Jak śledzić hashtagi na Instagramie

Hashtagi są zwykle używane do znajdowania treści na określony temat. Działają w ten sam sposób na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Jeśli dotkniesz hashtagu, pokaże Ci wszystkie publiczne treści, które używają tego samego hashtagu. Instagram zmienia jednak sposób interakcji z hashtagami. Na Facebooku i Twitterze są w zasadzie narzędziem wyszukiwania, ale na Instagramie możesz śledzić hashtagi tak, jakby były kontem dla siebie. Kiedy śledzisz hashtagi na Instagramie, pojawiają się one w Twoim kanale głównym i są prawie nie do odróżnienia od kont, które obserwujesz.

Śledź Hashtagi na Instagramie

Otwórz Instagram i przejdź do zakładki Szukaj. Wpisz hashtag, który chcesz obserwować. Możesz też dotknąć hashtagu na poście, aby przejść do tego samego ekranu, ale z już wybranym hashtagiem. Stuknij przycisk śledzenia, aby rozpocząć śledzenie hashtagu.

Gdy zaczniesz obserwować hashtag, pojawi się on w Twoim kanale głównym, gdy ktoś na Instagramie prześle zdjęcie lub film z tym konkretnym hashtagiem. Nie ma filtra, który można zastosować do tych postów, więc mogą pochodzić z dowolnego kraju na świecie i mogą być w dowolnym języku. Ostrzegamy, że jeśli wybierzesz szczególnie popularny hashtag do śledzenia, np. # Jedzenie, zobaczysz wiele postów w kanale domowym. Wpisy pokazują, z którego hashtagu pochodzą i jakie konto udostępniło zdjęcie.

Aby przestać obserwować hashtag, po prostu dotknij go ponownie w kanale głównym i dotknij przycisku Obserwuj u góry strony hashtagu. Otworzy się menu z opcją Przestań obserwować.

Odkrywanie nowych treści

To naprawdę sprytne użycie hashtagów. Aplikacje i usługi mediów społecznościowych zwykle używają ich jako dodatkowej funkcji wyszukiwania, ale rzadko jako środka do odkrywania nowych treści i spójrzmy prawdzie w oczy; Media społecznościowe dotyczą treści. Jeśli użytkownicy, zwłaszcza nowi, nie mają interesujących kont do obserwowania, mogą śledzić hashtagi na Instagramie i wypełniać swój kanał domowy.

Marki mogą nie być tak zainteresowane tą funkcją jak zwykli użytkownicy. Jeśli marka używa popularnego hashtagu, może zostać zagłuszony przez wszystkie inne konta, które go używają. Zamiast tego będą musieli polegać na reklamach, które są świetne dla Instagrama, ale nie tak dobre dla mniejszych firm. Powinniśmy wspomnieć, że może to oznaczać więcej obserwujących dla niektórych kont. W końcu opłaci się używać popularnych hashtagów, jeśli masz ciekawe posty. Ludzie będą mogli zobaczyć Twoje treści w swoich kanałach, nawet nie wiedząc, że istniejesz, i możesz zdobyć kilku nowych obserwujących.