Napraw błąd „Twoja metoda płatności została odrzucona” w App Store

App Store i iTunes bez wyraźnego powodu przestaną akceptować Twoją kartę debetową lub kredytową. Karta, której wcześniej nie miałeś problemów z kupowaniem aplikacji, piosenek lub filmów, przestanie działać, a App Store wyświetli po prostu komunikat „Twoja metoda płatności została odrzucona”. Następnie prosi o zaktualizowanie informacji rozliczeniowych. Czasami może to rozwiązać problem. Jeśli aktualizacja informacji rozliczeniowych nie naprawi błędu „Twoja metoda płatności została odrzucona”, jesteś w ślepym zaułku. App Store i iTunes nie zapewniają żadnych dalszych wskazówek, ale oto kilka rzeczy, które możesz wypróbować.

Podstawowe kontrole

Po pierwsze, usuńmy z drogi absolutną oczywistość. Upewnić się;

Twoja karta jest ważna i nie została przekroczona.
Zaktualizowałeś swoje informacje rozliczeniowe i są one dokładne.
Zakładamy, że jest to karta, która działała wcześniej. Jeśli jest nowy, rozważ zadzwonienie do banku, aby potwierdzić, że będzie działał lub jest upoważniony do zakupów online. Nowa karta może wymagać wyraźnej autoryzacji, zanim będzie można jej używać do dokonywania zakupów online.
Upewnij się, że masz pieniądze na swoim koncie. Najlepiej byłoby, gdybyś miał trochę ponad kwotę, którą chcesz kupić. Na przykład, jeśli chcesz kupić aplikację za 0,99 USD, upewnij się, że masz na koncie co najmniej 5 USD lub 10 USD.
Upewnij się, że na Twojej karcie lub koncie bankowym nie ma żadnych limitów transakcji. Jeśli już przekroczyłeś dzienny limit, możesz nie być w stanie dokonać zakupu.
Spróbuj dokonać zakupu o dwóch różnych porach dnia. Błąd może znajdować się po stronie serwera Twojego banku.

Jeśli przeszedłeś przez powyższe kontrole, ale nadal otrzymujesz błąd „Twoja metoda płatności została odrzucona”, czas spróbować czegoś innego.

Kup przez iTunes

Spróbuj kupić aplikację lub opłacić subskrypcję w iTunes. Jeśli to nie zadziała, a iTunes również odrzuci metodę płatności, wróć do urządzenia z systemem iOS.

Usuń i dodaj kartę kredytową / debetową

Otwórz aplikację App Store. Na karcie Polecane przewiń w dół i stuknij swój Apple ID. Wybierz „Wyświetl Apple ID”. Dotknij opcji „Informacje o płatności” na ekranie „Konto”.

Zakładamy, że już raz zaktualizowałeś swoje informacje rozliczeniowe i to nie zadziałało. Na następnym ekranie dotknij „Brak” w sekcji „Typ płatności”. Jest na samej górze. Wybierz „Brak” i pozwól na wyczyszczenie informacji rozliczeniowych. Adres pozostanie, ale to nie jest problem.

Następnie wyloguj się ze sklepu App Store i zaloguj ponownie. Dodaj ponownie metodę płatności, a następnie kup aplikację, którą chciałeś pobrać. Tym razem powinno działać.

Jest to metoda, którą sam przetestowałem po tym, jak od miesięcy wyświetlał się błąd „Twoja metoda płatności została odrzucona”. Rozwiązał problem w ciągu kilku minut, jednak może nie działać dla wszystkich. Nie jest to jedyne rozwiązanie, które jest dostępne, ale osobiście z powodzeniem je przetestowałem.