Jeśli masz Roku TV lub urządzenie do przesyłania strumieniowego, czasami możesz napotkać problemy z połączeniem internetowym. Błąd może dotyczyć połączenia lub samego internetu, więc sprawdzenie linku jest koniecznością. Oto jak zresetować połączenie sieciowe telewizora Smart TV.
Sprawdzanie połączenia sieciowego Roku
Po włączeniu urządzenia Roku i wyświetleniu strony głównej wybierz opcję „Ustawienia” w lewym dolnym rogu menu bocznego.
Następnie kliknij przycisk „Sieć”.
W menu Ustawienia sieci wybierz „Sprawdź połączenie”.
Twój telewizor Smart TV i / lub urządzenie do przesyłania strumieniowego przeprowadzą test sieci, a po minucie wyświetlą jego wyniki.
Test sieci jest niezbędny, ponieważ pozwala wiedzieć, czy problemy są spowodowane połączeniem między urządzeniem a siecią Wi-Fi. Może się również zdarzyć, że Twój internet nie działa, więc wyniki ułatwią Ci rozwiązanie problemu.
Resetowanie połączenia sieciowego Roku
Po zakończeniu testu połączenia sieciowego Roku nastąpi powrót do menu Ustawienia sieci. Jeśli problemy z urządzeniem są związane z Internetem, wybierz „Skonfiguruj połączenie”, aby połączyć urządzenie do transmisji strumieniowej z siecią Wi-Fi.
Wybierz opcję „Bezprzewodowe”, aby zresetować połączenie sieciowe Roku.
Kliknij nazwę swojej sieci Wi-Fi, a następnie wprowadź jej hasło.
Zostaniesz przeniesiony z powrotem do menu Ustawienia sieci po raz ostatni. Aby sprawdzić, czy połączenie Roku zostało zresetowane, wybierz „Informacje”, aby wyświetlić informacje o podłączonej sieci.
Na stronie Informacje zobaczysz siłę sygnału Wi-Fi urządzenia do przesyłania strumieniowego, a także informację, czy jest ono połączone z Internetem, czy nie.
Po zresetowaniu połączenia sieciowego Smart TV lub urządzenia do transmisji strumieniowej będziesz mógł wrócić do oglądania ulubionych programów i filmów. Urządzenia Roku są wspaniałe, dzięki czemu prawie każdy może przesyłać strumieniowo treści z Netflix, Hulu, YouTube i nie tylko.