Jak zoptymalizować treść za pomocą Semrush SEO Writing Assistant

Semrush SEO Writing Assistant to doskonałe narzędzie do szybkiej i łatwej analizy artykułów przeznaczonych do szerokiego zaangażowania poprzez ranking wyszukiwania Google i ruch organiczny.

Optymalizacja wyszukiwarek (SEO) od dawna opiera się na artykułach tekstowych w celu uszeregowania treści, produktów, usług, a ostatecznie marek, które je promują. Ponieważ nie reklamujesz się proaktywnie, polegasz na pozycji swoich treści w Google SERP.

Algorytm wyszukiwarki Google ocenia Twoje strony internetowe, blogi i artykuły na podstawie kilku kryteriów, w tym oryginalności, faktów, czytelności, tonu i angażujących tekstów.

Chociaż Google nie wyjaśnia wyłącznie wskaźników rankingu, są to wspólne i logiczne względy dotyczące rankingu treści.

W przypadku założenia firmy lub agencji marketingu cyfrowego, gdy masz do czynienia z setkami artykułów miesięcznie, jak oceniłbyś jakość swoich artykułów na podstawie powyższych wskaźników rankingowych Google SERP? Cóż, możesz użyć zautomatyzowanego narzędzia, które zrobi to wszystko jednym kliknięciem. Oto narzędzie Semrush SEO Writing Assistant.

Dołącz do mnie, gdy przeglądam różne funkcje tego wyjątkowego narzędzia SEO z zestawu narzędzi Semrush dla SEO.

Dlaczego musisz analizować i optymalizować treści?

Treść tekstowa przeznaczona do opublikowania w serwisie musi zostać przeanalizowana i zoptymalizowana pod kątem kilku wskaźników. Jest to konieczne do wewnętrznego zapewniania jakości, śledzenia wydajności i raportowania.

Z punktu widzenia SEO zoptymalizowana treść jest uważana za znajdującą się na szczycie Google SERP, dzięki czemu docelowi odbiorcy mogą znaleźć Twoje treści wśród miliardów innych witryn publikujących artykuły w tej samej niszy.

Analiza treści umożliwia tworzenie kilku danych dotyczących treści, takich jak wynik plagiatu, wynik czytelności, ton tekstu, zaangażowanie w tekst, wyjątkowość i tak dalej. Jeśli prowadzisz agencję marketingu cyfrowego, możesz wykorzystać te wskaźniki do raportowania postępów prac klientowi.

Z drugiej strony optymalizacja treści pomaga dotrzeć z treścią do ogromnej bazy czytelników. W tym przypadku kluczowymi czynnikami są przejrzystość treści, autorytet treści, prawdziwość faktów, właściwe rozmieszczenie słów kluczowych i tak dalej.

Możesz użyć trudnego i nudnego ręcznego procesu pracy do analizy i optymalizacji treści SEO lub inteligentnego narzędzia, takiego jak Semrush SEO Writing Assistant.

Co to jest Semrush SEO Writing Assistant?

SWA firmy Semrush to narzędzie SEO do analizy treści, dzięki czemu można je zoptymalizować pod kątem SEO i łatwości obsługi przed opublikowaniem w Internecie. Natychmiast lub w czasie rzeczywistym ocenia potencjał SEO bloga, zawiera artykuły, artykuły instruktażowe, tekst marketingowy, tekst reklamy, komentarze w mediach społecznościowych i tak dalej.

Pod maską narzędzie zawiera kilka wyjątkowych algorytmów do analizy treści zgodnie z najnowszymi wskaźnikami SEO. Analizując czytelność treści, optymalizacje pod kątem wyszukiwarek, ton głosu i oryginalność, Semrush SWA tworzy ogólną ocenę Twoich blogów lub artykułów.

Ogólny wynik działa jak punkt odniesienia dla Twoich treści. Po opublikowaniu artykułu online możesz śledzić jego zaangażowanie, kliknięcia, udostępnienia, polubienia itp. Teraz możesz to zrobić dla wielu treści w swojej firmie zajmującej się wydawaniem stron internetowych lub marketingiem cyfrowym, aby odkryć korelację między ogólnym wynikiem a wyświetleniami strony dla treść.

Teraz możesz wrócić do narzędzia SWA i dalej analizować zawartość. Dokonaj pewnych poprawek, ponownie opublikuj treść i śledź wyświetlenia strony oraz wydajność. W skrócie jest to proces standaryzacji jakości treści i SEO, w którym SWA odgrywa główną rolę, jeśli zdecydujesz się z niego skorzystać.

Funkcje asystenta pisania Semrush SEO

# 1. Czytelność

Źródło obrazu: Semrush

Funkcja Czytelność ocenia zawartość w skali 10. 10 oznacza bardzo łatwe, a 1 oznacza trudne do odczytania treści. Ta funkcja podrzędna jest zgodna ze wzorem obliczania oceny łatwości czytania Flescha.

Ta funkcja podrzędna zapewnia również następujące informacje:

  • Bieżąca liczba słów i odpowiednia liczba słów
  • Problemy z treścią Tytuł
  • Za dużo skomplikowanych słów
  • Trudne do odczytania zdania
  • Długie akapity

#2. SEO

Źródło obrazu: Semrush

Funkcja SEO zapewnia holistyczną analizę treści dla celów SEO. Obejmuje czynniki związane z SEO, takie jak użycie docelowych słów kluczowych, zalecane słowa kluczowe, problemy z linkami i atrybuty Alt.

#3. Ton głosu

Źródło obrazu: Semrush

Algorytm narzędzia analizuje różne aspekty Twoich treści, takie jak tempo, dobór słów, kolejność określonych słów, rytm i inne, aby stworzyć ocenę Ton głosu dla Twoich blogów, artykułów i kopii marketingowych. Skala tego wyniku ma trzy punkty: swobodny, neutralny i formalny.

#4. Oryginalność treści

Źródło obrazu: Semrush

Jest to po prostu sprawdzanie plagiatu oparte na sztucznej inteligencji przy użyciu zasobów internetowych. Sprawdzanie oryginalności pokazuje całkowitą liczbę skopiowanych słów, procent plagiatu i źródło skopiowanej treści.

#5. Ogólna ocena

Narzędzie SWA wykorzystuje indywidualne wyniki z Czytelności, SEO, Oryginalności i Tonu głosu, aby stworzyć ogólną ocenę Twoich treści. Jest w skali 10, gdzie 1 oznacza najniższy, a 10 najwyższy wynik.

#6. Przeformułowanie

Źródło obrazu: Semrush

AI Rephraser Semrush SEO Writing Assistant może wykonać cztery zadania z dostarczonego tekstu. Na przykład możesz przeformułować, podsumować, uprościć lub rozszerzyć treść źródłową, aby stworzyć unikalną treść. To bardzo pomaga w budowaniu linków zwrotnych do artykułów na stronie i stron docelowych.

#7. Zalecenia

Możesz podać słowa kluczowe, które chcesz uwzględnić w narzędziu SWA, a ono zapewni Ci nowe rekomendacje dotyczące treści. Algorytm leżący u podstaw tego narzędzia analizuje treści, słowa kluczowe, lokalizację i urządzenia konkurencji w celu wygenerowania sugestii.

Wtyczki Semrush SEO Writing Assistant

Narzędzie oferuje integrację lub obsługę wtyczek dla następujących aplikacji biznesowych:

# 1. Wtyczka WordPressa

Źródło obrazu: Semrush

Wtyczkę WordPress dla narzędzia Semrush SWA można znaleźć w bibliotece wtyczek WordPress. Po dodaniu wtyczki do CMS WordPress możesz wywołać narzędzie z sekcji Zainstalowane wtyczki. Przed analizą treści upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Semrush. Teraz wystarczy kliknąć Połącz szablon treści SEO, aby przeanalizować istniejące lub nowe treści.

#2. Dodatek MS Word

Źródło obrazu: Semrush

Jeśli tworzysz i optymalizujesz zawartość za pomocą MS Word, możesz dodać narzędzie Semrush SWA z sekcji Pobierz dodatki programu Word lub z Microsoft Appsource. Po dodaniu dowolnego z tych narzędzi ikona Pokaż SWA powinna być widoczna na karcie Strona główna aplikacji Word. Kliknij tę ikonę Pokaż SWA, aby wyświetlić panel narzędzi SWA po prawej stronie dokumentu.

#3. Dodatek do Dokumentów Google

Źródło obrazu: Semrush

Dodatek jest podobny do dodatku Word. Jedyną różnicą jest to, że musisz go pobrać z Dokumentów Google z Google Workplace Marketplace. Po zainstalowaniu znajdziesz go na karcie Rozszerzenia w Dokumentach Google.

Jak korzystać z asystenta pisania Semrush SEO

Oto jak możesz zacząć korzystać z narzędzia Semrush SWA:

  • Zaloguj się na swoje konto Semrush.
  • Wybierz Content Marketing w panelu nawigacyjnym po lewej stronie.
  • Wybierz narzędzie SEO Writing Assistant.
  • Teraz po prostu kliknij Analizuj mój tekst.
  • Powinieneś teraz zobaczyć interfejs edytora treści Semrush wraz z panelem po prawej stronie do analizy treści i różnych metryk.
  • Wklej dowolną treść w edytorze treści Semrush.
  • W panelu bocznym pod sekcją Słowa kluczowe wprowadź docelowe słowa kluczowe dla tekstu.
  • Teraz kliknij Uzyskaj rekomendacje.
  • Otóż ​​to! Zobaczysz szczegółową analizę czytelności, SEO, tonu głosu i oryginalności wraz z wykresem pająka.

Korzyści z Asystenta pisania Semrush SEO

Istnieje wiele zalet Semrush SWA, a są one opisane tutaj:

  • Narzędzie automatyzuje przepływ pracy w celu sprawdzania jakości treści, analizując jej potencjał SEO, czytelność, oryginalność i inne.
  • Możesz usprawnić i uporządkować potok produkcji treści, ustawiając standardowy ogólny wynik, który ma zostać osiągnięty przez twórców treści i oceniony w narzędziu SWA. Ostatecznie Twoja marka lub strona internetowa zawsze będzie tworzyć i publikować treści dopasowane do trybu marketingowego i wizerunku marki.
  • Narzędzie SWA pomaga tworzyć treści przyjazne dla SEO, składające się ze strategicznie rozmieszczonych semantycznych słów kluczowych, sugestii optymalizacji treści, pokazujących wgląd w słowa kluczowe i nie tylko.
  • Freelancerzy i właściciele małych firm, którzy sami tworzą treści, mogą korzystać z tego narzędzia w celu poprawy jakości treści.
  • Jako klient możesz szybko sprawdzić potencjał SEO i jakość treści analizując je na narzędziu SWA.
  • Jeśli zauważysz, że Twoje treści nie są tak czytelne, jak powinny, możesz użyć narzędzia Semrush SWA, aby przeanalizować bieżącą czytelność, zobaczyć wady i rozwiązać je, aby stworzyć bardzo wciągającą i czytelną treść.

Czy Semrush SEO Asystent pisania jest naprawdę godny?

Narzędzie SWA firmy Semrush jest godne, ponieważ oferuje funkcje, których możesz nie znaleźć w jednym narzędziu. Będziesz musiał użyć wielu narzędzi do analizy treści i zestawiania danych w jednym miejscu, aby stworzyć wycenę treści.

Zamiast tego Semrush SEO Writing Assistant przeprowadza analizę czytelności, sprawdzanie plagiatu, analizę tonu treści, potencjału SEO i wiele innych z jednej aplikacji opartej na chmurze.

Ponadto narzędzie nie ma żadnej krzywej uczenia się. Każdy, kto pracuje lub prowadzi działalność w branży content marketingowej i wydawniczej, może zacząć korzystać z tego narzędzia bez przechodzenia przez jakiekolwiek szczegółowe szkolenie.

Ponadto nie musisz nic dodatkowo płacić, aby korzystać z narzędzia. Jest częścią całej subskrypcji Semrush.

Wniosek

W skrócie, narzędzie Semrush SEO Writing Assistant to standardowe narzędzie SEO do analizy jakości treści w celu jej ulepszenia przed publikacją.

Oferuje przyjazny dla użytkownika interfejs do analizy treści. Jego uzasadnienie dla ogólnego wyniku jest również proste i łatwe do zrozumienia dla ludzi z branży. Powinien to być twój pierwszy wybór jako narzędzie wspomagające pisanie SEO, jeśli potrzebujesz automatycznego i usprawnionego sposobu analizy treści.

Możesz także przeczytać o innych funkcjach Semrush, w tym Semrush Keyword Magic Tool.