Jak zwrócić pieniądze za aplikację na iOS kupioną przez przypadek

Przypadkowych zakupów łatwo dokonać na ekranie dotykowym. Możesz nie wiedzieć, gdzie przypadkowo dotknąłeś ekranu. Istnieje również ryzyko, że pobierzesz fałszywe i / lub fałszywe aplikacje. Chociaż fałszywe lub podrobione aplikacje to głównie problem ze sklepem Android i Google Play, sklep z aplikacjami iOS nie jest na to odporny. Przykładem; the Apple subreddit ma wątek w fałszywej aplikacji Cuphead, którą pobierają użytkownicy. Jeśli jesteś jednym z nielicznych, którzy kupili fałszywą aplikację lub przypadkowo kupiłeś inne fałszywe aplikacje, możesz otrzymać zwrot pieniędzy. Oto jak zwrócić aplikację na iOS.

Zwrot kosztów aplikacji na iOS

Jeśli przypadkowo kupiłeś aplikację, musisz ją otworzyć co najmniej raz, zanim będziesz mógł ubiegać się o zwrot pieniędzy. Otwórz aplikację, pozwól na załadowanie ekranu powitalnego i gotowe.

Następnie odwiedź Apple zgłasza problem i zaloguj się przy użyciu tego samego Apple ID, którego użyłeś do zakupu aplikacji. Przejdź do karty Aplikacje i kliknij przycisk „Zgłoś problem” obok aplikacji, którą chcesz zwrócić. Aplikacja pojawi się dopiero po zakończeniu pobierania, więc jeśli w połowie pobierania zdasz sobie sprawę, że dokonałeś złego zakupu, nadal powinieneś pozwolić aplikacji zakończyć pobieranie. Jeśli aplikacji nadal nie ma na tej liście, otwórz ją na swoim urządzeniu i pozostaw otwartą przez maksymalnie pięć minut.

Po kliknięciu przycisku „Zgłoś problem” pojawi się lista opcji umożliwiających opisanie problemu. Wybierz opcję „Nie chciałem kupić tego przedmiotu” i wpisz coś podobnego w polu opisu poniżej. Kliknij Prześlij, a firma Apple zwróci pieniądze za zakup w ciągu 5-7 dni roboczych.

Ostrzeżenia

Zalecamy jak najszybsze zgłoszenie problemu z przypadkowym zakupem. Apple najprawdopodobniej rozpatrzy wnioski o zwrot pieniędzy na wypadek, gdyby ktoś próbował zagrać w system. Jeśli grasz w grę przez długi czas, a następnie próbujesz uzyskać zwrot pieniędzy, Apple nie zamierza współpracować i nie powinien.

Możesz też mieć problemy ze zwrotem środków za kilka aplikacji jednocześnie. W takim przypadku najlepiej porozmawiać z pomocą techniczną Apple na czacie, a oni będą w stanie rozwiązać problem za Ciebie. Zauważysz, że nie wszystkie zakupy aplikacji pojawiają się na stronie Zgłoś problem. Dzieje się tak, ponieważ istnieje ograniczenie dotyczące tego, jak daleko wstecz można automatycznie zgłaszać problemy z aplikacją. Jeśli chcesz zgłosić problem dotyczący znacznie starszego zakupu (płatnego lub bezpłatnego), musisz skontaktować się ze Wsparciem Apple. To nie działa w przypadku aplikacji, które podałeś.