Zarządzaj całą sprzedażą dzięki CRM sprzedaży w poniedziałek

Korzystanie z wydajnej, bogatej w funkcje i łatwej w obsłudze platformy, takiej jak CRM w poniedziałek, pomaga zarządzać każdym aspektem procesu sprzedaży, od organizowania danych klientów i zarządzania przepływami pracy po analizę przychodów i wydajności zespołu.

Platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM) to narzędzie, którego organizacje używają do zarządzania i ulepszania swoich relacji z klientami i potencjalnymi klientami.

Podobnie sprzedażowy CRM jest rodzajem narzędzia CRM używanego do zarządzania całym lejkiem sprzedaży organizacji. Pomoże Ci przechowywać dane potencjalnych i klientów, analizować je za pomocą przejrzystych pulpitów nawigacyjnych i efektywnie zarządzać procesem sprzedaży.

Twoje zespoły sprzedażowe mogą korzystać z CRM sprzedaży w codziennych czynnościach, takich jak wprowadzanie danych, powiadamianie klientów, wysyłanie e-maili w celu uzupełnienia itp. Mogą nawet zautomatyzować powtarzalne zadania, aby zaoszczędzić czas i wysiłek oraz poświęcić więcej czasu na to, co robią najlepiej – sprzedawanie.

Tak więc CRM sprzedaży poniedziałkowej może być dobrym rozwiązaniem, jeśli chcesz, aby dobry CRM usprawnił procesy sprzedaży.

W tym artykule omówię poniedziałkowy CRM sprzedaży, aby pomóc Ci zdecydować, czy będzie on odpowiadał Twoim potrzebom biznesowym.

Zaczynajmy!

Poniedziałkowy CRM sprzedaży: co to jest?

Poniedziałkowa sprzedaż CRM to prosta, łatwa w obsłudze, intuicyjna platforma CRM, która pozwala obsłużyć cały obieg sprzedaży w jednym miejscu. Możesz go użyć do zarządzania:

  • Rurociąg sprzedaży
  • Zarządzanie ołowiem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Działania marketingowe
  • Przechwytywanie ołowiu
  • Projekty klientów
  • Zadania i projekty zespołowe
  • Onboarding/offboarding klienta

I więcej.

Ta solidna platforma CRM sprzedaży jest wysoce konfigurowalna i pomaga agregować i pielęgnować wykwalifikowanych potencjalnych klientów. Posiada wydajne funkcje, takie jak przejrzyste pulpity nawigacyjne, przepływy pracy, szablony, wyceny, formularze itp., które ułatwiają zarządzanie sprzedażą.

Ponadto jego cechy i funkcje działają dobrze, bez względu na to, jak duże lub małe są Twoje dane. Otrzymasz wiele integracji i narzędzi do automatyzacji, aby szybko wyeliminować powtarzające się, nudne zadania. Oferuje również wysokiej jakości wsparcie i przystępne opcje cenowe odpowiednie dla firm różnych typów.

Ponad 152 000 klientów na całym świecie zaufało mu ze względu na jego funkcje, wydajność, użyteczność i inne czynniki.

Poniedziałkowy przegląd CRM sprzedaży: funkcje

Lista funkcji CRM sprzedaży poniedziałkowej jest obszerna, dzięki czemu możesz zrobić więcej za pomocą jednego narzędzia. Zapewnia funkcje organizowania danych w jednym miejscu, centralizacji interakcji z klientami i automatyzacji powtarzalnych zadań wraz z wieloma opcjami integracji i dostosowywania.

Zarządzanie komunikacją

CRM sprzedaży poniedziałkowej oferuje różne funkcje, które pomogą Ci śledzić i scentralizować komunikację z klientami oraz pozostawać z nimi stale blisko.

  • Synchronizacja poczty e-mail: w pełni zsynchronizuj program Outlook lub Gmail, aby nadal wysyłać i odbierać wiadomości e-mail. Możesz także automatycznie rejestrować wszystkie wysłane wiadomości e-mail w ramach tej platformy.
  • Śledzenie wiadomości e-mail: automatycznie powiadamia Cię, gdy Twój potencjalny klient otwiera/odpowiada na wysłane wiadomości e-mail. Te informacje pomagają śledzić je we właściwym czasie bez naruszania ich przestrzeni osobistej.
  • Zarządzanie działaniami: Możesz rejestrować wszelkie działania związane z kontaktami lub potencjalnymi klientami, takie jak spotkania, rozmowy telefoniczne, notatki itp. Pomoże Ci to zrozumieć, jak daleko dotarła komunikacja i przewidzieć, czy będzie ona owocna, czy nie.
  • Szablony wiadomości e-mail: umożliwiają wysyłanie spersonalizowanych wiadomości e-mail z funkcją autouzupełniania na podstawie danych kontaktu. Możesz także zapisać te e-maile jako szablony i użyć ich do wysłania następujących e-maili, dostosowując dane osobowe. W ten sposób zaoszczędzisz dużo czasu, ponieważ nie musisz tworzyć każdego e-maila od zera.

Śledzenie wydajności

Śledzenie wydajności jest niezbędne do określenia, w jaki sposób twoje wysiłki się opłacają, wykrywania wad i ulepszania strategii. Dzięki CRM sprzedaży poniedziałkowej możesz łatwo śledzić swoje cele, wydajność zespołu, indywidualną wydajność i potok dzięki następującym funkcjom:

  • Niestandardowe pulpity nawigacyjne: Poniedziałkowa sprzedaż CRM oferuje niestandardowe pulpity nawigacyjne, które odpowiednio przechowują i porządkują dane. W ten sposób możesz jednym rzutem oka zwizualizować swoje dane dotyczące sprzedaży, postępy w transakcjach, wydajność zespołu i inne statystyki. Pomaga to również podejmować szybkie decyzje i szybciej wykrywać problemy.
  • Prognozowanie sprzedaży: Ta platforma umożliwia dokładne prognozowanie sprzedaży, dzięki czemu można dostosować zasoby i podejmować strategiczne decyzje biznesowe. Wszystko, co musisz zrobić, to ustawić wartość swoich transakcji, a następnie prawdopodobieństwo zamknięcia. Możesz korzystać z kompleksowych raportów, aby śledzić rzeczywistą wartość sprzedaży w porównaniu z prognozowaną wartością. Prognozowanie można przeprowadzić według miesiąca, roku, przedstawiciela handlowego itp.
  • Cele zespołu: śledzenie ogólnej wydajności zespołu sprzedaży ma kluczowe znaczenie dla analizy skumulowanych wysiłków. Dzięki CRM sprzedaży poniedziałkowej możesz wyświetlać cele swojego zespołu sprzedaży i śledzić osiągnięcia w odniesieniu do tych celów dla zespołu i poszczególnych osób. Dzięki temu uzyskasz dostęp do ważnych danych, których możesz użyć, aby nagrodzić swój zespół i pracowników oraz poprawić wykrywanie słabości.
  • Śledzenie aktywności: w jednym miejscu można uzyskać dostęp do działań pracowników i zespołu, w tym połączeń telefonicznych, spotkań itp. W ten sposób łatwiej jest śledzić wydajność, określać pojemność i odpowiednio planować.

Organizowanie danych

Strategiczne porządkowanie danych jest niezbędne, aby zapewnić przechowywanie wszystkich istotnych danych i szybkie ich znajdowanie w razie potrzeby bez zamieszania i marnowania czasu.

CRM sprzedaży poniedziałkowej pozwala organizować dane jak profesjonalista w jednym miejscu, dzięki czemu można je szybko znaleźć. Platforma bezproblemowo łączy się ze wszystkimi bieżącymi i nowymi danymi oraz umożliwia przechowywanie, synchronizację i organizowanie ich za pomocą kilku kliknięć.

  • Import danych: Przenieś swoje istniejące kontakty, leady, konta itp. z MS Excel lub przez API bezpośrednio do Monday CRM.
  • Scalanie: zduplikowane dane mogą powodować wiele nieefektywności i błędów w przepływie pracy. Dlatego konieczne jest odrzucenie ich, gdy tylko je znajdziesz. Chociaż błędy mogą się zdarzyć każdemu w dowolnym momencie, możesz je poprawić lub wyeliminować, łącząc zduplikowane dane.
  • Automatyczne alerty: Wysyła automatyczne alerty po wprowadzeniu zduplikowanego konta, potencjalnego klienta lub jakiejkolwiek innej formy danych. W ten sposób możesz szybko znaleźć zduplikowane dane i scalić je w celu wyeliminowania błędów.
  • Pozyskiwanie potencjalnych klientów: Pozyskiwanie potencjalnych klientów na czas jest kluczowe, ponieważ nie chcesz stracić potencjalnego potencjalnego klienta dla Twojej firmy. Dzięki Monday CRM możesz przechwytywać leady, integrując platformę z narzędziami, których już używasz do przyciągania ludzi. Możesz to również zrobić za pomocą formularza w swojej witrynie lub ręcznie dodając potencjalnych klientów po skontaktowaniu się z nimi i dokonaniu interakcji.

Modyfikacje

Poniedziałkowa sprzedaż CRM słynie z możliwości dostosowania do Twojego unikalnego cyklu sprzedaży. Jest to intuicyjne i elastyczne dostosowywanie CRM sprzedaży do Twoich wymagań bez angażowania programistów. Możesz łatwo edytować etapy transakcji, jednocześnie zarządzać różnymi potokami, dodawać dowolną liczbę kolumn i robić znacznie więcej dzięki temu narzędziu.

Ta platforma może pomóc Ci zarządzać wszystkim, od przedsprzedaży po posprzedażną, w jednym miejscu, w tym zarządzanie potencjalnymi klientami, zarządzanie transakcjami, zarządzanie kontami i kontaktami, operacje sprzedaży i nie tylko.

Automatyzacja bez kodu

Automatyzacja zmienia świat, oszczędzając czas i wysiłek ludzi, aby mogli inwestować w bardziej krytyczne zadania.

Platforma CRM sprzedaży poniedziałkowej pozwala tworzyć automatyzacje i wykonywać prace ręczne, aby zaoszczędzić czas na sprzedaż. A najlepsze jest to, że możesz stworzyć wiele automatyzacji bez kodu, która wymaga niewiele kodu. Dlatego jest to pomocne, nawet jeśli nie jesteś ninja kodującym i nadal chcesz tworzyć automatyzację.

Integracja

Integracja z wieloma narzędziami i technologiami jest pomocna, ponieważ możesz korzystać z narzędzi, których już używasz na tej samej platformie, bez konieczności ciągłego przełączania kart. Ułatwia również proces zarządzania lejkiem sprzedaży.

W CRM sprzedaży poniedziałkowej możesz skonfigurować integracje za pomocą kilku kliknięć bez konieczności wprowadzania kodu. Dostępne tutaj integracje dotyczą CRM, marketingu, zarządzania projektami, tworzenia oprogramowania itp. Niektóre z ich popularnych integracji to Microsoft Teams, Outlook, Slack, Dropbox, Kalendarz Google, Zoom, Excel, Dysk Google, LinkedIn, Gmail, Zapier, Salesforce, OneDrive, Adobe Creative Cloud, Twilio, HubSpot, Jira, GitLab, GitHub, Trello, Asana i inne.

Poniedziałkowy przegląd CRM sprzedaży: łatwość użytkowania

Poniedziałkowa sprzedaż CRM słynie z łatwego w obsłudze interfejsu i bezkodowych dostosowań.

Zazwyczaj CRM mają sztywną konstrukcję, która może być trudna dla wielu osób podczas identyfikowania i śledzenia potencjalnych klientów lub wykonywania szybkich działań. A nawet jeśli chcą zmienić niektóre ustawienia, sztywność teraz im pozwala lub wymaga dużo kodowania, co jest po prostu niemożliwe dla niekoderów.

Jego intuicyjny i atrakcyjny wizualnie projekt jest łatwy w obsłudze dla wszystkich, niezależnie od tego, czy jesteś programistą, czy nie. Jest również wyposażony w funkcję przeciągania i upuszczania, aby jeszcze łatwiej przenosić rzeczy.

Możesz łatwo dodać kontakt, tworzyć kolumny, organizować dane i wizualizować na pierwszy rzut oka, aby zrozumieć, jak wszystko działa w Twoim lejku sprzedaży. Ponadto edytowanie rekordów lub modyfikowanie ustawień nie jest trudne na tej platformie.

Kolejną rzeczą, która wyróżnia CRM w poniedziałkowej sprzedaży, jest możliwość oferowania dostosowań bez kodu. Możesz dostosować go do swoich unikalnych wymagań, samodzielnie tworząc dostosowania bez konieczności szukania pomocy programisty.

Co więcej, rozpoczęcie pracy z CRM sprzedaży poniedziałkowej jest szybkie i bezproblemowe. Zostaniesz wprowadzony do demonstracji, w której dowiesz się, jak uruchomić i korzystać z platformy. uporządkowanie danych w różnych folderach dla różnych działów lub według własnych preferencji. Możesz także utworzyć niestandardowy pulpit nawigacyjny, aby łatwo śledzić potencjalnych klientów i ulepszać swoje strategie.

Sprawy są proste, niezależnie od tego, czy integrujesz swoje aplikacje z CRM sprzedaży poniedziałkowej, czy automatyzujesz procesy. Ale jeśli nadal potrzebujesz pomocy, możesz skorzystać z ich zasobów.

Poniedziałkowy przegląd CRM sprzedaży: Wsparcie

Obsługa klienta to kluczowy czynnik, który większość ludzi przeocza wybierając CRM sprzedażowy dla swojego zespołu. Gdy napotkasz jakiekolwiek problemy techniczne i nie ma nikogo, kto może to naprawić z jakiegokolwiek powodu, skontaktujesz się z obsługą klienta.

Tak więc w potrzebie, jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej pomocy lub nie możesz się z nimi skontaktować, możesz mieć duże kłopoty. Możesz także stracić szanse i unieszczęśliwić klientów. Dlatego obsługa klienta jest kluczowa.

Dzięki CRM sprzedaży poniedziałkowej nie musisz się zbytnio martwić. Oferują całodobową obsługę klienta za pośrednictwem czatu i poczty e-mail oraz zapewniają formularz do podniesienia zgłoszenia, aby uzyskać pomoc. Możesz także uzyskać dostęp do ich bazy wiedzy z dogłębnymi przewodnikami, samouczkami i referencjami, gdy masz znajome wątpliwości.

Ponadto możesz uczestniczyć w ich seminariach internetowych na żywo, oglądać filmy i czytać często zadawane pytania, aby dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu.

Ponadto, jeśli zdecydujesz się na Enterprise Plan, otrzymasz dedykowane wsparcie, które rozwieje Twoje wątpliwości oraz pomoże w szkoleniach i onboardingu.

Poniedziałkowy przegląd CRM sprzedaży: mocne i słabe strony

Wszystko ma swoje plusy i minusy. A jeśli chcesz wybrać sprzedażowy CRM dla swojego zespołu, musisz znać jego mocne i słabe strony. Pomoże Ci przewidzieć, czego możesz oczekiwać od oprogramowania, a czego nie, oraz czy te wady są wystarczająco małe, aby nie powstrzymać Cię przed zakupem oprogramowania.

Rozumiemy mocne i słabe strony CRM w poniedziałkowej sprzedaży.

Mocne strony 💪

Oprogramowanie jest łatwe w obsłudze dla osób o różnych kompetencjach technicznych

  • Pozwala dostosować wiele aspektów, od pulpitów nawigacyjnych i etykiet, po wyniki leadów i potoki.
  • Możesz stworzyć automatyzację nawet bez kodu, tj. bez pisania kodu i zautomatyzować powtarzające się zadania, takie jak dodawanie kontaktów, wysyłanie e-maili itp.
  • Dostępnych jest wiele integracji, które można łatwo skonfigurować.
  • Otrzymasz wiele funkcji do zarządzania przepływami pracy i lejkami sprzedaży, także tymi zaawansowanymi.
  • Darmowy plan na zawsze, aby korzystać z oprogramowania na całe życie.
  • Całodobowa obsługa klienta.

Słabości 😒

Chociaż CRM w poniedziałkowej sprzedaży ma sporo fajerwerków, są też pewne ograniczenia.

  • Ceny mogą być mylące ze względu na liczbę miejsc, które możesz chcieć
  • Może to być kosztowne dla mniejszych zespołów
  • Wiele dostosowań może przytłoczyć niektórych ludzi.

Poniedziałkowy przegląd CRM sprzedaży: Ceny

Niezależnie od tego, czy jesteś startupem, małą firmą, czy przedsiębiorstwem, CRM sprzedaży poniedziałkowej ma cennik opcje dla wszystkich. Posiada również BEZPŁATNY plan, który możesz wypróbować przed uzyskaniem płatnego planu. Oto plany, które oferuje:

  • Indywidualny CRM: BEZPŁATNY na zawsze, dostępny dla maksymalnie 2 stanowisk, 1000 umów i formularzy internetowych
  • Podstawowy CRM: 10 USD/stanowisko/miesiąc, nieograniczona liczba potoków i kontaktów, kompatybilność z systemami iOS i Android i nie tylko.
  • Standardowy CRM: 14 USD/stanowisko miesięcznie i zaawansowane funkcje, takie jak niestandardowa automatyzacja CRM, łączenie itp.
  • Pro CRM: 24 USD/stanowisko miesięcznie, zaawansowane funkcje, takie jak analityka sprzedaży, dostosowania, akcje 25 tys.
  • Enterprise CRM: poproś o wycenę i uzyskaj bardziej zaawansowane funkcje, takie jak automatyzacja i integracje na skalę korporacyjną, bezpieczeństwo, zarządzanie itp.

Możesz wypróbować CRM w poniedziałkowej sprzedaży za darmo przez 14 dni i określić, jak to działa dla Ciebie.

Wniosek

Poniedziałkowa sprzedaż CRM jest bez wątpienia jedną z najlepszych platform sprzedażowych CRM. Jest łatwy w użyciu, ma odpowiednią kombinację podstawowych i zaawansowanych funkcji i oferuje różne plany cenowe. Możliwość pomocy w tworzeniu automatyzacji bez kodu i szybkiego dostosowywania jeszcze bardziej zwiększyła jej zastosowanie w firmach o różnej wielkości.

Tak więc, jeśli jesteś kimś, kto potrzebuje CRM sprzedaży, aby cieszyć się podstawową funkcjonalnością, możesz wypróbować darmowy plan CRM sprzedaży poniedziałkowej. Możesz nawet skorzystać z płatnych planów, aby wykorzystać więcej funkcji w planach niższego poziomu. Ponadto, jeśli jesteś przedsiębiorstwem, to narzędzie zaoferuje Ci bogaty zestaw zaawansowanych funkcji, które możesz wykorzystać w procesie sprzedaży, w tym bezpieczeństwo oraz wiele automatyzacji i integracji.

Jeśli jednak jesteś małą agencją, która potrzebuje kilku dodatkowych funkcji, bezpłatny plan może Ci nie wystarczyć, a jeśli przejdziesz na wyższe poziomy, może to wyglądać na kosztowne. Może to być również mylące dla osób szukających prostego oprogramowania z niewielką liczbą opcji dostosowywania.

Ostatecznie wszystko sprowadza się do Twoich konkretnych wymagań. Dlatego wybierz CRM sprzedaży poniedziałkowej w oparciu o powyższe punkty i podejmij najlepszą decyzję.