ConvertKit kontra Mailchimp – która platforma ma przewagę?

Marketing e-mailowy jest w dalszym ciągu bardzo skutecznym sposobem bezpośredniej komunikacji firm z konsumentami. Można go dostosować do zachowań, zainteresowań i danych demograficznych odbiorcy, z czasem wzmacnia więzi i buduje pewność siebie.

Dopracowana kampania e-mail marketingowa może znacznie zwiększyć konwersję ruchu w witrynie i zwiększyć przychody. Dodatkowo dostarcza przydatnych informacji do optymalizacji przyszłych kampanii. Dlatego skuteczność tych kampanii zapewnia znaczny zwrot z inwestycji.

ConvertKit i Intuit MailChimp to dwie renomowane platformy e-mail marketingu, które są bardzo skuteczne w konwersji klientów. Platformy te mogą mieć duży wpływ na skuteczność Twojej kampanii e-mail marketingu. Jednak wybór odpowiedniej platformy do marketingu e-mailowego wymaga głębokiego przemyślenia.

W tym artykule przyjrzymy się, jak ConvertKit i Intuit MailChimp pomagają firmom w generowaniu potencjalnych klientów. Następnie porównamy te dwie platformy w oparciu o kilka istotnych kryteriów.

Zestaw konwertujący

ConvertKit to znane i łatwe w użyciu narzędzie do marketingu e-mailowego, które specjalizuje się w obsłudze małych i średnich firm. Poza tym pomaga twórcom treści i blogerom skoncentrować się więcej na tworzeniu, a mniej na narzędziach. Zaawansowana opcja zarządzania listą e-mailową, możliwości automatyzacji i uporządkowana konstrukcja wyróżniają ją na tle innych platform.

Ponadto ConvertKit może poszczycić się znakomitym rekordem dostaw wynoszącym 98% i pozytywną reputacją wśród dostawców poczty e-mail. Oznacza to, że dostarczone przez Ciebie e-maile trafią do skrzynki pocztowej Twojego klienta. Krótko mówiąc, ConvertKit pomaga organizacjom wykorzystać nowe możliwości, łącząc oprogramowanie do marketingu e-mailowego, narzędzia do automatyzacji i rozwiązania dotyczące lejka sprzedaży.

Oto kilka godnych uwagi funkcji ConvertKit, które pomagają firmom generować więcej potencjalnych klientów:

#1. Dostosowane formularze zgody i strony docelowe

Jeden z głównych sposobów Zestaw konwertujący pomaga firmom w generowaniu potencjalnych klientów poprzez oferowanie łatwo konfigurowalnych stron docelowych i formularzy zgody na e-mail. Możesz dostosować te formularze, aby odzwierciedlały ton i istotne elementy Twojej marki. Tym samym wzrośnie atrakcyjność Twojej marki w oczach potencjalnych subskrybentów.

#2. Bezbłędna integracja

ConvertKit bezproblemowo łączy się z szeregiem aplikacji i platform innych firm, które generują potencjalnych klientów z poziomu ich obecnych systemów. Zapewnia to płynny proces tworzenia potencjalnych klientów w powiązaniu ze stronami internetowymi, platformami eCommerce i oprogramowaniem do generowania leadów. Dzięki synchronizacji danych i automatyzacji działań opartej na zachowaniach użytkowników organizacje mogą zwiększyć swoje możliwości dotarcia do potencjalnych klientów.

#3. Pełna automatyzacja

Jedną z głównych zalet ConvertKit jest automatyzacja. Narzędzie umożliwia firmom tworzenie zautomatyzowanych sekwencji e-maili w celu dostarczania potencjalnym klientom informacji dostosowanych do ich zainteresowań, zachowań lub interakcji z marką. Ta dostosowana do indywidualnych potrzeb strategia zwiększa komunikację, rozwija zaufanie i ostatecznie prowadzi do płacących klientów.

#4. Dogłębna analiza

Korzystając z ConvertKit, otrzymasz także przydatne statystyki i raporty, które pomogą Ci monitorować skuteczność Twoich działań marketingowych. Otrzymasz kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), wskaźniki otwarć, współczynniki klikalności, wzrost liczby subskrybentów i wiele więcej. Dzięki temu będziesz mógł zoptymalizować strategie ulepszania treści i działań generujących leady.

Intuicyjny MailChimp

W dziedzinie e-mail marketingu Intuit MailChimp jest znaczącym graczem obsługującym szerokie grono klientów. Od wielkich korporacji po start-upy — zarządza wieloma e-mailami za pomocą szeregu możliwości analitycznych i silnych narzędzi technicznych. Jest to doskonałe źródło informacji dla start-upów i małych przedsiębiorstw z ograniczonym budżetem.

Dzięki Intuit MailChimp możesz tworzyć, wdrażać i oceniać kampanie i promocje e-mailowe. Możesz zarządzać subskrybentami, tworzyć spersonalizowane raporty, śledzić współczynniki klikalności i gwarantować przejrzystość kampanii. Co więcej, otrzymasz możliwość stworzenia własnego szablonu w oparciu o konkretne potrzeby lub wybrania spośród wielu wstępnie zaprojektowanych szablonów.

Oto kilka rozbudowanych funkcji Intuit MailChimp, które generują więcej potencjalnych klientów:

#1. Możliwość dostosowania dzięki wzmocnieniu AI

Intuit MailChimp jest wyjątkowy, ponieważ zapewnia więcej opcji konfigurowalnych niż jego rywale. Użytkownicy nie muszą posiadać dużych umiejętności w projektowaniu, aby wygenerować angażujące e-maile, ponieważ dostępnych jest około 100 szablonów tematycznych. Te szablony służą do biuletynów, e-maili powitalnych, przypomnień i wielu innych.

Dołączone szablony o strukturze szkieletowej umożliwiają rozpoczęcie od zera i modyfikowanie ich w celu dostosowania do własnych wymagań. Co więcej, kreatywna pomoc oparta na sztucznej inteligencji (niedawno dodana) jest szczególnie przydatna w przypadku standardowych planów marketingowych i wyższych.

Funkcje sztucznej inteligencji automatyzują dostosowywanie marki i stosują niezbędne elementy projektu do niestandardowych szablonów. Kategorie opierają się na kategoriach takich jak ogłoszenia, funkcje produktów i biuletyny.

#2. Wszechstronne możliwości testowania

Intuit MailChimp posiada szeroką gamę funkcji testów A/B, które pozwalają użytkownikom testować nie tylko tematy, ale także nazwy nadawców, treść wiadomości e-mail, zdjęcia i najlepszy moment wysłania w celu zwiększenia efektywności kampanii.

#3. Raportowanie za pomocą AI Insights

Jeśli chodzi o raportowanie i analizy, raportowanie Intuit MailChimp przewyższa inne platformy. Oferuje konfigurowalne analizy i monitorowanie oparte na sztucznej inteligencji, dostępne na wszystkich poziomach subskrypcji. Za pośrednictwem płatnych subskrybentów otrzymasz raporty porównawcze, które umożliwiają szczegółową analizę wielu kampanii.

#4. Rozbudowane opcje integracji

Inuit MailChimp wyprzedza konkurencję dzięki 300 natywnym integracjom. Umożliwia mocne przypadki użycia, takie jak tagowanie odpowiedzi w formularzu Wpisz i Kreator podróży klienta Shopify.

Porównajmy teraz te dwie platformy w oparciu o kilka kluczowych kryteriów

ConvertKit kontra Intuit MailChimp

Chociaż ConvertKit i Intuit MailChimp są dobrze znane z przyjaznych dla użytkownika interfejsów i doświadczeń, każdy z nich oferuje również unikalne korzyści. Jednak posiadanie najczęściej używanych lub typowych funkcji i opcji bezpośrednio na wyciągnięcie ręki sprawia, że ​​narzędzie jest lepsze.

Kryteria ConvertKitIntuit Interfejs użytkownika i doświadczenie MailchimpProsty i intuicyjny, przyjazny dla użytkownika interfejs.Przyjazny dla użytkownika, intuicyjny interfejs, w tym funkcje przeciągania i upuszczania.FunkcjeSzereg narzędzi do automatyzacji marketingu.Różne funkcje, w tym automatyzacja, zarządzanie odbiorcami i nie tylko.Tworzenie kampanii e-mailowychPrzeciągnij- narzędzie do tworzenia i upuszczania e-maili i kampanii. Łatwiejsza opcja „przeciągnij i upuść” przy tworzeniu e-maili i kampanii. Opcje dostosowywania. Opcje dostosowywania formularzy i stron docelowych. Dostosowywanie formularzy, stron docelowych i szablonów e-maili. Możliwości testowania A/B. Ograniczone do A/B. możliwości testowania tylko tematów.Testowanie A/B jest dostępne dla tematów, czasów wysyłania, treści i nie tylko.AnalitykaPodstawowe analizy ze współczynnikami otwarć, współczynnikami kliknięć i nie tylko.Kompleksowe analizy, w tym współczynniki otwarć, współczynniki kliknięć i zaawansowane statystyki .Możliwości automatyzacjiProste, intuicyjne i wydajne opcje automatyzacji.Szereg opcji automatyzacji, w tym gotowe szablony sekwencji e-maili.Obsługa klientaPomoc przez e-mail i czat w określonych godzinach, od poniedziałku do piątku.Pomoc przez e-mail 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; pomoc telefoniczna dostępna dla użytkowników planu Premium.Plany cenoweOferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny; ceny różnią się w zależności od liczby abonentów. Oferuje bezpłatny plan z ograniczonymi funkcjami; Ceny ustalane są na podstawie liczby abonentów posiadających różne płatne plany.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Interfejs użytkownika

Interfejs użytkownika ConvertKit łączy w sobie proste, proste funkcje z odrobiną złożoności. Szczególnie w przypadku stosunkowo prostych operacji, takich jak tworzenie procesów, dostępnych jest kilka przycisków zapewniających wskazówki. Ponieważ są one ukryte na platformie, zlokalizowanie takich funkcji, jak segmenty i raporty, może być nieco trudne.

Godną uwagi cechą ConvertKit jest jego charakterystyczna terminologia, która na początku może stanowić wyzwanie dla nowych użytkowników. Słowo „Automatyzacja” odnosi się do elastycznych procesów, natomiast „Sekwencje” służy do reprezentowania automatycznych wiadomości e-mail. Co więcej, ConvertKit używa „transmisji”, zamiast po prostu nazywać je „e-mailami”.

Z drugiej strony Intuit MailChimp wyróżnia się równoważeniem prostoty i siły dzięki przyjaznemu interfejsowi i narzędziu do tworzenia wiadomości e-mail. Zapewnia znaczną swobodę projektowania w prostych opakowaniach. Za pomocą jednego kliknięcia użytkownicy mogą dodawać do swoich e-maili różnorodne funkcje, w tym tekst, obrazy, przyciski udostępniania, filmy, logo i stopki.

Korzystając z funkcji przeciągania i upuszczania, użytkownicy mogą po prostu przenosić i organizować komponenty w szablonie wiadomości e-mail. Wybór docelowego odbiorcy, wyznaczenie nadawcy, utworzenie tematu, utworzenie wiadomości e-mail i jej wysłanie odbywa się sekwencyjnie. Dlatego większość blogerów i nowicjuszy preferuje Intuit MailChimp do tworzenia swoich kampanii e-mailowych.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Funkcje

ConvertKit oferuje prosty edytor poczty e-mail wraz ze celowo ograniczonym wyborem motywów. Dzięki temu edytowanie wiadomości e-mail jest łatwiejsze w porównaniu z innymi platformami, na których priorytetem jest treść, a nie fantazyjny projekt.

Ponieważ jednak edytor nie zawiera funkcji takich jak sprawdzanie pisowni, sprawdzanie linków, podgląd czy ustawienia dostarczalności wiadomości e-mail, będziesz musiał ręcznie zweryfikować swoje wiadomości e-mail pod kątem błędów.

Segmentacja i zarządzanie subskrybentami to obszary, w których ConvertKit naprawdę przoduje. To kompleksowa analiza obejmująca kluczowe parametry. Na przykład łączna i nowa liczba subskrybentów, współczynnik otwarć i kliknięć, historia zakupów i źródła pozyskiwania. Informacje te pozwalają uzyskać wgląd w zachowanie klientów.

Ze względu na dużą elastyczność funkcji segmentacji możesz definiować odrębne kategorie klientów według szeregu kryteriów, w tym danych demograficznych, historii zakupów i daty subskrypcji.

Jednak Intuit MailChimp wyróżnia się edytorem poczty e-mail, który jest zarówno bogaty w funkcje, jak i łatwy w użyciu. Interfejs „przeciągnij i upuść” sprawia, że ​​tworzenie estetycznie atrakcyjnych wiadomości e-mail jest wyjątkowo proste. Możesz spersonalizować swoje e-maile, po prostu dodając preferowane teksty, obrazy i linki do sieci społecznościowych. Ponadto otrzymasz opcję komentarzy, która pozwala na zaangażowanie użytkowników i wkład.

Intuit MailChimp oferuje również doskonałe funkcje segmentacji wykorzystujące uczenie maszynowe. Generuje dynamiczne kategorie na podstawie tendencji klientów do wykupu i ich potencjalnych wydatków.

ConvertKit vs. Intuit MailChimp: Tworzenie kampanii e-mailowych

Dzięki ConvertKit tworzenie wiadomości e-mail jest przyjemnością dzięki edytorowi, który pozwala sprawdzić wygląd wiadomości e-mail, gdziekolwiek jesteś. jest to znane jako edycja „To, co widzisz, jest tym, co dostajesz” (WYSIWYG). Będziesz mieć możliwość wprowadzenia podstawowych zmian w rozmiarze czcionki, kolorze i wyrównaniu. Można także dołączać pliki i obrazy.

Jeśli chcesz bardziej wyrafinowanego dostosowania lub skomplikowanego układu, musisz zmienić kod HTML wiadomości e-mail. Nie martw się, jeśli nie jesteś dobry w HTML-u, ponieważ otrzymasz trzy proste szablony, które pomogą Ci uporządkować wiadomości e-mail. Szablony te są tekstowe i nazywane są „punktem wyjścia”

Dzięki ConvertKit możesz także wysyłać jednorazowe e-maile do podzbioru swojej listy lub do całej listy e-mailowej. Ta funkcja tworzenia wiadomości e-mail jest bardzo pomocna, gdy chcesz wysyłać ogłoszenia, biuletyny lub e-maile promocyjne. Co więcej, możesz utworzyć sekwencję e-maili, która będzie wysyłana automatycznie w miarę upływu czasu. Pomaga to w budowaniu kanałów sprzedaży, sekwencji powitalnych i kursów e-mailowych.

Intuit MailChimp oferuje estetyczny interfejs, który usprawnia proces dostosowywania i generowania wiadomości e-mail. Otrzymasz 14 gotowych układów, które są starannie przygotowane z tekstu, obrazów i bloków nagłówków.

Wszystkie te elementy są wstępnie rozmieszczone dla większej wygody. Możesz także personalizować tekst i zmieniać elementy, takie jak czcionki, kolory i obrazy, zgodnie ze swoją marką.

Jeśli chcesz wykazać się większą kreatywnością, zapoznaj się z 80 motywami dostępnymi w Intuit MailChimp. Motywy te są dobrze zaprojektowane i zawierają lukratywne czcionki, kolory i obrazy tła.

Edytor „przeciągnij i upuść” sprawia, że ​​tworzenie treści jest proste i proste. Jeśli masz minimalne doświadczenie w projektowaniu i chcesz zacząć od zera, specjalne bloki tego edytora umożliwiają łatwiejszą edycję i dostosowywanie układu.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Opcje dostosowywania

ConvertKit zawiera 50 szablonów do tworzenia wiadomości e-mail, stron docelowych i formularzy. Chociaż opcje dostosowywania są nieco ograniczone, skupiają się bardziej na treści, a nie na projekcie. Poza tym przejrzysty i pozbawiony bałaganu edytor pozwala skupić się bardziej i precyzyjnie opracować wiadomość.

W ConvertKit zbudowanie formularza jest naprawdę proste. Musisz tylko wybrać szablon, zdecydować, czy ma być prezentowany w formie wbudowanej, modalnej czy wsuwanej, a także zmienić przyciski, pola, czcionki, kolory i komunikaty o powodzeniu. Po modyfikacji możesz szybko uzyskać kod w formacie HTML lub JavaScript, podać link lub zintegrować go poprzez WordPress lub Unbounce.

Proces generowania formularzy za pomocą Intuit MailChimp może być nieco trudniejszy w użyciu niż w przypadku ConvertKit. Na przykład, gdy utworzysz osadzony formularz, zostaniesz przekierowany na inną stronę, gdzie możesz skopiować i wkleić kod do swojej witryny. Aby wprowadzić zmiany w tym formularzu, musisz przejść do osobnej strony, aby uzyskać dostęp do narzędzia do tworzenia formularzy.

Z drugiej strony formularze wyskakujące zapewniają niezależny interfejs edycyjny, w którym można zmieniać pola formularza, projektować i tworzyć wymagany kod.

Tworzenie stron docelowych jest stosunkowo prostszym zadaniem. W Intuit MailChimp dostępnych jest dziewięć układów stron docelowych, których personalizacja polega na przeciąganiu i upuszczaniu. Jeśli wybierzesz szablon układu zawierający formularz, możesz łatwo zmodyfikować formularz i jego pola za pomocą edytora.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: możliwości testów A/B

Funkcja testów A/B ConvertKit koncentruje się na tematach wiadomości e-mail. Umożliwia wysłanie wybranej części odbiorców dwóch e-maili o identycznej treści, ale z różnymi tematami. W ten sposób większość Twoich subskrybentów otrzyma tematy, które mają najwyższy współczynnik otwarć.

Należy pamiętać, że o zwycięskim temacie decyduje sam współczynnik otwarć, pomijając współczynnik klikalności. Jednak ta prosta metoda nie zapewni pełnego obrazu zaręczyn.

Niemniej jednak Intuit MailChimp wyróżnia się kompleksowymi funkcjami testów A/B. Oprócz tematów możesz przetestować inne ważne elementy, takie jak nazwa nadawcy, godzina wysłania, a nawet treść wiadomości e-mail. Dzięki tak szerokiej gamie możliwości istnieje większa elastyczność i potencjał optymalizacji.

Bardziej wyrafinowaną metodę ustalania zwycięskiej wersji udostępnia także Intuit MailChimp. Pozwala zdefiniować własne standardy w zależności od preferencji lub podejmuje zautomatyzowaną decyzję na podstawie szeregu wskaźników zaangażowania. Na przykład współczynnik otwarć, współczynnik kliknięć lub całkowity dochód firm zajmujących się handlem elektronicznym

Chociaż testy A/B nie są uwzględnione w bezpłatnym planie Intuit MailChimp, dają one klientom premium cenne narzędzie do poprawy efektywności poczty e-mail. Mogą dostosować różne funkcje, co prowadzi do większego zaangażowania i wyników.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Analityka

ConvertKit oferuje bardzo proste i łatwe do zrozumienia dane analityczne. Ale możesz potrzebować więcej danych, jeśli chodzi o niuanse i specyfikę. Na tej platformie nie ma dedykowanej sekcji raportów. Dlatego musisz przeglądać każdy e-mail lub sekwencję osobno, aby zobaczyć odpowiednie raporty.

Dostępne punkty danych obejmują współczynniki klikalności, wskaźniki rezygnacji z subskrypcji, wskaźniki otwarć i kliknięte linki. Platformy te nie oferują jednak dokładnych informacji, które marketerzy e-mailowi ​​mogliby uznać za przydatne. Nie otrzymasz więc takich danych, jak mapy ciepła kliknięć, współczynniki odrzuceń i dane regionalne.

Kolejną drobną irytacją jest to, że nie można zmieniać nazw wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej, co utrudnia ich rozróżnienie, jeśli wysłałeś identyczne wiadomości e-mail do wielu odbiorców.

Intuit MailChimp podnosi konkurencję, dostarczając szeroką gamę raportów, które z pewnością zrobią na Tobie wrażenie. Obejmuje to dokładne zrozumienie wydajności Twojej poczty e-mail. Oprócz standardowych statystyk wydajności zapewnia szerokie dane, które obejmują wskaźniki społecznościowe, współczynniki otwarć oparte na lokalizacji, mapy kliknięć, wydajność w oparciu o domeny, wydajność godzinową, a nawet transakcje eCommerce.

Sukces Twojej kampanii jest również porównywany ze średnimi w branży współczynnikami otwarć i kliknięć, współczynnikami odrzuceń, a nawet otrzymanymi skargami. To bogactwo danych pozwala kompleksowo zrozumieć Twój marketing e-mailowy i jego porównanie z normami branżowymi.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: możliwości automatyzacji

ConvertKit oferuje różne rozwiązania automatyzacji, które mają na celu uproszczenie działań marketingowych. Istnieją gotowe szablony, które pomogą Ci łatwo kontrolować sekwencję automatyzacji i wizualnie ją odpowiednio przedstawić. Co więcej, narzędzie do tworzenia przeciągnij i upuść ułatwia tworzenie kampanii marketingowych i kolejnych wiadomości e-mail.

ConvertKit oferuje szeroką gamę gotowych szablonów dla dobrze znanych sekwencji, takich jak premiery produktów i odzyskiwanie po porzuceniu koszyka. Poza tym ich kreator sekwencji wykresów przeprowadzi Cię przez proces krok po kroku.

Nie potrzebujesz więc żadnej wiedzy technicznej, aby zautomatyzować sekwencje e-maili. Ponieważ kreator sekwencji jest wizualny, możesz precyzyjnie prześledzić podróż klienta. Łatwiejsze staje się więc uzyskanie informacji o lejku sprzedażowym.

Tymczasem Intuit MailChimp zapewnia opcje automatyzacji, w których poziom dostępu różni się w zależności od wybranego pakietu. Zaawansowane funkcje automatyzacji są dostępne wyłącznie w planie Premium. Ale dzięki planowi standardowemu możesz tworzyć podróże klientów i oszczędzać czas.

Znalezienie narzędzia do automatyzacji w Intuit MailChimp może być pewnym wyzwaniem, ale tworzenie zautomatyzowanych sekwencji e-maili jest raczej proste. Tę funkcję znajdziesz w Kampanie > Utwórz kampanię > E-mail > Automatycznie. Po jego zlokalizowaniu możesz stworzyć wiele serii takich jak sekwencje wprowadzające, powitalne czy informacyjne.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Obsługa klienta

Zarówno ConvertKit, jak i Intuit MailChimp oferują godne pochwały opcje wsparcia. Z obiema platformami można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej i czatu, który jest dostępny tylko w normalnych godzinach pracy. Obie usługi oferują proste i pomocne odpowiedzi wraz z właściwymi wskazówkami. Poza tym otrzymasz informacyjne bazy wiedzy jako narzędzia do samodzielnej nauki.

Jedna godna uwagi zaleta Obsługa ConvertKita polega na tym, że użytkownicy mogą uzyskać pomoc z dowolnego ekranu aplikacji. Jednak ConvertKit nie zapewnia pomocy telefonicznej ani całodobowej obsługi, tak jak robi to Intuit MailChimp.

Pomoc e-mailowa i czat na żywo są dostępne dla wszystkich planów z Intuit MailChimp od 8:00 do 20:00 czasu wschodniego, pięć dni w tygodniu. W weekendy i w nocy zapewniana jest ograniczona pomoc. Klienci posiadający plan Essential lub wyższy mogą uzyskać całodobową pomoc e-mailową.

Jednak dla użytkowników z planami Essential i wyższymi czat na żywo jest dostępny przez całą dobę. Wszyscy klienci premium otrzymają wsparcie telefoniczne.

ConvertKit kontra Intuit MailChimp: Plany cenowe

Chociaż istnieje niewielka różnica w cenie, zarówno ConvertKit, jak i Intuit MailChimp oferują świetne usługi. Obie platformy zostały zaprojektowane tak, aby odpowiadały różnym potrzebom i obie zapewniają fantastyczną wartość w stosunku do tego, co oferują.

ConvertKit zapewnia trzy skrupulatnie zaprojektowane plany cenowe:

  • Plan bezpłatny: może pomieścić do 1000 subskrybentów, co jest idealne dla początkujących.
  • Plan twórcy: można obsłużyć do 300 subskrybentów za niski miesięczny koszt wynoszący 9 USD (płatny rocznie).
  • Plan Creator Pro: oferuje jeszcze bardziej zaawansowane funkcje i jest dostępny dla maksymalnie 300 abonentów1. Zaczyna się od 25 dolarów miesięcznie (płatne rocznie).

Z drugiej strony Intuit MailChimp oferuje szereg plany cenowe do wybrania z:

  • Darmowy plan: to świetny punkt wyjścia, który może pomieścić do 500 kontaktów.
  • Plan Essential: Ten plan zaczyna się od zaledwie 13 USD (obecnie 6,50 USD) miesięcznie i jest idealny do obsługi 500 kontaktów i rozwijania firmy.
  • Plan standardowy: kosztuje 20 USD (obecnie 10 USD) miesięcznie i oferuje funkcje dla szerszego grona odbiorców.
  • Plan premium: kosztuje 350 USD (obecnie 175 USD) miesięcznie, co jest idealne dla osób o dużych potrzebach.

Jak widać, każdy pakiet oferowany przez obie platformy posiada ogromną funkcjonalność. Na przykład strony docelowe Infinite, formularze, transmisje, tagowanie odbiorców i segmentacja.

Obie platformy zapewniają, że ich produkt spełnia Twoje unikalne wymagania. Jednak uzyskanie pewnych zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne sekwencje wiadomości e-mail, narzędzia do tworzenia automatyzacji wizualnej, łączniki innych firm i dodatkowi członkowie zespołu, zależy od planu. Należy pamiętać, że dokładne koszty mogą się zmieniać w zależności od liczby kontaktów lub abonentów, co zapewnia elastyczność i skalowalność.

Końcowe przemyślenia

ConvertKit i Intuit MailChimp to dwaj gracze wagi ciężkiej w świecie marketingu e-mailowego. ConvertKit odzwierciedla swoją prostotę wraz z intuicyjnym interfejsem, koncentrując się na kluczowych funkcjach skutecznych kampanii e-mail marketingowych. Tymczasem Intuit MailChimp zaspokaja różne wymagania biznesowe dzięki różnorodnym planom wyposażonym w niezawodne funkcje i możliwości dostosowywania.

Moim zdaniem Intuit MailChimp jest pełen wyjątkowych funkcji, które w pewnym stopniu przewyższają ConvertKit. Mogli jednak zaktualizować poprzednie funkcje i uczynić je bardziej przyjaznymi dla użytkownika, zamiast tylko dodawać nowe funkcje.

Jednak wybór pomiędzy ConvertKit i Intuit MailChimp zależy od pożądanego poziomu personalizacji, budżetu i wyjątkowych wymagań firmy. Dlatego przed wyborem poświęć chwilę na ocenę swoich unikalnych potrzeb i wymagań.

Możesz także sprawdzić Mailchimp vs. SendGrid: które narzędzie do marketingu e-mailowego jest dla Ciebie najlepsze.