadomości e-mail lub UDW, korzystając z funkcji reguł programu pocztowego. Zanim przejdziesz dalej, upewnij się, że reguły Outlooka są włączone. Możesz także usunąć niechciane reguły programu Outlook, aby zapobiec potencjalnym konfliktom z nowymi regułami.
Gdy wszystko zostanie ustawione, wykonaj następujące kroki:
Utrzymuj Outlook i Gmail w porządku
Gdy utworzysz te reguły w Gmailu lub Outlooku, nie będziesz musiał ich ponownie modyfikować. Będą działać automatycznie przez czas nieokreślony, dopóki ich nie wyłączysz. Jest to o wiele szybsze niż ręczne dodawanie siebie do DW lub UDW dla każdego e-maila.
Niezależnie od tego, czy korzystasz z Gmaila, czy Outlooka, pamiętaj o korzystaniu z takich funkcji, jak etykiety i foldery, aby uporządkować swoją skrzynkę odbiorczą – kopiowanie wszystkiego może szybko spowodować bałagan.