Jak zostać specjalistą Google Ads: 9 kursów online

Planujesz podnosić umiejętności lub rozumieć koncepcję Google Ads, to najlepiej zacząć od kursów? Z tego bloga dowiesz się, jakie są najlepsze certyfikaty Google AdWords, do jakich możesz się ubiegać.

W biznesie możesz wiedzieć, że Google Ads zmienił zasady gry. Teraz użytkownicy są online, co sprawia, że ​​właściciele muszą być online. Jednak dotarcie do użytkowników nie jest tak łatwe, jak mogłoby się wydawać.

Dlatego platformy reklamowe mogą pomóc firmom reklamować usługi i produkty w sieci Google. Niezależnie od tego, czy wiesz coś o Google Ads, czy nie, to najlepszy czas, aby zostać specjalistą Google Ads.

Dlaczego warto wybrać dowolny kurs Google Ads?

Google od czasu do czasu zmienia algorytmy, dzięki czemu użytkownicy muszą być na bieżąco z nim aktualizowani i wiedzieć, jak go uruchomić. W tym celu mogą się przydać kursy Google Ads, które obejmują wszystkie istotne aspekty umożliwiające użytkownikom poznanie nowych dodatków.

Mając to na uwadze, oto kilka najlepszych kursów online dla specjalistów Google Ads.

Najlepsze szkolenie Google Ads

Najlepsze szkolenie Google Ads: Zysk dzięki Pay Per Click to jeden z najpopularniejszych kursów w Udemy, który szczegółowo omawia certyfikację Google Ads i pomaga użytkownikom w przenoszeniu sprzedaży. Kurs obejmuje:

  • Codzienne wyszukiwania w Google związane z zarabianiem,
  • Wykorzystanie śledzenia konwersji dla kampanii reklamowych i określenie ich wartości,
  • Kierowanie spójnego ruchu na stronę docelową i witrynę
  • Zwiększenie sprzedaży i zwiększenie ruchu na stronie,
  • Remarketing odwiedzających i zatrzymywanie ich,
  • Usługi i produkty reklamowe online,
  • Oraz rozwijanie, tworzenie i optymalizowanie dochodowych kampanii.

Kurs obejmie wszystkie podstawy konfiguracji kont Google Ads, zrozumienia reklamy online, śledzenia konwersji, zalet słów kluczowych, testów A/B, śledzenia przychodów/sprzedaży/przesyłania formularzy, podnoszenia Wyniku Jakości i monitorowania skuteczności kampanii.

Jaki jest program tego kursu?

  • Wprowadzenie do Google Ads
  • Organizowanie grup reklam
  • Tworzenie i konfiguracja konta Google Ads
  • Słowa kluczowe w głębi
  • Napisz zabójcze reklamy
  • Struktura konta
  • Dynamika aukcji AdWords
  • Wykluczające słowa kluczowe
  • Rozwijanie i ulepszanie kampanii
  • Opłacalne strategie licytacji
  • Śledzenie zysków
  • Remarketing i korzystanie ze skryptów AdWords

Kto może wziąć udział w tym kursie?

Ten kurs jest idealny dla studentów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności marketingowe, specjalistów ds. marketingu w celu głębszego zrozumienia AdWords, właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększyć przychody, oraz przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać platformy reklamowe.

Kurs Google Ads (AdWords) – od początkującego do profesjonalisty

Nowy kurs Google Ads (AdWords) firmy Udemy – od początkującego do profesjonalnego to szczegółowy kurs dla profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć remarketing, sieć reklamową i wyszukiwanie. Kurs daje zrozumienie w:

  • Tworzenie profesjonalnych reklam graficznych i responsywnych,
  • Tworzenie kampanii AdWords w wyszukiwarce,
  • Tworzenie kampanii remarketingowych Google Ads o wysokim ROI,
  • Znajdowanie odpowiednich odbiorców na podstawie remarketingu, słów kluczowych lub zainteresowań,
  • Wybór odpowiedniej strategii ustalania stawek,
  • Zrozumienie wyników jakości,
  • Tworzenie kampanii reklamowych Google Ads,
  • oraz tworzenie profesjonalnych reklam tekstowych.

Kandydaci zrozumieją Google Ads, badanie słów kluczowych, jakość Google Ads, wynik wyszukiwania, szablony, reklamy YouTube, kampanie produktowe, kampanie remarketingowe itp.

Kurs jest idealny dla studentów, którzy chcą rozwijać profesjonalne umiejętności marketingowe, specjalistów od marketingu do tworzenia kampanii Google Ads, przedsiębiorców do kontrolowania wyników, właścicieli małych firm do tworzenia kampanii i początkujących, którzy chcą rozpocząć karierę zawodową.

Samouczek kursu Google AdWords

Jeśli chcesz nauczyć się tworzyć Google Ads od podstaw, dobrym punktem wyjścia jest Certyfikacja Google Ads Udemy – samouczek kursu Google AdWords. Początkujący nauczą się:

  • Aby tworzyć rozszerzenia informacji w witrynie i rozszerzenia objaśnień,
  • tworzenie i wyniki Google Ads,
  • Lokalizacja docelowa i harmonogram reklam.
  • Aby utworzyć rozszerzenie cen,
  • Rodzaje licytacji,
  • Aby utworzyć rozszerzenia wiadomości i rozszerzenia połączeń
  • Aby wybrać najlepszy typ dopasowania słów kluczowych,
  • Aby utworzyć rozszerzenia linków do podstron,
  • Oraz błędy, których należy unikać podczas pracy z dopasowywaniem słów kluczowych.

Pod koniec tego kursu początkujący będą tworzyć reklamy za pomocą słów kluczowych, rozszerzeń, reklam w wyszukiwarce, lokalizacji docelowych itp.

Google Ads dla początkujących

Google Ads dla początkujących Coursera to bezpłatny projekt z przewodnikiem, który pomoże tworzyć grupy reklam, konfigurować kierowanie na odbiorców, przeprowadzać badania słów kluczowych, prezentować praktyczne doświadczenia, uczyć się korzystania z narzędzi, tworzyć konto Google Ads i optymalizować kampanie, konfigurować kampanie , i tak dalej.

Jest to dwugodzinny kurs oparty na projektach, który pomaga uczniom zdobywać doświadczenie z prawdziwego życia. Kandydaci zagłębią się w internetową platformę reklamową Google – Google Ads, aby poznać najlepiej dopasowanych klientów dla firm i generować kwalifikowany ruch. Kandydaci rozwiną umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego, badania słów kluczowych, reklamy PPC i płatnej reklamy w wyszukiwarkach.

Kurs pomoże też tworzyć skuteczne i trafne reklamy, optymalizować kampanie reklamowe, konfigurować grupy reklam, ustawiać stawki, poruszać się po panelu Google Ads i generować konwersje. Eksperci przedstawią również narzędzia, ustawienia, strukturę kampanii i optymalizację kampanii.

Marketingowa specjalizacja cyfrowa

Marketing Digital Specialization jest dostępny na Coursera, aby pomóc profesjonalistom w nauce skutecznych narzędzi cyfrowych, umożliwiając im głębokie zanurzenie się w marketingu cyfrowym. Okładki oferują teoretyczno-praktyczną wiedzę na temat narzędzi marketingu cyfrowego, w tym Google AdWords. Kandydaci dowiedzą się:

  • Wdrażać, planować i monitorować strategie, które mogą działać dla firmy,
  • Koordynuj całościowe projekty,
  • Aplikuj, aby nauczyć się rzeczywistych projektów,
  • I podążaj za trendami z praktycznego zastosowania i krytycznej perspektywy.

Obejmuje łącznie pięć kursów, które obejmują:

  • Filar marketingu cyfrowego, który pomaga w opanowaniu technik, kryteriów strategicznych, celów, narzędzi, opracowywaniu strategii i identyfikowaniu głównych narzędzi.
  • Strategie mediów społecznościowych pomagają zdobywać wiedzę o sieciach społecznościowych w celu tworzenia strategii, technik i szczegółów kodu, takich jak statystyki, reklamy i strategie.
  • Reklama cyfrowa z Google Ads obejmująca techniki reklamy. Publikuje, tworzy i optymalizuje kampanie dla usług i produktów z narzędziami reklamowymi oraz praktyczną i teoretyczną znajomością narzędzi z sieciami reklamowymi i sieciami wyszukiwania.
  • Zautomatyzowany zakup mediów: reklama online w czasie rzeczywistym, aby zagłębić się w planowanie cyfrowe, widoczność i kupowanie wśród odbiorców, reklamy, dane itd.
  • Final Project – Specjalistyczny program w marketingu cyfrowym skupiający się na strategiach, celach, strategiach retargetingu, projektowaniu kampanii i kampanii Google AdWords.

Kurs pomoże początkującym lub profesjonalistom udoskonalić swoje umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego i reklamy w pracy nad perspektywami biznesowymi.

SkillShop Google Ads

Google SkillShop oferuje bezpłatne szkolenia online w ramach kursów opracowanych przez ekspertów ds. produktów Google. Programy certyfikacji zapewniają Analytics, Google Marketing Platform, Google Ads, Google AdMob, Google Ad Manager, Google Moja Firma, Waze i Authorized Buyers.

Certyfikacja Google Ads obejmowała kilka kursów dla początkujących, które demonstrują umiejętność optymalizacji i tworzenia kampanii, łączenia produktów z klientami podczas śledzenia ich podróży, uzyskiwania wyników za pośrednictwem platform reklamowych Google Video i YouTube oraz mierzenia skuteczności kampanii.

Dzięki temu kursowi kandydaci mogą zastosować zdobytą wiedzę w Google Ads. Pomaga im dotrzeć do klientów, opanować podstawy reklam displayowych Google lub je tworzyć, zarządzać lub tworzyć kampanie wideo, uruchamiać lub konfigurować programy zakupowe i tworzyć kampanie Discovery.

Na kursach Ekspertyza Google Ads początkujący zrozumieją, w jaki sposób menedżerowie kont lub stratedzy marketingowi mogą rozpocząć podróż lub osiągać wyniki, optymalizować wyniki w celu zwiększenia skuteczności, wyświetlać skuteczne reklamy na platformach oraz uzyskiwać wysoką jakość potencjalnych klientów online i realizować inne cele.

Kurs w wyszukiwarce Google Ads pomaga w tworzeniu kampanii i obejmuje podstawy. Obejmuje demonstracje reklamowe kampanii, rozwijanie działalności dzięki reklamom, docieranie do klientów z odpowiednim komunikatem, optymalizację kampanii w sieci wyszukiwania oraz najlepsze praktyki optymalizacji wyszukiwania, zwiększanie wydajności biznesowej i wyników kampanii.

Naucz się maksymalizować skuteczność swoich reklam

LinkedIn Learning oferuje kurs Dowiedz się, jak zmaksymalizować skuteczność swoich reklam, który pomaga kandydatom zrozumieć Google AdWords i doskonalić ich umiejętności. Prowadzone przez ekspertów samouczki wideo online pomagają profesjonalistom zagłębić się w Google AdWords.

Profesjonaliści mogą zacząć od zaawansowanych Google Ads, Essential Training i Pisania tekstów reklam. Wraz z tym obejmie zaawansowane SEO, PPC z Google Ads i strategie remarketingowe z Google Ads. Celem jest pomoc kandydatom w zrozumieniu podstaw Google Ads i rozpoczęciu kariery w terenie.

Złam kod, aby generować zyski

Złamanie kodu, aby generować stałe zyski z Google Ads w Data Driven to sposób na opanowanie Google Ads. Kurs pomaga kandydatowi zbudować konto i prowadzić kampanie reklamowe w celu zwiększenia ruchu. Pomoże w zwiększeniu konwersji za pomocą technik zarządzania i ograniczy marnotrawstwo wydatków na reklamy.

Kurs obejmuje:

  • Wprowadzenie do Google Ads Mastery z płatnym wyszukiwaniem, mistrzostwo Google Ads, przykazania zarządzania PPC.
  • Osiąganie dodatniego ROI dzięki danym PPC, strategiom, konkurencyjnym narzędziom badawczym, optymalizacji stawek i optymalizacji skuteczności konta.
  • Nawigacja w Google Ads w celu utworzenia pierwszej kampanii, konta Google Ads, ustawienia kampanii, nawigowania słów kluczowych, płatności, rozliczeń i administrowania kontem.
  • Działalność PPC obejmująca umowy PPC, przedstawicielstwa itp.
  • Google Ads działa przy użyciu słów kluczowych, grupy reklam, wyboru słów kluczowych, struktury kampanii, aukcji reklam, miliardów opcji, typów dopasowania słów kluczowych itp.
  • Certyfikacja Google Ads obejmująca podstawy i reklamę dla kandydatów.
  • Dodatkowy format kampanii Google Ads dla sieci zakupowej i reklamowej.

Kandydaci mogą również odkryć sposoby wykorzystania tanich i niewykorzystanych słów kluczowych w celu zwiększenia możliwości widoczności. Kurs obejmie plan tworzenia kampanii PPC, doświadczony reklamodawca zarządzający kontami Google Ads, budowanie kont, znajdowanie dochodowych możliwości reklamowych, reklamy w wyszukiwarce w Google i tworzenie kampanii.

Kompletny program Google AdWords Professional

Kompletny program SkillUp Google AdWords Professional obejmuje zrozumienie podstaw i zaawansowanych pojęć. Bezpłatny kurs online pomaga kandydatom w zrozumieniu kampanii Google Ads dzięki kilku narzędziom płatnych ogłoszeń organicznych. Pomaga w zwiększeniu sprzedaży dla biznesu za pomocą platformy. Kurs obejmie:

  • Wprowadzenie do AdWords, aby zrozumieć jego podstawy.
  • Struktura konta
  • Wskaźniki reklamowe
  • Rozszerzenie reklamy
  • Słowa kluczowe i typy dopasowania
  • Typy i ustawienia kampanii
  • Raporty AdWords
  • Stawki i modyfikatory stawek
  • Reklamy displayowe
  • Optymalizacja konta
  • AdWords w sieci reklamowej, w sieci wyszukiwania, reklamach wideo i mobilnych

13-godzinne lekcje wideo obejmują takie umiejętności, jak wynik jakości, AdWords, słowa kluczowe lub typy dopasowania, stawki lub modyfikatory stawek, dane reklamowe, kierowanie w sieci reklamowej, typy lub ustawienia kampanii oraz reklamy w wyszukiwarce lub rozszerzenia reklam.

Wniosek

Google Ads to nie tylko sposób na rozwój w Twojej karierze w marketingu cyfrowym, ale ma kilka zalet, które obejmują:

  • Poprawi to jakość twojego CV.
  • Kursy pomogą śledzić i mierzyć kampanie, aby pomóc Ci podejmować świadome i wnikliwe decyzje.
  • Pomoże to poszerzyć zasięg reklamowy, zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, zaangażowania i zamówień.
  • Certyfikacja Google AdWords pomoże w ulepszaniu i optymalizacji kampanii.

W dzisiejszym świecie Google AdWords jest korzystny dla małych i dużych firm online, offline. Stanowią integralną część marketingu cyfrowego, który dotyka wszystkich istotnych obszarów za pomocą projektów na żywo i studiów przypadków.

Dlatego specjaliści Google AdWords muszą rozumieć narzędzia, konfigurowanie kont reklamowych kampanii, pojęcia takie jak Wynik Jakości czy Badanie Słów Kluczowych, efektywne rozliczanie, monitorowanie, budżetowanie i reklama PPC. Kursy te pomogą specjalistom zdobyć różne techniki, umiejętności i koncepcje marketingowe.

Przeczytaj więcej na kursach online, aby dowiedzieć się więcej o marketingu cyfrowym Full Stack.

Chcesz usunąć fałszywe kliknięcia ze swoich kampanii PPC? Te narzędzia mogą pomóc.