Kalendarze online i aplikacje kalendarza, które mogą łączyć się i synchronizować z usługą online, mają kilka zalet; Twoje ważne wydarzenia, terminy, rocznice i spotkania są zawsze zaznaczane i archiwizowane, możesz łatwo udostępniać kalendarze innym osobom, a także używać kalendarza do wysyłania i odbierania zaproszeń na nadchodzące wydarzenia.
Aplikacje i usługi inteligentnego kalendarza, takie jak Outlook, Kalendarz Google i Kalendarz Apple, zaznaczają wszystkie te pola. To inteligentne usługi, których możesz używać do zarządzania zaproszeniami i wysyłania ich. Zaproszenia pominą zwykłą skrzynkę odbiorczą i zamiast tego zostaną wysłane do aplikacji, w której zaproszona osoba może je zaakceptować (lub odrzucić) i dodać do swojego kalendarza.
Spis treści:
Twoja odpowiedź na zaproszenie nie może zostać wysłana
Kalendarz iCloud, który działa za pośrednictwem aplikacji Kalendarz na iOS i macOS, może wysyłać zaproszenia e-mail do innych użytkowników korzystających z urządzenia Apple. Zaproszeniami można zarządzać w tych aplikacjach, a gdy użytkownik przyjmie lub odrzuci zaproszenie, jego odpowiedź jest automatycznie wysyłana do osoby zaproszonej.
Jak naprawić zaproszenie do kalendarza, którego nie można wysłać (PEŁNY PRZEWODNIK)
Jeśli próbujesz odpowiedzieć na zaproszenie otrzymane w Kalendarzu na telefonie iPhone, iPadzie lub komputerze Mac i widzisz komunikat Nie można wysłać odpowiedzi na zaproszenie, wypróbuj poniższe rozwiązania.
1. Przełącz kalendarz w iCloud
Jeśli nie można wysłać odpowiedzi na zaproszenie, a próbowałeś wysłać je kilka razy, możliwe, że wystąpił problem z iCloud. iCloud rzadko się wyłącza, ale czasami ma problemy z synchronizacją z urządzeniami.
Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Stuknij swoje imię i nazwisko / Apple ID u góry.
Dotknij iCloud.
Wyłącz kalendarz.
Poczekaj co najmniej pięć minut.
Włącz Kalendarz.
Odpowiedz na zaproszenie w aplikacji Kalendarz.
2. Usuń i dodaj konto do Kalendarza
Aplikacja Kalendarz współpracuje z iCloud, ale działa również z innymi usługami kalendarza, takimi jak Exchange firmy Microsoft i Kalendarz Google. Spróbuj usunąć konto iCloud, a następnie dodaj je z powrotem.
Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Przewiń w dół i kliknij Kalendarz.
Stuknij Konta i wybierz iCloud.
Stuknij Wyloguj się u dołu.
Uruchom ponownie iPhone’a.
Dodaj z powrotem konto iCloud.
Powtórz te czynności dla innych kont dodanych do Kalendarza.
3. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje iOS
Apple nie zmusza użytkowników do aktualizacji do następnej / najnowszej wersji, ale zwykle nie musi. Urządzenia z systemem iOS mają jedne z najwyższych współczynników aktualizacji, dlatego Apple nie musi naciskać użytkowników. To powiedziawszy, przestarzała wersja iOS może być odpowiedzialna za nieudaną odpowiedź na zaproszenie, zwłaszcza jeśli została wydana poprawka bezpieczeństwa.
Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Wybierz Ogólne> Aktualizacja oprogramowania.
Sprawdź i zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje.
Wyślij odpowiedź na zaproszenie kalendarza po zainstalowaniu aktualizacji.
4. Uruchom ponownie iPhone’a
Jeśli Twoja odpowiedź na zaproszenie została wysłana, ale nadal widzisz komunikat Twoja odpowiedź na zaproszenie nie może zostać wysłana, uruchom ponownie iPhone’a. Prawdopodobnie jest to problem z jedną z usług na urządzeniu, a ponowne uruchomienie może pomóc w jego naprawieniu.
Zaproszenia z kalendarza nie zostały wysłane, można je naprawić
Twoja odpowiedź na zaproszenie nie może zostać wysłana może wskazywać na problem z twoim urządzeniem podczas próby połączenia się z serwerami Apple. Jest to rzadkie, ale może się zdarzyć.
Poczekaj chwilę, aby sprawdzić, czy problem samoczynnie zniknie, jeśli powyższe rozwiązania nie przyniosą żadnego skutku. Jeśli jest to błąd w systemie operacyjnym, będziesz musiał poczekać, aż Apple wprowadzi poprawkę.