Jak wyróżnić reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google w przeglądarce Chrome

Google jest najpopularniejszą i najczęściej używaną wyszukiwarką od ponad dekady. Jeśli używasz go tak długo lub dłużej, możesz przypomnieć sobie niektóre zmiany w projekcie, które przeszła strona wyników wyszukiwania. Jedną z istotnych zmian, które wprowadzono, było zwiększenie liczby reklam i nadanie im bardziej „naturalnego” wyglądu, tj. Rzeczywistego wyniku wyszukiwania. Jeśli często masz problem z rozróżnieniem wyniku wyszukiwania od reklamy, możesz zainstalować Marker reklam w wyszukiwarce Google w Chrome. Doda żółte podświetlenie do reklam, czyniąc je bardziej widocznymi.

Wyróżnij reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google

Pobierz Marker reklam w wyszukiwarce Google z Sklep internetowy Chrome. Korzystaj z Google tak jak zwykle i pamiętaj, że nie wszystkie wyniki wyszukiwania będą powodować wyświetlanie reklam na stronie.

Jeśli jednak pojawi się reklama, będzie miała jasnożółte podświetlenie i będzie wyblakła, dzięki czemu rzeczywiste wyniki wyszukiwania będą łatwiejsze do zidentyfikowania. Możesz zmienić zarówno kolor podświetlenia, jak i stopień wyblaknięcia reklam, klikając ikonę rozszerzenia obok paska adresu URL. Kolor, który wybierzesz, może być dowolny, więc jeśli uważasz, że domyślny żółty jest zbyt jasny, możesz wybrać coś znacznie ciemniejszego.

To rozszerzenie działa tylko na stronie wyników wyszukiwania Google, nie będzie działać w innych witrynach, które wyświetlają reklamy Google, dotyczy to zarówno reklam tekstowych, jak i graficznych / banerowych.

Marker reklam w wyszukiwarce Google nie jest narzędziem do blokowania reklam. Reklamy mogą nie być mile widziane, ale czasami te, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania, są w rzeczywistości bardziej przydatne niż same wyniki. Może to nie być prawdą w przypadku wyszukiwań ogólnych, ale jeśli szukasz konkretnych informacji o produkcie lub firmie, a oni byli wystarczająco aktywni, aby kierować reklamy na swoje adresy IP, najprawdopodobniej znajdziesz reklamy w wynikach uzyskać potrzebne informacje. Być może dlatego rozszerzenie nie tylko je ukrywa; jest szansa, że ​​mogą się przydać.

Aby być uczciwym, reklamy zawierają małe pole „reklama” obok ich adresu URL, które wskazuje, że patrzysz na reklamę, a ten tag ma inny kolor niż tytuł i fragment, ale łatwo go przeoczyć, ponieważ rozmiar i ponieważ ma ten sam kolor, co podany adres URL. Możesz wykrywać reklamy bez tego rozszerzenia, ale zajmuje to większość wysiłku.