Przenieś współpracę na wyższy poziom dzięki aplikacji ONLYOFFICE DocSpace for Zoom

ONLYOFFICE to kompleksowy pakiet zaawansowanych i bezpiecznych aplikacji biurowych online. Dzięki prawie 15-letniej historii innowacji ONLYOFFICE zdobyło ponad 10 milionów użytkowników na całym świecie. Ekosystem firmy obejmuje aplikacje do edycji wszystkich typów plików biurowych oraz wirtualną przestrzeń roboczą do współpracy.

Dzięki takim funkcjom trudno się dziwić, że ONLYOFFICE jest uważany za jednego z wiodących dostawców w branży internetowych pakietów biurowych.

Dzięki oddanemu zespołowi rozproszonemu po całym świecie, od Dallas po Singapur, ONLYOFFICE stało się renomowaną firmą międzynarodową. A wraz z uruchomieniem TYLKOOFFICE DocSpace dla Zoom app wirtualna współpraca Twojego zespołu stała się o wiele wygodniejsza.

Co to jest DocSpace ONLYOFFICE?

Opracowany przez ONLYOFFICE i wydany w 2023 roku, TYLKOOFFICE DocSpace to system zarządzania dokumentami przeznaczony do edycji i współpracy nad dokumentami, arkuszami kalkulacyjnymi, formularzami do wypełnienia, plikami PDF i prezentacjami w czasie rzeczywistym. Dzięki tej usłudze nie będziesz już tracić czasu na wyszukiwanie plików i śledzenie zmian.

Możesz także cieszyć się znacznie lepszymi możliwościami edycji i kontrolować współpracę ze współautorami i innymi uczestnikami.

Platforma oferuje wirtualne pokoje, które można tworzyć na zamówienie. Istnieją również dedykowane pokoje do współpracy i pokoje publiczne, a wkrótce dostępne będą pokoje prywatne z dodatkowymi funkcjami bezpieczeństwa, w tym kompleksowym szyfrowaniem. Pokoje te to miejsca, w których możesz przesyłać wszelkiego rodzaju dokumenty, od plików PDF po kompletne prezentacje, aby inni mogli wspólnie nad nimi współpracować.

Możesz przypisać uczestnikom różne role i dostosować uprawnienia do edycji lub dostęp do dokumentów dla każdej osoby. Posiada również zintegrowaną platformę czatu z opcją połączeń wideo i audio, dzięki czemu komunikacja jest wygodna i bezproblemowa.

Od sesji burzy mózgów i prezentacji dla klientów po wspólne projekty pisania, ONLYOFFICE DocSpace jest idealnym narzędziem do wspólnego zarządzania zespołem, niezależnie od branży.

Aplikacja DocSpace ONLYOFFICE dla Zoom

Z Aplikacja ONLYOFFICE DocSpace dla Zoomzyskujesz możliwość współpracy nad dokumentami na platformie Zoom podczas wirtualnych spotkań. Uczestnicy mogą współtworzyć i edytować pliki w czasie rzeczywistym, zapraszać kolejnych członków zespołu, zostawiać komentarze i śledzić wszystkie zmiany. Po sesji Zoom wszystkie modyfikacje są łatwo dostępne w odpowiednim pokoju DocSpace.

Jeśli masz dość niedotrzymywanych terminów i zamieszania podczas prezentacji u klientów, aplikacja DocSpace dla Zoom może być przepustką do bezstresowej współpracy.

Intuicyjna obsługa dzięki prostemu procesowi konfiguracji

Konfiguracja aplikacji nie może być prostsza. Po prostu zaloguj się do swojego klienta komputerowego Zoom i pobierz aplikację ONLYOFFICE DocSpace for Zoom ze strony oficjalnej Rynek aplikacji Zoom. Po zainstalowaniu możesz zaczynać. Gdy rozpocznie się Twoje pierwsze spotkanie, od razu będziesz czerpać korzyści z zaawansowanej współpracy z członkami zespołu i innymi uczestnikami.

Bezproblemowa współpraca i zarządzanie plikami podczas spotkań Zoom

Frustrująca współpraca Zoom z Twoim zespołem należy już do przeszłości dzięki aplikacji ONLYOFFICE DocSpace for Zoom. Możesz teraz bez wysiłku współedytować dokumenty, arkusze i slajdy jednocześnie z innymi uczestnikami spotkania lub, jeśli to konieczne, blokować określone akapity lub sekcje, aby zapobiec wielokrotnym edycjom w czasie rzeczywistym. Łatwo jest także śledzić wszystkie wprowadzone zmiany i sortować komentarze uczestników.

Wszystko to oznacza, że ​​minęły dni oczekiwania na redaktorów, zanim będziesz mógł coś wnieść, dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym, dzięki którym każdy ma swój wkład i jest na tej samej stronie. To udoskonalenie techniczne eliminuje przesyłanie wiadomości e-mail w tę i z powrotem oraz wielokrotne poprawki. Dodatkowo podejmowanie decyzji staje się usprawnione dzięki natychmiastowym dyskusjom na temat wprowadzonych zmian i natychmiastowemu przekazywaniu informacji zwrotnych.

Możesz szybko odzyskać i przejrzeć wszelkie zmiany lub cofnąć się, jeśli prezentacja pójdzie nie tak. Wygoda wynika z tego, że aplikacja przechowuje wszystkie edytowane pliki podczas spotkań Zoom w dedykowanych pokojach współpracy, do których możesz mieć dostęp w dowolnym momencie. Dostępne pokoje obejmują pokoje ogólnodostępne, do których można zapraszać niezarejestrowanych użytkowników; niestandardowe pokoje, w których możesz zastosować własne ustawienia; lub pokoje współpracy do współtworzenia dokumentów.

To zwiększone zaangażowanie zwiększa odpowiedzialność członków zespołu i zapewnia bardziej dynamiczne i interaktywne doświadczenia. Wszyscy nadal angażują się w projekt, ponieważ wszystkie głosy są słyszalne, a postęp jest zadowalająco szybki.

Zintegrowany asystent ChatGPT AI

Jeśli to nie wystarczy, możesz także skorzystać z wbudowanego asystenta AI, aby zwiększyć produktywność. To zintegrowane narzędzie AI oparte na ChatGPT pomaga w nieograniczonych zadaniach, takich jak skanowanie tekstu, w tym drobnego druku, i dostarczanie podsumowań Tobie i Twojemu zespołowi.

Inne zalety asystenta AI obejmują wyodrębnianie słów kluczowych, wyjaśnianie znaczeń niejasnych terminów technicznych i tłumaczenie tekstu. To drugie rozwiązanie jest szczególnie korzystne dla międzynarodowych przedsiębiorstw, w których angielski nie zawsze jest głównym językiem uczestników spotkań. Tłumaczenie dokumentów na inny język (lub języki) jest jedną z najważniejszych atrakcji ChatGPT.

Tłumaczenia te są najwyższej jakości, a naturalne frazowanie i płynność przyczyniają się do znacznie mniejszej liczby momentów zagubienia w tłumaczeniu i lepszej harmonii między wielokulturowymi zespołami.

Co więcej, możesz sprawić, że Twoje pliki będą bardziej przyjazne dla oka dzięki generowaniu obrazów AI. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać obszar tekstu, dla którego chcesz wygenerować obraz, i pozwolić AI zająć się resztą. Wyniki nie zawsze są doskonałe, ale szybkość, z jaką są przetwarzane, oznacza, że ​​nie będziesz tracić czasu na tworzenie kolejnych zdjęć, dopóki nie znajdziesz zadowalającego obrazu.

Ile kosztuje aplikacja ONLYOFFICE DocSpace dla Zoom?

Platforma ONLYOFFICE DocSpace Startup Cloud ma bezpłatna oferta ograniczona czasowodostępna jest także nowo wydana aplikacja dla Zoom darmo. Co więcej, jeśli zarejestrujesz się przed 1 sierpnia 2024 r., możesz skorzystać z bardzo hojnej oferty promocyjnej obejmującej 100 użytkowników administracyjnych, 100 pokoi i 100 GB miejsca na dysku. Ta ekscytująca oferta obowiązuje od momentu rejestracji i jest aktywna przez kolejne sześć miesięcy.

Możesz jednak potrzebować dostępu do większej ilości miejsca na dysku lub dodać nieograniczoną liczbę administratorów i zaawansowanych użytkowników z rozszerzonymi uprawnieniami. W takim przypadku DocSpace Business Cloud jest dostępny w ramach akceptowalnej miesięcznej subskrypcji na administratora. Jest to idealne rozwiązanie dla większych zespołów lub przedsiębiorstw. Zawsze możesz bezpłatnie dodać więcej stałych użytkowników.

Ponadto najlepsza subskrypcja Enterprise On-Premises to doskonały pomysł dla dużych zespołów korporacyjnych. Zapewnia wszystko i jeszcze więcej w ramach jednorazowej, dożywotniej płatności za serwer.

ONLYOFFICE DocSpace dla Zoom na nowo definiuje wirtualne spotkania

The ONLYOFFICE dla Zoom aplikacja to przełomowy moment w historii wspólnych wirtualnych spotkań. Jest łatwy w instalacji i łatwy w obsłudze, a płynna integracja z Zoomem sprawia, że ​​jest to najlepszy wybór do współpracy nad dokumentami. Zwiększa także produktywność i płynność spotkań, redukując jednocześnie stratę czasu i zamieszanie wśród współpracujących uczestników.

Dzięki wszechstronnym funkcjom, takim jak współtworzenie, wbudowany czat, niestandardowe pokoje, dostosowywanie uprawnień, śledzenie edycji i wiele więcej, będziesz w stanie zapewnić najwyższej jakości sesje burzy mózgów, spotkania wirtualne, zajęcia online lub prezentacje.

ONLYOFFICE dodaje kolejną warstwę płynnej produktywności dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji z ChatGPT. Oferuje niezbędną pomoc przy zadaniach takich jak podsumowywanie, tłumaczenie i generowanie obrazu, a wszystko to może wykonać w ciągu kilku sekund.

Co więcej, dzięki zróżnicowanym planom cenowym i hojnym darmowym ofertom, TYLKOOFFICE DocSpace jest dostępny dla zespołów o różnej wielkości i budżecie. To cenne narzędzie dla nowoczesnych firm i każdego, kto szuka wydajnego rozwiązania do współpracy lub pracy zdalnej.

Ponieważ spotkania Zoom są obecnie wszechobecne, połączenie mocy skutecznego zarządzania dokumentami i bezproblemowej współpracy zapewnia zwiększoną, a nawet przyjemną produktywność, co ostatecznie w dużym stopniu przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym dynamicznym środowisku pracy.

To jest post sponsorowany. Wybór produktów i opinie wyrażone w tym artykule pochodzą od sponsora i nie odzwierciedlają wskazówek redakcyjnych MakeUseOf ani jego personelu