Ekonomiczne rozwiązania do marketingu e-mailowego, które mają moc

Według HubSpot do najskuteczniejszych strategii e-mail marketingu należą:

  • Segmentacja abonentów
  • Personalizacja wiadomości
  • Automatyzacja poczty

Czy wiesz, że BigMailer może pomóc Ci je osiągnąć bez wydawania $$ lub marnowania zasobów w tym procesie? 🤔

Jeśli jesteś blogerem lub marketerem, który usilnie stara się znaleźć opłacalne rozwiązanie do marketingu e-mailowego, nie szukaj dalej niż BigMailer!

W tym artykule omówimy wszystkie BigMailer – czym jest, jak pomaga blogerom i agencjom oraz jakie funkcje sprawiają, że rozwiązanie to jest „Ultimate” dla Twojej firmy.

Co to jest BigMailer?

BigMailer to solidna platforma e-mail marketingu przeznaczona do optymalizacji i zarządzania inicjatywami e-mail marketingu na dużą skalę.

Oprogramowanie jest wyposażone w zestaw narzędzi do efektywnego tworzenia, dostarczania i monitorowania e-mailowych kampanii marketingowych. Niektóre z jego podstawowych funkcji obejmują zarządzanie listami e-mail, konfigurowalne szablony, automatyzację, dokładną analizę i wiele innych.

Poza tym BigMailer pomaga organizacjom dotrzeć do zamierzonych odbiorców za pomocą spersonalizowanych, fascynujących i dostosowanych biuletynów.

Z ponad 3000 marek na pokładzie i niesamowitymi recenzjami użytkowników, BigMailer jest bez wątpienia popularnym narzędziem wśród firm próbujących odwrócić swoją grę e-mail marketingu.

Jak to pomaga blogerom i agencjom marketingowym?

BigMailer przynosi wiele korzyści zarówno blogerom, jak i agencjom marketingowym. Poniżej wymieniono niektóre z jego zalet:

Dla blogerów

  • Zarządzanie kampaniami e-mailowymi: BigMailer umożliwia blogerom łatwe generowanie i organizowanie kampanii e-mailowych. Aby tworzyć profesjonalnie wyglądające wiadomości e-mail, blogerzy mogą korzystać z edytora wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść”. Dzięki BigMailer łatwo dostosować projekt, układ i treść wiadomości e-mail.
  • Zarządzanie subskrybentami: Dzięki BigMailer blogerzy mogą segmentować i obsługiwać swoje listy subskrybentów. Dodatkowo umożliwia ukierunkowane połączenia z różnymi grupami czytelników.
  • Zautomatyzowane sekwencje wiadomości e-mail: Blogerzy mogą konfigurować automatyczne sekwencje wiadomości e-mail, aby nawiązywać kontakt z subskrybentami, dostarczać treści, promować produkty, a nawet nawiązywać kontakty z odbiorcami.
  • Szablony wiadomości e-mail: Duże firmy pocztowe udostępniają wstępnie zaprojektowane szablony, dzięki którym blogerzy mogą bez wysiłku tworzyć profesjonalne wiadomości e-mail. Atrakcyjne wizualnie projekty tych e-maili są idealne dla blogerów, którzy mają mniejsze doświadczenie w projektowaniu lub nie mają go wcale.
  • Śledzenie i analityka: Kolejną ważną zaletą korzystania z BigMailer jest dostępność kompleksowego wglądu w wydajność poczty e-mail. Blogerzy mogą optymalizować marketing e-mailowy za pomocą wskaźników, takich jak wskaźniki otwarć, współczynniki klikalności itp.
  • Personalizacja: Blogerzy mogą personalizować e-maile za pomocą nazw odbiorców, dynamicznej treści i spersonalizowanych rekomendacji, zapewniając bardziej dopasowane i wciągające wrażenia.
  • Testy A/B: BigMailer umożliwia blogerom eksperymentowanie z różnymi tematami wiadomości e-mail, odmianami treści i układami w celu określenia najskuteczniejszych strategii dla odbiorców.

Dla agencji marketingowych

  • Zarządzanie klientami: Korzystając z BigMailer, agencje mogą zarządzać kampaniami e-mailowymi dla kilku klientów z jednej platformy, minimalizując przepływy pracy.
  • Współpraca i praca zespołowa: BigMailer oferuje funkcje współpracy, umożliwiając zespołom agencji współpracę nad procesami tworzenia i zatwierdzania kampanii. Integruje się nawet z narzędziami do współpracy innych firm, takimi jak Slack.
  • Raportowanie i panel klienta: Agencje mogą generować kompleksowe raporty i analizy, aby udostępniać je klientom, demonstrując skuteczność kampanii e-mailowych.
  • Skalowalność: Platforma BigMailer została zaprojektowana do obsługi dużych ilości e-maili, dostosowując się do potrzeb rozwijających się agencji marketingowych z rosnącą bazą klientów.
  • Białe etykiety: BigMailer zapewnia opcje białych etykiet, umożliwiając agencjom prezentowanie usług e-mail marketingu jako własnych, wzmacniając tożsamość ich marki.
  • Zgodność: BigMailer przestrzega ścisłych wytycznych i najlepszych praktyk określonych w przepisach dotyczących poczty elektronicznej, takich jak ustawa CAN-SPAM i RODO. Wbudowane funkcje zarządzają rezygnacjami, rezygnacjami z subskrypcji i preferencjami użytkowników zgodnie z tymi przepisami.
  • Dostarczalność: Platforma ściśle monitoruje dostarczalność wiadomości e-mail, aby utrzymać wysokie wskaźniki pomyślnego dostarczania wiadomości e-mail. Monitoruje podstawowe czynniki wpływające na dostarczalność, takie jak reputacja nadawcy, współczynniki odrzuceń i skargi dotyczące spamu.

Teraz, gdy już wiesz, jak BigMailer może pomóc sprawie, przejdźmy do zbadania jego kluczowych funkcji.

Kluczowe cechy

Jednopunktowe zarządzanie marką

BigMailer to doskonałe rozwiązanie do marketingu e-mailowego dla agencji. Jego intuicyjny pulpit nawigacyjny pozwala dodawać i zarządzać nieograniczoną liczbą marek i kampanii z jednego miejsca.

Możesz łatwo przełączać się między markami, przeglądać statystyki kampanii i wprowadzać zmiany w czasie rzeczywistym.

Ponadto możesz zaprosić członków zespołu lub klientów do kontrolowanego zarządzania kampaniami przy użyciu dostępu opartego na rolach.

Oprócz tego użytkownicy niebędący administratorami mogą mieć 3 poziomy dostępu – menedżerowie konta, zarządzanie marką i menedżerowie kampanii.

Zaawansowana segmentacja

Segmentacja e-maili to proces, w którym dzielisz niechlujną listę e-maili na mniejsze grupy lub segmenty z zamiarem wysyłania ukierunkowanych i spersonalizowanych e-maili.

Podziału można dokonać na podstawie cech behawioralnych, geologicznych i chronologicznych klientów. Ponadto segmentacja pomaga w oferowaniu odpowiednich treści odbiorcom wiadomości e-mail.

Korzystając z BigMailer, możesz segmentować swoją listę e-mail za pomocą:

  • Twoje niestandardowe pola. Na przykład data ostatniego zamówienia lub status subskrypcji.
  • Wstępnie zdefiniowane pola, takie jak geolokalizacja, wiek, płeć itp.
  • Wysłane, otwarte, kliknięcia i inne wskaźniki zaangażowania w danym okresie

Segmentacja e-maili jest koniecznością, aby Twoje kampanie marketingowe były ukierunkowane na odpowiednich odbiorców i miały właściwy przekaz.

White Label dla agencji

Teraz, gdy masz wielu klientów na pokładzie, BigMailer nie czuje się dobrze, wymieniając się między tobą a twoimi klientami.

I tak, funkcja White Label tylko dla agencji BigMailer pozwala hostować platformę w Twojej domenie z usuniętymi wszystkimi odniesieniami do BigMailer.

W ten sposób Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do usług marketingu e-mailowego BigMailer na stronie, która jest oznaczona marką Twojej organizacji, i możesz pobierać od nich opłaty w oparciu o Twój model cenowy.

Dzięki temu możesz również rozszerzyć ofertę swojej agencji. Może być używany do:

  • Śledzenie linków e-mail
  • Dostosowywanie strony rezygnacji z subskrypcji
  • Poprawa dostarczalności

I wiele więcej.

Gotowe szablony i wbudowane edytory

BigMailer oferuje bibliotekę konfigurowalnych szablonów wiadomości e-mail. Możesz przechowywać i udostępniać szablony na poziomie konta, aby były one udostępniane między markami. Lub możesz przynieść swoje szablony HTML.

Ponadto platforma udostępnia dwa wbudowane edytory: edytor klasyczny i edytor typu „przeciągnij i upuść”.

Klasyczny edytor pomaga dostosowywać szablony HTML poprzez kodowanie lub edycję bloków bogatych w tekst, podczas gdy ten drugi doskonale nadaje się do dostosowywania szablonów lub tworzenia nowych za pomocą prostych elementów „podnieś i upuść”.

Możesz łatwo przełączać się między dwoma edytorami za pomocą prostego przełącznika.

Integracje

BigMailer zapewnia, że ​​nigdy nie zostaniesz wyrzucony z istniejącego ekosystemu. Dlatego oferuje bezproblemową integrację z Zapier, Integromat, Zoho, Integrated i Pabbly Connect.

Korzystając z powyższego, możesz połączyć platformę z setkami aplikacji innych firm.

Możesz zsynchronizować dane klientów z CRM lub innym ESP, a nawet stworzyć niestandardową automatyzację sterowaną zdarzeniami za pomocą webhooków.

Kampanie testów A/B

Test A/B odnosi się do procesu przeprowadzania wielu wersji kampanii w celu wyłonienia z nich najlepszej. Polega na porównywaniu wskaźników, takich jak współczynnik otwarć, współczynnik klikalności, dostarczalność itp., aby znaleźć kampanie o najlepszym ROI.

Korzystając z BigMailera, możesz przeprowadzać testy z jedną lub wieloma odmianami przed wysłaniem wiadomości e-mail.

Załóżmy na przykład, że nie masz pewności co do 2 różnych wierszy tematu lub 2 różnych wersji treści wiadomości lub obu. W takim przypadku możesz przeprowadzić testy A/B, aby porównać różne wymiary swoich e-maili.

Przeprowadzanie testów A/B może pomóc zoptymalizować zaangażowanie w kampanię, określając najlepszy czas lub temat do wykorzystania. W większości przypadków możesz skonfigurować test A/B, aby określić:

  • Idealny czas wysyłki
  • Najlepsza linia tematyczna
  • Najlepiej konwertujące wezwanie do działania w treści e-maila

Uwaga: testy A/B można stosować tylko w przypadku wiadomości masowych.

Zarządzanie reputacją nadawcy

Reputacja (lub ocena) nadawcy jest kluczowym czynnikiem wpływającym na trafienie wiadomości e-mail w folderze Skrzynka odbiorcza (a nie spam). Im wyższa reputacja nadawcy, tym większe masz szanse na trafienie do skrzynki odbiorczej potencjalnego klienta.

BigMailer pozwala zarządzać reputacją nadawcy za pomocą wskaźników zaangażowania w kampanie w czasie rzeczywistym, takich jak wskaźniki odrzuceń i skarg na dostawcę skrzynki pocztowej.

Praca z tymi wskaźnikami może pomóc usprawnić komunikację biznesową dzięki odpowiednim treściom i odpowiedniej liczbie e-maili wysyłanych do zamierzonych odbiorców.

Kluczowe zalety korzystania z BigMailera

Popraw zwrot z inwestycji

Zwrot z inwestycji (ROI) odnosi się do każdego dolara zarobionego za dolara wydanego. ROI odgrywa kluczową rolę w określaniu sukcesu kampanii e-mailowej.

BigMailer zapewnia wyjątkowy zwrot z inwestycji dla nadawców o dużej objętości z listami większymi niż 50 000 kontaktów.

Ceny platformy są najbardziej opłacalne i elastyczne w całej branży (patrz niebieska linia na poniższym wykresie – znajduje się na samym dole)

Redukcja kosztów

E-mail marketing może kosztować fortunę. Wymaga narzędzi do projektowania i tworzenia biuletynów i kampanii. Są szanse, że możesz skończyć z kawałkiem narzędzi, z którymi trzeba sobie poradzić.

BigMailer towarzyszy wbudowanym narzędziom i elementom, od gotowych szablonów po wszechstronne edytory; masz wszystko na jednej platformie.

W rezultacie unikasz kosztów subskrypcji wielu aplikacji. Tymczasem oszczędza to również czas i wysiłek podczas żonglowania między nimi.

Rozwiń Przychody

Nie bezpośrednio, ale w dłuższej perspektywie BigMailer odgrywa istotną rolę w zwiększaniu przychodów z kampanii e-mailowych lub ogólnie.

Zamierza zwiększyć dostarczalność, podnieść współczynniki otwarć i klikalności oraz wysyłać ukierunkowane wiadomości e-mail, aby ostatecznie zwiększyć przychody.

Zwiększ produktywność

BigMailer może pomóc Ci zautomatyzować kilkanaście zadań związanych z e-mail marketingiem. Możesz zautomatyzować powtarzające się e-maile, skonfigurować kampanie kroplowe lub inicjować e-maile na podstawie wyzwalaczy sterowanych zdarzeniami.

W rzeczywistości jego integracja z Zapier pomaga wyjść poza przeciętność, usprawniając przepływy pracy z narzędzi płatniczych innych firm, takich jak Paypal, Salesforce, Pabbly, Zoho i innych.

Ponieważ połowa zadań jest zautomatyzowana, możesz poświęcić czas na opracowywanie większych planów marketingowych.

Wciąż myślisz o BigMailer? Oto kilka innych alternatyw, które możesz zbadać.

Alternatywy dla BigMailera

# 1. Sendy

Sendy to samoobsługowe narzędzie do marketingu e-mailowego, które umożliwia wysyłanie masowych wiadomości e-mail i zarządzanie nimi za pośrednictwem usługi Amazon Simple Email Service (SES). Platforma dodaje opłaty miesięczne; płacisz za to, czego używasz.

Cechy

  • Uzyskaj wysoce zwizualizowane raporty ze wszystkimi kluczowymi wskaźnikami KPI, takimi jak odrzucenie, otwarcie, dostarczalność i inne, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych
  • Skonfiguruj autorespondery dla powtarzających się e-maili; skonfiguruj kampanie kroplowe, aby automatycznie śledzić subskrybentów w określonych odstępach czasu
  • Płynne zarządzanie subskrybentami dzięki masowemu importowi/usuwaniu subskrybentów, niestandardowym polom, pojedynczej/podwójnej akceptacji, formularzowi subskrypcji lub API do dodawania użytkowników
  • Integracja z popularnymi platformami CMS, takimi jak WordPress, Magento i Joomla; integruje się również z Zapierem, aby ułatwić automatyzację i integrację z tysiącami aplikacji innych firm

Dzięki Sendy e-maile są wysyłane za pośrednictwem Amazon SES z oszałamiająco niską stawką wynoszącą zaledwie 1 USD za 10 000 e-maili. Jednak w przeciwieństwie do BigMailera, Sendy wymaga posiadania własnych serwerów hostingowych.

#2. MailerLite

MailerLite oferuje zestaw cyfrowych narzędzi marketingowych, które pomagają w tworzeniu stron internetowych, stron docelowych, generowaniu potencjalnych klientów i automatyzacji marketingu e-mailowego. Platforma oferuje różne narzędzia do automatyzacji i edycji, które doładują Twoje biuletyny i grę e-mail marketingową.

Cechy

  • Ma galerię szablonów biuletynów i trzy różne edytory do tworzenia angażujących i responsywnych kampanii
  • Integruje się z platformami e-commerce, takimi jak Shopify, w celu tworzenia kampanii e-mailowych opartych na zachowaniach klientów
  • Z łatwością zarabiaj na swoim biuletynie, sprzedając subskrypcje za pośrednictwem Stripe na stronach docelowych MailerLite.
  • Skonfiguruj kampanie automatycznego ponownego wysyłania nieotwartych wiadomości e-mail, aby na czas skontaktować się z potencjalnymi potencjalnymi klientami
  • Korzystaj z funkcji segmentacji, tagowania i personalizacji, aby wysyłać ukierunkowane i spersonalizowane kampanie e-mailowe
  • Ściśle monitoruj wydajność kampanii dzięki wbudowanym ankietom e-mail, analizom, śledzeniu sprzedaży, wizualnym mapom kliknięć i nie tylko

MailerLite ma model cenowy oparty na subskrybentach, z bezpłatnym użytkowaniem dla maksymalnie 1000 subskrybentów. Ma ponad 1 000 000 zadowolonych klientów na całym świecie.

Poza tym, jego obsługa klienta zachwyca 97% wskaźnikiem zadowolenia i 5-minutowym czasem reakcji.

Podsumowanie

Jeśli kiedykolwiek chcesz zainwestować w coś, co przyniesie imponujący zwrot z inwestycji dla Twojej firmy, nie szukaj dalej niż BigMailer.

Oprogramowanie oferuje nieskończone możliwości dla blogerów i marketerów, aby udoskonalić swoją grę e-mail marketingową. Od zarządzania wieloma markami po narzędzia do edycji i pulpity nawigacyjne – wszystko masz w BigMailer.