15 najlepszych interfejsów API połączeń głosowych dla aplikacji internetowych lub mobilnych [2023]

Interfejs API połączeń głosowych umożliwia firmom automatyzację połączeń klientów i programowe zarządzanie nimi przy niewielkiej lub żadnej interwencji człowieka.

Programiści mogą łatwo tworzyć skalowalne, wysokiej jakości aplikacje głosowe w chmurze lub włączać funkcje głosowe do już istniejących aplikacji i usług. Zdolność tej technologii do zaprojektowania spersonalizowanego rozwiązania głosowego, które spełnia określone wymagania biznesowe, czyni ją tak użyteczną.

Korzyści z używania Voice Calling API

Najlepszym scenariuszem, w którym takie API mogą być naprawdę korzystne, jest obsługa klienta i zarządzanie wsparciem. Za pomocą tych interfejsów API możesz wysłać automatyczną wiadomość głosową, gdy linia wsparcia jest zajęta, aby klienci nie musieli czekać w nieskończoność!

Kolejnym obszarem, w którym jest przydatny, jest marketing i komunikacja. Pomaga firmom promować nowe produkty wśród swoich klientów.

Firmy mogą wykonywać wszystkie te czynności, nie stając się ekspertem w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej. Mogą skierować zasoby na opracowanie rozwiązań głosowych, które poprawią jakość obsługi klienta, jeśli skupią się na swoich głównych celach biznesowych.

Oto kilka aplikacji biznesowych, w których interfejsy API połączeń głosowych mogą być naprawdę korzystne:

  • Sprzedaż i Marketing
  • Obsługa klienta
  • Aktualizacja zamówienia
  • Wysyłanie przypomnień
  • Przeprowadzanie ankiet

Kluczowe funkcje Voice API

# 1. Interaktywna odpowiedź głosowa

Ułatwia dzwoniącym dotarcie do pożądanego rozwiązania, udostępniając interaktywne menu i opcje podczas połączenia głosowego. W ten sposób większość klientów może samoobsługować się i znaleźć rozwiązanie; jeśli nie, mogą zostać przekierowani do żywego agenta wsparcia.

#2. Nagranie rozmowy

Daje firmom większą kontrolę nad gromadzeniem informacji o klientach i podejmowaniem na ich podstawie świadomych decyzji. Jest również przydatny do celów zapewniania jakości i zgodności. Klienci powinni jednak wcześniej wiedzieć, że rozmowa jest nagrywana.

#3. Tekst na mowę i odwrotnie

Zamiana mowy na tekst i zamiana tekstu na mowę są ważne w interfejsach API połączeń głosowych do programowalnych odpowiedzi na połączenia i interakcji z klientem.

#4. Kierowanie i planowanie połączeń

Ta funkcja ma kluczowe znaczenie w centrach obsługi klienta, w których wielu klientów ma dostęp do tej samej linii. API powinno sprawnie przekierowywać każde żądanie do odpowiedniego działu na podstawie pewnych instrukcji.

#5. Przekazywanie połączeń

Interfejs API powinien być w stanie w razie potrzeby przekazywać połączenia z automatycznych odpowiedzi do żywego agenta, a także między wieloma działami.

Te kluczowe funkcje powinny być obecne w interfejsie API połączeń głosowych o przyzwoitej jakości. Następnie przyjrzyjmy się niektórym interfejsom API połączeń głosowych i oferowanym przez nie funkcjom.

Agora

Agora to platforma komunikacji w czasie rzeczywistym, która zapewnia produkty i rozszerzenia, takie jak połączenia wideo, połączenia głosowe, transmisje strumieniowe i analizy. W przypadku połączeń głosowych zapewnia SDK, czyli zestaw do tworzenia oprogramowania, który umożliwia programistom łatwą integrację głosowego API Agory z ich aplikacjami.

Zestaw SDK do połączeń głosowych zawiera funkcje, takie jak tłumienie szumów AI i przestrzenny dźwięk 3D, aby zapewnić wciągające wrażenia. Możesz także użyć funkcji transkrypcji w czasie rzeczywistym dla napisów audio na żywo. Zestaw SDK jest wieloplatformowy i obsługuje systemy Windows, MacOS, Android, Web, Flutter, Electron i wiele innych.

Najlepsze jest to, że oferuje plan cenowy pay as you go, a pierwsze 10 000 minut jest bezpłatnych co miesiąc.

Wyślij ptaka

Wyślij ptaka to także platforma komunikacyjna oferująca różnorodne zestawy SDK i interfejsy API ułatwiające połączenia wideo i głosowe, a także transmisje na żywo. Zapewnia SDK dla iOS, Androida, Javascript, Unity i React Native. Podczas gdy te zestawy SDK zajmują się stroną klienta, interfejs API platformy zajmuje się monitorowaniem funkcji wywołania po stronie serwera.

Oferuje pulpit nawigacyjny dla funkcji analizy połączeń, takich jak dzienniki połączeń, metadane połączeń, połączenia administracyjne, automatyczne fakturowanie itp. Sendbird jest zgodny z HIPAA, zapewniając wymagania bezpieczeństwa dla organizacji opieki zdrowotnej. Cena jest oparta na liczbie minut na użytkownika.

Twilio

Twórcy oprogramowania mogą włączyć funkcję połączeń głosowych do swoich aplikacji i usług, korzystając z interfejsów API i usług udostępnianych przez Głos Twilio, platformę komunikacyjną w chmurze. Pomaga tworzyć wciągające wrażenia głosowe, które można szybko skalować i modyfikować za pomocą różnych opcji dostosowywania i zasobów.

Za pomocą inteligencji głosowej firmy mogą przekształcić połączenia głosowe w przydatne wglądy w dane dzięki uczeniu maszynowemu. Mogą również analizować i aktywować nagrania rozmów, aby tworzyć spersonalizowane doświadczenia głosowe, które zwiększają przychody.

Głos Twilio oferuje takie funkcje, jak:

  • Śledzenie połączeń
  • Wbudowane dzwonienie
  • Dzwonienie zamaskowane
  • Globalne konferencje
  • Interaktywna odpowiedź głosowa

Na szczęście Twilio oferuje plany cenowe z płatnością zgodnie z rzeczywistym użyciem, dzięki czemu nie utkniesz w dużych umowach.

Dolby

Dolby zapewnia również komunikacyjny interfejs API do połączeń głosowych i wideo, a korzystając z niego, możesz wykorzystać możliwość tworzenia krystalicznie czystych czatów głosowych i połączeń w przeglądarce, aplikacjach mobilnych i komputerowych.

Zapewnia takie funkcje, jak wykrywanie aktywności głosu, automatyczna kontrola wzmocnienia i dynamiczne wyrównywanie dźwięku. Wszystko to wykrywa mowę, usuwa szumy tła, blokuje niepożądane dźwięki i utrzymuje stały poziom między klientami.

Jest zgodny z RODO, HIPAA i SOC-2. Dolby oferuje bezpłatny plan płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem dla swojego interfejsu API połączeń głosowych.

Pliwo

Pliwo to platforma komunikacyjna z platformą API do przesyłania wiadomości, połączeń głosowych i rozwiązań dla zespołów sprzedaży i wsparcia. Jego interfejs API połączeń głosowych umożliwia integrację połączeń głosowych w aplikacjach oraz programowe nawiązywanie, odbieranie i kontrolowanie połączeń na całym świecie.

W przypadku aplikacji internetowych plivo zapewnia pakiet SDK przeglądarki, a w przypadku natywnych aplikacji mobilnych zapewnia osobny mobilny zestaw SDK. Dodatki zawarte:

  • Transkrypcja poczty głosowej
  • Tekst na mowę
  • Zadzwoń do interfejsu API opinii
  • Dynamiczny identyfikator dzwoniącego

Podobnie jak inne platformy, zapewnia model cenowy typu pay-as-you-go.

SignalWire

SignalWire to platforma komunikacyjna w chmurze zapewniająca różne usługi, w tym połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości SMS itp. Obiecuje niezrównaną jakość głosu dzięki technologii Hi-Fi Voice, koniec z trzaskającymi głosami lub użytkownikami brzmiącymi, jakby byli za granicą.

Nowicjusz oferuje funkcje wysyłania strumieni głosowych na dowolny adres URL z połączenia w czasie rzeczywistym. Jest to przydatne podczas monitorowania połączeń z obsługą klienta. The plany cenowe dla SignalWire są znacznie bardziej złożone.

Włączx

Enablex łatwe do wdrożenia Voice API i SDK umożliwiają szybsze wprowadzanie na rynek i cieszenie się krystalicznie czystą jakością połączeń. Możesz nawiązywać i odbierać połączenia od każdego, kto ma połączenie internetowe lub numer telefonu. Możesz także osadzić połączenia Voice-over-IP (VoIP), PSTN i SIP bezpośrednio w swojej aplikacji lub przeglądarce, korzystając z preferowanego języka programowania.

Dodatki zawarte:

  • Grupowe połączenie głosowe
  • Liczby wirtualne
  • Automatyczne wiadomości głosowe
  • Połączenie SIP

Enablex oferuje elastyczne, jak również pay-as-you-go cennik plany.

Pierścień Centralny

Z pomocą Pierścień Centralny Voice APIs, możesz programowo dostosować swoje aplikacje, aby mogły nawiązywać i odbierać połączenia, obsługiwać pocztę głosową i uruchamiać webhooki. RingCentral to platforma komunikacyjna oferująca różne interfejsy API dla różnych kanałów komunikacji.

Dzięki interfejsowi API połączeń głosowych RingCentral możesz dynamicznie kierować połączeniami i zarządzać nimi w czasie rzeczywistym, rozszerzać lub dostosowywać istniejące aplikacje, aby obejmowały funkcje głosowe i integrowały systemy AI. Oferuje bezpłatne nieograniczone rozmowy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Telesign

Telesign to platforma komunikacyjna jako usługa zapewniająca bezpieczną komunikację i rozwiązania do weryfikacji tożsamości. Dzięki głosowemu interfejsowi API możesz tworzyć bezpieczne i niezawodne aplikacje głosowe A2P, P2A i P2P przy użyciu platform internetowych i mobilnych.

Niektóre funkcje udostępniane przez API głosowe Telesign to:

  • Automatyczne rozpoznawanie mowy
  • Monitoruj ruch
  • Mowa na tekst
  • Interaktywna odpowiedź głosowa

Możesz pozyskiwać i wdrażać numery telefonów w ponad 120 krajach, a także formatować numery telefonów, a także nagrywać rozmowy. Możesz skontaktować się z zespołem sprzedaży Telesign, aby uzyskać informacje o planach cenowych.

Vonage

Vonage to globalna platforma komunikacyjna świadcząca usługi komunikacyjne i specjalizująca się w handlu konwersacyjnym. Możesz integrować boty sztucznej inteligencji innych firm za pomocą WebSockets, umożliwiać samoobsługę w ponad 120 językach za pomocą automatycznego rozpoznawania mowy, a także łączyć kanały głosowe i media społecznościowe w celu zwiększenia interakcji z klientami.

Cechy:

  • Obsługa WebRTC
  • WebSockets
  • Strumieniowe przesyłanie dźwięku
  • Język znaczników syntezy mowy
  • Globalnie rozproszone sterowanie połączeniami
  • Obrońca oszustów

Oferuje plany cenowe typu pay-per-use.

LustroFly

LustroFly API połączeń głosowych umożliwia łączenie, zarządzanie i przekierowywanie połączeń na dowolne urządzenie oraz uzyskiwanie nieograniczonej liczby połączeń audio. Pozwala firmom tworzyć aplikacje głosowe za pomocą programowalnego interfejsu API głosu. Możesz nawiązywać i odbierać połączenia z przeglądarek, aplikacji i aplikacji internetowych, aby zaspokoić swoje potrzeby biznesowe.

Oto niektóre z jego funkcji:

Korzystając z głosowego API o niskim opóźnieniu, nawet 250 uczestników na całym świecie może uczestniczyć w dyskusjach, spotkaniach i seminariach internetowych z czystą jakością głosu.

ZegoCloud

ZegoCloud zapewnia usługi interakcji w czasie rzeczywistym do komunikacji w chmurze i ma na celu zrewolucjonizowanie wirtualnego zaangażowania dzięki interakcji w czasie rzeczywistym. Ma na celu łączenie przedsiębiorstw, zespołów, klientów i użytkowników.

Zestawy interfejsu użytkownika i zestawy SDK to dwa różne sposoby implementacji interfejsów API połączeń głosowych Zegocloud. Jeśli chcesz zintegrować funkcje połączeń głosowych ze swoją aplikacją, nie dbając zbytnio o interfejs użytkownika, możesz skorzystać z zestawów interfejsu użytkownika. W przeciwnym razie Zegocloud zapewnia również SDK niskiego poziomu do integracji głosowego API. Jeśli chodzi o ceny, Zegocloud stosuje podobną koncepcję płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem.

Przepustowość łącza

Przepustowość łącza zapewnia gotową do pracy w chmurze łączność głosową, wiadomości i usługi alarmowe zbudowaną dla przedsiębiorstwa.

Poniżej wymieniono kilka funkcji głosowego interfejsu API:

  • Kontrola połączeń
  • Transkrypcja w czasie rzeczywistym
  • Wykrywanie automatycznej sekretarki
  • Konferencje
  • Strumieniowe przesyłanie multimediów

Zbudowanie niestandardowego rozwiązania do połączeń głosowych, które jest dobre dla klientów, bez budowania własnej infrastruktury telekomunikacyjnej i osadzania możliwości połączeń przychodzących i wychodzących bezpośrednio w aplikacji, jest tym, co próbuje osiągnąć interfejs głosowy Bandwidth.

Sinch

Sinch to platforma komunikacji z klientami w chmurze, która umożliwia zintegrowanie funkcji przesyłania wiadomości, głosu lub poczty e-mail z aplikacją i umożliwia prowadzenie znaczących konwersacji przy ulepszonej skalowalności, dostarczalności i opłacalności.

To raczej narzędzie do poprawy zaangażowania klientów; jednak funkcje zapewniane przez jego głosowy interfejs API to:

  • Maskowanie liczb
  • Weryfikacja połączenia telefonicznego
  • Powrót do bezpiecznej tożsamości telefonicznej (STIR)
  • Nagrane podpowiedzi
  • IVR oparty na głosie

W chwili pisania tego tekstu nie ma dostępnych informacji o cenach, więc w tym celu należy skontaktować się z działem sprzedaży.

Infobip

Infobip to globalna platforma komunikacyjna, która zapewnia szereg interfejsów API i technologii, które umożliwiają firmom interakcję z klientami za pośrednictwem wiadomości SMS, głosu, poczty e-mail, aplikacji do czatowania i innych kanałów komunikacji.

Poniżej wymieniono wspólne cechy:

  • trunking SIP
  • WebRTC
  • Maskowanie liczb
  • IVR

Jego głosowy interfejs API umożliwia firmom łączenie się z klientami dzięki takim funkcjom, jak automatyczne połączenia głosowe, nagrane pliki audio w ponad 100 obsługiwanych językach, nagrane rozmowy, wydajne przekierowywanie połączeń, szczegółowe raporty połączeń i wiele więcej.

Ostatnie słowa

Wybór interfejsu głosowego API nie opiera się na tym, jakie fajne funkcje oferuje platforma. Zależy to wyłącznie od Twoich wymagań biznesowych i tego, co chcesz osiągnąć dzięki API. Powinieneś jednak wybrać głosowy interfejs API, pamiętając o bezpieczeństwie i niezawodności. Porównując różne API głosowe, możesz stwierdzić, że są one bardziej odpowiednie dla Twoich potrzeb.

Jeśli chcesz zapoznać się z narzędziami angażowania klientów, oto kilka programów do czatu na żywo typu open source, na które warto zwrócić uwagę.