Krótki przewodnik po tym, jak znaleźć pomysły na podcasty dla swoich produktów

Przeprowadzimy Cię przez zniechęcający i ciągle zmieniający się krajobraz marketingu online i znajdźmy kilka dobrych pomysłów na podcasty dla Twoich produktów.

Tylko w Stanach Zjednoczonych reklamodawcy wydali ogromną ilość 354 mln USD na podcasty w 2021 r..

Więc skończę pościg z…

Co to jest podcast?

Podcasting to sposób opowiadania historii, jako seria odcinków audio, których celem jest lepsze połączenie się z publicznością.

Oto przykład na żywo:

Hackable?: Gone Phishin’ McAfee.

Dla tych, którzy nie wiedzą, McAfee to firma zajmująca się bezpieczeństwem cybernetycznym, która oferuje produkty takie jak Antivirus i VPN.

Może przyjść do głowy, co McAfee zarobił tworząc i rozpowszechniając ten podcast, serię 36 odcinków?

Do tej pory Hackable ma ponad dwa miliony pobrań i ponad 90 000 subskrybentów. Zrealizował swój cel i nadal pozyskuje nowe leady dla McAfee.

Możesz sprawdzić Studium przypadku możliwe do hackowania i zobacz, jak przełożyło się to na największy sukces marketingowy firmy McAfee.

Podsumowując, podcasty mają znaczenie!

Ergo, nie spóźnij się. Lepiej się ucz…

Jak rozpocząć podcast?

To tak, jakby zapytać, jak stworzyć film. Cóż, możesz wydać od stu do kilku milionów dolców. To samo dotyczy czasu i wysiłku.

Krótko mówiąc, twórcy podcastów kierują się tą standardową drabiną:

Chcieć więcej! Przejdź przez ten szczegółowy jak rozpocząć podcast przez thepodcasthost.com. Zilustrowali to w 20 długich krokach.

Wróćmy więc do sedna tego artykułu: Jak znaleźć najlepsze pomysły na podcasty dla swoich produktów.

Zanotuj swoje cele

Oczywiście na podcastie można zarabiać.

Biorąc to pod uwagę, podcasting ma wąską publiczność. Z dnia na dzień robi się coraz większy, ale jesteś tutaj, co oznacza, że ​​jesteś w tym nowy.

I jest o wiele więcej osób takich jak Ty – nowych w podcastingu.

Nie chcę cię zniechęcać, ale są inne platformy, jeśli pieniądze są jedynym celem w zasięgu wzroku.

Ale podcasting może stopniowo przekształcić się w nieprzerwany strumień generujący klientów, jeśli masz długoterminową strategię popartą solidnym portfolio produktów.

Myśl jak publiczność

Najlepszym sposobem na to jest sprawdzenie, o czym mówią. Możesz to uzyskać w czasie rzeczywistym z platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Quora, Reddit itp.

Na przykład szukałem tego terminu, podcasty Bitcoin na Quora:

To wiele wyników wyszukiwania Google zebranych w jednym. Może dać ci wgląd w to, czego potrzebujesz. Poza tym sekcja komentarzy to bezpłatna informacja zwrotna dla twórców, aby ocenić reakcję i przeanalizować zainteresowanie publiczności.

Nisza w dół!

To samo powiedziałem moim czytelnikom w moim artykule o tym, jak zostać lepszym YouTuberem. A pomysł tutaj jest identyczny.

Skoncentruj się na określonej dziedzinie. Specjalizować. I zdobądź lojalną publiczność, która wraca po więcej.

Potem zawsze możesz rozwinąć skrzydła i celować w powiązane treści. Ale nigdy nie przesadzaj, zwłaszcza jeśli to twoja pierwsza seria.

Dlatego pozwól innym oznaczać Cię jako specjalistę i unikaj przewijania jako ogólnego.

Przeanalizuj swoją konkurencję

Jak już wspomniano, podcasty są niewykorzystanym kanałem marketingowym. I to dobra wiadomość.

Możesz ustanowić autorytet jako doskonały twórca.

Ale pomogłoby, gdybyś zwrócił uwagę na to, jaka część ludzi już to robi.

Na początek pora na zrobienie notatek na temat:

  • Podcasty konkursowe.
  • Ruch związany tylko z podcastami.
  • Odpowiedź publiczności.
  • Oczekiwane inwestycje i przychody.

Nie trzeba być naśladowcą. Możesz także zacząć coś nowego i urządzić większą uroczystość.

Ale wiedza o konkurencji pomoże w planowaniu strategicznym. I ostatecznie to z konkurencją walczysz o wszystko.

Badanie słów kluczowych

Nie powinieneś wstawać z łóżka i zacząć nagrywać pierwszej rzeczy, na którą natknie się twój mózg. To może się zmarnować.

Celem jest nie tylko tworzenie, ale także słuchanie. To ostatnie nie jest możliwe bez rankingu w wyszukiwarkach.

Możesz przeprowadzić bezpłatne badanie słów kluczowych za pomocą Planer słów kluczowych Google. Daje to mnóstwo danych, aby rozpocząć kierowanie na określone słowa kluczowe.

Można również użyć Ubersugeruj lub Ahrefs jako premium alternatywa dla Planera słów kluczowych Google.

Ahrefs to narzędzie, którego używamy tutaj w newsblog.pl, ale Ubersuggest jest również doskonały.

Ahrefs możesz używać między innymi do analizy słowa kluczowego lub całej domeny i planowania treści, aby uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Chociaż te narzędzia do badania słów kluczowych są świetne, Buzzsumo może pomóc w oddzielnym filtrowaniu rankingu ruchu jako podcastów.

Możesz dalej modyfikować filtry i uzyskiwać odpowiednie tytuły odpowiednie dla regionu, w określonym języku, przez określony czas itp.

Trzeba przyznać, że jest to w większości dobre do analizowania tego, co już zostało nagrane. Ale media społecznościowe nadal stanowią świeże źródło pomysłów.

Poznaj formaty podcastów

Istnieją różne formaty podcastów:

  • Wywiad
  • Monolog
  • Dialog
  • Studium przypadku
  • Teatralny
  • Hybrydowy
  • Zmieniony i nie tylko.

Każdy z nich ma swoje plusy i minusy. Na przykład format monologu jest odpowiedni dla osoby o doskonałej wiedzy fachowej do długich rozmów. Ale jednocześnie może brakować czynnika rozrywkowego.

Porady ekspertów są tutaj podobne do Niche Down.

Wybierz dowolny format zgodnie z własnymi preferencjami i trzymaj się go. Zachowaj eksperymenty na późniejszych etapach lub jeśli stanie się to nieuniknione.

Wniosek

Czy więc powinieneś podcastować? Zdecydowanie tak!

Po prostu zacznij powoli, mając na uwadze aktualne trendy. Twórz, analizuj i eksperymentuj na drodze do sukcesu.

A gdy jesteś na swojej drodze do bycia podcasterem, weź to pod ręką Poradnik SEO podcastu z Tobą.

Ale jeśli masz dużo artykułów, możesz je również przekonwertować na podcasty audio.
Potrzebujesz więcej inspiracji? 10 podcastów technicznych, których powinieneś posłuchać.