Skąd wziąć wyjątkowe szablony propozycji, aby pozyskać klientów?

Silna i przekonująca propozycja jest jednym z pierwszych i najważniejszych czynników w przekształcaniu potencjalnych klientów w potencjalnych klientów.

Niezależnie od tego, czy jesteś freelancerem, czy prowadzisz małą lub średnią firmę, oferty są przepustką do regularnego napływu klientów i pomagają w stabilnym biznesie.

Jednak przygotowanie pierwszej propozycji może na początku wydawać się zniechęcające. Muszę przyznać, że to może nie być najbardziej entuzjastyczna część twojego biznesu. Może przypominać ci o zadaniu w liceum, które nie było twoją ulubioną częścią studiów, ale i tak musiałeś to zrobić!

Zaufaj mi; to dla dobra twojej firmy, tak jak zadania były dobre dla twoich studiów. Oba są wymagane, aby pomóc ci na dłuższą metę.

Poza tym nowoczesne postępy ułatwiły również przygotowanie Twojej propozycji.

Zgadza się!

Możesz uzyskać dostęp do szablonów, które uznasz za odpowiednie dla Twojej firmy i dostosować je, aby przygotować swoją propozycję. I to jest dokładnie to, o czym będę mówił w tym artykule.

Wytrzymaj więc ze mną do końca, aby uprościć cały proces przygotowania oferty!

Ale wcześniej porozmawiajmy o tym, czym jest propozycja i dlaczego jest ważna.

Co to jest propozycja?

Pisemną ofertę wyjaśniającą produkty i/lub usługi, przekonująco i specjalnie dostosowaną do potencjalnego klienta, można nazwać propozycją.

Jest to uporządkowany dokument oferujący rozwiązanie konkretnego problemu, z którym może się zmierzyć Twój potencjalny klient. Ostateczny dokument sprzedaży ze skróconą formą całej wartości, jaką proponowane przez Ciebie rozwiązanie zapewnia problemowi potencjalnego klienta.

Wyjątkowa propozycja może zmienić grę podczas licytowania projektu, pokazywania marki, dzielenia się swoim doświadczeniem, studium przypadku i tak dalej.

Rodzaje propozycji

Wstępna propozycja

Może to być dokument koncepcyjny, biała księga lub propozycja listowa z krótkim wyjaśnieniem Twojej propozycji. Jego celem jest informowanie, a także wzbudzanie zainteresowania potencjalnych klientów Twoim produktem/usługami.

Jeśli klient/potencjalny klient zaakceptuje twoją wstępną propozycję, może formalnie poprosić o pełną propozycję, a ty możesz to kontynuować.

Formalnie nabyty

Jest przygotowywany w odpowiedzi na formalną prośbę potencjalnego klienta. Musi to być również szczegółowy opis i odpowiednio skonstruowany, aby przekazać konkretne rozwiązania ich bolesnym punktom.

Formalnie zamówione propozycje składane są w formie:

  • Zapytanie ofertowe (RFP)
  • Zapytanie ofertowe (RFQ)
  • Zaproszenie do składania ofert (IFB)
  • Prośba o informacje (RFI)

Nieformalnie zamówione

Są one podobne do formalnego ubiegania się o propozycje, ale różnią się tym, że podane tutaj informacje nie są szczegółowe, bez określonych celów, metod lub rezultatów.

Ten rodzaj propozycji składa się na podstawie rozmowy między dostawcą produktu/usługi a potencjalnym klientem. Tutaj jesteś po prostu poproszony o przygotowanie propozycji bez podania szczegółów.

Niezamówione propozycje

To jak zimne rozmowy, w których potencjalny klient nigdy nie prosił Cię o przedstawienie propozycji, ale nadal ją wysyłasz, aby przekształcić go w potencjalnych klientów.

Zależy to od tego, ile zrobiłeś swoich badań na temat firmy potencjalnego klienta, jego problemów i tego, jak możesz je rozwiązać. Jeśli wszystko się ułoży, możesz mieć szansę na ich nawrócenie.

Jednak zależy to również od ich perspektywy na twoją propozycję lub status, czy chcą tego w tej chwili, czy nie.

Dlaczego propozycje są ważne dla Twojej firmy?

Jasność wizji

Propozycje zawierają deklarację celu i deklarację misji. Podczas gdy deklaracja celu opisuje powód, dla którego przygotowałeś propozycję, deklaracja misji określa cele Twojej firmy.

Kiedy Twój potencjalny klient zobaczy szczegółowe wyjaśnienie tych dwóch aspektów, może zrozumieć, że przeprowadziłeś wystarczająco dużo badań na jego temat, masz pod ręką cenne rozwiązanie i idealnie pasujesz do jego wymagań.

Dowód Twojej pracy

W swojej propozycji wyjaśniasz również swoje udane przedsięwzięcia biznesowe i sposób, w jaki pomogłeś swoim poprzednim klientom.

Ustanawia wiarygodność i dowód pracy, dzięki czemu potencjalny klient otrzymuje jeszcze jeden powód, aby z tobą współpracować, wiedząc, że możesz mu pomóc.

Realistyczne plany i projekcje

Przygotowując swoją propozycję, badasz wszystkie możliwe wyzwania i sposoby ich przezwyciężenia. Masz wyobrażenie w czasie rzeczywistym, jakie metody byłyby najlepsze i najskuteczniejsze, aby rozwiązać te wyzwania, jednocześnie wyznaczając trudne drogi.

Dlatego wszelkie plany i rozwiązania, które podejmiesz, będą realistyczne, a nie tylko słowa próbujące przekonać innych. Poza tym możesz również przewidywać termin, w którym możesz ukończyć swój projekt.

Działa w obie strony; Twoi klienci będą wiedzieć, kiedy rozwiązanie dotrze do ich rąk, a Ty możesz odpowiednio zaplanować przyszłe zadania po ich wykonaniu.

Adres ryzyka

Propozycje obejmują również ryzyka związane z projektami, takie jak zgodność, naruszenie praw autorskich, konkurencja, nieoczekiwane opóźnienia wpływające na czas dostawy i inne.

Poprzez swoją propozycję możesz określić, w jaki sposób możesz zminimalizować takie ryzyko. W ten sposób Twój potencjalny klient będzie miał pewność terminowej dostawy usług bez żadnych rozbieżności.

Jeśli więc jesteś przekonany, że propozycja to coś, czego brakuje w Twojej firmie, teraz nadszedł czas, aby to zrobić.

Teraz następną rzeczą jest napisanie dobrej propozycji i zaprojektowanie jej tak, aby skłonić potencjalnego klienta do myślenia, że ​​traktujesz swój biznes poważnie i zwracania uwagi na każdy szczegół. Daje pozytywne wrażenie i zwiększa szanse na konwersję.

To powiedziawszy, oto kilka rzeczy, które musisz uwzględnić w swojej propozycji:

  • Strona tytułowa
  • Indeks lub spis treści
  • Podsumowanie wykonawcze
  • Stwierdzenie problemu
  • Proponowane rozwiązanie i metoda
  • O Twojej firmie i projektach, nad którymi pracowałeś
  • cennik
  • Zasady i Warunki
  • Podpis

Możesz zatrudnić wewnętrznego pisarza do napisania propozycji dla swojej firmy lub możesz zatrudnić w tym celu freelancera.

Oprócz pisania, siła Twojej propozycji tkwi również w jej wyglądzie i prezentacji. W tym celu możesz uzyskać profesjonalne szablony propozycji z niżej wymienionych witryn i dostosować je tak, jak chcesz.

W ten sposób oszczędzasz czas, utrzymujesz spójną tożsamość marki i minimalizujesz poziom stresu, ponieważ nie musisz przygotowywać się od czasu do czasu.

Na koniec sprawdźmy te zasoby, aby uzyskać wyjątkowe szablony ofert i pozyskać klientów.

Kanwa

Trudno wyobrazić sobie (cyfrowe) życie bez Kanwa.

(Cóż, przynajmniej dla mnie!)

Od mediów społecznościowych, kart osobistych i życiorysów po marketing i biznes — Canva oferuje szablony do wszystkiego.

Ponad 68 szablonów propozycji oszczędza Twój czas i wiele wysiłku, ponieważ nie musisz tworzyć ich od zera. Możesz tworzyć różne propozycje, takie jak propozycje marketingowe, propozycje projektowe, propozycje projektów, propozycje wystaw sztuki, propozycje rebrandingu firmy i inne.

Po prostu dostosuj te szablony za pomocą wspaniałego edytora przeciągania i upuszczania w serwisie Canva, wybieraj spośród szerokiej gamy elementów projektu i eksperymentuj, aby dopasować je do projektu i marki.

PandaDoc

Szybciej zamykaj transakcje i zdobywaj więcej klientów, prezentując ich, aby pomóc im wybrać Ciebie spośród innych. To proste, tworząc wspaniałe propozycje od PandaDoc.

Możesz wybierać spośród ponad 100 szablonów i zaprojektować wygląd naszych propozycji, które klienci ciężko zignorować. Rodzaje propozycji, z których możesz skorzystać, obejmują propozycje freelancerów, propozycje biznesowe, marketing, HR, produkty/usługi, eCommerce, sponsoring, projektowanie i rozwój, sprzedaż itp.

Aby umożliwić Twojemu zespołowi sprzedaży szybkie i łatwe generowanie i wysyłanie wysokiej jakości ofert, PandaDoc udostępnia bezpłatne szablony, które możesz dostosować i nad którymi możesz współpracować. Wystarczy pobrać szablon w formie PDF i założyć konto PandaDoc. Możesz zaimportować szablon i umieścić go w edytorze.

Po zakończeniu dostosowywania zapisz dokument i używaj go tak, jak chcesz.

JotForm

Przygotuj zwycięskie oferty za pomocą szablonów PDF z JotForm w minutach. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprojektować propozycję projektu, propozycję biznesową, czy ofertę przetargową, oferują szablony dla różnych potrzeb.

Ich bezpłatne szablony pomagają tworzyć przyciągające uwagę propozycje zawierające kluczowe informacje na temat strategii, celów i budżetu. Po ich dostosowaniu możesz przekonwertować je na pliki PDF, aby ułatwić prezentację, prezentację i drukowanie.

JotForm pozwala spersonalizować szablony za pomocą wszechstronnego edytora PDF, aby zmienić kolory i czcionki, dodać logo i więcej pól formularzy. Oferuje 23 bezpłatne szablony, z których możesz korzystać tak, jak chcesz.

Zaproponuj

Uzyskaj obszerną galerię pięknie zaprojektowanych i profesjonalnie napisanych szablonów propozycji od Zaproponuj. Wszystkie ich szablony są w pełni konfigurowalne, co ułatwia reprezentowanie tożsamości marki i przyspieszanie transakcji.

Niezależnie od potrzeb, po prostu przyjdź do Proposify, aby skorzystać z propozycji prawie wszystkich typów. Oferują szablony ofert dla:

  • Usługi księgowe, finansowe, prawne i inwestycyjne
  • Reklama i marketing
  • Architektura i aranżacja wnętrz
  • Branding i doradztwo biznesowe.
  • Catering, usługi porządkowe i mycie ciśnieniowe
  • Wynajem komercyjny, budownictwo, hydraulika i pokrycia dachowe
  • Marketing treści, marketing cyfrowy, SEO, Adwords i PPC
  • Fotografia korporacyjna
  • E-commerce oraz aplikacja mobilna HTML i iOS
  • Usługi elektryczne i inżynieria
  • Oprogramowanie dla przedsiębiorstw i usługi IT
  • Zarządzanie wydarzeniami i miejsce wydarzeń hotelowych
  • Projektowanie graficzne, produkcja wideo, Audiowizualne
  • Kadry i płace
  • HVAC i ubezpieczenia
  • Kształtowanie krajobrazu i zwalczanie szkodników
  • Usługi malarskie i poligraficzne
  • Zarządzanie projektami i nieruchomościami
  • Public relations i sponsoring
  • SaaS i bezpieczeństwo
  • Kadry, szkolenia i coaching kadry kierowniczej
  • Transport
  • Projektowanie stron internetowych, audyt lub strategia
  • WordPress i tworzenie stron internetowych

Proposify umożliwia łatwe zarządzanie propozycjami w jednej bibliotece, a także oznaczanie, wyszukiwanie i upuszczanie tych plików do układu. Umożliwia składanie podpisów i podglądów online, aby uchronić klienta przed drukowaniem lub przechodzeniem przez dodatkowe loginy i oprogramowanie.

Możesz śledzić wszystko, co dotyczy wysłanych propozycji, np. ceny zamknięcia, najczęściej oglądane sekcje, czas oglądania itp. Możesz synchronizować swoje oferty z innymi aplikacjami, takimi jak CRM.

Lucidpress

Czy potencjalny klient, z którym ostatnio się skontaktowałeś, prosząc o formalną propozycję?

Nie masz pewności, od czego zacząć przygotowywanie wniosku?

Próbować Lucidpress!

Niezależnie od tego, czy robisz to dla swojej organizacji, sponsorów lub potencjalnych klientów, odpowiedni projekt szablonów ofert Lucidpress może zrobić prawdziwą różnicę.

Pozwalają dostosować je wszystkie, dzięki czemu możesz stworzyć unikalny i dostosować go do docelowego projektu. Oferują również narzędzia typu „przeciągnij i upuść” i pozwalają w mgnieniu oka wyćwiczyć swoje umiejętności projektowe.

Wyeliminuj ryzyko związane z przypadkowym przesunięciem, rozciągnięciem lub odbarwieniem logo marki lub innych zasobów. Możesz go ograniczyć, blokując czcionki, logo, obrazy, pozycje itp. Lucidpress oferuje ponad 26 szablonów do różnych celów, w tym propozycji projektów, projektowania graficznego, marketingu, brandingu, sprzedaży, projektowania stron internetowych, propozycji wideo itp.

Visme

Propozycje sprawiają, że pierwsze wrażenie, które chcesz wywrzeć na temat swojej marki w umysłach potencjalnych klientów. Dzięki efektownym wizualnie szablonom oferowanym przez Visme że sprawy stają się o wiele prostsze niż myślałeś.

Przeglądaj te szablony i edytuj je, aby dodać więcej wartości, wybierając z ich obszernej biblioteki z oszałamiającymi obrazami, które przypieczętują transakcję.

Oprócz uproszczenia procesu edycji szablonów, Visme oferuje również kontrolę prywatności projektów. Używaj go, kiedy chcesz, ponieważ jest dostępny w chmurze, dodawaj multimedia oraz publikuj i udostępniaj je wszystkim.

Proponowane

Zacznij tworzyć zadziwiające propozycje z Proponowane i pozwól, aby Twoje współczynniki konwersji poszybowały wysoko w niebo!

Niezależnie od tego, czy chcesz zaproponować swoją firmę, projekty, projektowanie stron internetowych, media społecznościowe, marketing cyfrowy, podróże, projektowanie graficzne lub budowę, Proposable Cię obejmuje. To dlatego, że oferuje szablony w 44 różnych branżach. Wszystkie szablony są intuicyjnie zaprojektowane z wysokiej jakości obrazami i elementami projektu, które w mgnieniu oka przyciągają wzrok.

Masz również swobodę dodawania multimediów i filmów do propozycji bezpośrednio w celu uzyskania wciągającej prezentacji. W ofercie podajesz również swoją wycenę. W tym celu Proposable oferuje opcjonalne pozycje, podatki, rabaty, opcjonalne cechy i nie tylko, dzięki czemu możesz szybko przedstawić ceny swoich produktów/usług w czytelnym i dopracowanym formacie.

Współpracuj łatwo z kolegami z zespołu nad swoimi propozycjami, wymieniając ich nazwiska i ponownie przypisując własność innym członkom, jeśli zajdzie taka potrzeba. Szybciej zamykaj transakcje dzięki podpisowi elektronicznemu zintegrowanemu z szablonem oferty. Poprowadź swoich klientów przez szybki proces akceptacji, gdy potrzebujesz, aby podjęli wymagane działania w związku z Twoją ofertą.

Przeglądaj szczegółowe dane analityczne związane z wysłanymi propozycjami i określaj interakcje, jakie otrzymali od Twoich klientów lub potencjalnych klientów. Możesz także włączyć powiadomienia e-mail lub wiadomości tekstowe w czasie rzeczywistym, aby mieć świadomość kluczowych wydarzeń, takich jak widoki propozycji.

Proposable upraszcza pobieranie wstępnych płatności, umożliwiając ustawienie wymaganej kwoty, w której potencjalny klient zostanie poproszony o dokonanie płatności natychmiast po zaakceptowaniu Twojej propozycji.

Venngage

Gdy szukasz skutecznego szablonu oferty online, Venngage to dobra opcja. Może pomóc w stworzeniu doskonałej propozycji dla partnerstwa biznesowego, finansowania projektów, pozyskiwania nowych klientów itp.

Dzięki Venngage nie musisz rezygnować z jakości, nawet jeśli masz napięty budżet lub ograniczenia czasowe. Ma do dyspozycji ogromną bibliotekę zawierającą w 100% konfigurowalne szablony, do których możesz uzyskać dostęp z dowolnego miejsca. Swobodne płótno Venngage ułatwia przenoszenie nagłówków, obrazów, tekstów i innych elementów, dzięki czemu można renderować idealny układ.

Dołącz wykresy, zrzuty ekranu, zdjęcia, ikony i wybierz z biblioteki elementów wizualnych. Możesz także przesłać własne obrazy i dodać swoje logo, aby bez wysiłku znakować. Venngage umożliwia pobieranie propozycji w wysokiej jakości formacie PNG lub PDF. Możesz go również zoptymalizować pod kątem dystrybucji drukowanej lub cyfrowej.

Szkic licytacyjny

Wysyłaj profesjonalnie wyglądające propozycje, dostosowując wysokiej jakości szablony Szkic licytacyjny. Daje możliwość użycia niestandardowych projektów CSS/HTML lub ich wbudowanych szablonów.

Każdy z dostarczanych przez nich szablonów składa się z wyjątkowych kolorów, a niestandardowe szablony można wyeksportować do pliku PDF w celu wysłania. Zaoszczędź godziny swojego czasu, ponownie wykorzystując projekty, zawartość i szacunkowe ceny. Bidsketch umożliwia umieszczanie filmów i obrazów, aby Twoi klienci mogli oglądać je online.

Sprzedaż dodatkowych przedmiotów lub usług to sprytna strategia marketingowa, a Bidsketch pomaga w tym, umożliwiając oznaczenie opłaty jako opcji. Tak więc Twoi klienci mogą wybrać, czy chcą to zaakceptować, czy nie, podczas przeglądania Twojej oferty. Pozwala także umieszczać specjalne wiadomości, które pojawiają się, gdy potencjalny klient zatwierdzi Twoją propozycję.

Oprócz tego mają możliwość skomentowania lub pobrania pliku PDF, podpisu cyfrowego, monitu o wpłaty i innych wskazówek. Dzięki Bidsketch możesz korzystać z domeny firmowej, na przykład propozycje.nazwafirmy.com. W ten sposób Twoi potencjalni klienci mogą za każdym razem zobaczyć adres URL Twojej firmy, co zapewnia spójność Twojej marki.

Otrzymuj powiadomienia, gdy potencjalny klient przegląda Twoją propozycję i komentuje ją, a także możesz sprawdzić stan jej zatwierdzenia. Bidsketch jest w pełni zgodny z międzynarodowymi i amerykańskimi przepisami dotyczącymi podpisów elektronicznych. Ponadto archiwizują i chronią podpisane propozycje, więc nikt przy nich nie manipuluje. Jest kompatybilny z narzędziami i aplikacjami takimi jak Zapier, Salesforce, Docsketch, Harvest itp.

Adobe Spark

Zaprojektuj pożądane propozycje z Adobe Spark w minutach. Jest to potężna platforma projektowa, na której możesz w pełni kontrolować swoje projekty i wykorzystywać BEZPŁATNE szablony do wprowadzania zmian.

To narzędzie nie tylko zapewnia profesjonalne rezultaty, ale jest również proste w użyciu. Cały proces jest tutaj oparty na kliknięciach, co nie wymaga znajomości programowania lub projektowania graficznego. Pobaw się Adobe Spark, a z łatwością opanujesz to narzędzie i jego podstawy projektowania.

Każda zmiana wprowadzona podczas edytowania propozycji może zostać automatycznie zaktualizowana, więc nie musisz się martwić, że się zgubisz. Oferuje około 50 szablonów propozycji, które są wysokiej jakości i obejmują różne kategorie, takie jak projektowanie, biznes, marketing, catering, projektowanie wnętrz, badania, strategia reklamowa, krajobraz i wiele innych.

Lepsze propozycje

Uzyskaj szablony ofert skoncentrowanych na konwersjach z Lepsze propozycje które przemawiają w imieniu Twojej marki. Zaprojektowali swój edytor tak, aby był bardzo łatwy, co sprawia, że ​​tworzenie propozycji jest szybkim i bezproblemowym zadaniem.

W swojej bibliotece otrzymujesz ponad 100 konfigurowalnych szablonów obejmujących różne branże. Po prostu przejrzyj kategorie, aby wybrać to, czego szukasz. Wszystkie ich szablony są tworzone zgodnie z najlepszymi praktykami na poziomie branżowym, aby uzyskać lepsze wyniki.

Bez względu na to, jakie projekty stworzyłeś, możesz je zapisać w ich obszernej bibliotece i używać w dowolnym momencie za pomocą jednego kliknięcia. Poza tym możesz również zobaczyć wydajność swoich propozycji. Zwróć uwagę na aspekty brandingowe, dołączając swoje logo, czcionkę marki i kolory.

Nadaj swoim propozycjom niestandardowe domeny, aby wyglądały jak część Twojej witryny i dodaj obrazy i treści, które chcesz. Kontynuuj kontakt z potencjalnymi klientami we właściwym czasie dzięki wiodącym w branży analizom i natychmiastowym powiadomieniom. Możesz także otrzymywać powiadomienia e-mailem, gdy potencjalny klient otworzy, podpisze, wydrukuje lub przekaże swoją propozycję.

Inteligentnie wyceniaj produkty/usługi za pomocą tabel i wybieraj różne funkcje rozliczeniowe zgodnie z własnymi wymaganiami, takie jak:

  • Opłaty cykliczne za pozycję ratalną lub subskrypcję raz na miesiąc, kwartał lub rok
  • Ilości dla wielu przedmiotów, które ładujesz jednocześnie, np. za sesje coachingowe
  • Przykręcaj do up-sellingu, czyli dodawania opcjonalnych pozycji dla potencjalnych klientów

Dołącz podpis elektroniczny, który jest prawnie wiążący na całym świecie. Zintegruj dostawców płatności, takich jak PayPal, GoCardless i Stripe. Możesz także zintegrować swoją ulubioną aplikację na czacie na żywo, takim jak PureChat, Tawk, Drift lub Crisp, aby odpowiadać na pytania i wątpliwości klientów.

Jest obecnie dostępny w ponad 22 językach i obsługuje podatki wielowalutowe oraz międzynarodowe.

Ćwicz zapłon

Ćwicz zapłon ma wszystko, czego potrzebujesz, aby tworzyć niesamowite propozycje i usprawniać je, aby szybciej wysyłać potencjalnych klientów i zdobywać ofertę. Umożliwia automatyczne wygenerowanie w pełni zgodnego listu intencyjnego i umów towarzyszących Twoim ofertom.

Możesz monitorować swoje zaległe propozycje, aby Twój zespół mógł śledzić, otrzymywać nowe powiadomienia w czasie rzeczywistym i podejmować działania, gdy masz jeszcze czas. Practice Ignition upraszcza proces rozliczeń w oparciu o powtarzające się usługi, 50/50 po zakończeniu, z góry po akceptacji lub po prostu wycenę.

Zbieraj podpisy cyfrowe, unikaj kart kredytowych lub debetowych i pozwól swoim klientom komentować propozycję opinii. Nawet po zmianie zakresu Twojej pracy istnieje potrzeba dodania kolejnej usługi lub dokonania jakiejkolwiek innej modyfikacji; nie musisz zaczynać od nowa. Wystarczy wprowadzić kilka zmian w istniejących propozycjach i gotowe.

Świeże propozycje

Przypieczętuj transakcję szybciej i zostaw konkurencję w tyle, korzystając z oszałamiających szablonów ofert przez Świeże propozycje. Wszystkie szablony są w 100% edytowalne, aby stworzyć niepowtarzalny wygląd, który mogliby podziwiać Twoi klienci.

Zapewniają dokładne analizy i spostrzeżenia dotyczące Twoich propozycji, w których można zobaczyć wszystkie interakcje, takie jak czas wyświetlania, oglądane strony, liczba wyświetleń każdej strony itp. Śledź wyniki sprzedaży na podstawie łącznej liczby wysłanych ofert, liczby zaakceptowanych i dochody z nich; wszystko w jednym miejscu w interaktywnym dashboardzie.

Użyj edytora „przeciągnij i upuść”, otrzymuj alerty, ponownie wykorzystuj już zaprojektowane elementy lub dostosuj niektóre zmiany. Dołącz różne elementy projektu, tabele cen, obrazy i filmy, podpisy online, listy sekcji itp. Ułatw sobie lepszą konwersację dzięki komentarzom i wiadomościom oraz prześlij wymagane dokumenty.

Dzięki Fresh Proposals możesz ustawić nową subdomenę i wykorzystać Studio Composer Email do tworzenia szablonów wiadomości e-mail do wysyłania propozycji, dziękowania im lub przypominania im o swojej propozycji. Wyślij bezpieczny link do propozycji, który może wyświetlić tylko Twój klient.

Cytat Walec

Cytat Walec jest obsługiwany przez PandaDoc i oferuje łatwe w użyciu i wygodne szablony propozycji. Automatyzuje cały proces za pomocą przyjaznego dla użytkownika interfejsu z wieloma funkcjami i polami.

Wystarczy wybrać preferowany szablon, wypełnić niezbędną treść i nacisnąć „wyślij”. Ma około 36 szablonów, z których możesz korzystać, od branż takich jak księgowość, budownictwo, sponsoring, pralnia, architektura, korepetycje online, zarządzanie nieruchomościami i instalacja paneli słonecznych po marketing, projektowanie i rozwój stron internetowych i wiele innych.

Szablon.net

Rozpocznij swój projekt, wysyłając im znakomicie zaprojektowaną propozycję wykonaną z Szablon.net.

Mają około 516 szablonów, w tym zarówno darmowe, jak i płatne, które można całkowicie edytować, dzięki czemu możesz zaprezentować swoją kreatywność i przynieść do domu świeże oferty.

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do płatnych szablonów, możesz wybrać:

  • Pro za 8 USD miesięcznie lub
  • Pro Plus za 16 USD/miesiąc

Wskazówki dotyczące dostosowywania szablonu propozycji

Znalezienie świetnego szablonu propozycji, przyjacielu, to pierwsza połowa całej pracy. Następna połowa dotyczy tego, jak dostosować go, aby był wyjątkowy, ale urzekający w zależności od typu projektu.

Oto kilka wskazówek, które możesz wdrożyć:

  • Bez względu na to, jakiego narzędzia używasz, upewnij się, że potencjalny klient może wyświetlać i podpisywać się z dowolnego smartfona, komputera lub tabletu.
  • Powiedz im, co sprawia, że ​​jesteś lepszy od konkurencji. Nie wahaj się zaprezentować swojego doświadczenia, certyfikatów, referencji, portfolio itp. i prezentuj je inteligentnie.
  • Zawsze zwracaj uwagę na spójność marki z tym samym logo, kolorem i czcionką.
  • Umieść swoją wycenę w formie tabeli, co ułatwia ocenę i przetwarzanie.
  • Nigdy nie zaśmiecaj rzeczy. Zachowaj ostrość, ale pełną informacji, umieszczając je we właściwych miejscach.
  • Używaj wysokiej jakości obrazów i elementów projektu oraz czytelnych czcionek.
  • Zachowaj ton formalny, ale konwersacyjny, ponieważ masz do czynienia z ludźmi, a nie robotami… jeszcze!

Wniosek

Konkurencja jest trudna i musisz zrobić wszystko, aby wyróżnić swoją firmę w tłumie. Dlatego skorzystaj z szablonów propozycji wspomnianych powyżej, aby uprościć proces projektowania oferty i nadać jej stylowy, a jednocześnie profesjonalny wygląd.

Po prostu wybierz szablon i zacznij dostosowywać. I nie zapomnij zapoznać się z rozwiązaniem eSignature do elektronicznego podpisywania dokumentów.